Gönderen Konu: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi  (Okunma sayısı 692753 defa)

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: C-HR
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 42000
  • Model Yılı: '20
  • 284 kere teşekkür etti
  • 309 kere teşekkür edildi
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #2800 : Aralık 09, 2015, 16:54:55 »
Evet bende baya uğraşarak Sıfır yada 0,8 -0,8 aralığında tutmayı başardım ama çok kasmasam mı diyorum :) +-%5 iyidir o zaman

Abi hiç LPG takılmamış bir araçta bile uzun süre aynı yakıtı kullanıp daha sonra farklı yakıt alındığında bahsettiğin değerlerin çok üzerinde LTFT olabiliyor. Geçen arkadaşın araçta şahit oldum, araç alındığından beri shell benzini ile kullanılmış, opete geçince hoplayıp zıplamaya başladı, bağlayıp baktık değerlere bazı devirlerde %10 LFTF çıktığını gördüm.
Senin değerler iyi maşallah, sayende biz de yaptık ufak bir ayar  :)

Toyota Club Türkiye

Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #2800 : Aralık 09, 2015, 16:54:55 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 28750
  • Model Yılı: '15
  • 14 kere teşekkür etti
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #2801 : Aralık 09, 2015, 17:08:56 »
Ankarada hangi prins bayiine gittiniz acaba?

Açıkçası ben ustadan memnun kalmadığım için (sorunlarla ilgilense dahi çözüm bulamadığından (4 sefer gittim) ve teknik olarak açıklama yapmama rağmen kendi bildiğini okuduğundan) bu bilgiyi paylaşmak istemiyorum. Her ne kadar forumlarda çok önerilen biri olsa dahi tipik bir usta (düzgün, sizi dinleyen ve işini bilerek/okuyarak/araştırarak yapan ustalardan bahsetmiyorum). Tamamen kontrolsüz bir ortamda okuma, öğrenme ve sormaya dayanmadan deneme yanılma yoluyla çözüm bulmaya çalıştı benim sorunuma.

Düzeltme olayını da aynı usta aracılığıyla hallettik ancak kendisi değil Türkiye Prins'te çalışan ancak şans eseri orda olan biri tarafından düzeltildi.

Mesaj Birleştirildi: Aralık 09, 2015, 17:14:40
Rıfat Bey Merhaba ;
Aracınızın 132 HP olması nedeniyle her iki enjektör de takılabilir yani aracınızın değerleri enjektör seçiminde sınırda olduğu için servis böyle bir uygulama yapmış. Esasında genelde turuncu enjektör takılır ama sarı da olabilir :)
Lakin benim düşüncem aracınızdaki sorunun nedeni yapılan işlemlere göre enjektör kaynaklı değil . Muhtemelen regulatörde ya da regulatör basıncında bir sorun var. Yetkili servise tekrar başvurun ve lütfen sonucu bizimle paylaşın.

Mehmey Bey Merhabalar,

Daha önce bahsettiğim gibi sorun düzeldi. Ancak bugün ayrıntılı olarak montajı incelerken şunu farkettim:
Araca ilk LPG takıldığında monifold'taki plastik parça delinerek benzin enjektörlerine en yakın olacak şekilde LPG enjektörleri takılmıştı.
Sonra bu sorunlar dolayısıyla ustaya bıraktığımda bu plastik parçadaki delikleri civata ile kapatmış. Enjektörleri motorun çelik kısmını delerek benzin enjektörü girişlerinin hemen yanına taşımış bana haber vermeden.   |-\
Bu herhangi bir probleme yol açar mı? Civata ile bu yerler kapatılabilir mi?
Bu konudaki fikriniz nedir acaba?
2015 - Toyota Corolla 1.6 Manuel Advance + LPG (Prins VSI-2)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • corolla 1.6 terra kullanıcısıyım
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 13 kere teşekkür etti
  • 5 kere teşekkür edildi
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #2802 : Aralık 09, 2015, 17:56:09 »
Mehmet bey fazla vaktinizi almak istemiyorum kütahya yakınlarında tavsiye edebileceğiniz BRC ayar ustası varmıdır bursa eskişehir olabilir teşekkürler
1999 toyota corolla terra

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 2928 kere teşekkür etti
  • 2553 kere teşekkür edildi
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #2803 : Aralık 09, 2015, 18:22:59 »
Açıkçası ben ustadan memnun kalmadığım için (sorunlarla ilgilense dahi çözüm bulamadığından (4 sefer gittim) ve teknik olarak açıklama yapmama rağmen kendi bildiğini okuduğundan) bu bilgiyi paylaşmak istemiyorum. Her ne kadar forumlarda çok önerilen biri olsa dahi tipik bir usta (düzgün, sizi dinleyen ve işini bilerek/okuyarak/araştırarak yapan ustalardan bahsetmiyorum). Tamamen kontrolsüz bir ortamda okuma, öğrenme ve sormaya dayanmadan deneme yanılma yoluyla çözüm bulmaya çalıştı benim sorunuma.

