Gönderen Konu: 2019 Toyota Corolla Hybrid  (Okunma sayısı 123715 defa)

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: B+
  • Model Yılı: -
  • 100 kere teşekkür etti
  • 31 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Toyota Corolla Hybrid
« Yanıtla #100 : Şubat 16, 2019, 20:07:00 »
Yasa ne diyor?
Yeni yasaya göre hibrit araçlarda, silindir hacmi 1800 cm3’ü geçmeyen, elektrikli motor gücü de 50kW üzeri olan otomobillerde %90 olan ÖTV orani %45’e çekildi, silindir hacmi 2500 cm3’ü geçmeyen, elektrikli motor gücü de 100kW’ı geçen araçlarda %145 olan ÖTV %90’a çekildi.
IONIQ Hybrid’de 1.6 benzin motoruna ek 32 kW. lık elektrik motoru var. 2016 yılında çıkan ÖTV indiriminden faydalanabilmiş mi? Elektrikli motor gücü 50 kw nın altında olduğu için yararlanamamış. Yani benzinli motor 1.6 olsa dahi elektrik motoru 50 kw dan fazla olmak zorunda.
CHR deki elektrik motoru kaç kw? 53 Kw. Yani yasanın şartlarına uyuyor. 2 yıldır CHR Hibrid teşviğinde tek tabanca satıldı. Diğerleri faydalanamadı. Yaris bile kapsam dışı kaldı(1.5 hacim, 45 kw). Buraya bir şeyler yazdığınıza göre yasayı okumuşsunuzdur. Yasa açık. Nasıl farklı yorumlayabiliyorsunuz?
1.6 MTV si ödese ne olur? 4 ay öncesine kadar. Türkiye de hibrid teknolojisine sahip olan araçlar içersinde ÖTV si %90 dan %45 e düşen araç sadece CHR idi. Yasa elektrik motor gücünü Toyota lehine sınırlandırmıştı. Ha 4 aydır ne oluyor? Otomotiv piyasa durma noktasına geldi diye tüm araçlara 15 puan indirim uygulanıyor. Şimdi Hibrid araçlar eşit şartlarda indirimden faydalanmış mı?
Umarım anlatabildim.
Ben tüccar değil, eğitimciyim (Mahmut Hoca).

Toyota Club Türkiye

Ynt: 2019 Toyota Corolla Hybrid
« Yanıtla #100 : Şubat 16, 2019, 20:07:00 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
    • Japanese Man-Youtube Channel
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 5000
  • Model Yılı: '19
  • 224 kere teşekkür etti
  • 128 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Toyota Corolla Hybrid
« Yanıtla #101 : Şubat 16, 2019, 21:27:39 »
Bugün merakima dayanadim, araci incelemek icin Dumankaya Pendige gittim... :)
Öncelikle Eksileri:
-Boyum 1.83 kafam tavana degiyor.
-Arka alanda diz mesafesi kisalmis. Dizim de ön koltuga degiyor.
-Ön yolcu koltugunda oturdugumda dizim torpidoya degiyor. Bu torpidonun ücgen yapisindan dolayi.
-Sunroof tuslarini hangi Japon mühendis yaptiysa bence Harakiri yapabilir. Ben hayatimda bu kadar renk uyumsuz ve basit tasarimli bir sunroof tus kombinasyonu görmedim.
-Kapi kollari kücültülmüs eve ele cok hafif geliyor, eski kasadaki o oturakli tutus yok kollarda. Renault Fluence gibi bir hissiyat var.
-Kapilardaki saklama gözleri cok cok kullanissiz.
-Arka havalandirma emanet gibi durmus biraz. Gelistirilmesi lazim.
-Malesef yol sesi, yol sesi... Özellikle 80 den sonra lastiklerden gelen yol sesi. Bu belki lastik degisimi ile asilabilir...
-Arka orta kol dayamayi yine düzeltmemisler...
-Orta kol dayamada yine yükseklik ayari yok ya. Neden neden Toyota? :D Nedir bu inadin :)
-1.8 Motorun MTV dezavantaji...
Artilari:
+Tus hissiyatlari baya baya iyilestirilmis.
+Direksiyon hissiyati cok güzel.
+Hiz sabitleme artik direksiyonda.
+Sinyal kollarinin hissiyati da ayni derece iyilestirilmis. Passatvari bir yumusaklik var kollarda.
+Dolu pakette head-up display var artik.
+Vitesin tipi güzellestirilmis.
+Ses sistemi öncekine göre oldukca basarili.
+Arka bagimsiz süspansiyon siir gibi...
+Arka kapilarda da twitter hoperlör var artik.
+Ayna görüsleri ve sürüs pozisyonu mikemmel. Görüyorsunuz :)
Özet:
Bence eksiklerine ragmen, sunroofsuz modeli benim gibi ayi yogiler icin tercih edilebilir. Paketleri iyiden iyiye karmasiklastirmislar. Bana biraz pazarlama taktigi gibi geldi bu. Benim mantigimca benzinli orta bir paketi alinabilir. Puanim 100 üzerinden 80 diyebilirim. Bence önümüzdeki yillarda belirttigim eksikliklerin önemli bir kismini makyaj operasyonuyla halledeceklerdir diye düsünüyorum, ancak MTV kosullarinda(3500TL civari yillik mtv) Hybrid almak gercekten cok mantiksiz :)
Corolla 2019 ve üstü modeller icin her sey-> Facebook Corolla2019+ Grubunda!
2019 Corolla Vision 1.6 Valvematic
2014 Corolla Advance 1.4 D4D
2011 Auris 1.33 Dual VVT-I

