Gönderen Konu: 2019 Toyota Corolla Hybrid  (Okunma sayısı 123447 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 180000
  • Model Yılı: '05
  • 186 kere teşekkür etti
  • 250 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Toyota Corolla Hybrid
« Yanıtla #80 : Şubat 15, 2019, 00:17:03 »
Bu yeni multimedya sistemi Apple CarPlay veya Android Auto destekliyor mu ?

Multimedya sistemi değişmedi hala Toyota Touch 2.Tasarım değişmiş yeni corollaya uyarlanmış.Muhtemelen desteklemiyordur.Touch 2 çok vasat çünkü

@Oğuz Kaan  DEMİR (46320)  üst paketlerde CD girişini kaldırdınız tamam da radyo neden yok ? Ayrıca baz donanım da teyp nasıl olacak acaba cd girişi nereden olacak muhakkak torpido da değişiklik olacaktır

Donanım listesinde gözüken cd-radyo'nun baz pakette olması diğer paketlerde radyo  olmaması değil.Baz paketteki teyp'in dokunmatik teyp olmadığı anlamında kullanılıyor.Üst paketlerde ise touch 2 var.Yani araçta radyo olmaması söz konusu değil.
Toyota Corolla 2002 1.4 Terra e120 Sedan (2015—)
Toyota Corolla 2005 1.6 Sol Hb (2024——)

Toyota Club Türkiye

Ynt: 2019 Toyota Corolla Hybrid
« Yanıtla #80 : Şubat 15, 2019, 00:17:03 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 255000
  • Model Yılı: '08
  • 1 kere teşekkür etti
Ynt: 2019 Toyota Corolla Hybrid
« Yanıtla #81 : Şubat 15, 2019, 01:31:51 »
137,500 fiyatı bana biraz yüksek gibi geldi :o

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 20000
  • Model Yılı: '18
  • 6 kere teşekkür etti
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Toyota Corolla Hybrid
« Yanıtla #82 : Şubat 15, 2019, 02:34:54 »
2018 1.6 life kullanıyorum. Vision paketle benim kullandığım arasında makyaj harici sanırım hız sabitleyici gelmiş. Ve yol bilgisayarı 4.2" lcd olmuş. 95.700 hurda tesvikli fiyat bana abartı gelmedi. Yine çok satar düşüncesindeyim. Ama Hb versiyondaki gibi turbo beslemeli bir benzinli sedanda da olsa daha yakışırdı bence.

Hibrid eğer 1.8 vergi sorununu aşarsa alınır. Diğer türlü hüsran.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 140000
  • Model Yılı: '15
  • 65 kere teşekkür etti
  • 127 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Toyota Corolla Hybrid
« Yanıtla #83 : Şubat 15, 2019, 09:19:00 »
Bir ayrıntı var kimse farketmedi sanırım 19.30'da özge ulusoy ile serdar bey araca bindiğinde serdar bey multimedya ya basması a rağmen iki üç kere ekran tepki vermedi ayriyetten dokunmatige dokunduğunda da :)
Toyotaların genel sıkıntısı, o ekran sağır ! Gene aynı ekranı ve sistemi kullanmışlar, çok geriden geliyorlar bu konularda ve bir elektronik ülkesine yakışmıyor.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 9800
  • Model Yılı: '18
  • 3 kere teşekkür etti
  • 15 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Toyota Corolla Hybrid
« Yanıtla #84 : Şubat 15, 2019, 14:47:24 »
@Oğuz Kaan  DEMİR (46320)  sizin dediginiz multimedya sistemi audi de var toyotadakini örnek olarak verdiğiniz multimedya ya pek benzetemedim açıkçası.

