Gönderen Konu: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)  (Okunma sayısı 458371 defa)

0 Üye ve 3 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 6500
  • Model Yılı: '15
  • 4 kere teşekkür etti
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1680 : Eylül 04, 2015, 12:50:09 »
Kaan merhaba
servis başlığını görünce bende bişeyler eklemek istedim.Geçenlerde bagaj kapağı değişiminden dolayı servisteydim ve aracıma bikaç şey ekletmek istedim.
1,33 life 2015 kullanıyorum bu arada...çok detaylı anlatmak istemiyorum ama mesela kolçak kızaksız bu modellerde ve ben değiştirmek istedim aklıma geldi o anda,sorunca dedilerki aksesuar olarak kolçak satışımız yok,yani parasıyla bile ürünü alamıyorum :) ...aracı almadan önce de jant ve sisler için şu an vergiye girer daha sonra gelin biz uygun fiyata vericez dediler,onu söyledim liste fiyatından inemiyoruz dediler bide işçilik fiyatı ekleniyor herşeyin üstüne...araçla ilgili forumda yazılan sorunların hiçbiri yok ses vs. ama bayi ve servis konusunda sıkıntı olcak gibi hep böyle...

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1680 : Eylül 04, 2015, 12:50:09 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 12000
  • Model Yılı: '15
  • 1041 kere teşekkür etti
  • 900 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1681 : Eylül 04, 2015, 12:55:02 »
Kaan merhaba
servis başlığını görünce bende bişeyler eklemek istedim.Geçenlerde bagaj kapağı değişiminden dolayı servisteydim ve aracıma bikaç şey ekletmek istedim.
1,33 life 2015 kullanıyorum bu arada...çok detaylı anlatmak istemiyorum ama mesela kolçak kızaksız bu modellerde ve ben değiştirmek istedim aklıma geldi o anda,sorunca dedilerki aksesuar olarak kolçak satışımız yok,yani parasıyla bile ürünü alamıyorum :) ...aracı almadan önce de jant ve sisler için şu an vergiye girer daha sonra gelin biz uygun fiyata vericez dediler,onu söyledim liste fiyatından inemiyoruz dediler bide işçilik fiyatı ekleniyor herşeyin üstüne...araçla ilgili forumda yazılan sorunların hiçbiri yok ses vs. ama bayi ve servis konusunda sıkıntı olcak gibi hep böyle...

Çok komikler . Aracı satarken vergiye giren parçaları ayrı faturalandırabilirlerdi . Kaldı ki onları ne zaman alırsanız alın fatura kesecekler ve her türlü vergiye girecek .

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 6500
  • Model Yılı: '15
  • 4 kere teşekkür etti
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1682 : Eylül 04, 2015, 14:08:14 »
malesef komik Mahmut Bey...kandırdıklarını zannediyorlar milleti işte

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 25000
  • Model Yılı: '14
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1683 : Eylül 07, 2015, 13:22:45 »
Burdakileri okuduktan sonra yetkili servislerden cekinmeye basladim.

Ama, yakında 10000 km bakimi yaptirmam lazim. Istanbulda hangi servisi tavsiye edersiniz. Ozellikle, evime en yakını oldugu icin, nataş kozyatagi hakkinda yorumlariniz nasildir ?
2014 Corolla 1.6 MultiDrive S

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '15
  • 8 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1684 : Eylül 07, 2015, 19:34:10 »
bende dumankaya pendikten aldım alırken park sensörü istedim bin bir yeminle ötv geliyorda bilmemnede takamıyoruzda laf salatası yaptılar.1000 km içinde takınca ceza yiyolarmış. neyse dedim tamam aldım aracı baktım ki park sensörsüz olmuyor ertesi sabah servisi aradım aracı dün aldığımı park sensörü takmak istediğimi söyledim. bi anda ötv falan uçtu gitti.bu terbiyesizlikten sonra gittim dışarda taktırdım

