Gönderen Konu: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)  (Okunma sayısı 458265 defa)

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Aşk-ı Derun
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '00
  • 11 kere teşekkür etti
  • 108 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1660 : Haziran 25, 2015, 08:52:54 »
Birçok sektörde kalifiye eleman yetişmiyor artık. Nerye gitsenizde bi sıkıntı çıkıyor maalesef. Yetkili ve özel servis farketmiyor.

doğru tespit yeni yetişen sosyal medya gençliği facebookta seksi pozlar verip asalak gibi yaşamaktan başka bir işe yaramıyor maalesef liseyi üniversiteyi bitiren dolgun maaşla masa başı işi istiyor üniversiteler teknik eleman yetiştirmek yerine memur zihniyetinde insanlar yetiştiriyor haliyle herkes memur olmak istiyor firmalar teknik eleman sıkıntısı çekiyor
Onlara: Yeryüzünde fesat çıkarmayın, denildiği zaman, "Biz ancak ıslah edicileriz" derler.
Şunu bilin ki, onlar bozguncuların ta kendileridir, lâkin anlamazlar.

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1660 : Haziran 25, 2015, 08:52:54 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 122000
  • Model Yılı: '07
  • 7 kere teşekkür etti
  • 17 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1661 : Haziran 25, 2015, 10:34:54 »
Yetkili servis diye diye bırakıyor millet arabasını, içeride çoluk çocuğun elinde oyuncak oluyor araçlar haberi yok milletin...
Maalesef birçok yetkili serviste gerçekten usta denilebilecek bir ya da iki insan oluyor, onlar da söyle rutin işler için uğraşmıyorlar, kalanı çoluk çocuk, sanayiye gitse Çırak olamayacak adamlar...
Evet maalesef böyle servisler var. Servislerdeki iyi ustalar ise zaten servisten ayrılıp kendine özel servis açıyor. Samet Bey bence böyle bir yer bulursanız ve tabi memnun kalırsanız müdavimi olun derim.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 32200
  • Model Yılı: '05
  • 4 kere teşekkür etti
  • 16 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1662 : Haziran 25, 2015, 14:17:21 »
doğru tespit yeni yetişen sosyal medya gençliği facebookta seksi pozlar verip asalak gibi yaşamaktan başka bir işe yaramıyor maalesef liseyi üniversiteyi bitiren dolgun maaşla masa başı işi istiyor üniversiteler teknik eleman yetiştirmek yerine memur zihniyetinde insanlar yetiştiriyor haliyle herkes memur olmak istiyor firmalar teknik eleman sıkıntısı çekiyor
Bir eğitimci olarak bu görüşlere sonuna kadar katılıyorum.Eğitimi zorunlu hale getirmek kalifiye eleman sıkıntısının en önemli sebebi bence.Çünkü ustalar artık yetiştirecek çırak bulamıyor.Eskiden 5.sınıfı bitiren öğrenci eğer okumak istemiyorsa,kapasitesi de yoksa bir zanaat öğrenmeye yönlendirilirdi.Ağaç yaş iken sözüne mukabil de ustalar tabiri caizse işinin ehli bir şekilde yetiştirirdi bu çocukları.Sözlerim sakın yanlış anlaşılmasın.İnsanları küçümseme ayırma kesinlikle gütmüyorum.Bir insanı zorla eğitemezsiniz.Okula kaydını yapıp,12 yıl gelip gitmekle diploma almakla bir şey olunmuyor.Üstelik olan eğitimin kalitesi de düşüyor.Çünkü okumak istemeyen öğrenci haliyle okulda da rahat durmuyor.Ama biz gerekirse polis zoruyla çocuğu okula getiriyoruz.Halbuki eğitim kıymetlidir.Fedakarlık ister.Üstad Necip Fazıl şöyle der:

Siz hiç bir sarrafın bağırdığını duydunuz mu?

Kıymetli malı olanlar bağırmaz.

Domatesci, biberci bağırır da kuyumcu bağırmaz.

Eskici bağırır ama antikaci bağırmaz.

Ama maalesef bugün eğitim de değerini kaybetmiş durumda... Çok değil bir 10 yıl sonra hiç marangoz bulunmayacak,tamirci,tesisatçı bulunmayacak...Ortalık diplomalı binlerce işsizle dolu olacak.Ha çözüm dersek bence eğitim sisteminde köklü bir reform ve Mesleki Teknik okulların yaygınlaşması.Hem de ortaokuldan itibaren.