Benim kastım şekil olarak benzemesi idi , ekran ön göğüs kısmından bağımsız olarak yukarı doğru uzanmakta ve kendi kasası içerisinde olup, ön kısımda çıkıntı şeklinde duruyor olması , elbette bu konu göz estetiği ile ilgili ancak ondan ziyade benim görüşüme göre bu ekranın ön göğüsten bağımsız yukarı doğru uzatılmış olması neticesi ortaya çıkan ayrı bir bölüm olması ve keskin bir hatta sahip olması nedeni ile araç içerisinde el ve kol hareketleri sırasında istenmeyen sert ya da yumuşak dokunmalar neticesi zarar görme ihtimalinin ortaya çıkması nedeni ile olumsuzluk içermektedir... ayrıca araç içerisinde dolaştırılan - elden ele gezdirilen cisimlerinde ekrana temas etmesi gibi bir durum olabileceği ihtimali - mevcut olduğunu düşünüyorum... 2018 model aracımın usb girişi yeterince içeride olmadığından ve bende mevcut olan usb belleğin arka kısmının kesik olmayıp 1.5-2 cm civarında uzun olmasından dolayı bir süre kullandıktan sonra el çarpması neticesi arıza vermemesi için telefon ile bluetooth bağlantısı kurmak suretiyle kullanmak durumunda kaldım  ( bir başka çözüm ise arka kısmı olmayan küt olan bir usb bellek edinmek olabilirdi ancak konuyu masrafsız halletmek için tercih etmedim ). Multimedya konusunmda benim tercihim ön göğüse uyumlu bir şekilde dışarı taşmayan düz bir biçimde yerleştirilmiş olması 2018 corolla da olduğu gibi ...  ... Kazasız Belasız Sürüşler...
”İnanan kimseler iseniz yalnız Allah’a güvenip dayanın.”
 Maide suresi, 23

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Avensis 11' e.extra
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 100000
  • Model Yılı: '11
  • 2592 kere teşekkür etti
  • 1513 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Toyota Corolla Hybrid
« Yanıtla #85 : Şubat 15, 2019, 14:54:16 »

lutfetmişler de arkaya bağımsız süspansiyon koymuşlar. O da platform değişti eşşek değiliz 70 yıllık teknolojiyi de koyalım demişler gözde araçlarına.

1.8 hybrid felaket 145nm 122hp yazıyor nette.(0-100 hızlanma olarak ise  :argh:  ) Keşke hybrid yerine at arabası seçeneği de eklenseydi performans için alanlar olurdu.

Ekran yerini tartışmıyorum da çözünürlük yine sınıf standartları gerisinde .

tipi hoşuma gitti. inşallah led/xenon teknolojisinden bu aracı da nasiplendirirler de farlar bir şeye döner. zira önceki kasada koca koca çanaklı farlar ve opsiyon sunamaması büyük eziklik örneğiydi :)
***Ayetleri görmezlikten gelirseniz, çocukları bile ihtiyarlatan bir günde kendinizi nasıl koruyacaksınız? (73:17)
***25k(benzin) 75k (lpg) =105k+km....MaşaAllah

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Dört Dörtlük Şehir (44) MALATYALI
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 57000
  • Model Yılı: '18
  • 217 kere teşekkür etti
  • 309 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Toyota Corolla Hybrid
« Yanıtla #86 : Şubat 15, 2019, 17:59:01 »

lutfetmişler de arkaya bağımsız süspansiyon koymuşlar. O da platform değişti eşşek değiliz 70 yıllık teknolojiyi de koyalım demişler gözde araçlarına.

1.8 hybrid felaket 145nm 122hp yazıyor nette.(0-100 hızlanma olarak ise  :argh:  ) Keşke hybrid yerine at arabası seçeneği de eklenseydi performans için alanlar olurdu.

