Gönderen Konu: Toyota Avensis 2011 Ayrıntılı, Resimli İnceleme/Satın alma rehberi  (Okunma sayısı 29633 defa)

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Avensis 11' e.extra
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 100000
  • Model Yılı: '11
  • 2592 kere teşekkür etti
  • 1513 kere teşekkür edildi
Talat hocam bende yüksek devirleri seviyorum, ondan dolayı turbolu araçlardan uzak duruyordum hep. Hatta bazen turbo severlerle uzun yolda kapışayım diyorum. Bir çok kişi yüksek devrin turboya zarar verdiginin farkında değil. Hatta bildiğim kadarıyla Ferrari bile daha yeni turboya geçecek yada geçti.
Düz yolda redline yaparak turbo ile kapışılabilir belki lakin rampada bizim atmosferiki turbo rahatça yer [emoji23]
***Ayetleri görmezlikten gelirseniz, çocukları bile ihtiyarlatan bir günde kendinizi nasıl koruyacaksınız? (73:17)
***25k(benzin) 75k (lpg) =105k+km....MaşaAllah

Toyota Club Türkiye


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 225000
  • Model Yılı: '03
  • 62 kere teşekkür etti
  • 9 kere teşekkür edildi
 :D
İlâhî ente maksudî ve rızake matlûbî (Allahım! maksadım sensin ve isteğim senin rızândır)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Verso
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 103000
  • Model Yılı: '12
  • 15 kere teşekkür etti
  • 4 kere teşekkür edildi
Selamlar arkadaşlar,

2012 avensis makyajlı kasa aracımda radyo sürekli otomatik arama yapıyor. Ben 6 sayfadan 2. Sayfanın sonlarına geliyorum mesela kanal değiştirerek, otomatik arama yapınca tekrar 1.sayfaya atıyor beni, yine baştan ayni kanalları geçmek durumunda kalıyorum. Otomatik aramayı kapatmak istiyorum, elle tüm sayfaları güncelle demek istiyorum.

otomatik aramayı kapamayı bulamadım :(

Bizdeki touch da güncelleme var mı? Bu radyo olmamış bu arabaya çünkü :(


Teşekkürler
2012 Toyota Verso 1.6 Elegant extra Touch

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Verso
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 103000
  • Model Yılı: '12
  • 15 kere teşekkür etti
  • 4 kere teşekkür edildi
bilen birileri yok mu hiç? en azından güncelleme varsa sayfa linki paylaşan biri olsa, aradım ama bulamadım.
2012 Toyota Verso 1.6 Elegant extra Touch

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Calm down. The king is back
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 112000
  • Model Yılı: '11
  • 6 kere teşekkür etti
  • 16 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Avensis 2011 Ayrıntılı, Resimli İnceleme/Satın alma rehberi
« Yanıtla #124 : Haziran 27, 2020, 14:22:34 »
Cümleten herkese selamlar. Uzun bir süre sonra bu konuyu hortlatmak gerekir. Avensis bölümünde sayfalarca okuyup da zorlukla buldum bu konuyu ki bence çok güzel bir konu. Çok iyi hazırlanmış, yorumlar güzel ve faydalı. Son yapılan tartışma turbo mu atmosferik mi hariç :) (o bir seçimdir)

Arkadaşlarım, abilerim; 3 hafta önce Toyota Avensis 2011 1.8 CVT aldım. Aracı hala tanıma aşamasındayım. Bu benim 3. Toyota'm. Bir önceki aracım Mitsubishi Lancer 2009 1.5 otomatikti. C segmentinden D ye geçiş yaptım. Dolayısıyla insan şimdiye dek keşfedilmiş tüm sistemlerin aracında olma beklentisine giriyor ama hiçde öyle değil durum  :-\

Tek tuşla start/stop ve hız sabitleme hariç aman aman fark olmadı. tabi araç daha geniş, daha iyi yol tutuş vs bunlardan bahsetmiyorum. misal, kumandaya basınca açık camlarda kapansın isterdim. direksiyonu çevirince ya farlar yada sisler o yönü aydınlatsın. Lancerda olan akıllı sinyal (bir kez sinyale dokundurunca 3 sinyal verme) den de yoksun kaldım. ekranda yok. Usb giriş yok. makam perdeleri yok. cam kilitleme garip; cam açmayı kilitleyince bende bir daha yönetemiyorum. örneğin arkada çocuk camı açtı, oğlum kapat camı yok kapamıyor. Lancer da kitliyordum tüm camları. ben istediğimi açıyorum istediğimi kapıyorum. Tüm yönetim bende. Avensisde sadece kitleme var, kitleyince bende açıp kapayamıyorum. bu yönetmek değil ki. Torpido gözünde soğutma olabilirdi, o da yok :blink:

yanlış anlamayın, amacım karşılaştırmak değil ama nerdeyse 2 Lancer parası vererek aldığım araçta çok daha fazla beklentim var. D sınıfı, bir çok şey standart olmalı.

