Gönderen Konu: Toyota Corolla 93-98 model Efsane kasa sahipleri burayaa  (Okunma sayısı 682080 defa)

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • /][
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 162000
  • Model Yılı: '97
  • 6 kere teşekkür etti
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Ynt: toyota corolla 93-97 model eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #120 : Şubat 20, 2013, 01:42:00 »
ufuk bey 97 1.6 xei ön emniyet kemerinin sabit olan kısmında yani koltuğa bağlı dişi soketinde sorun var .zor kitleniyor.acaba bunun yenini temin etmemiz mümkünmü
97 xei stw atiker sıralı lpg

Toyota Club Türkiye

Ynt: Ynt: toyota corolla 93-97 model eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #120 : Şubat 20, 2013, 01:42:00 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 230000
  • Model Yılı: '97
  • 21 kere teşekkür etti
  • 19 kere teşekkür edildi
Ynt: Ynt: toyota corolla 93-97 model eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #121 : Şubat 20, 2013, 13:19:22 »
ufuk bey 97 1.6 xei ön emniyet kemerinin sabit olan kısmında yani koltuğa bağlı dişi soketinde sorun var .zor kitleniyor.acaba bunun yenini temin etmemiz mümkünmü
al bendende okadar. benimki tamamen değişmeli çünkü kırmızı düğme hep içerde dışarı çıkmıyor. bunu nerden bulabiliriz?
CESARETLE ATILAN İLK ADIMLAR BÜYÜK BAŞARILARIN MÜJDECİSİDİR.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 230000
  • Model Yılı: '97
  • 21 kere teşekkür etti
  • 19 kere teşekkür edildi
Ynt: Ynt: toyota corolla 93-97 model eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #122 : Şubat 20, 2013, 13:26:58 »
ufuk bey aracım 97 model 1.6 gli 129000 km de lpg yok. yardımcı olursanız sewinirim.
CESARETLE ATILAN İLK ADIMLAR BÜYÜK BAŞARILARIN MÜJDECİSİDİR.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
    • Sadece Toyota
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 6500
  • Model Yılı: '20
  • 1127 kere teşekkür etti
  • 2368 kere teşekkür edildi
Ynt: Ynt: toyota corolla 93-97 model eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #123 : Şubat 20, 2013, 13:45:26 »
ufuk bey 97 1.6 xei ön emniyet kemerinin sabit olan kısmında yani koltuğa bağlı dişi soketinde sorun var .zor kitleniyor.acaba bunun yenini temin etmemiz mümkünmü
al bendende okadar. benimki tamamen değişmeli çünkü kırmızı düğme hep içerde dışarı çıkmıyor. bunu nerden bulabiliriz?

Aracın üretiminde kullanılan kemer tokaları yerli üretimdi, bir süre daha yerli üretim gelmeye devam etti ama şimdi japon üretimi geliyor 73230-12590-BL numarası ile istediğiniz yetkili servisten 48TL karşılığı alabilirsiniz,Toyota stoklarında mevcut.

ufuk bey aracım 97 model 1.6 gli 129000 km de lpg yok. yardımcı olursanız sewinirim.

Ertan kelebek boğazının altında rolanti kontrol valfi var (22270-15010) söküp temizleyerek, takarken de etrafına biraz sıvı conta sürerek takarsan denemiş olursun bozuk ise yenisi 839TL.


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 230000
  • Model Yılı: '97
  • 21 kere teşekkür etti
  • 19 kere teşekkür edildi
Ynt: Ynt: toyota corolla 93-97 model eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #124 : Şubat 20, 2013, 13:56:23 »
düzelme ihtimali varmıdır söktükten sonra daha çok bozmayalım. neyle temizleyebiliriz bunu? eğer problem bu parçadaysa sorunu çözdükten sonra yakıt tüketimim değişirmi?
CESARETLE ATILAN İLK ADIMLAR BÜYÜK BAŞARILARIN MÜJDECİSİDİR.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
    • Sadece Toyota
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 6500
  • Model Yılı: '20
  • 1127 kere teşekkür etti
  • 2368 kere teşekkür edildi
Ynt: Ynt: toyota corolla 93-97 model eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #125 : Şubat 20, 2013, 14:07:52 »
düzelme ihtimali varmıdır söktükten sonra daha çok bozmayalım. neyle temizleyebiliriz bunu? eğer problem bu parçadaysa sorunu çözdükten sonra yakıt tüketimim değişirmi?