Ekran yerini tartışmıyorum da çözünürlük yine sınıf standartları gerisinde .

tipi hoşuma gitti. inşallah led/xenon teknolojisinden bu aracı da nasiplendirirler de farlar bir şeye döner. zira önceki kasada koca koca çanaklı farlar ve opsiyon sunamaması büyük eziklik örneğiydi :)


talat bey, aracı test ettiniz de mi at arabası diye yorum yapıyorsunuz? yaklaşık 7 aydır hibrit ch-r kullanıyorum. hibrit araçların performans iddiası yok. hibrit araçların çocuklarımıza temiz bir çevre ve ekonomi iddiası var. önceki aracım benzinli civic'ti. aynı mesafede benzin sarfiyatım yarıdan fazla düştü. geçelerde sakin kullanımda  şehir içi 3.3'ü gördüm, isteyene foto atarım. 1.5 tonluk hangi otomatik suv şehir içi 3.3 yakıyor acaba? performansa gelince basınca performası da yakıt tüketimi de haliyle artıyor.  kalkışlarda passat dahil birçok aracı geride bıraktığım çok oldu. inanmayan aracıyla gelsin karşılaştıralım.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2890 kere teşekkür etti
  • 3252 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Toyota Corolla Hybrid
« Yanıtla #87 : Şubat 15, 2019, 19:59:06 »
Araç görülmeden bile, çoğu nesnel yorum sayesinde araç hakkında oldukça geniş kapsamlı bilgiler verilmiş önceki bir çok sayfada.

Kendi adıma söylemek gerekirse, HB modeli dış tasarım olarak oldukça hoş olmuş. Hem sportif, hem Avrupai. Bazı noktalardan yeni A serisi ile de benzerlikler gösteriyor bana göre. Ön ve arka tamponun koruma görevleri için tasarlanmış olması (olması gerektiği gibi) makul. Yalnız küçük jant ebatları ile muhtemelen bu görüntüsü biraz sekteye uğrar.
Önceki bir sayfada da sorulmuş, Apple ile multimedya sistemi uyuşması mevcut mu? Bu konuda net bilgisi olan paylaşacaktır, bazı yabancı sitelerde gördüğüm kadarı ile bu eşleşme yapılamıyor.
Genel olarak iç tasarımda da gelişme olmuş, özellikle önceki kasanın makyajlı halindeki Corolla ve Auris iç malzeme kalite ve işçiliğinde kalite bence çok düşüktü. Hatta rahatsızlık verecek derecede. Yeni kasada bu konuda özen gösterilmiş görünüyor (yakından incelemek de lazım).
CHR yorumumda da belirtmiştim, orta konsol-vites hatt birleşim yerinde, çok derinde konumlandırılan bir göz (yeni kasada kablosuz şarj) bölümü, sürüş güvenliği açısından da bence riskli. Oraya konacak bir cihaz, araç içine kolaylıkla düşebilir. Özellikle Hybrid'de vites bölgesi çok daha kullanışlı tasarlanabilirmiş.
Araç cam düğmelerinin de ışıklandırılması doğru olmuş (kimi kullanıcılar VW Mavisini görünce şaşırabilir).
Umarım sunroof için yine güvenlik yorumları gelmez kimi satış temsilcileri tarafından. Bu konularda anlık politikalar hoş olmuyor. HB kasada cam tavan da gerçekten hoş olur.
Sedan modelin arka tasarım da bence hoş duruyor, Avensis'e benzemesi kötü olmamış.
Müzik sistemi nasıl acaba?
Önceki sayfalarda gördüğüm fiyat listesi ilgnç. Net bilen yorum yaparsa daha faydalı olur. Örnek;
Manuel Vision 103.700 TL
MD Vision 108.500 TL
Farkı 4.800 TL
Manuel Passion X-Pack 153.000 TL
MD Passion X-Pack 159.000 TL
Fark 6.000 TL
Aradaki 1.200 TL'lik farkı anlamadım, donanımsal fark var mı?

