0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Ben 95 derecenin yüksek olmadığını şundan anladım; klimayı sıcak HI konumuna aldım. Fanı sonuna kadar açtım. Hergün çıktığım yolu bu şekilde pencereleri açık çıktım. Neredeyse hiç bir değişiklik olmadı. Yine yüke girmediğinde 92 derecelere düştü. Yine 95 derecelerde sıcaklık kaldı ve daha çok yükselmedi. Ben en çok 97 derece gördüm ama gazlayınca daha çabuk sıcaklık düştüğünü gördüm. Yapısını anlayamadım.
Yağ, yağ filtresi, hava ve polen filtresi bakımına 2620 lira ödedim. Yine total 0w20 koydukBu arada enjektör temizleyicisi aldım. Uzun yola çıkarken koyacağım. Ama kutu üstünde yakıt hattı temizleyicisi yazıyor. Eski görselleri arattığımda aynı kutu üstünde enjektör temizleyicisi yazıyormuş. Bu iki şey aynı mı acaba?
ve tabiki eksozu tıkıyor mu ? Ben de ara sıra atıyordum. Geçen benziklikteki görevli bir abimiz dedi ki sorun nedir ki atıyorsun ? dedim sorun yok. Ozaman neden atıyosun Temiz kalmasında fayda var ama karbon birikimi lpg de iyi mi kötü mü bilemedim.. Ayrıca yakıt hattının temizlenmeye ihtiyacı yok, enjektör içinden ve memesinden bahsediyor olmalı.
Elbette. Hep egr ve atkinson çevrimi yüzünden oluyor bunlar. Yoksa emme kısmı tertemiz olmalı. Enjektör ucu da bozulmamalı. Enjektör ucu tıkanınca toz halinde sıvı yerine işeme gibi atarsa karışım da homojen olmuyor. Aklım hala nasıl temizlediğinde. O parçalar egzozdan katı halde çıkmıyordur umarım
Şu videoda egzozda hasar vermez yazıyor. Vermez inş.
40.000km oldu. İlk kez kullanacağım
İnsanlar 200 bin yapıp ilk defa kullanıyor sorun yok.2620 bakım için çok değil mi ? ( 2022 - 9. ay )>Bakım 45 bin de değil mi ?
Bu sene fiyatlar çok artınca tatil gezi azaldı. 15.000 tamamlayamadık. 1 sene doldu o yüzden bakıma gittik hocam. Bakımda üstte yazdığım 4 değişkene ilave olarak zorla balata spreyi ve alt takım yağlamayı eklediler. İstemiyorum dedim. Not düşerim dedi. Aslında düşmesi sorun değil. Dışarıda alt takımı yağlatsam aynı parayı verirdim. Gıcırdama olmasın. Ama balata spreylerini engelleyemedim