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • P R İ N S VSI2- Japan Keihin Corporation
  • Araç: Rav 4
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 220000
  • Model Yılı: '05
  • 572 kere teşekkür etti
  • 511 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1685 : Eylül 07, 2015, 19:44:17 »
Bende geçenlerde bi kaç problem yaşadım ama başlangıç babamdan dolayı hatalı başladı.
Bakıma gittiğinde "kesinlikle Kemal bey işlemleri yapsın" dedim fakat X isimli yeni biri yardımcı olmuş. Neyse benim verdiğim listedekiler yapıldı bu süre zarfında bende babamla telefonda konuştum. Neyse garantiden farlar ve dokunmatik ekran değişecek dediler
Ürünler geldi bizi aradılar beraber gittik bu sefer. X kişi aracı görünce tanıdı benimle tanışmak istediğini, verdiğim listeye şaşırdığını ve hayran kaldığını belirtti.
Saat 11:30 a randevumuz vardı. Biz içeri girdik 11:10 yada 15 te, işlem başladı derken araç bir türlü içeri alınmıyor. Saat 12 gibi ben can sıkıntısına test sürüşüne çıktım. Araçla geri gelirken geri görüş kamerasından bizim aracı çalıştırıp çıkardıklarını gördüm. Dönüşte içeri girdim ne zaman başlayacaklarını sordum. Öğlen arasında olduklarını 13:30 da başlayacaklarını söylediler. Başta ses çıkarmadım haydi yoğundur dedim. Sonra içeri aldılar ekran değişecek ustalar bir türlü işe başlamıyorlar. En son baktım kenardan bir kapıdan formenler çalışanlar girip servise geçiyorlar. Bende sesimi çıkarmadan girdim içeri aracın yanına gittim o sıra usta geldi. Haydi değiştirin işimiz var daha farlar değişecek dedim. Adam anlayışlıydı güzelce değiştirdi benimde orada olmam iyi oldu bluetooth denemesi yaptık. Aracı aşağı alacaklarını söylediler bende o sırada içeri geçtim. Aracın aşağı inmesi en az 15-20 dk sürdü. Aşağıya inişi bende biliyordum araç inince indim hemen. Ustalara sordum ne zaman değişecek diye. Birazdan diğer usta gelecek değişecek diye. Usta gelene kadar yine bi 15-20 dk oldu. Dakikalar neden mi önemli? Usta işleme başladı bir farı söktü derken bi anda bi zil çaldı. Gülerek "çay saati başladı" dedi. Çay saati yarım saati buluyormuş. Benim tepem attı en sonda. Çünkü ben 11:30 da gelmişim saat 15:00 olmuş. Yukarı çıktım bu çay saati nedir ben kaç saattir bekliyorum dedim. Hemen halledilecek dediler. Neyse farları taktılar saat 16 yı geçiyordu biz servisten çıktık. İşin kötü yanı misafirlerimiz geliyordu yoldalardı. Biz eve geldik yarım saat sonra onlar geldiler.
Sonra aradılar puan için. Ben 4 yada en fazla 5 veriririm dedim. Neden böyle söylediniz dedi. Durumu anlattım ustanın pişkinliğini anlattım. Bana ustayı savundu önce. Sonra yıkama yapılınca da çıkış gecikebiliyor dedi. Aracımıza yıkama yapılmadı dedim. Yukarıdaki X kişisini anlattım. Ne sorsam bilmiyor hiçbir konuda yardımcı olmuyor. Acelemiz var diyorum benim yapacak birşeyin yok diyor. Bunlarıda anlattım sonra X kişisi aradı bizi abi neden böyle dediniz biraz yağ yakmalar özür dilemeler.
En son kızdık , eyvallah garantiden değişim oluyor , servis yoğundur ama 11:30 a giriş saati verdiysen öğle molasından sonra içeri almayacaksın yada işleme başlamayacaksın.
Bilmiyorum tekrar aynı servise gider miyim diye düşünüyorum. Gidersem de kesinlikle Kemal beyin ilgilenmesini isterim
Kaan Toyota Çavdarlı mı ?Eğer öyleyse gayet normal işin olduğu gün randevuyu erken almalısın ben de yaşadım aynı sorunu ..Erken gidersen daha hızlı hallediyorlar yoğunluğun farkında olmuşsundur.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 84000
  • Model Yılı: '07
  • 412 kere teşekkür etti
  • 299 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1686 : Kasım 02, 2015, 14:09:16 »
merhabalar,
başımdan geçen tatsız bir olayı sizlerle paylaşmak istiyorum;
20-08 sabahı aracımı satın aldığım izmir bayinin servisine bıraktım, akşam iş çıkışı almaya gittim. aracı otoparkta teslim etmek yerine ofiste anahtarları verdiler ( önceki aracım honda idi, honda servisi teslimatı araç başında yapardı). aracıma bindiğimde, vites kolunun arkasındaki bardaklıkta ilaç ambalajı gibi bir boş sakız ambalajı vardı, sağ koltuk geriye alınmış ve oldukça yatırılmış. sabah direksiyonun solundaki ufak bölmede 2 adet 1 lira ve üç adette daha ufak bozukluk vardı ve 1 lira eksilmişti. çok sinirlendim, ofise gidecekken cayarak yola çıktım.
24-08 tarihinde servisten bir bayan aradı, servis için 1 ile 10 arası puan istedi bende sıfır diye yanıtladım. nedenini sordu ve yukarıda anlattıklarımı sıraladım. araştırıp döneceğim dedi, tekrar aradığında sorumluyu bulamadığını ama bu durumu üstlerine anlattığı taktirde birilerinin işinden olacağından bahsetti ve bu konuyu unutmam için 400-450 liaralık bir oto kuaför gibi bir şey önerdi. kabul etmeyince düşünün tekrar arayacağım dedi.
özrü kabahatinden büyük sözü tam bu konuya uyuyor...
aracımın keyfî kullanılmasına mı yanayım yoksa bu aptalca durum karşısında rüşvet teklif edilmesinemi bilemedim.
neyseki izmirde iki adet toyota bayî var, diğer bakımda öteki servise gideceğim.
bu konuyu hem paylaşmak istedim ve bu lakaytlığı unutup bırakmakta gücüme gidiyor, siz böyle bir olay yaşasaydınız ne yapardınız?