Hybrid Passion X-Pack ise 175.000 TL
Konvansiyonel benzinli ile fark 16.000 TL
Yani fark ortalama dizel motor farkı gibi. Dizele göre artıları da mevcut, eksileri de. Özellikle şehiriçi Nox salınımı Hybrid'de daha düşük, nispeten daha sesiz. Dizellerin ise genelde içi daha sessiz (buna birazdan değineceğim), uzunyol kulanımı, özellikle yüklü iken nispeten daha ekonomik ve performanslı. MTV düzenlemesi olacaktır, buna bu yüzden değinmiyorum. Yalnız Renault Avrupa'da 1.5 Dci'ın Hybrid versiyonunu da çıkardı, yakından incelemek lazım ama çekiş, tüketim gibi avantajları olabilir.
Hybrid'in batarya sistemlerinin geri dönüşümü ise başlı başına bir konu, çevre açısından bu nedense pek hesaplanmıyor ancak batarya sistemlerinin geri dönüşümü çok meşakkatlidir. Bunun üzerinde baştan sona çalışmıştım, çok fazla detayı var.

Bazı test videolarında, aracın içi otoyol kullanımlarında bana gürültülü geldi, bunu direk araç ile test etmek daha doğru olur.

Kimi güncel araçlarda navigasyonun sürücü göstergelerinde sunulması bence kullanışlı bir özellik. Hatta baş üstü göstergelerden çok daha anlamlı. Yani Kano'nun Kalite yaklaşımı ile irdelersek, sürpriz kalite unsurlarını da görmek güzel olur.

Görüşlerim tamamen özneldir, yeni modelimiz Toyota ve Corolla için hayırlı olsun.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Avensis 11' e.extra
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 100000
  • Model Yılı: '11
  • 2592 kere teşekkür etti
  • 1513 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Toyota Corolla Hybrid
« Yanıtla #88 : Şubat 15, 2019, 22:47:44 »
talat bey, aracı test ettiniz de mi at arabası diye yorum yapıyorsunuz? yaklaşık 7 aydır hibrit ch-r kullanıyorum. hibrit araçların performans iddiası yok. hibrit araçların çocuklarımıza temiz bir çevre ve ekonomi iddiası var. önceki aracım benzinli civic'ti. aynı mesafede benzin sarfiyatım yarıdan fazla düştü. geçelerde sakin kullanımda  şehir içi 3.3'ü gördüm, isteyene foto atarım. 1.5 tonluk hangi otomatik suv şehir içi 3.3 yakıyor acaba? performansa gelince basınca performası da yakıt tüketimi de haliyle artıyor.  kalkışlarda passat dahil birçok aracı geride bıraktığım çok oldu. inanmayan aracıyla gelsin karşılaştıralım.


test etmedim 8273639 tane hızlanma video izledim belki oradan öğrenmiş olabilirim  :)
hybrid evet az yakacak yakmalı. lakin hybrid için verdiğiniz farkı yakıt olarak kaç km de çıkaracaksınız hiç hesap ettiniz mi?
bence etmeyin moral bozar.
Ben çevreci adamım hybrid bu konuda liderdir diyorsanız hybrid aracınız nox ile 1. 6 benzinli aracınıza tüp taktıtdığınızdaki oluşacak nox hesabını küçük bir gugıl aramasıyla ulaştığınızda yine bingo..
ayrıca hybrid sistemin özellikle batarya geri dönüşümü ve ağır metal barındıran içeriği daha kötüsü doğada nox gibi temizlenme olasılığı olmayan bileşenlerini gördüğünüzde bataryaların masum olmadığını da anlıyoruz

hal böyleyken benim derdim olaya eleştirel ve alıcı gözüyle bakmak. yoksa Corolla kalitesiz araç gibi bir şey demem demiyorum
***Ayetleri görmezlikten gelirseniz, çocukları bile ihtiyarlatan bir günde kendinizi nasıl koruyacaksınız? (73:17)
***25k(benzin) 75k (lpg) =105k+km....MaşaAllah

