Gönderen Konu: 2019 Toyota Corolla Hybrid  (Okunma sayısı 123479 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • 2020 Corolla Hybrid Dream
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '20
  • 173 kere teşekkür etti
  • 195 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Toyota Corolla Hybrid
« Yanıtla #1120 : Ekim 15, 2022, 23:25:42 »
Şimdi baktım benim sigorta kutusunda aynı sigortalar var. Ama neden ptc nin sigorta kutusunda dolu olduğunu buldum. Çünkü grup sigorta takmışlar.
Yani fan motoru sigortası için ayrı bir sigorta takılmamış. Bütünleşik sigortalar takılmış. Aynı şekilde boş olması gereken sigorta da dolu görünüyor çünkü 3 lü sigorta takılmış.
Bugün sıcaklık 10 derecenin altında değil ama klima sistemini 30 dereceye ayarladığımda ice hemen çalıştı fakat ısıtma hissetmedim.

Kaloriferi açınca zaten ICE çalışıyor. Ama o arada ptc varsa hemen ılık ılık üflemesi lazım.

Diğer arabalarda ptc sadece kontak açıkken çalışır mı?

Toyota Club Türkiye

Ynt: 2019 Toyota Corolla Hybrid
« Yanıtla #1120 : Ekim 15, 2022, 23:25:42 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '20
  • 247 kere teşekkür etti
  • 690 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Toyota Corolla Hybrid
« Yanıtla #1121 : Ekim 16, 2022, 12:18:53 »
Ben koltuk ısıtıcılarını çıkarttım arabama takacağım. Özellikle bayır inişlerde araç hiç ısınmıyor. Isınması için gazlamak gerek. Isıtıcıyı açtığımda motor hiç stop etmeden kendi kendine çalışıyor. Çok avantajsız bir durum. Elektrikli ısıtıcı iyi bir seçenek olabilirdi..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • En masrafsız ve sağlıklı araç tabanvay.
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 420000
  • Model Yılı: '93
  • 419 kere teşekkür etti
  • 2285 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Toyota Corolla Hybrid
« Yanıtla #1122 : Ekim 16, 2022, 15:42:17 »
Kaloriferi açınca zaten ICE çalışıyor. Ama o arada ptc varsa hemen ılık ılık üflemesi lazım.

Diğer arabalarda ptc sadece kontak açıkken çalışır mı?
Markadan markaya farklılık gösterir ama hybrit araçlarda çalışması lazım çünkü besleme yapacak güçlü bir pil var,içten yanmalı motorlarda sadece akü ile besleme yapacağı için çalıştırma gereği duyulur,ptc sistemini entegre edebilirseniz kışın yakıttan ciddi manada tasarruf edersiniz kalorifer açmadan sıcak hava alabilirsiniz,tabi bi yere kadar pillerin şarjı azalında yine ıce devreye girecektir ama bayır inişlerde ICE çalışmadan şarj olacaktır.
EGEA 1.4 BENZİN 95 HP URBAN
TOYOTA CORONA 3S FE
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN UĞRUNDA AKAN KANDIR TOPRAK EĞER UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR.
EMNİYET KURALLARINA UYALIM UYMAYANLARI UYARALIM.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '20
  • 247 kere teşekkür etti
  • 690 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Toyota Corolla Hybrid
« Yanıtla #1123 : Ekim 16, 2022, 19:34:58 »
0w-8 yağa ne dersiniz ? :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • 2020 Corolla Hybrid Dream
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '20
  • 173 kere teşekkür etti
  • 195 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Toyota Corolla Hybrid
« Yanıtla #1124 : Ekim 17, 2022, 00:10:44 »
0w-8 yağa ne dersiniz ? :)

Zamanında 0w16’yı araştırırken eneos’un japonya’da 0w8 kullanmaya başladığını okumuştum. Bu noktada film kesme değeri çok önemli. İnceldikçe değer de azalıyor. 0w16’da da az. Hatta ben bu yüzden 0w20 kullanıyorum.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Viofo, aydınlatma pk, koltuk ısıtma, ses yalıtım
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 3550
  • Model Yılı: '23
  • 28 kere teşekkür etti
  • 60 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Toyota Corolla Hybrid
« Yanıtla #1125 : Ekim 17, 2022, 09:28:58 »
0w-8 yağa ne dersiniz ? :)

