Gönderen Konu: 2013 Toyota Mark X  (Okunma sayısı 4375 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: 2013 Toyota Mark X
« Yanıtla #20 : Ağustos 28, 2012, 13:28:20 »
Bu ne ya bu araba ise bizim bindiklerimiz ne!!! Bizim bindiklerimiz araba ise bu ne!!! :olu: :olu: :olu:

Toyota Club Türkiye

Ynt: 2013 Toyota Mark X
« Yanıtla #20 : Ağustos 28, 2012, 13:28:20 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '14
  • 203 kere teşekkür etti
  • 468 kere teşekkür edildi
Ynt: 2013 Toyota Mark X
« Yanıtla #21 : Ağustos 28, 2012, 13:34:38 »
Bu ne ya bu araba ise bizim bindiklerimiz ne!!! Bizim bindiklerimiz araba ise bu ne!!! :olu: :olu: :olu:
japon harikası :) adamlar ön tarafı isminden tasarlamış ya. birde toyota tasarımına laf ediyorlar :D
| Toyota Corolla Sol Sedan
| Opel Astra Cosmo Sedan
| Renault Clio 4 İcon
| Şamp. GALATASARAY

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 84000
  • Model Yılı: '11
  • 1 kere teşekkür etti
  • 71 kere teşekkür edildi
Ynt: 2013 Toyota Mark X
« Yanıtla #22 : Ağustos 28, 2012, 13:54:19 »
hiç tsi kullanmadım ama 1500 devirde koltuğa yapıştırması biraz saçma değilmi hangi devirde vites değiştiriyosunuz anlamadığım. 1500 devirde koltuğa yapıştırıyorsa 5000 devirde koltukların ne yapacağını merak ediyorum?
Hocam bizim araçlar nasıl 3000 devirden sonra atağa kalkıyor bu araçta 1500-1750 devir arası turbo devreye girdikten sonra koltuğa yapışmaya başlıyorsun ki taa 6000 devire kadar. Vites atmak sana kalmış. Senin söylediğin bana abes geldi az aracın koltuğa yapıştırmasıyla vites atmanın pek bi alakası yok araçlar ne zaman koltuğa yapıştırırsa o zaman mı vites atalım... Bu araç 1750'de turbo devreye girer ve gaz kesiciye kadar gider ister 2000 de vites değiştir ister 6000 de vites değiştir... Gerçekten çok zevkli zamanın olduğun da bi ara git vw'ye kullan mutlaka bi tsi gerçekten tatmin edici...
2004 Ford Mondeo 2.0i Ghia X, G. Gri OV.
2011 Toyota Yaris 1,4 D4D Manuel...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '14
  • 203 kere teşekkür etti
  • 468 kere teşekkür edildi
Ynt: 2013 Toyota Mark X
« Yanıtla #23 : Ağustos 28, 2012, 13:58:02 »
Hocam bizim araçlar nasıl 3000 devirden sonra atağa kalkıyor bu araçta 1500-1750 devir arası turbo devreye girdikten sonra koltuğa yapışmaya başlıyorsun ki taa 6000 devire kadar. Vites atmak sana kalmış. Senin söylediğin bana abes geldi az aracın koltuğa yapıştırmasıyla vites atmanın pek bir alakası yok araçlar ne zaman koltuğa yapıştırırsa o zaman mı vites atalım... Bu araç 1750'de turbo devreye girer ve gaz kesiciye kadar gider ister 2000 de vites değiştir ister 6000 de vites değiştir... Gerçekten çok zevkli zamanın olduğun da bir ara git vw'ye kullan mutlaka bir tsi gerçekten tatmin edici...

ya 6000 devire kadar yolu varda sakin bi kullanımda 1500 devirde araç koltuğa yapıştırıyorsa hemen vites atmak gerekir die düşündüm.
| Toyota Corolla Sol Sedan
| Opel Astra Cosmo Sedan
| Renault Clio 4 İcon
| Şamp. GALATASARAY

