Gönderen Konu: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)  (Okunma sayısı 458609 defa)

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 38800
  • Model Yılı: '10
  • 34 kere teşekkür etti
  • 64 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1640 : Mayıs 12, 2015, 16:08:28 »
Bugün Auris benzinli aracımın 40.000 bakımını Ankara Yenidörtnal özel servisinde yaptırdım.Yapılan işlemlerden gerçekten çok memnun kaldım.Gerek kaliteli işçilikleri gerekse  kullanılan malzeme kalitesi bakımından bence gönül rahatlığıyla tercih edebilirsiniz.40.000 bakım ücreti 240 TL oldu.Arka balatalar değiştiği için 80 TL de ayrıca ödedim.40.000 bakımda değişen parçalar; filtrelerin tamamı değişti.Motor yağı,fren hidroliği.Artık özel servisimi buldum,bundan sonra tüm bakımlarımı Yenidörtnal da yaptıracağım.

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1640 : Mayıs 12, 2015, 16:08:28 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Corolla 1.33 Life / İnci beyazı
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22460
  • Model Yılı: '14
  • 1151 kere teşekkür etti
  • 735 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1641 : Mayıs 12, 2015, 16:49:05 »
Mecburi şartlardan dolayı arabayı aldığım Nataş'a devam. Çünkü hem evime, hem de 01.05.2015 günü kentsel dönüşüm nedeni ile Çemenzar'dan Kozyatağına taşınan iş yerime çok ama çok çok yakın. 6 aylık süreçte 3 sorunum oldu ve hemen hallettiler. Birincisi arabayı alırken çektikleri cam filmiydi. Zaten demişlerdi sorun olursa kabarcık vs. gelin diye ve ilk bir ay sonunda gittim ve cam filmleri yeniden çekildi. İkinci sorunum ise 3-4 günde bir yanan lastik basınç sensörü idi. İsyan edip gittim ve ne olur bu sensör iptal edilebiliyorsa edin dedim. Baktılar ki arka sağ lastiğe çivi girmiş. Lastiği ücret filan almadan tamir ettiler. Üçüncü gidişim ise yaklaşık bir ay önce oldu. Şu bizim meşhur kara cam butonları için aldığımız krom şapkalardan arka sağ butonu üzerinde ki çıktı yerinden ve bende onu almak isterken düğmenin altına düştü. Gittim böyleyken böyle oldu düşen parçayı çıkartıp bana verir misiniz dedim ve 10 dk içinde butonun altına düşen kromu çıkartıp bana verdiler ve oracıkta yapıştırdım hemen. Herhalde butonun olduğu kapak bölgesini çıkardılar. Çünkü sordum kapının içini mi söktünüz diye hayır dediler.
Daima Rock ve daima Erkin baba..!

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB-
  • Kilometre: 120000
  • Model Yılı: '09
  • 111 kere teşekkür etti
  • 54 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1642 : Mayıs 13, 2015, 11:16:40 »
Servis ismi isteyen arkadaslar profilimdeki ile en yakin olan servis. Ip ucu cok mu acik oldu :-P

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 137000
  • Model Yılı: '06
  • 134 kere teşekkür etti
  • 26 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1643 : Mayıs 13, 2015, 11:33:14 »
Bugün Auris benzinli aracımın 40.000 bakımını Ankara Yenidörtnal özel servisinde yaptırdım.Yapılan işlemlerden gerçekten çok memnun kaldım.Gerek kaliteli işçilikleri gerekse  kullanılan malzeme kalitesi bakımından bence gönül rahatlığıyla tercih edebilirsiniz.40.000 bakım ücreti 240 TL oldu.Arka balatalar değiştiği için 80 TL de ayrıca ödedim.40.000 bakımda değişen parçalar; filtrelerin tamamı değişti.Motor yağı,fren hidroliği.Artık özel servisimi buldum,bundan sonra tüm bakımlarımı Yenidörtnal da yaptıracağım.
@ismail DEĞERLİ (13728)  bey malzeme alıp gitsek bakımı yaparlar mı acaba?
Birgün gelecek,bir gün kalacak...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 26000
  • Model Yılı: '22
  • 1214 kere teşekkür etti
  • 2229 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1644 : Mayıs 13, 2015, 11:34:23 »
@ismail DEĞERLİ (13728)  bey malzeme alıp gitsek bakımı yaparlar mı acaba?