2020 model Yaris 1.5 Hybrid'de zaten servis manuel'de 0W-8 kullanın der, bulamazsanız 0W-16, onu da bulamazsanız 0W-20 ama bir sonraki bakımda mutlaka 0W-8 kullanın der.
Sen harika bir uçurtmasın, bende senin ipinim unutmayasın...
Corolla Flame X-Pack Mds 1.5 Benzin 2023-.....
Corolla Advance Manuel 1.6 Benzin&Lpg (Zavoli) 2018-2023 (105.000 km)
Corolla Hb Sol Manuel 1.6 Benizn&Lpg (Zavoli) 2016-2018 (45.000 km)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '20
  • 247 kere teşekkür etti
  • 690 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Toyota Corolla Hybrid
« Yanıtla #1126 : Ekim 17, 2022, 12:35:48 »
Benim 8 km çok dik bir çıkışım var. Sırf bu sebebten 0w 20 kullanıyorum. 0w 16 kullandığımda araç daha rahattı. Yakıta da katkısı var.

İçten yanmalı motor sadece jeneratör olarak kullanılmış olsa 0w-8 de olur 0w-0 da :) üstüne düşen yük olmaz çünkü. Ama bizim kullandığımız hybrid lerde motor da çekişe dahil. Toyota devir arttırarak basıncı yüksek tutsa bile çok yüklenmeye bence gelmez. Biz garanti tarafında kalalım.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Viofo, aydınlatma pk, koltuk ısıtma, ses yalıtım
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 3550
  • Model Yılı: '23
  • 28 kere teşekkür etti
  • 60 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Toyota Corolla Hybrid
« Yanıtla #1127 : Ekim 17, 2022, 14:03:48 »
O konuda içiniz rahat olsun hocam, motor zaten yağ filmini yakacak kadar ısınamıyor ki :) Garibim sürekli termostadı kapatarak sıcak tutmaya çalışıyor kendini.
Sen harika bir uçurtmasın, bende senin ipinim unutmayasın...
Corolla Flame X-Pack Mds 1.5 Benzin 2023-.....
Corolla Advance Manuel 1.6 Benzin&Lpg (Zavoli) 2018-2023 (105.000 km)
Corolla Hb Sol Manuel 1.6 Benizn&Lpg (Zavoli) 2016-2018 (45.000 km)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • 2020 Corolla Hybrid Dream
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '20
  • 173 kere teşekkür etti
  • 195 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Toyota Corolla Hybrid
« Yanıtla #1128 : Ekim 17, 2022, 17:21:03 »
Markadan markaya farklılık gösterir ama hybrit araçlarda çalışması lazım çünkü besleme yapacak güçlü bir pil var,içten yanmalı motorlarda sadece akü ile besleme yapacağı için çalıştırma gereği duyulur,ptc sistemini entegre edebilirseniz kışın yakıttan ciddi manada tasarruf edersiniz kalorifer açmadan sıcak hava alabilirsiniz,tabi bi yere kadar pillerin şarjı azalında yine ıce devreye girecektir ama bayır inişlerde ICE çalışmadan şarj olacaktır.

HV batarya kontak açıkken devrede olmuyor ama. Sadede 12v aktif

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • En masrafsız ve sağlıklı araç tabanvay.
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 420000
  • Model Yılı: '93
  • 419 kere teşekkür etti
  • 2285 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Toyota Corolla Hybrid
« Yanıtla #1129 : Ekim 17, 2022, 22:33:12 »
HV batarya kontak açıkken devrede olmuyor ama. Sadede 12v aktif
O zaman 12 volt akü için kötü olur çalıştırmaz diye düşünüyorum sistemde şarj koruma mutlaka vardır, ayriyeten ısıtıcılar düşük volt ile çalışsada 12 volt akü çok uzun süre besleme yapmayacaktır.
EGEA 1.4 BENZİN 95 HP URBAN
TOYOTA CORONA 3S FE
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN UĞRUNDA AKAN KANDIR TOPRAK EĞER UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR.
EMNİYET KURALLARINA UYALIM UYMAYANLARI UYARALIM.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '20
  • 247 kere teşekkür etti
  • 690 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Toyota Corolla Hybrid
« Yanıtla #1130 : Ekim 18, 2022, 08:14:49 »
ki normal zamanda 10v a düşen gerilim hiçbirşeyi ısıtmadan tükenecektir. :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '20
  • 247 kere teşekkür etti
  • 690 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Toyota Corolla Hybrid
« Yanıtla #1131 : Ekim 27, 2022, 20:25:03 »
Bugün servise uğradım. Yağ filtresi aldım.