Düzeltme olayını da aynı usta aracılığıyla hallettik ancak kendisi değil Türkiye Prins'te çalışan ancak şans eseri orda olan biri tarafından düzeltildi.

Mesaj Birleştirildi: Aralık 09, 2015, 17:14:40
Mehmey Bey Merhabalar,

Daha önce bahsettiğim gibi sorun düzeldi. Ancak bugün ayrıntılı olarak montajı incelerken şunu farkettim:
Araca ilk LPG takıldığında monifold'taki plastik parça delinerek benzin enjektörlerine en yakın olacak şekilde LPG enjektörleri takılmıştı.
Sonra bu sorunlar dolayısıyla ustaya bıraktığımda bu plastik parçadaki delikleri civata ile kapatmış. Enjektörleri motorun çelik kısmını delerek benzin enjektörü girişlerinin hemen yanına taşımış bana haber vermeden.   |-\
Bu herhangi bir probleme yol açar mı? Civata ile bu yerler kapatılabilir mi?
Bu konudaki fikriniz nedir acaba?

İnşallah o metal kısmı sökerek dışarda delmiştir diyeceğim ama sanmam. Yazık yaa
THE END

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 28750
  • Model Yılı: '15
  • 14 kere teşekkür etti
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #2804 : Aralık 09, 2015, 18:33:34 »
İnşallah o metal kısmı sökerek dışarda delmiştir diyeceğim ama sanmam. Yazık yaa
Murat Bey,
Ne gibi sorunlara yol acabilir bu durum? Bilginiz var mi?
Cunku ben de soktugunu sanmiyorum.
Genelde bunu sokme yerine ters ucla delme gibi bir sey diyorlardi diye hatirliyorum.
2015 - Toyota Corolla 1.6 Manuel Advance + LPG (Prins VSI-2)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 28750
  • Model Yılı: '15
  • 14 kere teşekkür etti
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #2805 : Aralık 09, 2015, 19:22:36 »
Bir sorum daha olustu az once.
Lpg bitmeye yakin ucuncu viteste 3500 devir dolaylarinin ustune cikmadi ne kadar gaza bassamda. Bildiginiz gaz yememe problemi yasadim. Zaten on saniye sonra da benzine gecti arac.
Daha once boyle bir sorunum olmamisti. Yine herhalde bir ayari eksik yaptilar. Benzine gecis biraz gec oldu herhalde. Ne dersiniz?
2015 - Toyota Corolla 1.6 Manuel Advance + LPG (Prins VSI-2)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 2928 kere teşekkür etti
  • 2553 kere teşekkür edildi
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #2806 : Aralık 09, 2015, 20:27:17 »
Murat Bey,
Ne gibi sorunlara yol acabilir bu durum? Bilginiz var mi?
Cunku ben de soktugunu sanmiyorum.
Genelde bunu sokme yerine ters ucla delme gibi bir sey diyorlardi diye hatirliyorum.

Forumda daha önceden mevzusu geçmişti, ben o zaman lpg taktırmamıştım. Konuşulan her ne kadar ters uç matkap deselerde çapakların düştüğü idi, metal artıklar silindir içine gidip oraları çizebiliyormuş. Ama plastik manifold delmede kaçan çapaklar yanarmış zarar vermezmiş. O zaman forumda böyle bir kanaat oluşmuştu. Her ne kadar ters uç matkap deselerde bir miktar metal tozu içeri kaçıyor hocam.

Diğer sorunuzda tuhaf bir durum bence, Allah korusun rampada araç solluyor olsanız ne olacak? Mehmet üstad daha iyi açıklamasını yapacaktır hocam.
THE END

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 28750
  • Model Yılı: '15
  • 14 kere teşekkür etti
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #2807 : Aralık 09, 2015, 20:32:51 »
Forumda daha önceden mevzusu geçmişti, ben o zaman lpg taktırmamıştım. Konuşulan her ne kadar ters uç matkap deselerde çapakların düştüğü idi, metal artıklar silindir içine gidip oraları çizebiliyormuş. Ama plastik manifold delmede kaçan çapaklar yanarmış zarar vermezmiş. O zaman forumda böyle bir kanaat oluşmuştu. Her ne kadar ters uç matkap deselerde bir miktar metal tozu içeri kaçıyor hocam.