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2890 kere teşekkür etti
  • 3252 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Toyota Corolla Hybrid
« Yanıtla #102 : Şubat 17, 2019, 11:36:35 »
Pil geri dönüşümde bir yönergede olanlar var, bir de pratikte. Pil tipine göre tesis, pillerin toplanması (özel araç vs), üye olunacak kurumlar önemli ve yönergelerde belirtilmiştir. Ayrıca ülkemizde bu konuda en avantajlı olan Kurşun Asit ürünlerdir. Asit bertarafı da ayrı konu ama kurşun geri dönüşümü ekonomiktir. Bazı başka madenli pillerde ise geri dönüşüm ekonomik olmayabiliyor, yani artı maliyet gerekiyor.

Hybrid sistemde, batarya kapasitesi yanında onun işletim sisemi de önemli. Aynı batarya sistemi, dahs çok kullanım aralığı sunularak, ömründen de nispeten feragat edilerek işetilebilir. Amaç hesap, optimumun sağlanması.
Hybrid modelde piller zemine genelde konvansiyonel modele göre yakın olduğundan ve ön-arka ağırlık dağılımında arka aks lehine etki ettiğinden yol tutuş avantajı getiriyor. Olumsuz yönü ise araç ağırlığını arttırıyor, arka koltuk altı ise koltuklar nispeten yukarıda kalıyor (alan kullanımı içi olumsuz, yolu görmek için olumlu). Net bilgi versa, hybrid ile konvansiyonel arası yük taşıma kapasite farkı nedir?

Motor kaputunda dahi yalıtım olmaması eksik. Araç sanki şehir içi, taksi kullanımına yönelik gibi gelebilir çok kişi için. Aslında bu tarz araçlarda elektrikli üniteler mantıklı, duraklarda uzun süreler bekleyen araçlar için.

Kapasitör destekli, rejeneratif frenli araçları görmek gerek, frenajda enerji kazanımı ve kalkışta (en çok enerji harcanan durumlardan birisi) bunun kullanımı çok anlamlı olur.

Yakından incelemek lazım ama, önceki bir çok modelde eleştirdiğim, motor bölümünde kablo fiş girişlerinin açıkta kalması bir kalite sorunuydu, bunda ise artık daha düzenli sanırım.

Sedan'da, panjurun tampon ön çizgisine kadar çıkması bence iyi bir dizayn değil, görsel olarak iyi görünse de.

