0 Üye ve 3 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Kaan merhabaservis başlığını görünce bende bişeyler eklemek istedim.Geçenlerde bagaj kapağı değişiminden dolayı servisteydim ve aracıma bikaç şey ekletmek istedim.1,33 life 2015 kullanıyorum bu arada...çok detaylı anlatmak istemiyorum ama mesela kolçak kızaksız bu modellerde ve ben değiştirmek istedim aklıma geldi o anda,sorunca dedilerki aksesuar olarak kolçak satışımız yok,yani parasıyla bile ürünü alamıyorum ...aracı almadan önce de jant ve sisler için şu an vergiye girer daha sonra gelin biz uygun fiyata vericez dediler,onu söyledim liste fiyatından inemiyoruz dediler bide işçilik fiyatı ekleniyor herşeyin üstüne...araçla ilgili forumda yazılan sorunların hiçbiri yok ses vs. ama bayi ve servis konusunda sıkıntı olcak gibi hep böyle...
Bende geçenlerde bi kaç problem yaşadım ama başlangıç babamdan dolayı hatalı başladı. Bakıma gittiğinde "kesinlikle Kemal bey işlemleri yapsın" dedim fakat X isimli yeni biri yardımcı olmuş. Neyse benim verdiğim listedekiler yapıldı bu süre zarfında bende babamla telefonda konuştum. Neyse garantiden farlar ve dokunmatik ekran değişecek dediler Ürünler geldi bizi aradılar beraber gittik bu sefer. X kişi aracı görünce tanıdı benimle tanışmak istediğini, verdiğim listeye şaşırdığını ve hayran kaldığını belirtti. Saat 11:30 a randevumuz vardı. Biz içeri girdik 11:10 yada 15 te, işlem başladı derken araç bir türlü içeri alınmıyor. Saat 12 gibi ben can sıkıntısına test sürüşüne çıktım. Araçla geri gelirken geri görüş kamerasından bizim aracı çalıştırıp çıkardıklarını gördüm. Dönüşte içeri girdim ne zaman başlayacaklarını sordum. Öğlen arasında olduklarını 13:30 da başlayacaklarını söylediler. Başta ses çıkarmadım haydi yoğundur dedim. Sonra içeri aldılar ekran değişecek ustalar bir türlü işe başlamıyorlar. En son baktım kenardan bir kapıdan formenler çalışanlar girip servise geçiyorlar. Bende sesimi çıkarmadan girdim içeri aracın yanına gittim o sıra usta geldi. Haydi değiştirin işimiz var daha farlar değişecek dedim. Adam anlayışlıydı güzelce değiştirdi benimde orada olmam iyi oldu bluetooth denemesi yaptık. Aracı aşağı alacaklarını söylediler bende o sırada içeri geçtim. Aracın aşağı inmesi en az 15-20 dk sürdü. Aşağıya inişi bende biliyordum araç inince indim hemen. Ustalara sordum ne zaman değişecek diye. Birazdan diğer usta gelecek değişecek diye. Usta gelene kadar yine bi 15-20 dk oldu. Dakikalar neden mi önemli? Usta işleme başladı bir farı söktü derken bi anda bi zil çaldı. Gülerek "çay saati başladı" dedi. Çay saati yarım saati buluyormuş. Benim tepem attı en sonda. Çünkü ben 11:30 da gelmişim saat 15:00 olmuş. Yukarı çıktım bu çay saati nedir ben kaç saattir bekliyorum dedim. Hemen halledilecek dediler. Neyse farları taktılar saat 16 yı geçiyordu biz servisten çıktık. İşin kötü yanı misafirlerimiz geliyordu yoldalardı. Biz eve geldik yarım saat sonra onlar geldiler. Sonra aradılar puan için. Ben 4 yada en fazla 5 veriririm dedim. Neden böyle söylediniz dedi. Durumu anlattım ustanın pişkinliğini anlattım. Bana ustayı savundu önce. Sonra yıkama yapılınca da çıkış gecikebiliyor dedi. Aracımıza yıkama yapılmadı dedim. Yukarıdaki X kişisini anlattım. Ne sorsam bilmiyor hiçbir konuda yardımcı olmuyor. Acelemiz var diyorum benim yapacak birşeyin yok diyor. Bunlarıda anlattım sonra X kişisi aradı bizi abi neden böyle dediniz biraz yağ yakmalar özür dilemeler. En son kızdık , eyvallah garantiden değişim oluyor , servis yoğundur ama 11:30 a giriş saati verdiysen öğle molasından sonra içeri almayacaksın yada işleme başlamayacaksın. Bilmiyorum tekrar aynı servise gider miyim diye düşünüyorum. Gidersem de kesinlikle Kemal beyin ilgilenmesini isterim