Diğer sorunuzda tuhaf bir durum bence, Allah korusun rampada araç solluyor olsanız ne olacak? Mehmet üstad daha iyi açıklamasını yapacaktır hocam.
Cevabiniz icin tesekkur ederim.
Ben ustayla gorustum. Ters matkapla delmisler ama bunu yaparken plastik kismi cikartiyorlarmis. Manifoldu da one dogru cekiyorlarmis. Sanirim boylece delecekleri yer bosa cikiyor. Sonrasinda ilk basta elektrik supurgesiyle deldikleri anda cekebildiklerini cekiyorlarmus. Sonrasinda da elektrik supurgesinin ucuna cok daha kucuk bir boru takip o boruyla hem delinen yerin icini hem de cevresine dagilanlarin hepsini cekiyorlarmis. Bir nebze de olsa boylece icim rahatladi ancak Mehmet usta daha iyi bilir tabi. :)
2015 - Toyota Corolla 1.6 Manuel Advance + LPG (Prins VSI-2)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 16 kere teşekkür etti
  • 259 kere teşekkür edildi
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #2808 : Aralık 10, 2015, 13:05:15 »
Açıkçası ben ustadan memnun kalmadığım için (sorunlarla ilgilense dahi çözüm bulamadığından (4 sefer gittim) ve teknik olarak açıklama yapmama rağmen kendi bildiğini okuduğundan) bu bilgiyi paylaşmak istemiyorum. Her ne kadar forumlarda çok önerilen biri olsa dahi tipik bir usta (düzgün, sizi dinleyen ve işini bilerek/okuyarak/araştırarak yapan ustalardan bahsetmiyorum). Tamamen kontrolsüz bir ortamda okuma, öğrenme ve sormaya dayanmadan deneme yanılma yoluyla çözüm bulmaya çalıştı benim sorunuma.

Düzeltme olayını da aynı usta aracılığıyla hallettik ancak kendisi değil Türkiye Prins'te çalışan ancak şans eseri orda olan biri tarafından düzeltildi.

Mesaj Birleştirildi: Aralık 09, 2015, 17:14:40
Mehmey Bey Merhabalar,

Daha önce bahsettiğim gibi sorun düzeldi. Ancak bugün ayrıntılı olarak montajı incelerken şunu farkettim:
Araca ilk LPG takıldığında monifold'taki plastik parça delinerek benzin enjektörlerine en yakın olacak şekilde LPG enjektörleri takılmıştı.
Sonra bu sorunlar dolayısıyla ustaya bıraktığımda bu plastik parçadaki delikleri civata ile kapatmış. Enjektörleri motorun çelik kısmını delerek benzin enjektörü girişlerinin hemen yanına taşımış bana haber vermeden.   |-\
Bu herhangi bir probleme yol açar mı? Civata ile bu yerler kapatılabilir mi?
Bu konudaki fikriniz nedir acaba?
Özelden yazabilirsiniz Rıfat bey.
2012 Mazda 3 1.6D (2016-....)
2006 Suzuki Grand Vitara (2015-2016)
2011 1.33 Auris (2014-2015)
1997 Renault Broadway (2008-2009)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 3 kere teşekkür etti
  • 200 kere teşekkür edildi
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #2809 : Aralık 10, 2015, 15:25:19 »
Merhaba ;

Emme manifoltunun delikleri düzgün bir şekilde kapatıldıysa görüntü kirliliği dışında bir sorun teşkil etmez. Lakin doğru kapatılmayıp araç bu bölgeden hava alırsa AFR bozulacak , araç fakir karışım ile çalışacaktır , ayrıca rolantide düzgün çalışmayacaktır.
Benim düşüncem servis anlattığı gibi yaptıysa hiç bir sorun olmaz , eminim gerekli kontrolleri de yapmışlardır. Gönlünüz rahat olsun :)
ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • corolla 1.6 terra kullanıcısıyım
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 13 kere teşekkür etti
  • 5 kere teşekkür edildi
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #2810 : Aralık 10, 2015, 15:50:38 »
Merhaba mehmet bey kütahya  çevresinde tavsiye edebileceğiniz bir BRC ayar ustası varmıdır bursa eskişehir olabilir teşekkürler
1999 toyota corolla terra

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 3 kere teşekkür etti
  • 200 kere teşekkür edildi
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #2811 : Aralık 10, 2015, 15:57:12 »
Ömer Bey ;
Her ilde bir BRC bayisi var lakin obd cihazı ile ince ayar ya da yol ayarı yapıyorlar mı lütfen gittiğinizde sorun.
Kütahya'da Merve Otogaz olabilir , lütfen selamlarımı iletin.