hangi servis olduğunu yazarsanız biz de bilgilenmiş oluruz. izmir servisleri konusunda bilgimiz olsun...


Mesaj Birleştirildi: Kasım 02, 2015, 19:06:52
2005 model Corolla 1.6 HB aracımın 50.000 bakımı gelmişti.1 hafta 10 gündür erteliyordum.Eskişehir Sarar'la görüştüm.Polen filtresi,yağ filtresi,motor yağı işçilik v.s 350 lira dediler.Hava filtresi 50.000 bakımında değişmiyormuş.Fiyat yüksek olunca Adapazarı Sandıkçı'yı aradım onlar aynı şeyleri 250 liraya yapacaklarını söylediler.Fiyat farkı garibime gitse de neticede yetkili servistir dedim randevu aldım gittim.Aracı aldılar,2,5-3 saat sonra aracım çıktı.Yıkamaya gönderdiler.Ben de yıkma yakınlarındayım görüyorum aracı.Üstünkörü su tuttular falan içini süpürmediler.Gittim yanlarına -niye süpürmediniz içini- diye.Abi süpürdük de iyi alınmamış(!) Halbuki gözümün önünde oluyor hadise.Neyse dedim Ramazan günü olur böyle şeyler.Aracı teslim ettiler iftara yetişeceğim hemen çıktım yola.O da ne Kapının kumaş döşemeli dirseğinde yağlı el ekesi.Adam Yağlı eliyle oradan tutmuş.Ya sabır çektim geldim.Ertesi gün bi baktım plaka düşmek üzere.Nasıl olmuş falan derken serviste plakalığı değiştiren canlının tampondaki plakalık ayağını eski plakalığı çıkarırken kopardığını fark ettim.Adam plakalık ayağını koparmış 3 yerden tamponu delmiş bir plakalığı tutturamamış daha doğrusu attığı akıllı vidayı sıkıştırmaya tenezzül bile etmemiş.İyice işkillendim.Yağ çubuğunu çektim asıl sürpriz oradaymış meğerse yağ eskisinden eksik gözüküyor.Yağ kartına baktım o da ne 5/30 yağ konuldu yazıyor! Faturayı çıkardım 10/40 yağ konuldu yazıyor.Ha asıl önemli olan o değil adamlar 1.6 motora 3.7 litre yağ koymuşlar.Tamam çok sıkıntı olmaz da bunun adı terbiyesizliktir.Eski servis faturalarını taradım hepsinde 4.5 litre yağ konulduğu yazıyor.Yetkili servis falan hikayeymiş anladık.

ben de de aynısı olmuştu.... yağ faturada farklı araca konulan farklıydı.. neden diye sordum el alışkanlığı dediler....
E 12 corolla2007
Xp9 yaris2 2007

