Gönderen Konu: Bir garip kaza  (Okunma sayısı 3497 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Yaş : 24
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 65000
  • Model Yılı: '12
  • 106 kere teşekkür etti
  • 142 kere teşekkür edildi
Ynt: Bir garip kaza
« Yanıtla #20 : Ağustos 10, 2015, 00:06:35 »
Evet buradan aslında derste çıkarabiliriz. Mesela dik yokuşlarda el freni ve şanzımana çok güvenmeyip paranoyak olmakta fayda varmış. Lastiği eğime göre kaldırıma dayamak gerek. 

İnşallah sorun çözülür bununla geçmiş olsun.

Toyota Club Türkiye

Ynt: Bir garip kaza
« Yanıtla #20 : Ağustos 10, 2015, 00:06:35 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • .: Toyota Eco-Driver :.
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 11111
  • Model Yılı: '18
  • 66 kere teşekkür etti
  • 563 kere teşekkür edildi
Ynt: Bir garip kaza
« Yanıtla #21 : Ağustos 10, 2015, 00:14:00 »
multimode araçta boşa alıp el freni çekilir ve öyle motor durdurulur. yani ileri ya da geri viteste bırakılmaz. robotize şanzımanların neredeyse hepsi için geçerlidir.

yaşanan olaya geleceksek, çok istisnai bir durum olmadıysa toyota'nın kabusu olurdum.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 57000
  • Model Yılı: '04
  • 205 kere teşekkür etti
  • 374 kere teşekkür edildi
Ynt: Bir garip kaza
« Yanıtla #22 : Ağustos 10, 2015, 00:16:07 »
Geçmiş olsun  abi. Çok ilginç bir olay. Sebebi ortaya  çıksa da herkes  faydalansa. Daha el frenine de güvenmeyeceksek vay halimize. Abi 2 tane  sağlam taş koyun. Ne olur nolmaz.
1)ToyotaCorolla 1996gliAC 181000- 225000km (2013- 2016  )satıldı
2)ToyotaCorolla 2004SOL 57.500km(2015-   )
İnsan, kınadığı yaşamadıkça ölmezmiş. (Hadis-işerif)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 100 kere teşekkür etti
  • 425 kere teşekkür edildi
Ynt: Bir garip kaza
« Yanıtla #23 : Ağustos 10, 2015, 01:48:19 »
güvenlik kameralarina bakin varsa geçmiş olsun
E12 COROLLA SİMOTA AİR INTAKE

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: B+
  • Model Yılı: -
  • 46 kere teşekkür etti
  • 103 kere teşekkür edildi
Ynt: Bir garip kaza
« Yanıtla #24 : Ağustos 10, 2015, 08:41:58 »
manevra yaparak geri kaçmasında kaldım. hadi diğer tüm şeyler oluştu. ama o direksiyon kontak kapalı araç çalışmazken nasıl döndü. kol gücüyle bile döndürmek yiğitlik ister.

çok geçmiş olsun.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 45000
  • Model Yılı: '13
  • 114 kere teşekkür etti
  • 74 kere teşekkür edildi
Ynt: Bir garip kaza
« Yanıtla #25 : Ağustos 10, 2015, 21:06:25 »

manevra yaparak geri kaçmasında kaldım. hadi diğer tüm şeyler oluştu. ama o direksiyon kontak kapalı araç çalışmazken nasıl döndü. kol gücüyle bile döndürmek yiğitlik ister.

çok geçmiş olsun.

Geçmiş olsun dilekleri için teşekkürler arkadaşlar.
Bütün tuhaflıklar bi araya gelmiş ve başlıktaki gibi bi garip kaza olmuş. 

Dediğin gibi direksiyon nasıl kilitlenmemiş o da ayrı bir konu...
196.000 de yenilendik.
195 binde geldin 201 binde gittin. 1996 corolla GLİ
2013 Hyundai İ20 kusura bakma sana ısınamadım.
2013 Fluence 1.5 dci EDC hoşgeldin.