Farklı hybrid sistemler mevcuttur ve paralel bağlı ünitelerde, toplam güç, iki ünite hp ve tork değerlerinin toplanması ile hesaplanmaz. Bu yüzden beklenenden az güç sunulması normal karşılanmalı. Zaten Atkinson çevrimde, iş yapabilecek kısım 1.8 litre değil (Ekserji gibi düşünelim), 1.4 litre civarı, yani amaç ekonomi ve emisyon. Bir sorun varsa bu araçlarda değil, MTV hesaplama tasarımında.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 110000
  • Model Yılı: '05
  • 447 kere teşekkür etti
  • 427 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Toyota Corolla Hybrid
« Yanıtla #103 : Şubat 17, 2019, 17:54:02 »
Yasa ne diyor?
Yeni yasaya göre hibrit araçlarda, silindir hacmi 1800 cm3’ü geçmeyen, elektrikli motor gücü de 50kW üzeri olan otomobillerde %90 olan ÖTV orani %45’e çekildi, silindir hacmi 2500 cm3’ü geçmeyen, elektrikli motor gücü de 100kW’ı geçen araçlarda %145 olan ÖTV %90’a çekildi.
IONIQ Hybrid’de 1.6 benzin motoruna ek 32 kW. lık elektrik motoru var. 2016 yılında çıkan ÖTV indiriminden faydalanabilmiş mi? Elektrikli motor gücü 50 kw nın altında olduğu için yararlanamamış. Yani benzinli motor 1.6 olsa dahi elektrik motoru 50 kw dan fazla olmak zorunda.
CHR deki elektrik motoru kaç kw? 53 Kw. Yani yasanın şartlarına uyuyor. 2 yıldır CHR Hibrid teşviğinde tek tabanca satıldı. Diğerleri faydalanamadı. Yaris bile kapsam dışı kaldı(1.5 hacim, 45 kw). Buraya bir şeyler yazdığınıza göre yasayı okumuşsunuzdur. Yasa açık. Nasıl farklı yorumlayabiliyorsunuz?
1.6 MTV si ödese ne olur? 4 ay öncesine kadar. Türkiye de hibrid teknolojisine sahip olan araçlar içersinde ÖTV si %90 dan %45 e düşen araç sadece CHR idi. Yasa elektrik motor gücünü Toyota lehine sınırlandırmıştı. Ha 4 aydır ne oluyor? Otomotiv piyasa durma noktasına geldi diye tüm araçlara 15 puan indirim uygulanıyor. Şimdi Hibrid araçlar eşit şartlarda indirimden faydalanmış mı?
Umarım anlatabildim.
Buna itiraz eden yok zaten. Eşit şartlarda indirimden faydalandığını iddia eden de yok. C-HR'nin vergi avantajı var mı? Yok, adamlar ile aynı vergi diliminde. Hatta MTV yüzünden C-HR hala dezavantajlı. Yasanın adaletini konuşacaksanız onu konuşun bu forumda benim ilgimi çekmiyor o konu. Ama bu yasa Toyota'nın hybridlerinin bu araçlara göre avantajlı konumda olduğunu göstermiyor. Toyota CHR'nin teşvikten yararlanması onu Hyundai ve Kia'dan fazla satması için sebep oluşturmuyor. Kia ve Hyundai'nin fazla satamaması kendi araçlarının yetersizliği veya marka satışlarının düşüklüğü veyahut kullanıcı kitlesi ile alakalı. CH-R satışta onlardan az vergi yüküne sahip değil.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: B+
  • Model Yılı: -
  • 100 kere teşekkür etti
  • 31 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Toyota Corolla Hybrid
« Yanıtla #104 : Şubat 17, 2019, 19:38:30 »
Biz Hyibrid den bahsediyoruz değil mi?
"Toyota CHR'nin teşvikten yararlanması onu Hyundai ve Kia'dan fazla satması için sebep oluşturmuyor." demişsiniz.
Peki neden yasa açık açık CHR yi kayırıyor. CHR daha fazla satsın diye değil mi? Tüm hybrid lere aynı oranda ÖTV indirimi sağlayın bakalım. Yasa  değişsin ÖTV tüm hybridlerde %45 densin. Satış rakamları değişiyor mu? Değişmiyor mu?  Üretilen araçların kaliteleri, güvenliği tartışılabilir. Fakat ekonomik gerçeklerde yadsınamaz. Toyota Türkiye de üretirim. Ama benim modelimi kayırın demiş. MTV dediğin taksit taksit ödeniyor. ÖTV peşin olarak alınıyor.
CHR satışta aynı vergi yüküne sahip diyorsunuz. Toyota 100 binlik maliyetli araçtan devlete 45 bin ödüyor. Hyundai 90 bin ödüyor. Toyota daha az ÖTV verdiği için daha ucuza satabiliyor. İkisi de 30 bin kar elde etmeyi hedeflese hangisinin fiyatı ucuz olur? Hyundai yada Kia olmasın?
Markalar yetersiz değil. Yetersiz olsalardı Tucson yerine Raw4 satılırdı. Hybrid konusunda da epeyce yol kat etmişler. Hyundai tüm araçlarına belirli km ye kadar 5 yıl garanti diyor. Madem çok yeterli hemde az arıza yapıyor. Neden Toyota 10 yıl garanti vermiyor? Hadi oda 5 versin. Ona da razıyız.
Ben tüccar değil, eğitimciyim (Mahmut Hoca).