Gelelim aracın beğendiğim yönlerine  :alkis:

1.8 motor, 147 beygir 180 tork gayet tatmin edici. araç sessiz sakin üst hızlara çıkıyor ve hiç çaktırmıyor  :islik:

İlk kez tüpsüz araç kullanıyorum. Lancer'ın 4 ileri tam otomatikten daha az yakması CVT şanzımanı sayesinde. CVT ye kısa sürede alıştım, çok değişik bir şanzıman. gerçekten de 1500 -2000 devirle tüm şehri gezebilirsiniz. C segmentinde bir çok araçtan az yakan Lancerdan daha az yakıyor D segmentindeki bu koca araç.

Bagaj? böyle geniş bagajım hiç olmamıştı. Sanırım Corona'da vardı ama bu kadar büyük değildi. merak edip Passat bagajıyla karşılaştırdım. Ahaaa, bizim Avensisin bagaj daha büyük çıktı (camdan kolu uzatıp havaya ateş ederek bağıran smiley)  :rofl: :rofl:

en beğendiğim kısımlardan biri, iç hacim. hele arka koltuklar. yok böyle bir rahatlık yahu. ben önde rahatça otururken arkada diz mesafesi diye bir olay yok. bacak mesafesi var mübarek. arkaya oyun parkı kur, çocuk yolda oynasın. ortadan şaft geçmiyor, yolcuları siyah - beyaz ayırımı gibi ayırmıyor, işte bu çok güzel bir durum.

Start -stop olayını çözene kadar aracı bir kaç kez çalıştırıp kapadım. örneğin aynaları kapamayı unuttum, haydaaa. yarım kontağı bilmediğim için aracı çalıştırdım. aracı 10 cm kaydırcam, araç park freni izin vermiyor. haydaaa, bir daha çalıştır. neyse, artık 3 aşamalı çalıştırmayı çözdüm çok şükür.

Torpido gözü baya iyi. hele ortadaki kolçak çok çok iyi. bolca alan bırakmış Toyota. Müzik sistemide güzel, sesi açıyorsun ve titreme, cızırdama yok.

Motor kapağının altında dahi elyaf var, ses yalıtımı çok çok iyi. Araç alt devirlerde sessiz sakin gidiyor.

Gelelim araçta en secdiğim kısıma. Sport tuşu  8-) kırmızı ışıkta kalkış amaçlı denedim, sonuç gayet tatmin edici. 143 atın önden görünmez iplerle aracı canavar gibi çektiğine şahit oldum. işte dedim, bu bir çok şeyi affettirir  :D

yazdıklarımda yanlış, hata varsa affedin, sizden ricam mutlaka düzeltin. ve diğer ricam, bu söylediğim özellikleri aracıma nasıl yaptıracağım konusunda lütfen tüm fikirlerinizi bekliyorum. Lancer'ı 6 yıl kullandım, aşıktım. Kopmam zor oldu, bu yeni aşka alışmam gerek  :)
Toyota Avensis 2011 Elegant Extra Multidrive-S

Turbonun kesildiği 4.000 devirden sonra bizim atmosferik hayatımız başlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 99000
  • Model Yılı: '13
  • 1382 kere teşekkür etti
  • 889 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Avensis 2011 Ayrıntılı, Resimli İnceleme/Satın alma rehberi
« Yanıtla #125 : Haziran 27, 2020, 14:34:51 »
Sercan bey merhaba,
Öncelikle aracınız hayırlı olsun,iyi günlerde kullanın.
Sorunlarınıza gelecek olursak USB giriş kolçak içerisinde alt tarafta.O bölgede iki adet kapaklı giriş olması gerek 1 tane 12 V çıkışı ve diğeri USB girişi.
Araç kumandasından cam kapatma araç orjinalinde yok ancak ilave modülle cam ve ayna kapatma takılabiliyor,keza konfor röle dediğimiz sinyal olayı da aracın orjinalinde yok ancak bir röle ilavesi ile uygulanabiliyor.
Bahsettiğim olayların konuları forumumuzda mevcut.
Keyifli sürüşler dilerim.
Sadece V-POWER - Anti LPG

