0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Arkadaşlar hani demiştik ya TOYOTA büyük firmadır hatalarını anladılar, sattıkları ayıplı mallarını kabul ettiklerini ve değişime çağırdıklarını diye.? ! 11.08.2014 günü Ankara Toyan' da olan randevuma 09.08.2014 günü Toyan' dan H......n isimli bir yetkili arayarak değişimin genel merkez tarafından durdurulduğu ve aracın takrar takibe ( daha neyi takibe alıyorlarsa şaka gibi yeminle ) alınacağı, bu kararı kendilerinin değil genel merkezin verdiğini ve konuyla ilgili genel merkezle konuşmam gerektiğini söyledi. Sonuç : ? Tabiki de hala cevap bekliyorum. Dosyayı inceliyorlar, değerlendirme süreci devam ediyor, biz size döneceğiz, biz sizee döneceğiizzz......... Bu da yeni bir oyalama taktiği olarak görünüyor. Bakalım daha neler göreceğiz.
Mahmut bey daha önce konuşmuştuk tam artık sıkıntılarımız bitti derken hop yeniden başa dön. Ama bende boş durmuyorum artık şuan ulusal kanalların ihbar hatlarını araştırıyorum yeteri kadarına ulaştım sayılır. elimde ki tüm bilgi ve dökümanı yollayacağım. bunun yanında e-devletin tüketici sorunları hakem heyetine belgeleriyle yollayacağım metni yazacağım kafamı bi toparlayayım. yine bununla kalmayıp Av. Yusuf bey'in İstanbul 5. tüketici mahkemesinde 3/12/2013 tarihinde iade kararını kazandığı dosyayı buldum. Gerekirse irtibata geçicem.... bunlar ilk aklıma gelenler daha bulurum ben. Yeter ki bi olumsuz yanıt versinler o dk itibarı ile benden günahın gittiği vakit olacak. Biz yılların markasıdır ya olur yeterki çözsünler diye kendimizi avuturken onların planları başka sanırım. Tüm hukuk kuralları çerçevesin de haklarımı arayacağım. tüm arkadaşların destekleri için şimdiden teşekkür ediyorum.
Üzüldüm gerçekten, hukuk mücadelenizde başarılar.
Arkadaşlar öncelikle tekrardan herkese merhabalar dilerim.Gökhan bey bu üzücü durumu bende 2 gün önce ruhsat değişimi ve muayne için gittiğim zaman öğrendim. Bunu hangi gerekçe ile yaptıklarını anlamıyorum. Lakin motor bloklarım değiştiği halde yağ eksiltmesi çözülmüş değil. Sizlerle ekteki resimleri paylaşacağım. resimlerin birinde bana verilen vekaletname örneği ve aracın işleme girdikten sonra 3000 km gittikten sonra ki yağ seviyesi.Mesaj Birleştirildi: Ağustos 14, 2014, 00:14:53Gökhan bey ben ruhsat işlemlerini ve muaynemi tamamladıktan sonra 5.000 km olduktan sonra tekrar yağ tüketimi ile ilgili servisle görüşeceğim. Tabi bu sefer rapor vermek istemeyebilirler işlemleri askıya aldıkları için. Ben de başka bir yetkili servisten rapor almayı deneyeceğim. eğer sıkıntım devam eder ise genel merkez ile görüşüp aracın iadesini isticem. yok kabul etmez iseler biz tüketicilere başka bir yol kalmıyor maalesef. galiba toyota genel merkezi burda konuştuklarımızı gördüğü için böyle bir karar aldı
o yağ çok siyah değil mi ? dizel olduğu için çabuk kararıyor ama rengini hiç gözüm tutmadı birincisi iyi ki benim arabam dizel değilmiş, ikincisi ise keşke benim arabam 10 binde sadece 2 litre yağ eksiltse benim sormak istediğim bir şey var. aracın 1-2 hafta kadar serviste kalmasını göze alamaz mısınız ? size yağ kırmızı yanıncaya kadar gitmeniz gerektiğini söyleyen kişilerden yazılı imzalı bir kağıt alın... aynen söyledikleri gibi yağın bitmesine hiç bakmadan servise yakın bir yerde yağını gaza basarak bitirin. motor yanınca garantiden değişsinler. ben belki çok agresif yaklaşmış olabilirim ama gerçekten sıfır araba alıp bu kadar yağ eksiltmesi hiç hoş değil. yakarım ben o arabayı...
Oğuz bey sizin içinde üzüldüm benim araç 6000 km oldu motor yapılalı ve eksiltme çok şükür yok . Muhtemelen bilerek veya bilmeyerek size sorunlu bloklardan kullandılar .