Mesaj Birleştirildi: Haziran 25, 2015, 20:40:50
Bugün ilgili servisi aradım.Durumu anlattım.Telefonu kapatmadan formenle görüştüler.Sistem 3.7 koyun diyormuş yağı.Yahu nasıl olur diyorum.Bu sistem diğer servislerde 4.2'den az koymayın derken?Ücreti mukabilinde adresime 1 litre yağ gönderin dedim.Görüşüp döneceklerini söylediler tabi ne arayan oldu ne soran.Bursa servisini aradım sonra.Sağolsunlar gayet güzel ilgilendiler.Bizzat formenle kendim konuştum.O da konulacak yağın  4.2 den az olmaması gerektiğini,bunlarda yağ çubuğunda 3 nokta var.3'üncü noktaya kadar yağ konulması gerekliliğini anlattı.Hattta ilk çıkan vvt-i'lardan makyajlı kasalara kadar uzun uzun anlattı.Sonuç iki yetkili servis iki farklı bakış.Yorumu değerli forum üyelerine bırakıyorum.
"İnsan inandıklarıdır."

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 51000
  • Model Yılı: '13
  • 259 kere teşekkür etti
  • 825 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1663 : Haziran 25, 2015, 21:34:48 »
Bence ilkokulu bitirip cocugu sanayiye göndermek yerine. Okullarda meslek okullarinda boyle bolumler olsun ortaokuldan itibaren.  Egitimli bir usta herzaman iyidir. 3 gun okula gitsin 2 gunde anlaşmalı firmada stajyer veya cirak neyse isine baksin.
o zaman hem işçilik kalitesi artar hemde kulaktan dolma bilgi ile dukkan acan olmaz.
Gulumsemesini Bilmeyen Tukkan Acmasin
Kars Atasozu

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1664 : Haziran 25, 2015, 22:58:38 »
Bence ilkokulu bitirip cocugu sanayiye göndermek yerine. Okullarda meslek okullarinda boyle bolumler olsun ortaokuldan itibaren.  Egitimli bir usta herzaman iyidir. 3 gun okula gitsin 2 gunde anlaşmalı firmada stajyer veya cirak neyse isine baksin.
o zaman hem işçilik kalitesi artar hemde kulaktan dolma bilgi ile dukkan acan olmaz.
Herkese selamlar.
Çıraklık okulları bu sekilde egitim veriyor zaten.Dörtnal'da bu sekilde okuyan ve çalışan iki yakışıklı vardı.Haftada üç gün okula gidiyor diger üç günde servise gidiyordular
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 333
  • Model Yılı: '15
  • 636 kere teşekkür etti
  • 964 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1665 : Haziran 25, 2015, 23:12:17 »
Bence ilkokulu bitirip cocugu sanayiye göndermek yerine. Okullarda meslek okullarinda boyle bolumler olsun ortaokuldan itibaren.  Egitimli bir usta herzaman iyidir. 3 gun okula gitsin 2 gunde anlaşmalı firmada stajyer veya cirak neyse isine baksin.
o zaman hem işçilik kalitesi artar hemde kulaktan dolma bilgi ile dukkan acan olmaz.

Abi liselerde bölümler var hatta ihtiyaçın fazlasıyla. Hatta büyük firmaların kendi elemanlarını yetiştirmek için kendi atölyeleri bile var. Lakin okul meslek lisesi olunca serserilik ipsiz sapsızlık diz boyu . Bende zamanın da o öğrencilerden biriydim lakin memur oldum. Mezun olan kaç arkadaşın bu işi yapıyor dersen 10 da 1i belki.
"Herkesin polisi kendi vicdanıdır, fakat polis vicdanı olmayanların karşısındadır."

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 32200
  • Model Yılı: '05
  • 4 kere teşekkür etti
  • 16 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1666 : Haziran 25, 2015, 23:45:38 »
Evet arkadaşlar yukarıdaki yorumumda da belirttim. Bu ülkenin her evladı değerlidir ve eğitim hakkı vardır.Ancak her öğrenci ortaokuldan itibaren ilgi ve yeteneğine göre okullara yönlendirilmelidir. Ortaokullar mesleki,teknik ortaokul gibi sınıflandırılmalıdır. Şahsen başarının anahtarının burada olduğuna inanıyorum.
"İnsan inandıklarıdır."

