Gönderen Konu: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)  (Okunma sayısı 458266 defa)

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • P R İ N S VSI2- Japan Keihin Corporation
  • Araç: Rav 4
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 220000
  • Model Yılı: '05
  • 572 kere teşekkür etti
  • 511 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1620 : Mart 04, 2015, 15:44:45 »
Bulunduğunuz ilde o kadar iyi Toyota Özel Servisleri ve ustalar varken neden kendinizi yoruyorsunuz ?
Ufuk bey İstanbulda olsaydım size gelirdim emin olun, :D

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1620 : Mart 04, 2015, 15:44:45 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: AB+
  • 4 kere teşekkür etti
  • 11 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1621 : Mart 04, 2015, 16:13:42 »
Bulunduğunuz ilde o kadar iyi Toyota Özel Servisleri ve ustalar varken neden kendinizi yoruyorsunuz ?

adları neymiş o kadar iyi toyota özel servislerinin ve ustalarının?
bu arada mecburiyetten gidiyoruz

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
    • Sadece Toyota
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 6500
  • Model Yılı: '20
  • 1127 kere teşekkür etti
  • 2369 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1622 : Mart 04, 2015, 16:18:24 »
adları neymiş o kadar iyi toyota özel servislerinin ve ustalarının?
bu arada mecburiyetten gidiyoruz

Hepsini tek tek saymaktansa benim en iyi bildiğim Zirve Otomotiv. Ahmet Usta'da Erdem Usta'da işinin ehli kişilerdir.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 3 kere teşekkür etti
  • 13 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1623 : Mart 04, 2015, 17:04:05 »
Evet evet sende vardın.  :) Nataş'da bir toplanma yapalım en iyisi ve Toyota Club NATAŞ çıkarması olur. Karşısı da hazır Optimum.  :)

valla aracımı dumankayadan aldım bin pişmanım bir arkadaşımda nataş dan aldı keşke bende oradan alsaydım evime yakın diye tercih ettim
büyük hata  !!!



Mesaj Birleştirildi: Mart 04, 2015, 17:04:52
TOYOTA DUMANKAYA bayi araç satış anlamında seviyeleri yerlerde sürünüyor.
Servisinde bir sıkıntı görmedim.

sonuna kadar katılıyorum

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • "bazı insanlar bazen insanlar"
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 94000
  • Model Yılı: '12
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1624 : Mart 04, 2015, 18:29:00 »
büyük harf kullandıgım ıcın uzgunum

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 37000
  • Model Yılı: '14
  • 31 kere teşekkür etti
  • 17 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1625 : Mart 06, 2015, 21:50:32 »
Ankara ALJ de 1000 ve 10.000 km bakımı diye ıkı bakım rutinini yaptırdım ama ne yaptılar anlamadım

ıkısındede bekleme salonununda camekan karsısında bekledım gozumun onunde yaparlarmı diye ama arabanın serviste oldugunu gormedim bayinin altında bir bolum var kac araba alır bılmem nasıl bir donanım ve cihazlar var bılmem 10.000 bakımı ıtıbarıyle kendimi pastane randevusunda hissettim. showroom olarak tamam satıs temsilcileri olarak tamamda anahtarı verdıkten sonra yalnız kalıyorsunuz musterıler bile kendi halinde olmanın yalnızlıgında beklıyor benmi hiperaktif bir ruha sahibim ne arabayı ne markayı benimseyemedim yoksa Toyota yaklasımımı  bu sekilde anlayamadım

2014 Corolla Touch (navisiz :( ) 1,6 Manuel

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Model Yılı: -
  • 116 kere teşekkür etti
  • 44 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1626 : Mart 06, 2015, 22:25:09 »
Ankara ALJ de 1000 ve 10.000 km bakımı diye ıkı bakım rutinini yaptırdım ama ne yaptılar anlamadım

ıkısındede bekleme salonununda camekan karsısında bekledım gozumun onunde yaparlarmı diye ama arabanın serviste oldugunu gormedim bayinin altında bir bolum var kac araba alır bılmem nasıl bir donanım ve cihazlar var bılmem 10.000 bakımı ıtıbarıyle kendimi pastane randevusunda hissettim. showroom olarak tamam satıs temsilcileri olarak tamamda anahtarı verdıkten sonra yalnız kalıyorsunuz musterıler bile kendi halinde olmanın yalnızlıgında beklıyor benmi hiperaktif bir ruha sahibim ne arabayı ne markayı benimseyemedim yoksa Toyota yaklasımımı  bu sekilde anlayamadım