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Scientia Dux Vitae Certissimus
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 38000
  • Model Yılı: '21
  • 2110 kere teşekkür etti
  • 3151 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Toyota Corolla Hybrid
« Yanıtla #89 : Şubat 15, 2019, 23:01:39 »

test etmedim 8273639 tane hızlanma video izledim belki oradan öğrenmiş olabilirim  :)
hybrid evet az yakacak yakmalı. lakin hybrid için verdiğiniz farkı yakıt olarak kaç km de çıkaracaksınız hiç hesap ettiniz mi?
bence etmeyin moral bozar.
Ben çevreci adamım hybrid bu konuda liderdir diyorsanız hybrid aracınız nox ile 1. 6 benzinli aracınıza tüp taktıtdığınızdaki oluşacak nox hesabını küçük bir gugıl aramasıyla ulaştığınızda yine bingo..
ayrıca hybrid sistemin özellikle batarya geri dönüşümü ve ağır metal barındıran içeriği daha kötüsü doğada nox gibi temizlenme olasılığı olmayan bileşenlerini gördüğünüzde bataryaların masum olmadığını da anlıyoruz

hal böyleyken benim derdim olaya eleştirel ve alıcı gözüyle bakmak. yoksa Corolla kalitesiz araç gibi bir şey demem demiyorum

Çok doğru noktalara parmak bastın Talat, aklına sağlık.
Elektrikli araçlarda elektriğin fosil yakıtlı santrallerden geldiği, hem elektrikli hem hibrit araçlarda da bataryalardaki bu zararlı maddeler göz ardı ediliyor. Elektrikli ve hibrit araçlar tamamen doğa dostu gibi lanse ediliyor, yanlış yapılıyor.

Hibrit sistem dışarıdan geliyor sonuçta. 1.6 atmosferik lpgli corolla ile 1.8 hibriti karşılaştırırken bunu da düşünmek gerek.
Dacia Duster 1.3 TCE EDC Comfort 2021 model (2023-...) 38bin km- ...
Dacia Sandero Stepway 0.9 TCE Easy-R 2017 model (2021-2023) 32bin km-56bin km
Toyota Corolla 1.6 Multidrive S 2019 model (2019-2021) 0 km-23bin km.
Mazda 3 1.6 Touring 2010 model (2015-2019) 96bin km-171bin km Toyota Yaris 1.3 Terra 2007 model (2013-2015) 55bin-91bin km.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 190000
  • Model Yılı: '13
  • 225 kere teşekkür etti
  • 182 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Toyota Corolla Hybrid
« Yanıtla #90 : Şubat 16, 2019, 11:12:42 »
Elektrikli veya hybrid araçlarda kullanılan bataryalar uzun ömürlü (bildiğim kadarıyla 10 yıl) değil mi? Ayrıca batarya teknolojisi gelişiyor. Daha az yer kaplayan daha fazla enerji depolayan ve daha uzun  ömürlü bataryalar da (örnek eski yeni telefon batarya kapasite ve teknolojileri) yakın gelecekte üretilecektir.

Ayrıca akü, pil ve bataryaların geri dönüşüm tesislerinde geri dönüşümü yapılıyor. Yani atıl vaziyette doğaya salınmıyor. Teknik bilgim yok yanlış anlaşılma olmasın. Üretiminde veya geri dönüşümünde kullanılan kimyasallardan ötürü doğaya etkisi nedir bilmiyorum. Ancak petrol türevlerinden daha az zararlıdır diye düşünüyorum.

http://atiksahasi.com/Atik-Akulerin-Geri-Kazanim-Sureci-45

Elektrik üretimi günümüzde nükleer, termik, hidroelektrik, doğalgaz, jeotermal, rüzgar ve güneş santralleri ile yapılıyor. Ülkemizde son zamanlarda rüzgar ve güneş enerji santralleri çoğalıyor. Tüm sistemlerin belki bir şekilde doğaya zararı var ancak en az zararlı olan rüzgar (çıkardıkları ses dalgalarının doğaya etkisi vardır) ve güneş enerji ( güneş ışınlarının geri yansıması neticesinde havanın ısınmasına bir nebze etkisi olabilir) santralleridir diye düşünüyorum.