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 2014 Avensis E.extra
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '14
  • 112 kere teşekkür etti
  • 55 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1667 : Haziran 26, 2015, 00:59:45 »
Evet arkadaşlar yukarıdaki yorumumda da belirttim. Bu ülkenin her evladı değerlidir ve eğitim hakkı vardır.Ancak her öğrenci ortaokuldan itibaren ilgi ve yeteneğine göre okullara yönlendirilmelidir. Ortaokullar mesleki,teknik ortaokul gibi sınıflandırılmalıdır. Şahsen başarının anahtarının burada olduğuna inanıyorum.
Dediğiniz şeyler ülkemize ancak 100 yıl sonra gelir. Çünkü anlattığınız MESLEGI OLMAYAN TOPLUM meselesini çetin altan yaklaşık 50 yıldır yazıyor... sanki güzel ülkemin doktoru hakimi avukatı müfettişi işini iyi yapıyor mu ki asgari ücretle çalışan  çıraktan bunu beklemeye hakkımız olsun...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 51000
  • Model Yılı: '13
  • 259 kere teşekkür etti
  • 825 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1668 : Haziran 26, 2015, 02:12:51 »
Ozcan abi Evet dediginiz gibi var ama yeteri kadar ilgi alaka yok hem devlet hemde isveren kismi yeterince onemi vermiyor. Sanayide dolsaiyorsun adam daha kumpas tutamiyor sorsan cok iyi motorcu hersey goz hizasi karasanzuman is yapıyorlar.
ciraklik egitim ve meslek liselerindeki egitim sekli ezbere ağırlıklı. Bence  pratige daha  fazla onem verilmeli.
mehmet cok haklisin ortam cok bozuk. Benim cogu arkadasim suan fabrikada calisiyor sozde elektrikci ama anlattigina bakiyorsun yaptigi ise bakiyorsun makina operatorlugu. bende meslek lisesi elektrik okudum okulda hoca aman onu Ellemeyin aman buna dokunmayin diye diye bizi mezun ettiler. Allah'tan elimiz biraz yatkindida bi baltaya sap olduk.
Gulumsemesini Bilmeyen Tukkan Acmasin
Kars Atasozu

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '17
  • 69 kere teşekkür etti
  • 77 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1669 : Haziran 26, 2015, 18:59:26 »
 Samet Bey, yaşadığınız bu durumu hangi serviste yaşadınız? Eskişehir mi Sakarya mı tam anlayamadım.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: '11
  • 74 kere teşekkür etti
  • 772 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1670 : Haziran 26, 2015, 23:46:28 »
adapazari sandikci  da olmuş olay
2011 d4d Corolla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 32200
  • Model Yılı: '05
  • 4 kere teşekkür etti
  • 16 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1671 : Haziran 27, 2015, 01:21:01 »
Samet Bey, yaşadığınız bu durumu hangi serviste yaşadınız? Eskişehir mi Sakarya mı tam anlayamadım.

Adapazarı Sandıkçı.Bu arada dün görüşmüştüm servisle.Tekrar geri döneceklerdi bana.Geri dönmedikleri şöyle dursun telefonla dahi ulaşamıyorum.Servise tamam dedim hata olmuştur, bana 1 litre 5/30 Toyota yağ gönderin ekleyeyim,üstelik yağın parası kargo parası dahi benden olsun, ona dahi yanaşmıyorlar...Ramazan ayının hatrına daha fazla konuşmak istemiyorum.Ama bilinsin ki"İnsanların güvenini kaybetmek para kaybetmekten daha kötüdür."Servis seçiminde arkadaşlara bu yazım bir tecrübe olsun.
"İnsan inandıklarıdır."

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 100 kere teşekkür etti
  • 425 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1672 : Haziran 27, 2015, 02:24:41 »
servise gider yaptiklari işi başlarina çalardim,servis seçerken keşke forumda araştirsaydiniz yorum yapilan servisler var, biz servise gitmeyi bıraktık ama bize yakin avcilar sonkar varken babam zeytinburnu  derindereye götürürdü araci hiç şikayetimiz olmadi ki her servisin eksikligi vardir,geçen hafta florya mez otoya arkadaşimin golf7 higline götürdük  araci almaya gittik servis işi bitmisti yikamadaydi oruçtuk araba geldi araba düzgün yikanmamiş içi igrenc durumdaydi teslim ettiler arabayı ama onun temizlenmesi için yarim saat daha beklerdik yani 700 lira fatura kestiler :)
E12 COROLLA SİMOTA AİR INTAKE

