0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
3. kışında olmasına rağmen dişleri olduğu gibi duruyor. Saklama koşulları konusunda lastikçime güveniyorum. Yatay pozisyonda istif halde saklıyorlar.
baya bi tartışma olmuş açıklama getireyim.Aracı bir kişi kullanıyor,Araç Fiorino Lastik 2014 mayısta takıldı ve bir daha sökülmedi.Havasız yürüme olmadı, ki diğer ön lastikte yarılmaya başlamış son resime bakabilirsiniz.Hava basıncı sürekli 32 de kalmıştır. Bu sorun sanırım üretim havası çünkü diğer lastiklerinde aynı yerlerde kılcak çatlakları var dördünde de
Aynı lastiği uzun yıllar megane 2 de kullandığımız için şaşırdımÜretim hatası olması muhtemel. Fakat kullanıcı hatası olmasıda muhtemel...Ticari araca otomobil lastiği takılmış. Her lastiğin özellikleri farklıdır. Altta linkler mevcut.Fotoğrafta görüldüğü kadarıyla yüke dayanamayıp jant lastiği kesmiş. Yada havasız kullanılmış, çukura düşülmüş, setlerden hızlı geçilmiş olabilir.http://www.petlas.com.tr/lastikler.php?l=Otomobilhttp://www.petlas.com.tr/lastikler.php?l=Hafif%20Ticari
Aracımın otomatik olmasından ve otomatik vitesle karda nasıl süreceğimi bilmediğimden olabilir Ogün.Ben de petlas ile Ilgaz'a çıktım, buzda, buzlaşmış karda güzel gidiyor, fakat ıslak yoldaki tutuşu çok zayıf petlasın.
lastik dikey pozisyonda saklanır
Dikey pozisyonda saklanırsa belirli aralıklarla döndürülmesi gerekir ki sürekli aynı noktaya basınç uygulanmasın. Bu nedenle de pek tercih edilmez. Ya havada asılı şekilde veyahutta yatay pozisyonda saklanır. Yoksa lastiğin yüzeyinde sürekli basmadan ötürü deformasyonlar olabilir.
Ama yük yok ki. Fazla hava da basınca bence sık saklamanın sakıncası yok. Jantli iken
Yanlış hatırlamıyorsam 20.000 oldu galiba.92H geçiyor lastiğin türü hafif ticari araçlar için mi bilmiyorum .