Enerjimizi petrol türevlerinden ziyade jeotermal, hidroelektrik, rüzgar ve güneş santralleri ile ağırlıkla üretirsek doğaya termik ve doğalgaz santralleri kadar zarar verilmemiş olur. Ayrıca elektrikli araçlarla birlikte egsoz gazı salımımı azaltıldığı için şehirlerde daha temiz hava solunacaktır.

Yukarıda yazdıklarım kendi nacizane düşüncelerimdir. Teknik bir bilgim yoktur. Belki benim bilmediğim başka etkenler de vardır.



Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 110000
  • Model Yılı: '05
  • 447 kere teşekkür etti
  • 427 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Toyota Corolla Hybrid
« Yanıtla #91 : Şubat 16, 2019, 12:13:30 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • SUBARU Forester SG
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 114000
  • Model Yılı: '07
  • 195 kere teşekkür etti
  • 286 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Toyota Corolla Hybrid
« Yanıtla #92 : Şubat 16, 2019, 14:39:56 »
1.8 motor vergi değişikliğine gitmemesi durumunda , eski satış rakamlarına ulaşması çok zor.

kardeşim bence söz konusu bile değil. satışları katlayacağı düşüncesindeyim. baya başarılı olmuş. babam dün gitmiş bakmış. çok beğenmiş. tabi fiyat biraz yüksek. yalnız neden navigasyon yok anlaşılır gibi değil. o kadar ki opsiyon bile değil bu nasıl bir kendinden eminlik çok değişik bir şey. adam kıç kadar sanrufun reklamını yapmış babama. kardeşim geç onları demiş benim arabayı örnek vermiş :D neyse sonuç olarak iç ve dış dizaynı ben çok beğendim. özellikle 17 jantların desenleri çok güzel. ben böyle amele desenler bekliyordum ama gayet şık, özgün dizayn. toplamda kafama takılan iki husus var;

birincisi navi yok, neden.
ikincisi versiyon isimleri neden tamamen değişti.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Dört Dörtlük Şehir (44) MALATYALI
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 57000
  • Model Yılı: '18
  • 217 kere teşekkür etti
  • 309 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Toyota Corolla Hybrid
« Yanıtla #93 : Şubat 16, 2019, 15:18:46 »
kardeşim bence söz konusu bile değil. satışları katlayacağı düşüncesindeyim. baya başarılı olmuş. babam dün gitmiş bakmış. çok beğenmiş. tabi fiyat biraz yüksek. yalnız neden navigasyon yok anlaşılır gibi değil. o kadar ki opsiyon bile değil bu nasıl bir kendinden eminlik çok değişik bir şey. adam kıç kadar sanrufun reklamını yapmış babama. kardeşim geç onları demiş benim arabayı örnek vermiş :D neyse sonuç olarak iç ve dış dizaynı ben çok beğendim. özellikle 17 jantların desenleri çok güzel. ben böyle amele desenler bekliyordum ama gayet şık, özgün dizayn. toplamda kafama takılan iki husus var;

birincisi navi yok, neden.
ikincisi versiyon isimleri neden tamamen değişti.

         abdulkadir bey'e katılıyorum. ch-r hibrit için de satılmaz, tutmaz dediler. şu an dünyada ve Türkiye'de en çok satılan hibrit araç oldu. hyundai ve kia 1.6 hibritle piyasaya girmelerine rağmen listeye giremediler, toyota fark attı. bence bunun tek nedeni insanların toyota'ya güvenmesi ve toyota'nın hibritte öncü olmasıdır. asıl gurur kaynağı ise geleceğin teknolojisi bu güzel araçların Türkiye'de üretilip 97 ülkeye ihraç edilmesidir. teşekkürler toyota.                                           
                   https://www.memurlar.net/haber/806830/turkiye-de-uretilen-toyota-c-hr-hybrid-zirvede.html