İnanılmaz şaşırtığım için size de anlatma gereği duydum.

1- motor yağı olarak ordu toyota servisi mobil 1 e yaptırılmış ama üzerinde toyota logolu yağ kullanıyor. Yağ SP GF6-a. Olabilecek en iyi yağ.
2- motor suyu olarak toyota pink kullanılıyor ve yurtdışı girişli. P-hoat yazısını göremedim ama kesinlikle 1lt lik ambalajda ve orjinal.

Yani PO yağı yok. Kalite olarak benim kafama yattı.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • En masrafsız ve sağlıklı araç tabanvay.
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 420000
  • Model Yılı: '93
  • 419 kere teşekkür etti
  • 2285 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Toyota Corolla Hybrid
« Yanıtla #1132 : Ekim 27, 2022, 22:16:11 »
Bugün servise uğradım. Yağ filtresi aldım.

İnanılmaz şaşırtığım için size de anlatma gereği duydum.

1- motor yağı olarak ordu toyota servisi mobil 1 e yaptırılmış ama üzerinde toyota logolu yağ kullanıyor. Yağ SP GF6-a. Olabilecek en iyi yağ.
2- motor suyu olarak toyota pink kullanılıyor ve yurtdışı girişli. P-hoat yazısını göremedim ama kesinlikle 1lt lik ambalajda ve orjinal.

Yani PO yağı yok. Kalite olarak benim kafama yattı.
Her servis bağımsız olarak yağ markası seçiyor,sizin servis çıtayı yükseltmiş,hangi marka uygun fiyat verirse ondan alıyorlar.
EGEA 1.4 BENZİN 95 HP URBAN
TOYOTA CORONA 3S FE
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN UĞRUNDA AKAN KANDIR TOPRAK EĞER UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR.
EMNİYET KURALLARINA UYALIM UYMAYANLARI UYARALIM.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • 2020 Corolla Hybrid Dream
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '20
  • 173 kere teşekkür etti
  • 195 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Toyota Corolla Hybrid
« Yanıtla #1133 : Ekim 27, 2022, 22:57:12 »
Bugün servise uğradım. Yağ filtresi aldım.

İnanılmaz şaşırtığım için size de anlatma gereği duydum.

1- motor yağı olarak ordu toyota servisi mobil 1 e yaptırılmış ama üzerinde toyota logolu yağ kullanıyor. Yağ SP GF6-a. Olabilecek en iyi yağ.
2- motor suyu olarak toyota pink kullanılıyor ve yurtdışı girişli. P-hoat yazısını göremedim ama kesinlikle 1lt lik ambalajda ve orjinal.

Yani PO yağı yok. Kalite olarak benim kafama yattı.

Yağ kutusunu merak ettim. Toyota’nın yağ fabrikası yok. Elbette birilerine yaptırıyor ama üstünde mobil 1 logosu olması ilginç. Başka hangi bayiler kullanıyor ya da bu yağı toyota merkez mi satıyor bayilere acaba

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '20
  • 247 kere teşekkür etti
  • 690 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Toyota Corolla Hybrid
« Yanıtla #1134 : Kasım 09, 2022, 12:44:33 »

transit e yetişmeye çalışırken :)
Not tam gaz kullanmayı sevmiyorum, bataryayı hemen bitiriyor ve ısıtıyor..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • 2020 Corolla Hybrid Dream
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '20
  • 173 kere teşekkür etti
  • 195 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Toyota Corolla Hybrid
« Yanıtla #1135 : Kasım 09, 2022, 17:28:53 »

transit e yetişmeye çalışırken :)
Not tam gaz kullanmayı sevmiyorum, bataryayı hemen bitiriyor ve ısıtıyor..