Az da olsa düzelme ihtimali var, çok komplike bir parça değil yanlış hatırlamıyorsam 3 somun 1 cıvata ile kelebek gövdesine sabitleniyor, motor stop haldeyken soketini söküp, cıvata ve somunları sökünce içerisinde bir valf göreceksiniz etrafı kurum, toz toprak dolmuş ve açılıp kapanmasını tam yapamıyor olabilir, contaları üzerinden aldıktan sonra solvent bazlı balata spreyi türevi bir basınçlı sprey ile iyice yıkadıktan sonra 30-40 cm uzaktan basınçlı hava ile kurutun, içerisine tornavida vs. sokmaya kalkışmayın yeterli, takarken de önce contasını takıp üzerine de çok ince bir tabaka halinde sıvı conta sürerseniz, eski mukavemetine kavuşacağını düşünüyorum.

Yakıt tüketimine etkisi rölantide olur, sadece rölanti devrini düzenlemekle yükümlü bir parça, araç normal çalışma sıcaklığına ulaştığında görevini tamamladığından, aracın soğukken yaktığı çiğ yakıtı azaltması bir miktar ekonomi sağlayabilir, ama daha önemlisi motorunuzun dengeli çalışmasını sağlar ki bu çok daha önemli.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 230000
  • Model Yılı: '97
  • 21 kere teşekkür etti
  • 19 kere teşekkür edildi
Ynt: Ynt: toyota corolla 93-97 model eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #126 : Şubat 20, 2013, 14:30:19 »
Az da olsa düzelme ihtimali var, çok komplike bir parça değil yanlış hatırlamıyorsam 3 somun 1 cıvata ile kelebek gövdesine sabitleniyor, motor stop haldeyken soketini söküp, cıvata ve somunları sökünce içerisinde bir valf göreceksiniz etrafı kurum, toz toprak dolmuş ve açılıp kapanmasını tam yapamıyor olabilir, contaları üzerinden aldıktan sonra solvent bazlı balata spreyi türevi bir basınçlı sprey ile iyice yıkadıktan sonra 30-40 cm uzaktan basınçlı hava ile kurutun, içerisine tornavida vs. sokmaya kalkışmayın yeterli, takarken de önce contasını takıp üzerine de çok ince bir tabaka halinde sıvı conta sürerseniz, eski mukavemetine kavuşacağını düşünüyorum.

Yakıt tüketimine etkisi rölantide olur, sadece rölanti devrini düzenlemekle yükümlü bir parça, araç normal çalışma sıcaklığına ulaştığında görevini tamamladığından, aracın soğukken yaktığı çiğ yakıtı azaltması bir miktar ekonomi sağlayabilir, ama daha önemlisi motorunuzun dengeli çalışmasını sağlar ki bu çok daha önemli.
ilk çalışmadaki sorunum düzelirmi sabahları ilk çalıştırdığım zaman 700-800 devirde duruyor ancak 2 dk sonra devir yükseliyor (1400-1500 gibi)
CESARETLE ATILAN İLK ADIMLAR BÜYÜK BAŞARILARIN MÜJDECİSİDİR.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
    • Sadece Toyota
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 6500
  • Model Yılı: '20
  • 1127 kere teşekkür etti
  • 2368 kere teşekkür edildi
Ynt: Ynt: toyota corolla 93-97 model eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #127 : Şubat 20, 2013, 14:35:32 »
ilk çalışmadaki sorunum düzelirmi sabahları ilk çalıştırdığım zaman 700-800 devirde duruyor ancak 2 dk sonra devir yükseliyor (1400-1500 gibi)

Kesin düzelir demek cahillik olur ancak normal şartlarda 4A-FE'de rölanti dengesizliğinin sebebi bu parça ve kelebek gövdesindeki sorunlar oluyor, hee şunu da belirteyim bahsettiğin problem klima açık şekildeyse IDLE-UP mekanizması dahil birçok ihtitmal daha girer işin içine.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 230000
  • Model Yılı: '97
  • 21 kere teşekkür etti
  • 19 kere teşekkür edildi
Ynt: Ynt: toyota corolla 93-97 model eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #128 : Şubat 20, 2013, 14:58:20 »
Kesin düzelir demek cahillik olur ancak normal şartlarda 4A-FE'de rölanti dengesizliğinin sebebi bu parça ve kelebek gövdesindeki sorunlar oluyor, hee şunu da belirteyim bahsettiğin problem klima açık şekildeyse IDLE-UP mekanizması dahil birçok ihtitmal daha girer işin içine.
ufuk bey açıkçası aracıma 125 bin kmde bakım yaptırdım yağ yağ filtresi hava filtresi buji debriyaj ve fren hidroliği değişti hava ve yağ filtresi + bujileri servisten orjinal olarak aldım bunları daha önce yetkili serviste çalışmış bi ustaya değiştirttim. bu işlemden sonra sabahları çalışmada sorun yaşadım  ve yakıt arttı bu şikayetle aynı ustaya gittim ve kelebeği değiştirdik ve sabahları düzensiz çalışmasının normal olduğunu söyledi. sizce bi hile olabilirmi bu işte?
CESARETLE ATILAN İLK ADIMLAR BÜYÜK BAŞARILARIN MÜJDECİSİDİR.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • 7 kere teşekkür etti
Ynt: Ynt: toyota corolla 93-97 model eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #129 : Şubat 20, 2013, 15:36:54 »
1995 model 1.3 xe corollam var. araçla ilgili bir kaç sorum olacak;
 