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 25000
  • Model Yılı: '16
  • 265 kere teşekkür etti
  • 41 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Toyota Corolla Hybrid
« Yanıtla #105 : Şubat 17, 2019, 21:15:42 »
Biz Hyibrid den bahsediyoruz değil mi?
"Toyota CHR'nin teşvikten yararlanması onu Hyundai ve Kia'dan fazla satması için sebep oluşturmuyor." demişsiniz.
Peki neden yasa açık açık CHR yi kayırıyor. CHR daha fazla satsın diye değil mi? Tüm hybrid lere aynı oranda ÖTV indirimi sağlayın bakalım. Yasa  değişsin ÖTV tüm hybridlerde %45 densin. Satış rakamları değişiyor mu? Değişmiyor mu?  Üretilen araçların kaliteleri, güvenliği tartışılabilir. Fakat ekonomik gerçeklerde yadsınamaz. Toyota Türkiye de üretirim. Ama benim modelimi kayırın demiş. MTV dediğin taksit taksit ödeniyor. ÖTV peşin olarak alınıyor.
CHR satışta aynı vergi yüküne sahip diyorsunuz. Toyota 100 binlik maliyetli araçtan devlete 45 bin ödüyor. Hyundai 90 bin ödüyor. Toyota daha az ÖTV verdiği için daha ucuza satabiliyor. İkisi de 30 bin kar elde etmeyi hedeflese hangisinin fiyatı ucuz olur? Hyundai yada Kia olmasın?
Markalar yetersiz değil. Yetersiz olsalardı Tucson yerine Raw4 satılırdı. Hybrid konusunda da epeyce yol kat etmişler. Hyundai tüm araçlarına belirli km ye kadar 5 yıl garanti diyor. Madem çok yeterli hemde az arıza yapıyor. Neden Toyota 10 yıl garanti vermiyor? Hadi oda 5 versin. Ona da razıyız.

Bi kayırma olduğunu inkar edemeyiz elbette :) Ama ben vatandaş olarak bu kayırmada şuna bakıyorum açıkcası.
1. Türkiyede fabrika açarak burada üretilim yapması = İş istihdamı, döviz girişi, kısacası ülkeme gelen para para para.
2. Arabaya yapılan kayırma ile ben de daha uygun fiyata alma imkanına sahip oluyorum = cebimden daha az çıkan para.

Bu iki sebepten de pozitif ayrımcılığa şahsi fikrim olarak karşı değilim açıkcası.Kim daha çok ülkeme yatırım yapıyorsa ona daha çok teşfik yapılsın yani.O tok sesli kapılar üreten markaları da bekleriz ülkemizde bi fabrika açmaya :rofl:

herkesin düşüncesine de saygı duyarım o ayrı konu elbette.Ben sadece kendi fikrimi beyan ediyorum ;)
Toyota Auris 2010 1.6 A/T Comfort Extra (2014-2019)
Toyota Auris 2016 1.6 MDS Active (2019-)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • SUBARU Forester SG
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 114000
  • Model Yılı: '07
  • 195 kere teşekkür etti
  • 286 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Toyota Corolla Hybrid
« Yanıtla #106 : Şubat 18, 2019, 14:33:57 »
ne kadar teşvik olursa olsun arada yine bir 20 bin tl fark oluyor ve bu çok ciddi bir rakam. üç beş bin tl olsaydı hiç bakılmazdı ama 20 bin adamı düşündürür. babam gitmiş denemiş aracı test sürüşü yapmışlar ciddi ciddi beğenmiş. geldi dükkanıma beraberde üzerinden geçtik ham katalogdan hem internet sitesinden. corolla oluşturduk. yalnız şöyle bir durum var bayiler anlaşmışlar sanırsam veya gizli bir ittifakta olabilir kimse 100 tl dahi inmiyor. işte bunlar lansman fiyatları zaten uygun fiyatlar gibisinden laf cambazlıklarıyla konuyu geçiştirmeye çalışıyorlar.
bakalım nasip.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 250
  • Model Yılı: '15
  • 62 kere teşekkür etti
  • 287 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Toyota Corolla Hybrid
« Yanıtla #107 : Şubat 18, 2019, 15:56:53 »
Bana 130.000.TL lik manuel  Flame versiyonunu 125.000 e indirdiler.Almak için sormadım o ayrı konu.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2890 kere teşekkür etti
  • 3252 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Toyota Corolla Hybrid
« Yanıtla #108 : Şubat 18, 2019, 18:08:37 »
Yukarıdaki "Teşvik" tartışmasına istinaden, dizel yakıt fiyatları ile ilgili de olabilir mi diye düşünenler olacaktır.