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1687 : Kasım 04, 2015, 09:13:36 »
arkadaşlar dün istanbulda yetkili servise gittim yağ değişimi gelmişti ufak bazı problemler vardı hemde genel bi kontrol amaç lı  yetkili servise gideyim dedim randevu aldım iyi güzel  sabah 8.30 gibi erken kalkıp  20 km yol gidip servise vardım  neyse kaydı alırken  görevli  araçta lpg varsa biz bakmıyoruz dedi  birde göreviymiş gibi sen neden buraya geliyosun gibi  bi imada bulundu çok çözemedim lpg li araçlara bakmama gibi bi durum varmı

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 26000
  • Model Yılı: '22
  • 1214 kere teşekkür etti
  • 2229 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1688 : Kasım 04, 2015, 09:23:11 »
arkadaşlar dün istanbulda yetkili servise gittim yağ değişimi gelmişti ufak bazı problemler vardı hemde genel bi kontrol amaç lı  yetkili servise gideyim dedim randevu aldım iyi güzel  sabah 8.30 gibi erken kalkıp  20 km yol gidip servise vardım  neyse kaydı alırken  görevli  araçta lpg varsa biz bakmıyoruz dedi  birde göreviymiş gibi sen neden buraya geliyosun gibi  bi imada bulundu çok çözemedim lpg li araçlara bakmama gibi bi durum varmı

Lpg'li araçalara bakmama gibi bir durum söz konusu olamaz. En fazla Lpg kaynaklı sorunlarda garanti dışı kalır veya bizi sorumluluk kabul etmeyiz diyebilirler.
Emniyet kemeri sizi sevdiklerinize bağlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1689 : Kasım 04, 2015, 09:47:29 »
yok zaten aracım  garanti kapsamında değil servis kapalıymış  alamazmış  patronun talimatı var gibi şeyler söyledi  birde öyle bişey varsa randevu aşamasında bana bilgi verilmesi gerekirdi  tutup 40 km yolu boşuna gitmezdim tamamen sorumsuzluk örneği bi durum

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 26000
  • Model Yılı: '22
  • 1214 kere teşekkür etti
  • 2229 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1690 : Kasım 04, 2015, 09:54:34 »
yok zaten aracım  garanti kapsamında değil servis kapalıymış  alamazmış  patronun talimatı var gibi şeyler söyledi  birde öyle bişey varsa randevu aşamasında bana bilgi verilmesi gerekirdi  tutup 40 km yolu boşuna gitmezdim tamamen sorumsuzluk örneği bi durum

Garantiyi örnek olarak verdim, Yetkili servis ise merkez prosedürlerine uymak zorundalar, servisin patronu kafasına göre istediğime bakarım veya bakamam diyemez gerekirse merkeze şikayet edilir.
Emniyet kemeri sizi sevdiklerinize bağlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 45000
  • Model Yılı: '13
  • 103 kere teşekkür etti
  • 157 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1691 : Kasım 04, 2015, 10:25:55 »
arkadaşlar dün istanbulda yetkili servise gittim yağ değişimi gelmişti ufak bazı problemler vardı hemde genel bi kontrol amaç lı  yetkili servise gideyim dedim randevu aldım iyi güzel  sabah 8.30 gibi erken kalkıp  20 km yol gidip servise vardım  neyse kaydı alırken  görevli  araçta lpg varsa biz bakmıyoruz dedi  birde göreviymiş gibi sen neden buraya geliyosun gibi  bi imada bulundu çok çözemedim lpg li araçlara bakmama gibi bi durum varmı


Nataş mı acaba? LPG li araç kabul etmiyor onlar çünkü. Garajları kapalı ortamda olduğundan Pendik Dumankaya'ya yönlendiriyorlar... Dumankaya da öyle açık alanda değil aslında ama havalandırma filan var galiba...
"bu denli hastalıklı bir topluma iyi eklemlenmiş olmak, sağlıklı olmanın bir ölçüsü olamaz."

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1692 : Kasım 04, 2015, 11:05:49 »
yok kar  haliç yolunun kenarında eyüp

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 84000
  • Model Yılı: '07
  • 412 kere teşekkür etti
  • 299 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1693 : Kasım 05, 2015, 00:34:14 »
izmir de servis öneriniz neresidir acaba?
E 12 corolla2007
Xp9 yaris2 2007

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 6700
  • Model Yılı: '14
  • 9 kere teşekkür etti
  • 14 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1694 : Kasım 05, 2015, 10:29:18 »
        Arkadaşlar ben size bir tek şey söylerim Dumankaya'dan uzak durun. Hiç bir menfaatim yok, kötü niyetli bir amacım yok bunu yazarken ama Pendik Dumankaya bana göre kötü niyetli bir servis tecrübelerime dayanarak söylüyorum.