1-araç 124 binde. araç hafif bir yükseltiye çıktığında ya da çukura düştüğünde arka amortisörlerden gıcırdama sesi geliyor. muhtemelen ömürleri bitti. değiştirmek istedim ancak piyasada yan sanayileri varmış. ustam ise yan sanayi kullanacağına üzerindeki orjinali kullanmaya devam et o daha iyidir dedi. yan sanayi amortisör ile değiştirmeli miyim? yoksa orjinallerle devam edeyim mi?
2-özellikle soğuk sabahlarda, direksiyonu çevirdiğimde sağ ve sol yön farketmezsizin gıcırtı sesi geliyor ve az da olsa bir takılma hissi oluyor direksiyonda. direksiyon simidi de biraz sağa kaydı. yani direksiyon düz iken araç sola gidiyor. hafif sağa çevrik tutunca düz gidiyor. ustam bilyeleri değiştirmek lazım diyor. iki problem birbiri ile bağlantılı mıdır? tehlikeli bir durum mu bu? acil müdahale gerekli mi?
3-yaklaşık 10bin km. önce araç fren balatalarını değiştirdim. frene bastığımda inanılmaz bir gıcırtı çıkıyordu. ustam böyle biraz devam et, balatalar yer etsin dedi. ancak bu ses azalmayınca arka kampanaları taşlattık. bir süre ses kesildi ancak yine başladı.  şimdi ön balatalardan ıslık sesi geliyor, arka balatalardan da gıcırtı. iki demirin sürtünme sesi gibi tarif edebilirim. ucuz malzeme kullanıldığı için olabilir mi? ses zamanla geçer mi? ya da yeniden kaliteli balatalarla değiştirmeli miyim?

cevaplarınızı bekliyorum, şimdiden teşekkürler.
1995 corolla - 1.3 xe - lpg - 120.000 km.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 230000
  • Model Yılı: '97
  • 21 kere teşekkür etti
  • 19 kere teşekkür edildi
Ynt: Ynt: toyota corolla 93-97 model eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #130 : Şubat 20, 2013, 16:24:47 »
Az da olsa düzelme ihtimali var, çok komplike bir parça değil yanlış hatırlamıyorsam 3 somun 1 cıvata ile kelebek gövdesine sabitleniyor, motor stop haldeyken soketini söküp, cıvata ve somunları sökünce içerisinde bir valf göreceksiniz etrafı kurum, toz toprak dolmuş ve açılıp kapanmasını tam yapamıyor olabilir, contaları üzerinden aldıktan sonra solvent bazlı balata spreyi türevi bir basınçlı sprey ile iyice yıkadıktan sonra 30-40 cm uzaktan basınçlı hava ile kurutun, içerisine tornavida vs. sokmaya kalkışmayın yeterli, takarken de önce contasını takıp üzerine de çok ince bir tabaka halinde sıvı conta sürerseniz, eski mukavemetine kavuşacağını düşünüyorum.

Yakıt tüketimine etkisi rölantide olur, sadece rölanti devrini düzenlemekle yükümlü bir parça, araç normal çalışma sıcaklığına ulaştığında görevini tamamladığından, aracın soğukken yaktığı çiğ yakıtı azaltması bir miktar ekonomi sağlayabilir, ama daha önemlisi motorunuzun dengeli çalışmasını sağlar ki bu çok daha önemli.
balata spreyi ve sıvı conta için önerebileceğiniz bir marka var mı?
CESARETLE ATILAN İLK ADIMLAR BÜYÜK BAŞARILARIN MÜJDECİSİDİR.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
    • Sadece Toyota
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 6500
  • Model Yılı: '20
  • 1127 kere teşekkür etti
  • 2368 kere teşekkür edildi
Ynt: Ynt: toyota corolla 93-97 model eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #131 : Şubat 20, 2013, 16:44:35 »
balata spreyi ve sıvı conta için önerebileceğiniz bir marka var mı?