Çok teşekkür ediyorum Aytaç bey, bir gelişme oldu ancak sonuç almadan yazmayı artık uygun bulmuyorum. Sonuçlandığın da tekrar siz değerli arkadaşlarımla paylaşacağım. Mesaj Birleştirildi: Ağustos 14, 2014, 12:29:07Oğuz bey çok üzücü bir durum malesef. Ama yapılan tadilat neticesinde dahi ayıplı malın ayıplı durumu ortadan kalkmadığı için sorun devam etmektedir neticesinde haklarımızda. Rapor vermek istemeyebilirler diye bir şey yok. Bence tekrar görüşün yağ yakma problemini parça değişimi ile çözemediklerini sonuçunda sandık motor (komple) talep ettiğinizi. Fotoğrafdan göründüğü kadarı ile de sorun aynen devam ediyor. Tabi ki ölçüm yapılmadan net rakam alamayız. Ama mahmut beyin söylediği gibi tekrardan sorunlu parçalar kullanılmış olabilir bunu biz bilemeyiz. Ve bu sadece TOYOTA nın sorunudur biz tüketicileri ilgilendirmez parça sıkıntılı ise kullanmayacaklar.Nasrettin hoca misali ya tutarsa mantığı ile iş yapılamaz. Tüketici olarak haklarımız, ayıp giderilmediği sürece devam ediyor. İnşallah sıkıntılarımızı çözerler çünkü başka bir isteğimiz yok.
Mahmut bey sizden ricam yağ seviyesi cubugunun resmini bizimle paylabilir misiniz müsayit bir zamanınızda? servis bilerek mi bilmeyerek mi yaptı bilmem ama iyi niyetimi kaybetmeyi başarmaya başladılar artık
Oğuz bey musait bir zamanda paylaşırım . En son üst noktanın yaklaşık 0.50-1 cm civarı altında idi ama ilk baştan böyle idi eksilme olmadı son 2000 km dirde zaten bakmıyorum en son 4000 km de mi ne baktım tam hatırlamıyorum ama en kısa zamanda bakar resimde çekerim zaten bende merak ediyordum . Umarım sizde mağduriyetinizi en kısa zamanda giderirsiniz .
Biraz kararma olması gerekmiyor mu mahmut abi?
Mustafa kararma var zaten resimden çok belli olmuyor olabilir ama yağ simsiyah . Zaten kararma olması yağın kalitesini gösterir yağ ne kadar erken kararırsa okadar iyidir . Yağdaki kararma yağın motordaki temizleme görevini yaptığının kanıtıdır .
Rica ederim. Keşke elimden daha fazlası gelse. Resim ekte. Km de neredeyse 7000 olmuş. İlk baştan beri seviyede bir değişme yok ben sürekli fazla yağ kattıklarından kendileri fazla yağ katmamaları konusunda uyarmıştım bu sefer eksik yağ kattılar.
Oğuz bey tabi ki paylaşırım, buradaki toplanma amacımız bu zaten . Yani öyle çok önemli bişey değil doğal süreç YAPMASI GEREKENİ yaptılar. Malum msj ve konuşmadan yaklaşık 3-4 saat sonra genel merkezden onayın çıktığını haber verdiler ve servis ile görüşmemi istediler. Bende servisi aradım 18.08.2014 Pazartesiye gün verdiler. Ama ben artık servise girip onarım tamamlanıp üstüne bir 10.000 km gittikten sonra kendi gözlerimle yağında azalma olmadığını ( ve diğer unsurlar çekiş gücü, yakıt ekonomisindeki artış vs. vs. ) görene kadar BU İŞ BİTMİŞTİR demeyeceğim. Aldığım karar buydu, önceki konuşmalarımızda erken konuştuk hatta teşekkür bile ettik ama boşmuş. Bundan sonra önce iş sonra teşekkür. Demek istediğim buydu.
Sizin sorununuzun çözüldüğüne çok sevindim Mahmut bey. İnşallah bundan sonra ki km'leri kazasız belasız sıkıntısız (teknik sorunsuz) yaparsınız. İnşallah bizim dertlerimiz de son bulur.
Teşekkür ederim . Cümlemizi Allah kazadan beladan korusun .Umarım en kısa zamanda tüm sorun yaşayanların sorununu giderirler . Sorun 2010 senesinde başladı ve 4 sene olmasına rağmen toyota gibi bir firma halen sorunla uğraşıp duruyor . Artık toyota ya yakışmıyor da diyemiyorum çünkü kaliteyi çok ciddi derecede düşürdüler . Ama kaybeden bizler değil kendileri olur ben kendi adıma konuşacak olursam sorunumu çözmelerine rağmen soruna yaklaşımlarından dolayı kesinlikle bir daha toyota almayacağım . Sizlerden sorunla ilgili gelişme olursa haber bekliyorum bu arada yardımcı olabileceğim bir şey olursa seve seve yardımcı olmaya çalışırım .
toyotalar çok sorunsuz arabalar diye duyuyorum hepama bazı problemler çıkıyor demek
şu beğenmediğiniz arabaları bir de biz görsek beğenmiyorsanız bana verebilirsiniz arkadaşlar , hediye kabul edilir