0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
http://youtu.be/fDWKXxcYXrkhttps://youtu.be/fDWKXxcYXrk
Başkan, çekmişsin ekstra enjeksiyonu aşağı, hiç çaktırmıyorsun @Murat Köse (28015)
Ne bunlar?
Yok be Mehmet bunu bu hafta sonu yaptım, malum 0W-20 yağ, şanzıman yağı, hava filtresi falan değişince farklı birşeyler deniyeyim dedim.Mesaj Birleştirildi: Nisan 18, 2016, 23:03:04Neye benziyor başgan
OBD II FINE TUNING yazmış. İncenin de incesi sanırsam...Mesaj Birleştirildi: Nisan 19, 2016, 14:39:06Kılı kırk yarmaya benziyor. Bu arada sizin nozullar bizimkinden farklı mı? Satırlardaki değerler farklı. İlk iki alt alta kare falan... Sebep Nozul mu? Bir de f4 sayfasında extra injection benimki kapalı heralde. gereli zamanda benzin takviyesi. Sizinkinde iki sekmevar...
Bu arada sizin nozullar bizimkinden farklı mı? Satırlardaki değerler farklı. İlk iki alt alta kare falan... Sebep Nozul mu? Bir de f4 sayfasında extra injection benimki kapalı heralde. gereli zamanda benzin takviyesi. Sizinkinde iki sekmevar...
Ekstra enjeksiyon hassasiyetini en sona dayanın. Bu ayar sizin ani gazlamalarda birden artan yakıt ihtiyacınıza cevap vermek için lpg ecusunun çılgınca yakıt puskirtmesine olanak sağlar. Bu sayede anı dip gaz larda performans kaybı yaşanmaz. Araç benzindekine benzer şekilde çabuk hızlanır ve hizlanirken de ltft stft değerleri sapitmaz
Evet Nozullari C yapmıştım.Süper bilgi, deniyelim bakalım ne olacak
Bak dalga geçme istersen. Konu benim seni banlarim [emoji28] dalga geçiyor yaa
Yok yahu dalga geçmiyorum. Pek oraları kurcalamadım ben. Bu haliyle de güzel hoşuma gidiyor çekişi gidişi. Sen hiç denedin mi? Farkı var mı? sende şu anda o kısım nasıl?
Arkadaşlar abimin xtrailine yeni lovato obdII taktırmıştık. 1000 km kontrolüne gitmeden önce buradan anlatayım dedim. Araç rölantide çok titriyor ve benzinden gaza geçtiğinde kendini belli ediyor, hafiften bir sarsıntı yapıyor. Acep sorunu ne olaki?
Kızılcahamamda onlaın yeri, yakınsa direk gidiledebilir konuşarak. Aklınızda kalacağına bir baktırırsınız. İnşallah kısa zamanda az masrafla sorununuz çözülür
Murat bey ecuyu gonderdim. Tamir edip yolladilar. Aracin gaza gecmesinde sorun kalmadi. Onceden ilk calistirmada benzinde iken tekleme yapiyordu o sorunda gecti. Fakat simdide yokus cikarken tekliyor. Benzine aliyorum hemen sorunsuz cikiyor yokusu. Ecu tamirden gelirken kablo da almistim. Bugun bu konuyu okuyup kabloyu bagladim. Tablodaki tum degerler -2 olarak gorunuyor. Yani her satirda sutunda farkli deger yok. Torque programindan rolantide stft ortalama 0.8 ltft 21 gorunuyor. Kabloyu aldigim kisye mesaj attim. Stft normal ltf yuksek, yuksek devirlerde biraz zenginlestirmeyi deneyebilirsiniz diye cevap yazmis. Bu ayari nasil yapacagim. Yardimci olabilir misiniz?
Mehmet Bey, sürüş karakteri olarak o bölgeleri pek kullanmadığımdan önemsemedim doğrusu. Genel ayar üzerinde bir etkileri yoktur diye düşündüm. Olmadı oraları da arttırırız. Peki Murat beyin dediği bu nozul meselesi nedir? Seninki ile benimki aynıymış. Eksisi nedir? Bir de sizin kit de lovato mu. Siz de ltft stft ona mı bakıyorsunuz ayar için? Mesaj Birleştirildi: Nisan 18, 2016, 09:31:39Al tabi arkadaşım, ben bir kapayım bu işi pirlerden nöbeti devralayım. Sana yardımcı olacam Bu arada senin kit neydi?Mesaj Birleştirildi: Nisan 18, 2016, 09:34:56Talaat Bey, bu önemli açıklamalar için teşekkürler. Atiker de sanırımböyle yapılıyor. Benim bir kit de atiker. Onun durumuna bakmak için Atiker yazılımına ihtiyacım var. Nerede bulabilirm? Teşekkürler.
İnşaAllah hallolur ya. kit wentgas OBD
Resim yükleyin. Mantık aynı genelde yardımcı oluruz insallah
tamamdır, şu anda finallerim var.Allah izin verirse 3 haziranda mersindeyim. detaylıca yaparız İnşaAllah.ama yapmadan önce lpg enjektörü ve bobinlerini (1.000 TL ) değiştirsem mi?yoksa ayar yapamassam yani sorun olduğuna kanaat getirirsek mi değiştireyim ?
Körleme iş yapılmaz. Regülatör ve enjektör sağlığı en basit ve kesin şekilde şu şekilde anlaşılır. Regülatör. Kablo bağlanıp basınç takip edilir. Araç rolantıde ya da yolda giderken basınc yüzde 15 gibi bir değerden daha fazla sapıyorsa regülatör sağlığı bozulmuştur sapma daha da fazla ise değiştirilmesi gerekebilir ( bağlantılar tamam ise kaçak yoksa) Enjektör sağlığı. Eğer tüm ayarlamalara rağmen ltft stft değeri istenilen yere gelmiyor sürekli farklı değerler gösterirse enjektör belirtilen dozajı veremiyor olabilir ve bozuk olduğuna kanaat getirilir. Standart atiker ortalama 50 bin km. Orta kalite İtalyanlar 70 bin km Üst kalite enjektör ler ise 100bin km çalışabilir. ( öngörülen basınç altında çalışıyorsa bu geçerlidir / değerler tahminidir)
Talat abi,ben lpg ile 110.000 km yaptım. kii wentgas dediğin atiker yani şu belirttiğin basınç değerlerini filan kablom gelince burda paylaşırım kısmetse.o zaman yorum yaparız değil mi ?
mehmet ölmezsek nasip olursa ben dahil bir çok abin yardım eder kafanı takma