Gönderen Konu: Hyundai i30 Geyik Testi Faciası  (Okunma sayısı 5743 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Emniyet Kemeri Hayat Kurtarır
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: 0+
  • 8 kere teşekkür etti
  • 55 kere teşekkür edildi
Ynt: Hyundai i30 Geyik Testi Faciası
« Yanıtla #20 : Mayıs 27, 2014, 08:48:09 »
bu testte birçok araba başarısız oluyor. eps direksiyon sisteminden kaynaklı duruyor ama hyundai eminim bu sorunu ücretsiz garanti kapsamında olmasa bile tamir edecektir.

Toyota Club Türkiye

Ynt: Hyundai i30 Geyik Testi Faciası
« Yanıtla #20 : Mayıs 27, 2014, 08:48:09 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '20
  • 247 kere teşekkür etti
  • 694 kere teşekkür edildi
Ynt: Hyundai i30 Geyik Testi Faciası
« Yanıtla #21 : Mayıs 27, 2014, 12:05:05 »
alfayı bende beğendim. direksiyonu çevirince arkası önünden önce dönen arabadan korkacaksın...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Avensis 11' e.extra
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 100000
  • Model Yılı: '11
  • 2592 kere teşekkür etti
  • 1513 kere teşekkür edildi
Ynt: Hyundai i30 Geyik Testi Faciası
« Yanıtla #22 : Mayıs 27, 2014, 17:33:31 »
son paylaşılan video bence bir kesit olarak alınmamalı çünkü pilotajlar farklı gibi duruyor. master test konusunda alfa 159'u bu sınıfta tek geçerim. daha güzel bir video vardı ama bulamadım.

Master Test Berlinas

hocam bence fikir veriyor passatı gördünüz ...yüzde yüz aynı kullanılsa avensis gibi toparlayabilecek miydi kendini sizce? bu videolar fikir verir sadece
***Ayetleri görmezlikten gelirseniz, çocukları bile ihtiyarlatan bir günde kendinizi nasıl koruyacaksınız? (73:17)
***25k(benzin) 75k (lpg) =105k+km....MaşaAllah

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 121000
  • Model Yılı: '11
  • 19 kere teşekkür etti
  • 8 kere teşekkür edildi
Ynt: Hyundai i30 Geyik Testi Faciası
« Yanıtla #23 : Mayıs 27, 2014, 18:31:32 »
Vw cc de opsiyonel olarak sunulan XDS ( elektronik diferansiyel kilidi) bulunmakta peki Toyota avensiste nasıl bir sistem kullanılıyor ve XDS denilen bu sistem  yol tutuşta hissedilir derecede etki yaparmı?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Avensis 11' e.extra
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 100000
  • Model Yılı: '11
  • 2592 kere teşekkür etti
  • 1513 kere teşekkür edildi
Ynt: Hyundai i30 Geyik Testi Faciası
« Yanıtla #24 : Mayıs 27, 2014, 19:57:53 »
defransiyel kilidi benim bildiğim karlı çamurlu yerlerde çekiş yapan tarafın tekerlerini kilitleyip ikisininde sabit hızda dönmesini sağlıyor. manueli kamyonlarda traktörlerde arazi araçlarında ve pikaplarda kullanılıyor.
ARaç askıya aldığı zaman ya da battığı zaman off roadcıların can kurtaranıdır kendisi ama toyotada var mı bilemem ya da binek araçlarında var mı bilemiyorum
***Ayetleri görmezlikten gelirseniz, çocukları bile ihtiyarlatan bir günde kendinizi nasıl koruyacaksınız? (73:17)
***25k(benzin) 75k (lpg) =105k+km....MaşaAllah

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10300
  • Model Yılı: '23
  • 424 kere teşekkür etti
  • 978 kere teşekkür edildi
Ynt: Hyundai i30 Geyik Testi Faciası
« Yanıtla #25 : Mayıs 27, 2014, 20:22:46 »
mekanik kilitli diferansiyel ağır bir parçadır, genelde sadece offroad araçlarda kullanılır.

Ford ve VW'in yaptığı biraz hile oluyor, içte kalan tekeri frenliyor, hepsi bu kadar.
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler   

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 46000
  • Model Yılı: '13
  • 9 kere teşekkür etti
  • 47 kere teşekkür edildi
Ynt: Hyundai i30 Geyik Testi Faciası
« Yanıtla #26 : Mayıs 27, 2014, 20:29:50 »
yeni corollada esp devreye girdiğinde kadranda ışık felan yanıyormu?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Avensis 11' e.extra
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 100000
  • Model Yılı: '11
  • 2592 kere teşekkür etti
  • 1513 kere teşekkür edildi
Ynt: Hyundai i30 Geyik Testi Faciası
« Yanıtla #27 : Mayıs 27, 2014, 20:30:23 »
mekanik kilitli diferansiyel ağır bir parçadır, genelde sadece offroad araçlarda kullanılır.

Ford ve VW'in yaptığı biraz hile oluyor, içte kalan tekeri frenliyor, hepsi bu kadar.

hocam öyleyse toyotadaki trc patinaj önleyiciyle aynı işi görüyor :D
***Ayetleri görmezlikten gelirseniz, çocukları bile ihtiyarlatan bir günde kendinizi nasıl koruyacaksınız? (73:17)
***25k(benzin) 75k (lpg) =105k+km....MaşaAllah

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 121000
  • Model Yılı: '11
  • 19 kere teşekkür etti
  • 8 kere teşekkür edildi
Ynt: Hyundai i30 Geyik Testi Faciası
« Yanıtla #28 : Mayıs 27, 2014, 20:33:20 »
hocam öyleyse toyotadaki trc patinaj önleyiciyle aynı işi görüyor :D
Zaten cc de olanda tahminimce yazılımsal bir sistem çünkü daha sonradan serviste bile bilgisayar üzerinden aktive edilebiliyormuş.

Mesaj Birleştirildi: Mayıs 27, 2014, 20:36:22
yeni corollada esp devreye girdiğinde kadranda ışık felan yanıyormu?
bildiğim kadarıyla hız göstergesinin içinde yanıyor.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 1500
  • Model Yılı: '13
  • 2 kere teşekkür etti
Ynt: Hyundai i30 Geyik Testi Faciası
« Yanıtla #29 : Mayıs 27, 2014, 21:25:46 »
Alfa'dan önce engele giren peugeot 407 bariz daha hızlı giriyor ve yine Alfa ise 407 ye göre daha yavaş engele giriyor. Yoksa bana mı öyle geliyor?

Vectra'nın da hakkını vermek lazım, gayet stabil.
kesınlıkle katılıyorum.  bıraz yanlı bi test olmus bu