Merhaba mehmet bey kütahya  çevresinde tavsiye edebileceğiniz bir BRC ayar ustası varmıdır bursa eskişehir olabilir teşekkürler
ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • corolla 1.6 terra kullanıcısıyım
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 13 kere teşekkür etti
  • 5 kere teşekkür edildi
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #2812 : Aralık 10, 2015, 16:02:36 »
Mehmet bey merve oto gaz problemi çözemedi malesef
1999 toyota corolla terra

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 3 kere teşekkür etti
  • 200 kere teşekkür edildi
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #2813 : Aralık 10, 2015, 16:28:54 »
 :(


Mehmet bey merve oto gaz problemi çözemedi malesef
ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 28750
  • Model Yılı: '15
  • 14 kere teşekkür etti
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #2814 : Aralık 11, 2015, 10:17:42 »
Merhaba ;

Emme manifoltunun delikleri düzgün bir şekilde kapatıldıysa görüntü kirliliği dışında bir sorun teşkil etmez. Lakin doğru kapatılmayıp araç bu bölgeden hava alırsa AFR bozulacak , araç fakir karışım ile çalışacaktır , ayrıca rolantide düzgün çalışmayacaktır.
Benim düşüncem servis anlattığı gibi yaptıysa hiç bir sorun olmaz , eminim gerekli kontrolleri de yapmışlardır. Gönlünüz rahat olsun :)

Mehmet Bey,

Çok sağolun. Hem çok güzel anlatıyorsunuz hem de gerçekten düzgün bir şekilde cevap veriyorsunuz.
Rölantide herhangi bir oynamam yok. AFR için de OBD'den baktığımızda bir sorun olmadığını görmüştük.

Ancak hala şu LPG ile alakalı uğraşmalarım bitmedi. Ben mi takıntılıyım yoksa bu aralar beni mi buluyor böyle şeyler bilmiyorum.
Benim depom simit ve 51'lik depo. Ancak tüm gazı bitirsem dahi 35 lt ancak alıyordu. Ben de ustaya bunu söyledim ve dün depo boşken şamandırayı söküp ayar yaptılar. Sonra tekrar taktılar. Bildiğim kadarıyla kaza anındaki güvenlikten dolayı 51 lt'lik deponun %80'nin dolması gerekiyor. Bu da 40,8 lt yapıyor. Ancak şamandıradaki işlemden sonra deponun da havası alınmışken dün depo 45,3 lt aldı. Bu da yaklaşık olarak ~%89'a denk geliyor. Böyle bir durumda depoyu bitirdikten sonra tekrardan gidip şamandıra ayarı yaptırmalı mıyım? (Artık valla ustayla bir süre görüşmek istemiyorum. Son iki haftadır 5-6 kere gittim çünkü :/) Yoksa bu durum herhangi bir sorun yaratmaz mı?

Şimdiden cevabını için teşekkür ederim.
2015 - Toyota Corolla 1.6 Manuel Advance + LPG (Prins VSI-2)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 2928 kere teşekkür etti
  • 2553 kere teşekkür edildi
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #2815 : Aralık 11, 2015, 10:43:04 »
Rıfat hocam,

Benimkiside 59 Lt simit, dediler bana 48 lt alır, ama hiç o kadar dolum yaptırmadım, tek yeşile düştükçe alıyordum,30-25 lt falan sonra azmettim bakayım bitmeye yakın ne kadar alacak dedim uzunca süre kırmızı ledde kullandım. Yine 40 lt gibi aldı. Ama bir gün yine kırmızı yandığında gittim başka bir LPG istasyonuna adam 48 lt ye kadar bastı. Benim bundan anladığım, LPG istasyonuna göre de değişiyor bu TIRRRR etme olayı
THE END

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 3 kere teşekkür etti
  • 200 kere teşekkür edildi
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #2816 : Aralık 11, 2015, 10:56:38 »
Merhaba
51LT Lpg deposu yaklaşık 40LT LPG almalı lakin bu değerler +-2 LT oynayabilir. Aradaki fark 5 LT 'yi bulduğunda şamandrada bir problem olabilir. Lakin tavsiyem ilk dolum olması nedeniyle acele etmemeniz yönünde. Bu depoyu bitirip tekrar LPG alıp durumu değerlendirelim. Bir de LPG Kiti PRİNS olmasına rağmen farklı şamandıralar kullanabiliyorlar sizdeki şamandıra ne marka ?