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Calm down. The king is back
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 112000
  • Model Yılı: '11
  • 6 kere teşekkür etti
  • 16 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Avensis 2011 Ayrıntılı, Resimli İnceleme/Satın alma rehberi
« Yanıtla #126 : Haziran 28, 2020, 13:20:36 »
Çok teşekkür ederim. Cümlemiz kazasız belasız kullanalım inşallah.
Araçta bahsettiginiz yerde 12V giriş ve aux girişi var, usb yok diye hatirliyorum.
Diger dediklwrinizi artik yavas yavas yaptircam sanirim. Yapilabildigini biliyorum, 98 kasa Hyundai Accent de bile kitlemeye basilinca camlar otomatik kapaniyor. 2011 Toyota Avensisde standart olarak neden sunulmuyor? Benim derdim o  :-[
Toyota Avensis 2011 Elegant Extra Multidrive-S

Turbonun kesildiği 4.000 devirden sonra bizim atmosferik hayatımız başlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Calm down. The king is back
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 112000
  • Model Yılı: '11
  • 6 kere teşekkür etti
  • 16 kere teşekkür edildi
Kolcak içerisinde usb girisi yok. 12volt ve aux var.
Diger sorum: araci otobanda bir kac kez denedim. Hizi yazmiyim ama 6.000 devirin ustune cikmadi son viteste. Redline 6.750 de. Acaba hiz sinirlayici mi var dedim? Yokus asagi dahi o hizin ustune cikmadi. ( bu arada basmayin, basinca bildiginiz içiyor benzini. Ortalama yakit 12 litre yaziyodu bir ara  :islik:
Toyota Avensis 2011 Elegant Extra Multidrive-S

Turbonun kesildiği 4.000 devirden sonra bizim atmosferik hayatımız başlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 103000
  • Model Yılı: '12
  • 1003 kere teşekkür etti
  • 1011 kere teşekkür edildi
Kolçak içinde usb girişi 2012 sonrası makyajlılarda var sizin aracınızda maalesef yok
Toyota avensis 1.6 elegant 2006 Tüplü
Toyota avensis 1.6 elegant extra 2012 BRC Tüplü

Öleceğiz birgün, gömecekler. Birkaç gün övecekler, sonra kalan malını bölecekler; Hatta memnun kalmayıp üstüne birde sövecekler

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • En masrafsız ve sağlıklı araç tabanvay.
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 420000
  • Model Yılı: '93
  • 419 kere teşekkür etti
  • 2263 kere teşekkür edildi
Sercan bey merhabalar,
Öncelikle aracınız hayırlı olsun 1.8 cvt Avensis bir başka güzeldir d segmenti sonuna kadar hak eden bir araçtır yakındığınız sorunlar kolay bir şekilde çözülecek işler,hepsini bir arada yapan modül var YouTube de aratırsanız çıkar hatta anlatan beyefendi form üyemiz diye hatırlıyorum, ALLAH cc başka dert vermesin çok güzel bir araç almışsınız bindikçe hayran kalacaksınız d segment bir başkadır benim 93 model Corona bile fazlasıyla yetiyor Avensis zirve yaptırır.
EGEA 1.4 BENZİN 95 HP URBAN
TOYOTA CORONA 3S FE
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN UĞRUNDA AKAN KANDIR TOPRAK EĞER UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR.
EMNİYET KURALLARINA UYALIM UYMAYANLARI UYARALIM.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Calm down. The king is back
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 112000
  • Model Yılı: '11
  • 6 kere teşekkür etti
  • 16 kere teşekkür edildi
Cevaplariniz icin cok teşekkür ederim. Uzun yol sonrasinda aracimi daha bir sevdim. Ama efsane Corolla ve Corona lar daha başkaydı. Onlarin yeri doldurulmaz. Youtubeda birazcarastirma yapip birkac ekleme yaptirmam lazim, yardimlariniz icin cok teşekkür ederim  :) :tamam:
Toyota Avensis 2011 Elegant Extra Multidrive-S