Özellikle sıvı conta için Würth tercihimdir yüksek sıcaklık görmeyen bir bölge olduğu için hangi modeli olduğu çok önemli değil, balata spreyi Würth, Liqui Moly, Berner, Teroson (Henkel), Förch, Tunap gibi kaliteli üreticilerin olması yeterlidir.



Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 18 kere teşekkür edildi
Ynt: Ynt: toyota corolla 93-97 model eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #132 : Şubat 20, 2013, 17:01:19 »
1995 model 1.3 xe corollam var. araçla ilgili bir kaç sorum olacak;
 
1-araç 124 binde. araç hafif bir yükseltiye çıktığında ya da çukura düştüğünde arka amortisörlerden gıcırdama sesi geliyor. muhtemelen ömürleri bitti. değiştirmek istedim ancak piyasada yan sanayileri varmış. ustam ise yan sanayi kullanacağına üzerindeki orjinali kullanmaya devam et o daha iyidir dedi. yan sanayi amortisör ile değiştirmeli miyim? yoksa orjinallerle devam edeyim mi?
2-özellikle soğuk sabahlarda, direksiyonu çevirdiğimde sağ ve sol yön farketmezsizin gıcırtı sesi geliyor ve az da olsa bir takılma hissi oluyor direksiyonda. direksiyon simidi de biraz sağa kaydı. yani direksiyon düz iken araç sola gidiyor. hafif sağa çevrik tutunca düz gidiyor. ustam bilyeleri değiştirmek lazım diyor. iki problem birbiri ile bağlantılı mıdır? tehlikeli bir durum mu bu? acil müdahale gerekli mi?
3-yaklaşık 10bin km. önce araç fren balatalarını değiştirdim. frene bastığımda inanılmaz bir gıcırtı çıkıyordu. ustam böyle biraz devam et, balatalar yer etsin dedi. ancak bu ses azalmayınca arka kampanaları taşlattık. bir süre ses kesildi ancak yine başladı.  şimdi ön balatalardan ıslık sesi geliyor, arka balatalardan da gıcırtı. iki demirin sürtünme sesi gibi tarif edebilirim. ucuz malzeme kullanıldığı için olabilir mi? ses zamanla geçer mi? ya da yeniden kaliteli balatalarla değiştirmeli miyim?

cevaplarınızı bekliyorum, şimdiden teşekkürler.
1.Ses gıcırtı şeklinde ve özellikle soğuk havalarda daha belirginse  büyük ihtimal arka denge kolu burçlarından olur. 10 15 tlye yansanayisi satılır tornacıda burçları değiştirebilirsin ama 1 2 sene sonra yeniden verir aynı gıcırtı sesini. Orjinal arka denge kolları 150x2=300 tly.di serviste.    Ama Kontrol ettirin eğer boşluk yoksa sesten başka bir zararı da olmaz.
2. Sorunun bilyeden olduğunu sanmıyorum. Öncelikle rot-balanscı.ya gidin ön alt takıma bakılsın ve bilgisayarda rot ayarınızı yaptırın çok önemlidir.
3.Başka iyi bir frenciye gitmek lazım. Ama eğer demir demire sürtmüyorsa sorun değil.   Ses, parçalar orjinal olmadığından kaynaklanabilir.
1992 Corolla 1.3 XL / 2005 Lexus GS300

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: Ynt: toyota corolla 93-97 model eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #133 : Şubat 21, 2013, 01:42:17 »
sayın ufuk bey ve diğer uzman arkadaslar yasadıgım sorun gereği aracımda detaylı incelemelerim sonucu buldugum eksiklik otomatik jikle hattının motor ana hattından iç kompartmana giden t bağlantısında ucunun boşta oldugunu gördüm ve aynı yerde şarj dinamosundan çıkan sarı kablonunda 3 cm kadar ekli olduguydu arada bişilerin olması mı gerekiyor _? olsa heralde şemalarda görünürdü diyorum buldugum şemaları gönderiyorum ve araya şarjdan gelen kabloya girdiğimde şarj lambası yanıyor :D ve şuda ilgimi çekti motor tarafından 18 kablo içeriye girerken içeride j13 j13 dediği kitabın soketinde 16 kablo geliyor 2 tanesini bulamadım :D arada inceledim bir yerede bölünmüyor kablo anlayamadım neler olmuş orada :D ustalardan destek bekliyorum şimdiden teşekkürler....