Bir test videosuna denk geldim bugün, İspanya'da çekilmiş ve araçta motor kaput izolasyonu vardı. Türkiye versiyonlarında denk gelen oldu mu?

"Bisiklet ve yaya tespit sistemi" olması çok iyi bir özellik olmuş. Bisiklet tespitin sisteminin sadece gündüz çalışması ise biraz daha gidilmesi gereken yol olduğunu gösteriyor. Ancak düşünce ve duyarlılık bence çok anlamlı olmuş, teşekkürler.

Sayfasından kontrol ettiğimde, manuel ile cvt (hybrid dahil) şanzıman arası ön iz genişliği 1mm, arka iz genişliği de 14mm otomatik versiyonlarda daha yüksek.

Ağırlık olarak hybrid 45Kg daha ağır konvansiyonel otomatiğe modele göre. Convansiyonel modelde otomatik vites farkı da +10Kg.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 190000
  • Model Yılı: '13
  • 225 kere teşekkür etti
  • 182 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Toyota Corolla Hybrid
« Yanıtla #109 : Şubat 18, 2019, 19:26:03 »
Habertük'te test-inceleme yazısı vardı. 250km kullanım sonucu yazılmış. Objektif inceleme olmuş gibi geldi. Ses yalıtımından ekrana, motor gücüne kadar bilgiler verilmiş. 

https://m.haberturk.com/dizele-elveda-hibrite-merhaba-2375248-amp

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • En masrafsız ve sağlıklı araç tabanvay.
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 420000
  • Model Yılı: '93
  • 419 kere teşekkür etti
  • 2285 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Toyota Corolla Hybrid
« Yanıtla #110 : Şubat 18, 2019, 19:33:05 »
ne kadar teşvik olursa olsun arada yine bir 20 bin tl fark oluyor ve bu çok ciddi bir rakam. üç beş bin tl olsaydı hiç bakılmazdı ama 20 bin adamı düşündürür. babam gitmiş denemiş aracı test sürüşü yapmışlar ciddi ciddi beğenmiş. geldi dükkanıma beraberde üzerinden geçtik ham katalogdan hem internet sitesinden. corolla oluşturduk. yalnız şöyle bir durum var bayiler anlaşmışlar sanırsam veya gizli bir ittifakta olabilir kimse 100 tl dahi inmiyor. işte bunlar lansman fiyatları zaten uygun fiyatlar gibisinden laf cambazlıklarıyla konuyu geçiştirmeye çalışıyorlar.
bakalım nasip.
fiyatlar orta vadede belli olabilir satış rakamları aşağı veya yukarı yönlü fiyat grafiği oluşturur bence şuan yeni kasanın tadını çıkartmaya çalışıyorlar peşin satıcı gibiler 18 kasadan vergi indiriminden dolayı şuan için keseleri dolu yani daha çok taze bir araç biraz sabretmenizi tavsiye ederim.