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: B-
  • Kilometre: 80000
  • Model Yılı: '11
  • 110 kere teşekkür etti
  • 314 kere teşekkür edildi
Ynt: 2013 Toyota Mark X
« Yanıtla #24 : Ağustos 28, 2012, 15:44:26 »






Paran varsa Japon, yoksa alman. :nija:

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 100
  • Model Yılı: '10
  • 367 kere teşekkür etti
  • 316 kere teşekkür edildi
Ynt: 2013 Toyota Mark X
« Yanıtla #25 : Ağustos 28, 2012, 20:03:02 »
Biri koltuga yapismak mi dedi?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 100
  • Model Yılı: '10
  • 367 kere teşekkür etti
  • 316 kere teşekkür edildi
Ynt: 2013 Toyota Mark X
« Yanıtla #26 : Ağustos 28, 2012, 20:03:20 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 84000
  • Model Yılı: '11
  • 1 kere teşekkür etti
  • 71 kere teşekkür edildi
Ynt: 2013 Toyota Mark X
« Yanıtla #27 : Ağustos 28, 2012, 23:04:43 »
ya 6000 devire kadar yolu varda sakin bir kullanımda 1500 devirde araç koltuğa yapıştırıyorsa hemen vites atmak gerekir die düşündüm.
Yahu sende gaza basmazsın o da seni koltuğa yapıştırmaz sonra ne zaman vites atmak istersen o zaman atarsın ben gaza yüklendiğin zaman demek isteedim gaza basmazsan o da 1.33 corolla gibi hızlanır işte :)
 Şu an ne araç kullanıyorsun bilmiyorum ama bizim araçlarımız genelde 3000 deviri geçtikten sonra daha iyi ivmelenir ve torku artar TSI'da ise 1750 devirden sonra süper bi şekilde ivmelenmeye başlar arada çok büyük fark var. Aracı yokuşta kullanacağın zaman bizim araçları mecbur yüksek devirlerde kullanmak gerek yokuşu hız kaybetmeden çıksın diye ve buda büyük bi dezavantaj yakıt için ancak tsi'da fazla gaza yüklenmeden düşük devirlerde turbo desteği ile makül bi yakıtla fazla yakmadan mis gibi çıkılabilir... Turbo benzinli motorlar bence şahane...
2004 Ford Mondeo 2.0i Ghia X, G. Gri OV.
2011 Toyota Yaris 1,4 D4D Manuel...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '14
  • 203 kere teşekkür etti
  • 468 kere teşekkür edildi
Ynt: 2013 Toyota Mark X
« Yanıtla #28 : Ağustos 29, 2012, 06:34:14 »
Yahu sende gaza basmazsın o da seni koltuğa yapıştırmaz sonra ne zaman vites atmak istersen o zaman atarsın ben gaza yüklendiğin zaman demek isteedim gaza basmazsan o da 1.33 corolla gibi hızlanır işte :)
 Şu an ne araç kullanıyorsun bilmiyorum ama bizim araçlarımız genelde 3000 deviri geçtikten sonra daha iyi ivmelenir ve torku artar TSI'da ise 1750 devirden sonra süper bir şekilde ivmelenmeye başlar arada çok büyük fark var. Aracı yokuşta kullanacağın zaman bizim araçları mecbur yüksek devirlerde kullanmak gerek yokuşu hız kaybetmeden çıksın diye ve buda büyük bir dezavantaj yakıt için ancak tsi'da fazla gaza yüklenmeden düşük devirlerde turbo desteği ile makül bir yakıtla fazla yakmadan mis gibi çıkılabilir... Turbo benzinli motorlar bence şahane...