merhabalar, başımdan geçen tatsız bir olayı sizlerle paylaşmak istiyorum;20-08 sabahı aracımı satın aldığım izmir bayinin servisine bıraktım, akşam iş çıkışı almaya gittim. aracı otoparkta teslim etmek yerine ofiste anahtarları verdiler ( önceki aracım honda idi, honda servisi teslimatı araç başında yapardı). aracıma bindiğimde, vites kolunun arkasındaki bardaklıkta ilaç ambalajı gibi bir boş sakız ambalajı vardı, sağ koltuk geriye alınmış ve oldukça yatırılmış. sabah direksiyonun solundaki ufak bölmede 2 adet 1 lira ve üç adette daha ufak bozukluk vardı ve 1 lira eksilmişti. çok sinirlendim, ofise gidecekken cayarak yola çıktım.24-08 tarihinde servisten bir bayan aradı, servis için 1 ile 10 arası puan istedi bende sıfır diye yanıtladım. nedenini sordu ve yukarıda anlattıklarımı sıraladım. araştırıp döneceğim dedi, tekrar aradığında sorumluyu bulamadığını ama bu durumu üstlerine anlattığı taktirde birilerinin işinden olacağından bahsetti ve bu konuyu unutmam için 400-450 liaralık bir oto kuaför gibi bir şey önerdi. kabul etmeyince düşünün tekrar arayacağım dedi.özrü kabahatinden büyük sözü tam bu konuya uyuyor...aracımın keyfî kullanılmasına mı yanayım yoksa bu aptalca durum karşısında rüşvet teklif edilmesinemi bilemedim.neyseki izmirde iki adet toyota bayî var, diğer bakımda öteki servise gideceğim.bu konuyu hem paylaşmak istedim ve bu lakaytlığı unutup bırakmakta gücüme gidiyor, siz böyle bir olay yaşasaydınız ne yapardınız?hangi servis olduğunu yazarsanız biz de bilgilenmiş oluruz. izmir servisleri konusunda bilgimiz olsun...
2005 model Corolla 1.6 HB aracımın 50.000 bakımı gelmişti.1 hafta 10 gündür erteliyordum.Eskişehir Sarar'la görüştüm.Polen filtresi,yağ filtresi,motor yağı işçilik v.s 350 lira dediler.Hava filtresi 50.000 bakımında değişmiyormuş.Fiyat yüksek olunca Adapazarı Sandıkçı'yı aradım onlar aynı şeyleri 250 liraya yapacaklarını söylediler.Fiyat farkı garibime gitse de neticede yetkili servistir dedim randevu aldım gittim.Aracı aldılar,2,5-3 saat sonra aracım çıktı.Yıkamaya gönderdiler.Ben de yıkma yakınlarındayım görüyorum aracı.Üstünkörü su tuttular falan içini süpürmediler.Gittim yanlarına -niye süpürmediniz içini- diye.Abi süpürdük de iyi alınmamış(!) Halbuki gözümün önünde oluyor hadise.Neyse dedim Ramazan günü olur böyle şeyler.Aracı teslim ettiler iftara yetişeceğim hemen çıktım yola.O da ne Kapının kumaş döşemeli dirseğinde yağlı el ekesi.Adam Yağlı eliyle oradan tutmuş.Ya sabır çektim geldim.Ertesi gün bi baktım plaka düşmek üzere.Nasıl olmuş falan derken serviste plakalığı değiştiren canlının tampondaki plakalık ayağını eski plakalığı çıkarırken kopardığını fark ettim.Adam plakalık ayağını koparmış 3 yerden tamponu delmiş bir plakalığı tutturamamış daha doğrusu attığı akıllı vidayı sıkıştırmaya tenezzül bile etmemiş.İyice işkillendim.Yağ çubuğunu çektim asıl sürpriz oradaymış meğerse yağ eskisinden eksik gözüküyor.Yağ kartına baktım o da ne 5/30 yağ konuldu yazıyor! Faturayı çıkardım 10/40 yağ konuldu yazıyor.Ha asıl önemli olan o değil adamlar 1.6 motora 3.7 litre yağ koymuşlar.Tamam çok sıkıntı olmaz da bunun adı terbiyesizliktir.Eski servis faturalarını taradım hepsinde 4.5 litre yağ konulduğu yazıyor.Yetkili servis falan hikayeymiş anladık.
arkadaşlar dün istanbulda yetkili servise gittim yağ değişimi gelmişti ufak bazı problemler vardı hemde genel bi kontrol amaç lı yetkili servise gideyim dedim randevu aldım iyi güzel sabah 8.30 gibi erken kalkıp 20 km yol gidip servise vardım neyse kaydı alırken görevli araçta lpg varsa biz bakmıyoruz dedi birde göreviymiş gibi sen neden buraya geliyosun gibi bi imada bulundu çok çözemedim lpg li araçlara bakmama gibi bi durum varmı
yok zaten aracım garanti kapsamında değil servis kapalıymış alamazmış patronun talimatı var gibi şeyler söyledi birde öyle bişey varsa randevu aşamasında bana bilgi verilmesi gerekirdi tutup 40 km yolu boşuna gitmezdim tamamen sorumsuzluk örneği bi durum