ufuk bey ve atilla bey sizlerden öncelikle yardım bekliyorum :D şimdiden teşekkürler....
:d

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • 7 kere teşekkür etti
Ynt: Ynt: toyota corolla 93-97 model eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #134 : Şubat 21, 2013, 20:07:49 »
merhaba. 1995 model xe 1.3 corollam var. bir kaç gün önce belirttim gibi ısınma problemim vardı. 20 TL ye bir termostat aldım ve sorun çözüldü. öncelikle bu konuda tecrübelerini paylaşan arkadaşlara teşekkür ederim.

yine önceki mesajlarımda da bahsettiğim bir diğer problemim, krank keçesinden yağ sızdırma problemini de bugün hallettirdim. 10 lira krank keçesi ve cüz'i bir miktar işçilik ödeyerek yağ sızdırma problemimi çözdüğümü düşüyorum. Ancak; bugün bu iki işlemi yani termostat değişimi ve krank keçesi değişiminden sonra aracın motorundan daha önce hiç duymadığım bir ses gelmeye başladı. gaza bastığımda klasik motor sesinin yanı sıra tiz sesli  bir uğuldama  çıkıyor. bu sesi çok hızlı dönen bir pervane sesine benzetebilirim . gazı kesince ses de kesiliyor. termostatla bir bağlantısının olmayacağını düşünüyorum.  krank keçesini değiştirirken sökülen parçaların montajında bir problem olmuş olabilir diye düşünüyorum. ustalardan ve  benzer bir problemle karşılaşmış arkadaşlardan yardım bekliyorum.
1995 corolla - 1.3 xe - lpg - 120.000 km.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • /][
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 162000
  • Model Yılı: '97
  • 6 kere teşekkür etti
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Ynt: toyota corolla 93-97 model eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #135 : Şubat 21, 2013, 20:16:46 »
Aracın üretiminde kullanılan kemer tokaları yerli üretimdi, bir süre daha yerli üretim gelmeye devam etti ama şimdi japon üretimi geliyor 73230-12590-BL numarası ile istediğiniz yetkili servisten 48TL karşılığı alabilirsiniz,Toyota stoklarında mevcut.

Ertan kelebek boğazının altında rolanti kontrol valfi var (22270-15010) söküp temizleyerek, takarken de etrafına biraz sıvı conta sürerek takarsan denemiş olursun bozuk ise yenisi 839TL.


teşekkür ederim ufuk bey bugün pendik dumankayadan sipariş verdim
97 xei stw atiker sıralı lpg

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: Ynt: toyota corolla 93-97 model eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #136 : Şubat 21, 2013, 22:30:21 »
sayın forumdaşlar bugunde fotoğrafını çektim siz yorumlayın arada olması gereken ama olmayan parçayı :D heralde daha önce bozulmuş ama bizim ucuz sanayi teknikleri ile aradan çıkartmışlar parçayı :D
:d

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: Ynt: toyota corolla 93-97 model eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #137 : Şubat 22, 2013, 01:59:27 »
kimseden yanıt alamıcam mı _? sanayicilere kalmak istemiyom çünkü bi yerden elektrik alıp vericekler biliyorum :D al çalışıyor işte diyecekler :D
prosedüre uygun kitaba şekle diagramlara uygun nasıl olması gerekiyorsa öyle olsun istiyorum nereden araştırmam gerekiyor sonuca ulaşamıyorum....
:d

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 14 kere teşekkür edildi
Ynt: Ynt: toyota corolla 93-97 model eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #138 : Şubat 22, 2013, 12:36:36 »
salih bey bunu en güzeli servise götürüp iyi tecrübeli bir elektrik ustasının görmesi lazım çünki oralar çok oynanan biryerler değil sizden evvel birşeyler yapılmış demekki araca dediğiniz gibi sanayi usulü birşeyler yapılmış en güzeli servisde tecrübeli bir usta bu işi çözer

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 230000
  • Model Yılı: '97
  • 21 kere teşekkür etti
  • 19 kere teşekkür edildi
Ynt: Ynt: toyota corolla 93-97 model eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #139 : Şubat 22, 2013, 14:49:30 »
arkadaşlar bizim araçlar kaç litre şanzıman yağı alıyor komple değiştirmeyi düşünüyorum, akslarla birlikte tabi.aksları nerden almalıyım önerisi olan varmı marka olarak ve fiyat bilgisi verirseniz sevinirim.
CESARETLE ATILAN İLK ADIMLAR BÜYÜK BAŞARILARIN MÜJDECİSİDİR.