Yaparlar niye yapmasınlar.
Emniyet kemeri sizi sevdiklerinize bağlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1645 : Mayıs 13, 2015, 14:14:34 »
@ismail DEĞERLİ (13728)  bey malzeme alıp gitsek bakımı yaparlar mı acaba?
Neden malzeme alma gereği duyuyorsunuz?Sadık ustada her türlü orijinal ve yan sanayi kaliteli ürünler mevcut.Bilginize ;)
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 38800
  • Model Yılı: '10
  • 34 kere teşekkür etti
  • 64 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1646 : Mayıs 13, 2015, 16:23:23 »
Özcan Bey'e katılıyorum malzeme almaya gerek yok çok geniş bir malzeme seçeneğine sahipler.Ama kendiniz almak isterseniz,sadece işçilik ücreti alınarak pek tabi bakım yaptırabilirsiniz.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Dr. Driver
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 63 kere teşekkür etti
  • 384 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1647 : Mayıs 13, 2015, 20:17:23 »
Servis ismi isteyen arkadaslar profilimdeki ile en yakin olan servis. Ip ucu cok mu acik oldu :-P
kız Ereğli genç tüylüoğlu 😃😃

Emrah abi 23 24 mayısta köyde düğün var o tarafa gelicem müsait gel beklerim
R1 35 
╚╬╬╬     Yolumuza Auris olmadan devam ediyoruz :(
  24 6   
Bu sene de şampiyon görelim sizi!! Beşiktaşk En Büyük Aşk

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB-
  • Kilometre: 120000
  • Model Yılı: '09
  • 111 kere teşekkür etti
  • 54 kere teşekkür edildi

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Model Yılı: -
  • 116 kere teşekkür etti
  • 44 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1649 : Mayıs 13, 2015, 21:23:34 »
Bugün aracımı sonkar avcılara götürdüm,yıllık bakım 5500kmde oldu,3 saat sonra aldım aracın yağı,yağ filtresi değişti,işçilik,karter tapa contası ,toplam 235tl tuttu ;)yağ olarak 5w30 konuldu.Bilginize.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10500
  • Model Yılı: '19
  • 132 kere teşekkür etti
  • 354 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1650 : Mayıs 13, 2015, 22:03:52 »
Yücel Bey,garantisi devam eden araç elbette servise gidecek.Bir 100 lira pahalı.O da normal işçilik ve kdv. :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: '11
  • 74 kere teşekkür etti
  • 772 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1651 : Mayıs 14, 2015, 01:21:49 »
yücel bey bakım.ücreti almamışlar sizden.Sadece yağ diğer sarf.malzeme.almışlar.ondan 235 tl.tutmus.
2011 d4d Corolla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • GÜMÜŞ BALİNA
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 20000
  • Model Yılı: -
  • 3 kere teşekkür etti
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1652 : Mayıs 22, 2015, 11:32:05 »
Servis fiyatları ile özel servis fiyatları arasında üç katı fark var. 2012 Avensis Arka cam kırıldı. Değiştirmek için servise sordum 1406 cam + 200 silikon vb malzemeler + 100 işçilik = 1806 TL fiyat verdiler.
Özel servis / otocam verilen fiyatlar: (İthal cam) işçilik dahil 500 TL ile 630 TL arasında değişen fiyatlar.........
Bu kadar mı fark olur?_ Servis adı altında Resmen soygunculuk.
Isparta Şarkikaraağaç METEM Elelktrik Öğretmeni