Bence sorun şarkılarda  :D bu arabayla 5 kişi o yokuşlar nasıl çıkılıyor onu da merak ettim açıkçası

Power kısmına geçmezsek;

- motor 17kw enerji üretiyor
- Jeneratör bunun 12’sini çalmış
- jeneratör bu 12kw’ın 3,9’unu pile, geri kalan 8,1’ini elektrik motoruna direkt gönderiyor.
 
elektrik motoru 8,1kw ve benzinli motor 5kw tekere gönderiyor. Tekere toplam 13kw iletiliyor
 
 
 

 
eğer power kısmına kadar gaz pedalına basarsak noluyor?
 
- Motor 50kw üretmiş
- bunun 38’ini jeneratöre göndermiş
- jeneratör de bunun hepsini elektrik motoruna gönderiyor
- ayrıca pillerden 14kw geliyor
 
- tekere toplam;  38+14 = elektrik motoru 52kw ve benzinli motor da 12kw göndermiş.
 
tekere toplam 64kw iletilmiş


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '20
  • 247 kere teşekkür etti
  • 690 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Toyota Corolla Hybrid
« Yanıtla #1136 : Kasım 09, 2022, 20:37:03 »
Tansu bey ayrıntılı inceleme ve detaylar için çok teşekkür ederim. Ben de aydınlanma yarattınız.

ekonomi modunda kesinlikle bayır çıkmamak gerekiyor bunu anladım. 18 hp güç ile 85hp güç arasında dünya kadar fark var. Aracın neden bukadar çekingen kaldığını bu durum açıklıyor. Arabanın yürümesi için eco bölgesini bitirip pwr kısmı doluncaya kadar basmak gerekiyor.

Tam güç kullandığımızda geriye kalan beygir gücünü batarya sağlıyor olabilir mi ?

Ben bu tarz bir bayırı hızlı çıkacaksam lpg yi kesinlikle kapatıyorum. Klima kapalı olur. Uzun süre zorlayacaksam ve teksem camı hafif açıp kaloriferi sıcak açarım. Bazı zamanlar kaput açık ve güvenlik mandalına takılmış vaziyette su sıcaklığı denemeleri yaptığımda olmuştur :) Yalıtımları söktüm. Hemen her hafta suyuna bakar, radyatör önünde engel varmı diye kontrol ederim hatta yıkarım. Yağ ve su konusunda ne kadar hassas olduğumu bilirsiniz. Ama işte boşuna değil. Bu bayır bu aracı ciddi şekilde zorluyor. Ben çıktığım noktada arabadaki eşyalarımı toplayıp hazır oluncaya kadar kontağı açık bırakıyorum. Devirdaim çalışsın ve piller biraz soğusun diye. Cidden de piller vardığım yerde ısınmış oluyor. Yaptığım koltuk yükseltmesi boşuna değildi. Belki yağın çabuk kararmasını bile bu bayıra bağlayabilirim. Ben onu düşünüyorum, umarım o da beni üzmez.

Çamaş ilçesinde kesintisiz çeken tek radyo istasyonu, mecburiyet fm :) telefon fişe takılıysa genelde spotify karışık listeler çalar. Çalması lazım yoksa motor sesi bir felaket :)

Şu bayırlarda çekmedim 0.9 clio araçlardan çektiğim kadar. Tam gaz gidiyorum, adamlar yanımdan duruyormuşum gibi geçip gidiyo..


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • 2020 Corolla Hybrid Dream
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '20
  • 173 kere teşekkür etti
  • 195 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Toyota Corolla Hybrid
« Yanıtla #1137 : Kasım 09, 2022, 21:51:32 »
Bence yağa suya bu kadar takılmayın hocam. Bırakın işlerini yapsınlar  :D

Üstteki iki farklı durumu farklı yerlerde çekmiştim. Birinde sakince rampa çıkarken, diğerinde gaza basıp power kısmına geçerek.

Bence, yavaş gitmeyi göze alıp power kısmına geçmemek daha doğru. Çünkü power kısmında uzun sürekli süremezsiniz. Hem piller çok fazla boşalır hem de çok ısınır. Ara ara hızın çok azaldığı yerlerde power kısmına geçilebilir.

Power kısmına geçmezsek bir süre sonra piller %60-65 seviyesine kadar dolacaktır. Bundan sonra heretical moda geçecektir. Motor torku tekere çok daha iyi yansıyacaktır. Müsait zamanda rampa çıkarken onu da çekmeye çalışırım. Piller fazla doldur boşalt yapmayacağı için ısınmayacak da.