Mehmet Bey,

Çok sağolun. Hem çok güzel anlatıyorsunuz hem de gerçekten düzgün bir şekilde cevap veriyorsunuz.
Rölantide herhangi bir oynamam yok. AFR için de OBD'den baktığımızda bir sorun olmadığını görmüştük.

Ancak hala şu LPG ile alakalı uğraşmalarım bitmedi. Ben mi takıntılıyım yoksa bu aralar beni mi buluyor böyle şeyler bilmiyorum.
Benim depom simit ve 51'lik depo. Ancak tüm gazı bitirsem dahi 35 lt ancak alıyordu. Ben de ustaya bunu söyledim ve dün depo boşken şamandırayı söküp ayar yaptılar. Sonra tekrar taktılar. Bildiğim kadarıyla kaza anındaki güvenlikten dolayı 51 lt'lik deponun %80'nin dolması gerekiyor. Bu da 40,8 lt yapıyor. Ancak şamandıradaki işlemden sonra deponun da havası alınmışken dün depo 45,3 lt aldı. Bu da yaklaşık olarak ~%89'a denk geliyor. Böyle bir durumda depoyu bitirdikten sonra tekrardan gidip şamandıra ayarı yaptırmalı mıyım? (Artık valla ustayla bir süre görüşmek istemiyorum. Son iki haftadır 5-6 kere gittim çünkü :/) Yoksa bu durum herhangi bir sorun yaratmaz mı?

Şimdiden cevabını için teşekkür ederim.
ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 28750
  • Model Yılı: '15
  • 14 kere teşekkür etti
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #2817 : Aralık 11, 2015, 11:40:47 »
Merhaba
51LT Lpg deposu yaklaşık 40LT LPG almalı lakin bu değerler +-2 LT oynayabilir. Aradaki fark 5 LT 'yi bulduğunda şamandrada bir problem olabilir. Lakin tavsiyem ilk dolum olması nedeniyle acele etmemeniz yönünde. Bu depoyu bitirip tekrar LPG alıp durumu değerlendirelim. Bir de LPG Kiti PRİNS olmasına rağmen farklı şamandıralar kullanabiliyorlar sizdeki şamandıra ne marka ?
Mehmet Bey Merhaba,
Siz dedikten sonra gidip samandiraya baktim. Tomasetto Achille yaziyor ustunde. Takilmasi gereken marka bu mu?
Dediginiz gibi bu depoyu sonuna kadar bitirdikten sonra guvendigim bir pompadan yeniden dolduracagim. Durumu size bildirip sizin yonlendirmenize gore davranacagim.
2015 - Toyota Corolla 1.6 Manuel Advance + LPG (Prins VSI-2)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 3 kere teşekkür etti
  • 200 kere teşekkür edildi
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #2818 : Aralık 11, 2015, 12:10:04 »
Aksam listesinde bu marka ve bir kaç farklı marka daha var. İyi bir şamandıradır. Bir sonraki gaz alımında sorun düzelmez ise şamandıranın tamir ile müdahalesini değil yenisi ile değişimini talep edin. Görüşmek üzere...

Mehmet Bey Merhaba,
Siz dedikten sonra gidip samandiraya baktim. Tomasetto Achille yaziyor ustunde. Takilmasi gereken marka bu mu?
Dediginiz gibi bu depoyu sonuna kadar bitirdikten sonra guvendigim bir pompadan yeniden dolduracagim. Durumu size bildirip sizin yonlendirmenize gore davranacagim.
ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 151234
  • Model Yılı: '04
  • 189 kere teşekkür etti
  • 61 kere teşekkür edildi
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #2819 : Aralık 11, 2015, 16:58:51 »
Mehmet Bey Merhaba,

Benim şöyle bir sorunum var. Gerçi sorun mu normal mi pek bilmiyorum ama şöyle anlatıyım..
Aracın motoru soğukken çalıştırıyorum, araç benzinde çalışıyor bir mühdet sonra gaza geçtikten sonra hareket halindeyken ayağımı gazdan çekince araçta silkeme oluyor bir süre sadece viteste iken ayağımı gazdan çekince yani kompresöre binince. Bu bir sıkıntımıdır yoksa normalmidir ?
Teşekkürler..
Kalite + Konfor + Güven + Yakıt = AVENSİS ;)

Safkan BEYAZZ..