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '17
  • 69 kere teşekkür etti
  • 77 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1673 : Haziran 27, 2015, 07:06:54 »
Adapazarı Sandıkçı.Bu arada dün görüşmüştüm servisle.Tekrar geri döneceklerdi bana.Geri dönmedikleri şöyle dursun telefonla dahi ulaşamıyorum.Servise tamam dedim hata olmuştur, bana 1 litre 5/30 Toyota yağ gönderin ekleyeyim,üstelik yağın parası kargo parası dahi benden olsun, ona dahi yanaşmıyorlar...Ramazan ayının hatrına daha fazla konuşmak istemiyorum.Ama bilinsin ki"İnsanların güvenini kaybetmek para kaybetmekten daha kötüdür."Servis seçiminde arkadaşlara bu yazım bir tecrübe olsun.
Samet Bey, yaşadıklarınıza çok üzüldüm doğrusu. Eskişehir TOYOTA SARAR olsaydı geçekten çok şaşırırdım. Çünkü TOYOTA SARAR'a   8-9 yıldır gidiyorum. İnanın bugüne kadarki bakımlarda dediklerinizin hiçbirini yaşamadım.  "Zor Beğenen" bir müşteriyim. Olumsuz bir durum göremedim.  5. Corollamı kullanıyorum. Özellikle uzun yolculuklar sırasında aracın verdiği sürüş zevkinden  dolayı TOYOTA'ya emek veren herkese içimden dua ediyorum. Müşteri memnuniyeti adına ekip olarak canla başla çalışıyorlar.  Sabırlarını çoğu kez zorlamama karşın bugüne kadar "Hocam yapamayız, daha sonra gelin, idare edin" cümlelerini duymadım. Elbette yetkili servis denildiğinde yapılacak tüm işlemlerim standart olmasını beklemek müşterinin hakkı. Ancak emin olun sadece rutin bakım için Karabük'ten Eskişehir'e gelen arkadaşım var. Ben sizin yerinizde olsam herhangi bir yetkili servisi  seçer tüm işlemleri tek orada yaptırırım.  Bu arada eğitimci olduğumu ve Bilecik'te 17 yıl görev yaptığımı belirteyim.Geçmiş olsun.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 60000
  • Model Yılı: '11
  • 92 kere teşekkür etti
  • 86 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1674 : Haziran 27, 2015, 10:07:05 »
Bir eğitimci olarak bu görüşlere sonuna kadar katılıyorum.Eğitimi zorunlu hale getirmek kalifiye eleman sıkıntısının en önemli sebebi bence.Çünkü ustalar artık yetiştirecek çırak bulamıyor.Eskiden 5.sınıfı bitiren öğrenci eğer okumak istemiyorsa,kapasitesi de yoksa bir zanaat öğrenmeye yönlendirilirdi.Ağaç yaş iken sözüne mukabil de ustalar tabiri caizse işinin ehli bir şekilde yetiştirirdi bu çocukları.Sözlerim sakın yanlış anlaşılmasın.İnsanları küçümseme ayırma kesinlikle gütmüyorum.Bir insanı zorla eğitemezsiniz.Okula kaydını yapıp,12 yıl gelip gitmekle diploma almakla bir şey olunmuyor.Üstelik olan eğitimin kalitesi de düşüyor.Çünkü okumak istemeyen öğrenci haliyle okulda da rahat durmuyor.Ama biz gerekirse polis zoruyla çocuğu okula getiriyoruz.Halbuki eğitim kıymetlidir.Fedakarlık ister.Üstad Necip Fazıl şöyle der:

Siz hiç bir sarrafın bağırdığını duydunuz mu?

Kıymetli malı olanlar bağırmaz.

Domatesci, biberci bağırır da kuyumcu bağırmaz.

Eskici bağırır ama antikaci bağırmaz.

Ama maalesef bugün eğitim de değerini kaybetmiş durumda... Çok değil bir 10 yıl sonra hiç marangoz bulunmayacak,tamirci,tesisatçı bulunmayacak...Ortalık diplomalı binlerce işsizle dolu olacak.Ha çözüm dersek bence eğitim sisteminde köklü bir reform ve Mesleki Teknik okulların yaygınlaşması.Hem de ortaokuldan itibaren.