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 32200
  • Model Yılı: '05
  • 4 kere teşekkür etti
  • 16 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1653 : Haziran 24, 2015, 23:17:03 »
2005 model Corolla 1.6 HB aracımın 50.000 bakımı gelmişti.1 hafta 10 gündür erteliyordum.Eskişehir Sarar'la görüştüm.Polen filtresi,yağ filtresi,motor yağı işçilik v.s 350 lira dediler.Hava filtresi 50.000 bakımında değişmiyormuş.Fiyat yüksek olunca Adapazarı Sandıkçı'yı aradım onlar aynı şeyleri 250 liraya yapacaklarını söylediler.Fiyat farkı garibime gitse de neticede yetkili servistir dedim randevu aldım gittim.Aracı aldılar,2,5-3 saat sonra aracım çıktı.Yıkamaya gönderdiler.Ben de yıkma yakınlarındayım görüyorum aracı.Üstünkörü su tuttular falan içini süpürmediler.Gittim yanlarına -niye süpürmediniz içini- diye.Abi süpürdük de iyi alınmamış(!) Halbuki gözümün önünde oluyor hadise.Neyse dedim Ramazan günü olur böyle şeyler.Aracı teslim ettiler iftara yetişeceğim hemen çıktım yola.O da ne Kapının kumaş döşemeli dirseğinde yağlı el ekesi.Adam Yağlı eliyle oradan tutmuş.Ya sabır çektim geldim.Ertesi gün bi baktım plaka düşmek üzere.Nasıl olmuş falan derken serviste plakalığı değiştiren canlının tampondaki plakalık ayağını eski plakalığı çıkarırken kopardığını fark ettim.Adam plakalık ayağını koparmış 3 yerden tamponu delmiş bir plakalığı tutturamamış daha doğrusu attığı akıllı vidayı sıkıştırmaya tenezzül bile etmemiş.İyice işkillendim.Yağ çubuğunu çektim asıl sürpriz oradaymış meğerse yağ eskisinden eksik gözüküyor.Yağ kartına baktım o da ne 5/30 yağ konuldu yazıyor! Faturayı çıkardım 10/40 yağ konuldu yazıyor.Ha asıl önemli olan o değil adamlar 1.6 motora 3.7 litre yağ koymuşlar.Tamam çok sıkıntı olmaz da bunun adı terbiyesizliktir.Eski servis faturalarını taradım hepsinde 4.5 litre yağ konulduğu yazıyor.Yetkili servis falan hikayeymiş anladık.
"İnsan inandıklarıdır."