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: B+
  • Model Yılı: -
  • 100 kere teşekkür etti
  • 31 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Toyota Corolla Hybrid
« Yanıtla #94 : Şubat 16, 2019, 15:47:08 »
Hyundai Hyibrid ve Kia Hyibrid piyasada fazla yok. Çünkü Hyibrid deki ÖTV teşviği öyle bir ayarlandı ki sadece Toyota CHR faydalansın! Üstelik ikisi de sadece batarya ile CHR den daha fazla yol gidiyorlar.
Ben tüccar değil, eğitimciyim (Mahmut Hoca).

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Dört Dörtlük Şehir (44) MALATYALI
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 57000
  • Model Yılı: '18
  • 217 kere teşekkür etti
  • 309 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Toyota Corolla Hybrid
« Yanıtla #95 : Şubat 16, 2019, 16:32:54 »
Hyundai Hyibrid ve Kia Hyibrid piyasada fazla yok. Çünkü Hyibrid deki ÖTV teşviği öyle bir ayarlandı ki sadece Toyota CHR faydalansın! Üstelik ikisi de sadece batarya ile CHR den daha fazla yol gidiyorlar.

bilakis 1.6 olmalarından mütevellit mtv avantajı hyundai ve kia'dan yana olmasına rağmen toyota dünya ve Türkiye'deki satışlarda onlara açık ara fark attı. kaldı ki hyundai ve kia hibrit teknolojisini toyota'dan bire bir kopyaladılar. taklitler asıllarını hatırlatır her zaman. Türkiye'de üretilip 97 ülkeye ihraç edilerek ekonomimize katkı sağlayan toyota'ya teşekkürler. darısı Türkiye'yi sadece yolunacak pazar olarak görüp çin ve meksika'da üretilen bazı alaman markalara inşallah.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 110000
  • Model Yılı: '05
  • 447 kere teşekkür etti
  • 427 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Toyota Corolla Hybrid
« Yanıtla #96 : Şubat 16, 2019, 17:30:50 »
Hyundai Hyibrid ve Kia Hyibrid piyasada fazla yok. Çünkü Hyibrid deki ÖTV teşviği öyle bir ayarlandı ki sadece Toyota CHR faydalansın! Üstelik ikisi de sadece batarya ile CHR den daha fazla yol gidiyorlar.
CH-R ÖTV teşviği aldı ve Hyundai&Kia ile aynı vergi diliminden satılmaya başlandı bu araçlara karşı herhangi bir avantaj elde etmedi hatta MTV yüzünden yine dezavantajlı. Ayrıca önemli olan sadece elektrik menzili değil, totalde ne kadar akaryakıt gideri olduğu.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 25000
  • Model Yılı: '16
  • 265 kere teşekkür etti
  • 41 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Toyota Corolla Hybrid
« Yanıtla #97 : Şubat 16, 2019, 17:50:55 »
Motor kapağı ve kaputta bulunmayan aparat olayını bugün sordum. en baz modelden en full modele kadar hiçbirinde olmadığını gördüm. Opsiyonel ve ücretli mi diye sorduğumda kapağın satışının olmadığını söylediler.

Hibritin vergi dezavantajı ve ilave hibrit almak için ödeyeceğim farkı görünce en azından kendim için bugünün Türkiye'si şartlarında aşırı maliyetli ve uzun vadede kendini anca amorti ettiğine kanaat getirdim ve hibriti listemden sildim.

vision otomatik(108.000TL) ve dream otomatik(127.000TL) arasında gidip gelmekteyim.
Elle tutulur farklar;
1) 20.000 TL  :rofl:
2) 15 inç kara jant-16 inç aliminyum jant
3) Park Sensörü,Geri görüş sistemi ve ekran

Tüm bu farklar 20.000 eder mi? bence etmez.

Geriye kalan tüm farklar ıvır zıvır olsa da olur olmasa da olur şeyler.