Ama rampayı yavaş çıkmak da cabası. Orayı hiç kestiremiyorum. Siz o yokuşları 4-5 kişiyle hiç çıktınız mı?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '20
  • 247 kere teşekkür etti
  • 690 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Toyota Corolla Hybrid
« Yanıtla #1138 : Kasım 10, 2022, 08:25:00 »
Bence yağa suya bu kadar takılmayın hocam. Bırakın işlerini yapsınlar  :D

Üstteki iki farklı durumu farklı yerlerde çekmiştim. Birinde sakince rampa çıkarken, diğerinde gaza basıp power kısmına geçerek.

Bence, yavaş gitmeyi göze alıp power kısmına geçmemek daha doğru. Çünkü power kısmında uzun sürekli süremezsiniz. Hem piller çok fazla boşalır hem de çok ısınır. Ara ara hızın çok azaldığı yerlerde power kısmına geçilebilir.

Power kısmına geçmezsek bir süre sonra piller %60-65 seviyesine kadar dolacaktır. Bundan sonra heretical moda geçecektir. Motor torku tekere çok daha iyi yansıyacaktır. Müsait zamanda rampa çıkarken onu da çekmeye çalışırım. Piller fazla doldur boşalt yapmayacağı için ısınmayacak da.

Ama rampayı yavaş çıkmak da cabası. Orayı hiç kestiremiyorum. Siz o yokuşları 4-5 kişiyle hiç çıktınız mı?

Bu rampayı hanım ve çocuklarla araba dolu iken çıktım. power kısmını kullandığım sürece ciddi bir sorun olmuyor. Hız düşük olduğundan 3500 devirden fazla çevirmiyor zaten.. Bundan daha kötü bir bayırı 5 yetişkin çıkmışlığım var. Çıktıktan sonra fanın çalıştığını ilk defa ozaman duydum çünkü ufak bir koku ve fan motoru titreşimi vardı. şanzıman pompasıda çalıştığı zaman titreşim yapıyor belki o da hissedilir birşeydir. Yani daha da zorlu koşullarda kullanılabiliyor. Fakat gidişi, çıkışı nasıl yaptı derseniz normal bir arabadan biraz daha yavaş fakat yine de çıktık..

Batarya dolsun isterseniz klima kontrollerinden sıcaklığı abartılı arttırın. mesela 28 derece yada HI konumu. İce fazla çalışıp pilleri bir miktar fazla dolduruyor. Sonra devir çevirmeden daha fazla batarya kullanıyor. Fakat verimsiz bir yöntem. Uygun yolda bile kullansam yakıt tüketimini en az 1 litre oynatıyor. Bayır çıkarken dediklerim geçersiz.

Power kısmında uzun süre aslında gidilebilir. Hadsizlik olarak görmeyin ama o küçük power kısmında en az 10 program var :) İlk beyaz pwr ışığını görmek ise 3-4 diş kadar gaz basmanın arasında eminim 30 40 hp güç farkı var. Bu gücü batarya bitirmeden almak için pwr bölümünü tam doldurmadan yüzde yüzde 40 kadar doldurmak lazım. Ama hassas bir göz, dikkat ve çok sabit bir ayak lazım. Sinirsel olarak zorluyor o noktayı tutturmak. :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • 2020 Corolla Hybrid Dream
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '20
  • 173 kere teşekkür etti
  • 195 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Toyota Corolla Hybrid
« Yanıtla #1139 : Kasım 10, 2022, 08:50:35 »
Bugün hafif rampada hızlandım. Pedalı power konumuna geçirmedim ama o çizgiye yakındı yeşil tüp. Piller %45 idi. Ne oldu? İce 20kw üretirken bunun 10kw’ını jeneratör çekti ayağımı gazdan biraz çektim. İce 1.eco çizgisine yakın sürdüm. O zaman da ice 12kw üretiyorsa bunun 1-2kw’ını jeneratör çekti, geri kalanı tekere aktarıldı.

Çok fazla parametre var. Ama power kısmının azı ya da çoğunda ne oluyor hiç bakmadım. Bataryayı doldurmak için B modu da işe yarar. Motor hep çalışıyor batarya doluyor. Tabi yakıt da artıyor. Motor sıcaksa kaloriferi açmak çok çözüm olmaz bence. Soğuksa olur ama