Cevaplar için teşekkürler :) Bu arada kullandığım araç corolla sol sedan 110luk atmosferik :)
| Toyota Corolla Sol Sedan
| Opel Astra Cosmo Sedan
| Renault Clio 4 İcon
| Şamp. GALATASARAY

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: 2013 Toyota Mark X
« Yanıtla #29 : Ağustos 29, 2012, 09:09:18 »
Toyota Marksist :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAFİR Auris...SIU Corolla T-Sport...
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 59088
  • Model Yılı: '12
  • 312 kere teşekkür etti
  • 512 kere teşekkür edildi
Ynt: 2013 Toyota Mark X
« Yanıtla #30 : Ağustos 29, 2012, 09:26:43 »
Kadir Abi, çok beğendim videoyu.
arikushimikato Dr.Auris 1ND forever Pure SİU T Sport ;)
İlk önce bilgi sahibi olun sonra yorum yapın
Taklitlerden sakının
 https://www.facebook.com/groups/aurisclubturkey/  Aurise dair her şey

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 100
  • Model Yılı: '10
  • 367 kere teşekkür etti
  • 316 kere teşekkür edildi
Ynt: 2013 Toyota Mark X
« Yanıtla #31 : Ağustos 29, 2012, 11:12:54 »
Kadir Abi, çok beğendim videoyu.

Begendigine sevindim sercanim.
bende begendigim icin yukledim :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 84000
  • Model Yılı: '11
  • 1 kere teşekkür etti
  • 71 kere teşekkür edildi
Ynt: 2013 Toyota Mark X
« Yanıtla #32 : Ağustos 29, 2012, 14:44:50 »
Cevaplar için teşekkürler :) Bu arada kullandığım araç corolla sol sedan 110luk atmosferik :)
Rica ederim ne demek :) Valla senin araçtan yıllar önce kullanmıştım ama performansını hatırlamıyorum açıkçası :) Ancak bende 97 corolla vardı onun maşallahı vardı gaza basınca yapıştırıyordu atmosferikte değildi üstelik ben alışamadım bu atmosferiğe :)
2004 Ford Mondeo 2.0i Ghia X, G. Gri OV.
2011 Toyota Yaris 1,4 D4D Manuel...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '14
  • 203 kere teşekkür etti
  • 468 kere teşekkür edildi
Ynt: 2013 Toyota Mark X
« Yanıtla #33 : Ağustos 29, 2012, 14:55:56 »
Rica ederim ne demek :) Valla senin araçtan yıllar önce kullanmıştım ama performansını hatırlamıyorum açıkçası :) Ancak bende 97 corolla vardı onun maşallahı vardı gaza basınca yapıştırıyordu atmosferikte değildi üstelik ben alışamadım bu atmosferiğe :)

Performansı beni tatmin ediyor. alt devirlerde cansız ama 3.500 devirden sonra çok iyi ivme kazanıyor 6500 devirde kesiciye giriyor :) pek çok atmosferik motora göre daha performanslı diyebilirm.
| Toyota Corolla Sol Sedan
| Opel Astra Cosmo Sedan
| Renault Clio 4 İcon
| Şamp. GALATASARAY

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '14
  • 48 kere teşekkür etti
  • 146 kere teşekkür edildi
Ynt: 2013 Toyota Mark X
« Yanıtla #34 : Ağustos 29, 2012, 15:08:47 »
Mark X sanırım Subaru ile ortak bir dizayn. Yeni Subaru Legacy ile ön ve arka dizaynı neredeyse birebir aynı

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '14
  • 203 kere teşekkür etti
  • 468 kere teşekkür edildi
Ynt: 2013 Toyota Mark X
« Yanıtla #35 : Ağustos 29, 2012, 15:15:29 »
Mark X sanırım Subaru ile ortak bir dizayn. Yeni Subaru Legacy ile ön ve arka dizaynı neredeyse birebir aynı

Sanmıyorum toyota ile subaru sadece BRZ ve GT86 için ortak değiller mi ?
| Toyota Corolla Sol Sedan
| Opel Astra Cosmo Sedan
| Renault Clio 4 İcon
| Şamp. GALATASARAY

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '14
  • 48 kere teşekkür etti
  • 146 kere teşekkür edildi
Ynt: 2013 Toyota Mark X
« Yanıtla #36 : Ağustos 29, 2012, 15:18:12 »
Sanmıyorum toyota ile subaru sadece BRZ ve GT86 için ortak değiller mi ?

