0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Bazı kanallarda, "Toyota böyle giderse BYD bünyesine girer" deniyor.
Volkswagen varken Toyotaya sıra gelmez. Toyota diğer büyük firmalardan farklı olarak gelişmekte olan ve az gelişmiş ülkeleri de hedeflediği için dünyanın en çok satan markası olmayı başarmış KÜRESEL bir firma (2.siradaki Volkswagenin neredeyse 2 katı sayida araç satıyor). Byd önce bir kuresellessin, Volkswagen bile yıllardır küreselleşmeyi başaramamis büyük bir firma. Toyotanin gelir seviyesi düşük ülkelerde çok tutulmasının bana göre 2 nedeni var: (1) uygun fiyatlı ve bakım maliyeti düşük az yakan araçlar üretmesi, (2) gelir seviyesi düşük ülkelerin yetersiz altyapı koşullarında bile uzun ömürlü olması (Sahra altı Afrikada şehir merkezlerinde bile asfalt yol olmayabiliyor, koşullar gerçekten çok zorlu). BYD halihazırda Afrika gibi pazarlardan ziyade, Avrupa ve Çin gibi rahat pazarlarda büyüyor, yani aslında konfor alani içerisinde faaliyet gösteriyor, zoru başarmiyor. Çin pazarında önemli paya sahip olan Volkswagenin ise Çinli firmalarin hem Çin'de hem Avrupa'da yukselisiyle otomobil sektöründeki yerini kaybetmesi kaçınılmaz.