Mesaj Birleştirildi: Haziran 25, 2015, 20:40:50
Bugün ilgili servisi aradım.Durumu anlattım.Telefonu kapatmadan formenle görüştüler.Sistem 3.7 koyun diyormuş yağı.Yahu nasıl olur diyorum.Bu sistem diğer servislerde 4.2'den az koymayın derken?Ücreti mukabilinde adresime 1 litre yağ gönderin dedim.Görüşüp döneceklerini söylediler tabi ne arayan oldu ne soran.Bursa servisini aradım sonra.Sağolsunlar gayet güzel ilgilendiler.Bizzat formenle kendim konuştum.O da konulacak yağın  4.2 den az olmaması gerektiğini,bunlarda yağ çubuğunda 3 nokta var.3'üncü noktaya kadar yağ konulması gerekliliğini anlattı.Hattta ilk çıkan vvt-i'lardan makyajlı kasalara kadar uzun uzun anlattı.Sonuç iki yetkili servis iki farklı bakış.Yorumu değerli forum üyelerine bırakıyorum.

Yorum: REZALET. Ama alıştık.   :olmamış:
<3 Sen Benim Her Gece Efkarım.... <3
             ÇoK SeVDiK Be ABİ!

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Sakarya - Artık ANKARA
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 70 kere teşekkür etti
  • 87 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1675 : Haziran 27, 2015, 11:42:04 »
Geçmiş olsun. İsim vererek hedef göstermiş olmayayım ama bakım için Sakarya'dan Kocaeli'ye gidiyorum. Geçen günkü dolunun ardından kırılan ön camı değiştirmek için dahi Kocaeli'ye gitmeyi düşünüyorum.
Bu arada şikayetinizi Toyota'ya (merkeze) bildirirseniz daha iyi olur.
2012 Avensis Elegant Extra   "Türkü dinlemeyen Türk'ü anlamaz"

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 8500
  • Model Yılı: '14
  • 8 kere teşekkür etti
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1676 : Eylül 03, 2015, 16:30:59 »
merhabalar,
başımdan geçen tatsız bir olayı sizlerle paylaşmak istiyorum;
20-08 sabahı aracımı satın aldığım izmir bayinin servisine bıraktım, akşam iş çıkışı almaya gittim. aracı otoparkta teslim etmek yerine ofiste anahtarları verdiler ( önceki aracım honda idi, honda servisi teslimatı araç başında yapardı). aracıma bindiğimde, vites kolunun arkasındaki bardaklıkta ilaç ambalajı gibi bir boş sakız ambalajı vardı, sağ koltuk geriye alınmış ve oldukça yatırılmış. sabah direksiyonun solundaki ufak bölmede 2 adet 1 lira ve üç adette daha ufak bozukluk vardı ve 1 lira eksilmişti. çok sinirlendim, ofise gidecekken cayarak yola çıktım.
24-08 tarihinde servisten bir bayan aradı, servis için 1 ile 10 arası puan istedi bende sıfır diye yanıtladım. nedenini sordu ve yukarıda anlattıklarımı sıraladım. araştırıp döneceğim dedi, tekrar aradığında sorumluyu bulamadığını ama bu durumu üstlerine anlattığı taktirde birilerinin işinden olacağından bahsetti ve bu konuyu unutmam için 400-450 liaralık bir oto kuaför gibi bir şey önerdi. kabul etmeyince düşünün tekrar arayacağım dedi.
özrü kabahatinden büyük sözü tam bu konuya uyuyor...
aracımın keyfî kullanılmasına mı yanayım yoksa bu aptalca durum karşısında rüşvet teklif edilmesinemi bilemedim.
neyseki izmirde iki adet toyota bayî var, diğer bakımda öteki servise gideceğim.
bu konuyu hem paylaşmak istedim ve bu lakaytlığı unutup bırakmakta gücüme gidiyor, siz böyle bir olay yaşasaydınız ne yapardınız?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 93000
  • Model Yılı: '12
  • 558 kere teşekkür etti
  • 296 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1677 : Eylül 03, 2015, 16:34:05 »
çok iyi yapmışsınız,tekrar arayınca yıldızlı 0 verdim diyin bence :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 20000
  • Model Yılı: '19
  • 16 kere teşekkür etti
  • 9 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1678 : Eylül 03, 2015, 16:41:03 »
Fuat bey tabiri caiz ise köküne kadar savunun kendinizi, kimse sorumlusu işinden mi oluyor aşından mı oluyor önemsemeyin.

O işi yapan şahıs yada şahıslar yemek yedikleri kaba tükürmüşler hiç yumuşamadan devam edin..