        Tamam sen orada mal ve hizmet satıyorsun müşteriyi para olarakta görebilirsin bunda sıkıntı yok. İnsanlar iyi iş çıkartıldığında parasını senden saklamaz zaten, dürüst iyi niyetli çalışanlar görmek istiyor karşısında ama böyle özellikte bir bayi&servis olduğunu düşünmüyorum Dumankaya'nın...

        Bunu söyleyen kişi Kocaeli'de oturmasına rağmen Dumankaya iyidir diye gidip arabasını 2014 eylülde Dumankaya'dan alan sorunlar yaşayan buna rağmen 10.000 bakımına gene Dumankaya'ya giden benim. Bundan sonra büyük konuşmak gibi olmasın ama daha o servise uğramam.
Herkesi bir zaman için aldatabilirsiniz, bazı kişileri her zaman aldatabilirsiniz, ama herkesi her zaman aldatamazsınız! “Süleyman Seba”

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 35
  • Model Yılı: '15
  • 4 kere teşekkür etti
  • 85 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1695 : Şubat 06, 2016, 21:52:06 »
Ankara alj ye arabayı verdiğimden daha pis şekilde aldım ve gerekli yerlere durumu ilettim  ardından bayii genel müdürü aradı..Servis randevusundan önce verdiler orada haklarını yememek gerek.
-KARABÜK ÜNİVERSİTELİ TRABZONSPORLULAR-
-CEVAP YAZARKEN ALINTI YAPINIZ-

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Toyotam var havam var
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 51000
  • Model Yılı: '11
  • 31 kere teşekkür etti
  • 40 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1696 : Şubat 06, 2016, 22:40:01 »
Düzce hızel bana göre on numara

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • merhaba 1.4 d-4d sedan mm/t
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 239500
  • Model Yılı: '06
  • 254 kere teşekkür etti
  • 58 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1697 : Şubat 06, 2016, 23:25:58 »
Merhaba:Samsun Derindere-Koçak Toyota servisine 2013 Nisan ayından beri gidiyorum.Hiç bir sıkıntı yaşamıyorum her şey zamanında ve olması gerektiği gibi yapılıyor,gerekli tüm bilgiler önceden veriliyor,servise gelen müşterilere istinasız ilgi ve Güleryüz,emeği geçen herkese teşekkür ediyorum.
1993te 87 Renault tx, 1994te 0 Renault Toros binek,1996da 91 skoda formen,1997de 90 renault manacer,(2001-2013 arası maalesef arabasız)nihayet 2013 nisan  Toyota Corolla 2006 1.4 d-4d mmt  182.000 km.
İstemek yetmez
Öyle bakarsın işte 28

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Rav 4
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 125000
  • Model Yılı: '14
  • 3 kere teşekkür etti
  • 28 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1698 : Şubat 15, 2016, 10:17:27 »
Sonkar Yenibosna Servisine 6.Şubat 2016 cumartesi gün öğleden sonra gittim.Kaksodan cam değiştirecektim. Kayıt açtırdım yaklaşık 1,5 saat bekledim. Servis elemanı geldi. Tamam değişmesi gerekir İsterseniz aracınızı bırakabilirsiniz dedi. Bende pazartesi sabah bıraktım. Bana verilen bilgi bu gün akşama cam gelir. salı akşamı 17-18 gibi aracınızı alırsınız denildi. Salı akşamı 16.30 gibi almaya gittim servis elemanı camın takılma aşamasında olduğunu söyledi saat 18 e doğru servis elamanı geldi. takılan camın çatlak çıktığını Çarşamba gelmemi söyledi. çarşamba akşamı saat 17.30 gibi gittim yaklaşık 1 saat sonra aracı teslim aldım. servis hakkında izlenimim olumsuz. Verilen serviisten memnun kalmadım.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 84000
  • Model Yılı: '07
  • 412 kere teşekkür etti
  • 299 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1699 : Mart 20, 2016, 00:57:57 »
İzmir icin servis oneriniz var mi?
E 12 corolla2007
Xp9 yaris2 2007