Satış elemanına 2 konuda sitemimi ilettim.
1) El-insaf bari vision pakete geri görüş kamerasını geçtim ama en azından park sensörü koysaydınız...
2) Honda ve Nissanda 40.000TL 12 ay taksit 0 faiz kampanyası varken sizde neden yok...


Bilgisi olan cevaplarsa sevinirim. Geri görüş kamerası ve ekran yada orjinal park sensörünü servise sonradan taktıramaz mıyız? Sorduğumda olmaz dediler ama biraz konuyu geçiştirdiler gibi hissediyorum.
Toyota Auris 2010 1.6 A/T Comfort Extra (2014-2019)
Toyota Auris 2016 1.6 MDS Active (2019-)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • En masrafsız ve sağlıklı araç tabanvay.
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 420000
  • Model Yılı: '93
  • 419 kere teşekkür etti
  • 2285 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Toyota Corolla Hybrid
« Yanıtla #98 : Şubat 16, 2019, 18:25:38 »
Motor kapağı ve kaputta bulunmayan aparat olayını bugün sordum. en baz modelden en full modele kadar hiçbirinde olmadığını gördüm. Opsiyonel ve ücretli mi diye sorduğumda kapağın satışının olmadığını söylediler.

Hibritin vergi dezavantajı ve ilave hibrit almak için ödeyeceğim farkı görünce en azından kendim için bugünün Türkiye'si şartlarında aşırı maliyetli ve uzun vadede kendini anca amorti ettiğine kanaat getirdim ve hibriti listemden sildim.

vision otomatik(108.000TL) ve dream otomatik(127.000TL) arasında gidip gelmekteyim.
Elle tutulur farklar;
1) 20.000 TL  :rofl:
2) 15 inç kara jant-16 inç aliminyum jant
3) Park Sensörü,Geri görüş sistemi ve ekran

Tüm bu farklar 20.000 eder mi? bence etmez.

Geriye kalan tüm farklar ıvır zıvır olsa da olur olmasa da olur şeyler.

Satış elemanına 2 konuda sitemimi ilettim.
1) El-insaf bari vision pakete geri görüş kamerasını geçtim ama en azından park sensörü koysaydınız...
2) Honda ve Nissanda 40.000TL 12 ay taksit 0 faiz kampanyası varken sizde neden yok...


Bilgisi olan cevaplarsa sevinirim. Geri görüş kamerası ve ekran yada orjinal park sensörünü servise sonradan taktıramaz mıyız? Sorduğumda olmaz dediler ama biraz konuyu geçiştirdiler gibi hissediyorum.
aradaki farkları sonradan ilave edebilirsiniz ve 20 bin tutmaz en fazla 7 bin tutsun,zaten park sensörünü bir zaman sonra kendiler hediye etmeye başlarlar,isterseniz sizde dokunmatik ekranlı geri görüş kamerası destekleyen multimedya alıp sonradan takabilirsiniz.
Eğer aradaki fark sadece bunlardan ibaretse konfor olarak fark yoksa düşünülebilir.
EGEA 1.4 BENZİN 95 HP URBAN
TOYOTA CORONA 3S FE
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN UĞRUNDA AKAN KANDIR TOPRAK EĞER UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR.
EMNİYET KURALLARINA UYALIM UYMAYANLARI UYARALIM.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 25000
  • Model Yılı: '16
  • 265 kere teşekkür etti
  • 41 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 Toyota Corolla Hybrid
« Yanıtla #99 : Şubat 16, 2019, 19:35:14 »
amacım park sensörü montajını servise taktırmak açıkcası. böyle sonradan yamama gibi durmasını istemiyorum.

Haftaya gideceğim showroom'a tekrar ve diyeceğim şuna park sensörü takın öyle alayım diye :rofl:
Toyota Auris 2010 1.6 A/T Comfort Extra (2014-2019)
Toyota Auris 2016 1.6 MDS Active (2019-)