Mesaj Birleştirildi: Şubat 18, 2019, 19:34:56
Ama tabi dolar Euro hareketleri hangi yönlü olur onu kestirmek biraz zor dövize bağlı olarak fiyatlar yukarı yönlü veya aşağı yönlü hareket eder.
Tabi istedikleri gibi bir satış rakamları olmazsa yıl sonu indirimleri peş peşe gelebilir.
EGEA 1.4 BENZİN 95 HP URBAN
TOYOTA CORONA 3S FE
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN UĞRUNDA AKAN KANDIR TOPRAK EĞER UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR.
EMNİYET KURALLARINA UYALIM UYMAYANLARI UYARALIM.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 250
  • Model Yılı: '15
  • 62 kere teşekkür etti
  • 287 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Toyota Corolla Hybrid
« Yanıtla #111 : Şubat 18, 2019, 21:40:36 »
Forumda yeni kasadan alan varmıki? Bulunduğum şehirdeki Toyota Plaza'ya pazar günü gittim.Hepsinde satıldı yazıyordu.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '14
  • 203 kere teşekkür etti
  • 468 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Toyota Corolla Hybrid
« Yanıtla #112 : Şubat 19, 2019, 04:32:06 »
Apple carplay ve android auto desteği varmı orta ekranın hiç biyerde bahsedilmemiş :s
| Toyota Corolla Sol Sedan
| Opel Astra Cosmo Sedan
| Renault Clio 4 İcon
| Şamp. GALATASARAY

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • SUBARU Forester SG
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 114000
  • Model Yılı: '07
  • 195 kere teşekkür etti
  • 286 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Toyota Corolla Hybrid
« Yanıtla #113 : Şubat 19, 2019, 06:58:23 »
Bana 130.000.TL lik manuel  Flame versiyonunu 125.000 e indirdiler.Almak için sormadım o ayrı konu.

şehir neresi hocam.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • ..
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 3 kere teşekkür etti
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Toyota Corolla Hybrid
« Yanıtla #114 : Haziran 17, 2019, 16:07:05 »
Apple carplay ve android auto desteği varmı orta ekranın hiç biyerde bahsedilmemiş :s

Apple car play yok, MTV 1.8 motor üstünden alınacak. Ötv teşvik tarihi bitti. Bu marka daha da satamaz geçmş olsun.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 10000
  • Model Yılı: '20
  • 146 kere teşekkür etti
  • 67 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Toyota Corolla Hybrid
« Yanıtla #115 : Haziran 17, 2019, 23:09:48 »
Apple car play var
SAFETY FIRST

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • ..
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 3 kere teşekkür etti
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Toyota Corolla Hybrid
« Yanıtla #116 : Haziran 29, 2019, 11:42:06 »
Ben Apple'ın resmi sitesinden baktım ve Corolla'yı göremedim. Baktıgım yer burası buyrun siz de bakın.

https://www.apple.com/tr/ios/carplay/available-models/

Sizin de Apple car play oldugunu gösteren resmi bir kanıt varsa paylaşırsanız cok sevinirim. Benim için önemli bir ayrıntı.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • MEB
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '17
  • 68 kere teşekkür etti
  • 78 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Toyota Corolla Hybrid
« Yanıtla #117 : Haziran 29, 2019, 15:07:15 »
Ses sistemi yetersizliği giderilemedi. Ben makyajlı corollayı beklicem ve sanırım flame xpack manuel alacam. Hele bide turbo 1.4 benzinli motorlada makyajlı çıkarsa keyff keyff.  ;)
2003 benzinli  terra 1.6 VVT-I  dan sonra 2017 1,6 advance manuel benzinliyle yola devam.

Üç günlük seyisler ve 40 Yıllık işi karıştırıyorlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Rızkımı veren Hüdadır kula minnet eylemem...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 3000
  • Model Yılı: '23
  • 13 kere teşekkür etti
  • 39 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Toyota Corolla Hybrid
« Yanıtla #118 : Haziran 29, 2019, 19:01:55 »
Bugün bayiide bakım yapilirken hibrit passion x-pack otomatik kullandım  özellikleri gerçekten harikaydı.
2023 hibrit corolla flame x pack....

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 117000
  • Model Yılı: '15
  • 371 kere teşekkür etti
  • 131 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Toyota Corolla Hybrid
« Yanıtla #119 : Haziran 29, 2019, 20:12:15 »
1.8 lt. Motor var, ama tork ve beygir gücünün biraz daha yüksek olmasını beklerdim kendi adıma. Bu MTV, bu fiyat politikası ve motor gücüyle corolla hibritin işi çok zor görünüyor... (Her ne kadar tasarruf aracı olsa da daha iyisi olabilirdi bence) Şu an yaris hibrit kullanıyorum, memnunum ama imkanım olsa bile corolla hibrit tercih etmem...