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 333
  • Model Yılı: '15
  • 636 kere teşekkür etti
  • 964 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1654 : Haziran 24, 2015, 23:25:29 »
2005 model Corolla 1.6 HB aracımın 50.000 bakımı gelmişti.1 hafta 10 gündür erteliyordum.Eskişehir Sarar'la görüştüm.Polen filtresi,yağ filtresi,motor yağı işçilik v.s 350 lira dediler.Hava filtresi 50.000 bakımında değişmiyormuş.Fiyat yüksek olunca Adapazarı Sandıkçı'yı aradım onlar aynı şeyleri 250 liraya yapacaklarını söylediler.Fiyat farkı garibime gitse de neticede yetkili servistir dedim randevu aldım gittim.Aracı aldılar,2,5-3 saat sonra aracım çıktı.Yıkamaya gönderdiler.Ben de yıkma yakınlarındayım görüyorum aracı.Üstünkörü su tuttular falan içini süpürmediler.Gittim yanlarına -niye süpürmediniz içini- diye.Abi süpürdük de iyi alınmamış(!) Halbuki gözümün önünde oluyor hadise.Neyse dedim Ramazan günü olur böyle şeyler.Aracı teslim ettiler iftara yetişeceğim hemen çıktım yola.O da ne Kapının kumaş döşemeli dirseğinde yağlı el ekesi.Adam Yağlı eliyle oradan tutmuş.Ya sabır çektim geldim.Ertesi gün bi baktım plaka düşmek üzere.Nasıl olmuş falan derken serviste plakalığı değiştiren canlının tampondaki plakalık ayağını eski plakalığı çıkarırken kopardığını fark ettim.Adam plakalık ayağını koparmış 3 yerden tamponu delmiş bir plakalığı tutturamamış daha doğrusu attığı akıllı vidayı sıkıştırmaya tenezzül bile etmemiş.İyice işkillendim.Yağ çubuğunu çektim asıl sürpriz oradaymış meğerse yağ eskisinden eksik gözüküyor.Yağ kartına baktım o da ne 5/30 yağ konuldu yazıyor! Faturayı çıkardım 10/40 yağ konuldu yazıyor.Ha asıl önemli olan o değil adamlar 1.6 motora 3.7 litre yağ koymuşlar.Tamam çok sıkıntı olmaz da bunun adı terbiyesizliktir.Eski servis faturalarını taradım hepsinde 4.5 litre yağ konulduğu yazıyor.Yetkili servis falan hikayeymiş anladık.

İnşallah yarın ilk iş servise gidip bu aksaklıkları düzelttirirsiniz.
"Herkesin polisi kendi vicdanıdır, fakat polis vicdanı olmayanların karşısındadır."

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 32200
  • Model Yılı: '05
  • 4 kere teşekkür etti
  • 16 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1655 : Haziran 24, 2015, 23:37:22 »
Bir daha gitmem böyle bir işyerine. Telefon ile şikayet edeceğim de pek de ilgileneceklerini zannetmiyorum.
"İnsan inandıklarıdır."

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • onun ruhu japon...
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '16
  • 128 kere teşekkür etti
  • 184 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1656 : Haziran 24, 2015, 23:59:06 »
Yetkili servis diye diye bırakıyor millet arabasını, içeride çoluk çocuğun elinde oyuncak oluyor araçlar haberi yok milletin...
Maalesef birçok yetkili serviste gerçekten usta denilebilecek bir ya da iki insan oluyor, onlar da söyle rutin işler için uğraşmıyorlar, kalanı çoluk çocuk, sanayiye gitse Çırak olamayacak adamlar...
Herşeye rağmen; gülmek güzeldir...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: B+
  • Model Yılı: '13
  • 305 kere teşekkür etti
  • 177 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1657 : Haziran 25, 2015, 00:35:22 »
Benim aracın sağ ön kapısı boyandı Adana'da bir yetkili serviste, yaklaşık 3 ay oldu, araç sedefli beyaz renk, şu an kapının rengi griye çaldı, acayip moralim bozuluyor her baktığımda araca, pazartesi yeniden boyanacak aynı yerde ama artık hiç güvenim kalmadı, demem o ki yetkili servis falan hikaye..
Avensis elegant extra

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 32200
  • Model Yılı: '05
  • 4 kere teşekkür etti
  • 16 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1658 : Haziran 25, 2015, 01:12:32 »
Yazık ya diyecek başka bir şey yok.Ben artık yağ filtresini ve polen filtresini de değiştirdiklerinden emin değilim.Günahlarını almak istemiyorum ama yağ filtresi de dışarıdan bakınca hiç yeni gibi durmuyor.
"İnsan inandıklarıdır."

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Tıpkı Eski Filmler Gibisin Zamanına Göre İyiydin
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 309280
  • Model Yılı: '93
  • 500 kere teşekkür etti
  • 705 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1659 : Haziran 25, 2015, 06:09:33 »
Birçok sektörde kalifiye eleman yetişmiyor artık. Nerye gitsenizde bi sıkıntı çıkıyor maalesef. Yetkili ve özel servis farketmiyor.