Bende tam bilemiyorum beraber bir kaç model üzerinde ortak çalışmaları var fakat yeni Subaru Legacy incelerseniz benzerliği göreceksiniz o nedenle beraber yeni bir model çıkarmış olabilirler diye düşündüm.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '14
  • 203 kere teşekkür etti
  • 468 kere teşekkür edildi
Ynt: 2013 Toyota Mark X
« Yanıtla #37 : Ağustos 29, 2012, 15:24:37 »
Bende tam bilemiyorum beraber bir kaç model üzerinde ortak çalışmaları var fakat yeni Subaru Legacy incelerseniz benzerliği göreceksiniz o nedenle beraber yeni bir model çıkarmış olabilirler diye düşündüm.
evet haklısınız ama açıkcası ben bu iş birliklerine hiç iyi bakmıyorum çünkü toyota BMW den motor alıcak sonra söylentiler çıkmaya başlıcak hemen işte koskocaman toyota 1.6 dizel üretemiyor mu felandı filandı :S Subaru konusuna gelince GT86 ortaklığı bile istenmeyen bir olay benim açımdan :S kendin tasarla kendin motor üret kendin piyasaya sür bunu yapamıyacak bi firma olduğunu düşünmüyorum toyotanın ama ortaklıklar kar sağlıyor firmalara.
| Toyota Corolla Sol Sedan
| Opel Astra Cosmo Sedan
| Renault Clio 4 İcon
| Şamp. GALATASARAY

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: B-
  • Kilometre: 80000
  • Model Yılı: '11
  • 110 kere teşekkür etti
  • 314 kere teşekkür edildi
Ynt: 2013 Toyota Mark X
« Yanıtla #38 : Ağustos 29, 2012, 15:33:48 »
evet haklısınız ama açıkcası ben bu iş birliklerine hiç iyi bakmıyorum çünkü toyota BMW den motor alıcak sonra söylentiler çıkmaya başlıcak hemen işte koskocaman toyota 1.6 dizel üretemiyor mu felandı filandı :S Subaru konusuna gelince GT86 ortaklığı bile istenmeyen bir olay benim açımdan :S kendin tasarla kendin motor üret kendin piyasaya sür bunu yapamıyacak bir firma olduğunu düşünmüyorum toyotanın ama ortaklıklar kar sağlıyor firmalara.

Toyota BMW den dizel motor alacak ama BMW de Toyotanın hibrit teknolojisinden faydalanacak. Bence böyle olması daha iyi, ne BMW nin nede Toyotanın Amerikayı tekrar keşfetmesine gerek yok. İkiside çok başarılı firmalar, eminim birbirlerine çok faydaları olacaktır.
Paran varsa Japon, yoksa alman. :nija:

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '14
  • 203 kere teşekkür etti
  • 468 kere teşekkür edildi
Ynt: 2013 Toyota Mark X
« Yanıtla #39 : Ağustos 29, 2012, 15:48:20 »
Toyota BMW den dizel motor alacak ama BMW de Toyotanın hibrit teknolojisinden faydalanacak. Bence böyle olması daha iyi, ne BMW nin nede Toyotanın Amerikayı tekrar keşfetmesine gerek yok. İkiside çok başarılı firmalar, eminim birbirlerine çok faydaları olacaktır.
faydaları olacağından bende eminim ikiside birbirinin usta olduğu konularda birbirinden yardım almış olacaklar :)
| Toyota Corolla Sol Sedan
| Opel Astra Cosmo Sedan
| Renault Clio 4 İcon
| Şamp. GALATASARAY