Turbonun kesildiği 4.000 devirden sonra bizim atmosferik hayatımız başlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • En masrafsız ve sağlıklı araç tabanvay.
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 420000
  • Model Yılı: '93
  • 419 kere teşekkür etti
  • 2263 kere teşekkür edildi
Cevaplariniz icin cok teşekkür ederim. Uzun yol sonrasinda aracimi daha bir sevdim. Ama efsane Corolla ve Corona lar daha başkaydı. Onlarin yeri doldurulmaz. Youtubeda birazcarastirma yapip birkac ekleme yaptirmam lazim, yardimlariniz icin cok teşekkür ederim  :) :tamam:
Eğer daha önce Corona kullandıysanız ve uzun soluklu sahibi olduysanız sonrasında avensisten başkası tatmin etmezdi zaten,bende 4 yıl bitiyor 93 Corona kullanıcısıyım ne zaman satıp 1.6 araç almak istesem bi şekilde caz geçiyorum bide bol rampalı bir yerde yaşayınca klima performans ve güç yönünden fazlasıyla tatmin ediyor,arkadaşımın 1.5 hundai Accent ile aynı yakması gücü hissettirmesi çok yeterli geliyor.
EGEA 1.4 BENZİN 95 HP URBAN
TOYOTA CORONA 3S FE
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN UĞRUNDA AKAN KANDIR TOPRAK EĞER UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR.
EMNİYET KURALLARINA UYALIM UYMAYANLARI UYARALIM.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Calm down. The king is back
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 112000
  • Model Yılı: '11
  • 6 kere teşekkür etti
  • 16 kere teşekkür edildi
Coronayı 1 sene kullandım. 2.0 motor, 136 beygir ve 196 tork diye hatırlıyorum. tam bir canavardı  :tamam: lpg de 1.6 motor gibi yakar, 1.6 gibi giderdi. tek nokta enjeksiyondan dolayı güç kaybı vardı. benzin tuşuna basınca, sanki nitrolanmış gibi uçak moduna geçiyordu araç.
neyse, şuan Toyota Aktoy plaza dayım, 90 bin bakımına geldim. Burda C segment araçları inceleyince (Corolla, Civic vs.) iyi ki Avensis almışım dedim. hem doluluk, hem büyüklük açısından. Yolda gidişi, yola tutunması gerçekten çok iyi. birde park freniyle kaydırmayı da çözümledim, lazım olduğunda iyi oluyor  :rofl:
Şimdi ihtiyacım olan ekran, ön ve arka park sensörleri. iyi mal, iyi işçilik ve uygun fiyata nasıl yaptırabilirim araştırıyorum. onlarla beraber lokum olacak inşallah  :)
Toyota Avensis 2011 Elegant Extra Multidrive-S

Turbonun kesildiği 4.000 devirden sonra bizim atmosferik hayatımız başlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • En masrafsız ve sağlıklı araç tabanvay.
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 420000
  • Model Yılı: '93
  • 419 kere teşekkür etti
  • 2263 kere teşekkür edildi
Daha öncede dediğim gibi coronada sonra daha düşük segment ve motor hacmi kesmezdi,Avensis candır confor ve güce alışınca daha fazlasını istiyor insan,kullandığınız Corona tam sıralı sistem LPG olsaydı tadından yenmezdi bide 3 sfe motorun seriliği yakıta çok etki ediyor 1.6 kadar yakıp güç ve performans sunması ayrı bir güzellik,
Aracınıza eklemek istediğiniz özellikler için kesinlikle piyasa ürünleri takmayın derim heleki dokunmatik ekran için sağlam bir bütçe ayırın yoksa hayal kırıklığı yaşarsınız dinlediğiniz müzikten zevk almazsınız geri dönüşüde maddi zorluk oluşturur,
Ön arka park sensörü için cenmax tavsiye ederim yetkili servisin anlaşmalı olduğu üründür aracınız için elzem olanlardandır yoksa arıza lambası taktırma gibi sorunlar çıkarabilir,düşüncenize ek olarak geri görüş kamerası da eklenirse çok daha şık olur büyük kasa sedan araçlarda çok iyi bir özellik oluyor.
EGEA 1.4 BENZİN 95 HP URBAN
TOYOTA CORONA 3S FE
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN UĞRUNDA AKAN KANDIR TOPRAK EĞER UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR.
EMNİYET KURALLARINA UYALIM UYMAYANLARI UYARALIM.