Servisler öyle eskisi gibi değiller artık adı servis sadece, insanlar orjinali olsun layığı olsun diye giderek dünyanın paralarını veriyorlar.Sizin başınıza gelen durum tek değil unutmayın her servis olmasa da geneli ciddiyetsiz iş bilmez boş insanlar ile dolu.


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Gayrimeşgul
    • INSTAGRAM
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 99000
  • Model Yılı: '13
  • 684 kere teşekkür etti
  • 2110 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1679 : Eylül 03, 2015, 23:49:49 »
Bende geçenlerde bi kaç problem yaşadım ama başlangıç babamdan dolayı hatalı başladı.
Bakıma gittiğinde "kesinlikle Kemal bey işlemleri yapsın" dedim fakat X isimli yeni biri yardımcı olmuş. Neyse benim verdiğim listedekiler yapıldı bu süre zarfında bende babamla telefonda konuştum. Neyse garantiden farlar ve dokunmatik ekran değişecek dediler
Ürünler geldi bizi aradılar beraber gittik bu sefer. X kişi aracı görünce tanıdı benimle tanışmak istediğini, verdiğim listeye şaşırdığını ve hayran kaldığını belirtti.
Saat 11:30 a randevumuz vardı. Biz içeri girdik 11:10 yada 15 te, işlem başladı derken araç bir türlü içeri alınmıyor. Saat 12 gibi ben can sıkıntısına test sürüşüne çıktım. Araçla geri gelirken geri görüş kamerasından bizim aracı çalıştırıp çıkardıklarını gördüm. Dönüşte içeri girdim ne zaman başlayacaklarını sordum. Öğlen arasında olduklarını 13:30 da başlayacaklarını söylediler. Başta ses çıkarmadım haydi yoğundur dedim. Sonra içeri aldılar ekran değişecek ustalar bir türlü işe başlamıyorlar. En son baktım kenardan bir kapıdan formenler çalışanlar girip servise geçiyorlar. Bende sesimi çıkarmadan girdim içeri aracın yanına gittim o sıra usta geldi. Haydi değiştirin işimiz var daha farlar değişecek dedim. Adam anlayışlıydı güzelce değiştirdi benimde orada olmam iyi oldu bluetooth denemesi yaptık. Aracı aşağı alacaklarını söylediler bende o sırada içeri geçtim. Aracın aşağı inmesi en az 15-20 dk sürdü. Aşağıya inişi bende biliyordum araç inince indim hemen. Ustalara sordum ne zaman değişecek diye. Birazdan diğer usta gelecek değişecek diye. Usta gelene kadar yine bi 15-20 dk oldu. Dakikalar neden mi önemli? Usta işleme başladı bir farı söktü derken bi anda bi zil çaldı. Gülerek "çay saati başladı" dedi. Çay saati yarım saati buluyormuş. Benim tepem attı en sonda. Çünkü ben 11:30 da gelmişim saat 15:00 olmuş. Yukarı çıktım bu çay saati nedir ben kaç saattir bekliyorum dedim. Hemen halledilecek dediler. Neyse farları taktılar saat 16 yı geçiyordu biz servisten çıktık. İşin kötü yanı misafirlerimiz geliyordu yoldalardı. Biz eve geldik yarım saat sonra onlar geldiler.
Sonra aradılar puan için. Ben 4 yada en fazla 5 veriririm dedim. Neden böyle söylediniz dedi. Durumu anlattım ustanın pişkinliğini anlattım. Bana ustayı savundu önce. Sonra yıkama yapılınca da çıkış gecikebiliyor dedi. Aracımıza yıkama yapılmadı dedim. Yukarıdaki X kişisini anlattım. Ne sorsam bilmiyor hiçbir konuda yardımcı olmuyor. Acelemiz var diyorum benim yapacak birşeyin yok diyor. Bunlarıda anlattım sonra X kişisi aradı bizi abi neden böyle dediniz biraz yağ yakmalar özür dilemeler.
En son kızdık , eyvallah garantiden değişim oluyor , servis yoğundur ama 11:30 a giriş saati verdiysen öğle molasından sonra içeri almayacaksın yada işleme başlamayacaksın.
Bilmiyorum tekrar aynı servise gider miyim diye düşünüyorum. Gidersem de kesinlikle Kemal beyin ilgilenmesini isterim
intagram.com/tosicorolla16
youtube.com/kaankara