Yok adıgüzel ,hepsi böyle wv de böyle, alıyorlar aracı senden artık vicdanlarına kalmış,getirdiğin yağı koyuyorlarmı belli değil,onlara kalmış eskiden daha güzeldi sende aracın yanındaydın ne yapıldığını görüyordun.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 2000
  • Model Yılı: '15
  • 9 kere teşekkür etti
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1627 : Mayıs 08, 2015, 21:11:53 »
Karadeniz Ereğli de oturan biri olarak çevremde oturan kim varsa dikkate alınız ve Toyota Tüylüoğluna gitmeyiniz

Müşteri ben miyim onlar mı bilemiyorum ne biçim ağırlama

"müşteri kazıklanmak için vardır" yaklaşımı var

ikinci el arabanı mecbur kalıp onun arkadaşına sattırmaya itiriyorlar resmen ben naptım gittim memlekete

adam beni kapmak için telefonla her türlü samimiyetle ve alakayla birsürü de ek ile bişekilde beni cezbetti

10 saat yolu otobüsle gittim, patron gibi ağırlandım, öğlen yemeğini bile döner ısmarladılar

çok memnun kaldım aradıklarında da hepsine 10 puan verdim

1000 bakımında zaten memleketteydim ama çorluya yakın olmama rağmen yine onlara gittim

şiddetle tavsiye ediyorum Kale Otomotiv Keşan Edirne
şiddetle tavsiye etmiyorum Tüylüoğlu Otomotiv Ereğli Zonguldak
Toyotadan vazgeçemememin sebepleri araştırılmalı.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Toyoo toyota Corooo Coroolla
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 34000
  • Model Yılı: '12
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1628 : Mayıs 08, 2015, 22:36:33 »
Aracımı Kocaeli kayadan dan aldım bakımları da orda yaptırıyorum çok memnunum cam bölme var ordan aracıma ne yaptıklarınıda izleyebiliyorum
Hayatta sorun çıkarmayacaksın soruna çözüm olacaksın dediler bizde TOYOTA aldık :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 56200
  • Model Yılı: '12
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1629 : Mayıs 12, 2015, 14:02:50 »
Merhaba arkadaşlar,

2014'ün 11. ayında aracımı bakıma soktum ve bakım sonrası aracım da herhangi bir problem olmadığı sadece arka amortisörler de biraz yıpranma olduğunu belirttiler. O zamanlar daha toydum pek bilgim olmadığı için arabaya bindim gittim. Birkaç ay sonra aracımın frenleri boşaldı sebebini çok düşündüm bilgim olmadığı için bi sonuca varamadım. Lastikleri değiştirirken usta balataların bittiğini disklerin de baya bir yıprandığını değiştirmem gerektiğini söyledi. Fren riskli olduğu için düşünmeden tanıdığım bir ustayla görüşüp gün aldım ve balatalarımı alıp yanına gittim. Diskleri taşladı balataları değiştirdi ve sorduğu soru şuydu bu araba en son ne zaman bakıma girdi. Dedim 5-6 ay kadar oldu km olarak da 5000km oldu 3000km si uzun yolda. Servisin bana balataların bu kadar bittiğini ve sol arka frenin hidrolik kaçırdığını söyleyip söylemediğini sordu dedim birşey söylemediler bastı küfürü. Ön 2 balata da çatlak arka 2 balata da komple bitikti. Bakımdan çıktıktan sonra olma ihtimalini sordum o kadar kısa sürede balataların bu kadar bitmesinin ve hidrolik kaçağının başlamasının mümkün olmadığını söyledi. Dün de hava filtresini alıp değiştirdim çıkan hava filtresi yan sanayi bir filtreydi :) Filtre gram umurumda değil de frenleri insan en kötü söyler uyarır o kadar bakım yapıyorsun para alıyorsun insan hayatı bu kadar mı önemsiz. İnsan hayatıyla oynuyorlar resmen.
Servisin neresi olduğunu merak edenler için; ah o pendik e5 köprüsü yok mu anlamışsınızdır.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10500
  • Model Yılı: '19
  • 132 kere teşekkür etti
  • 354 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1630 : Mayıs 12, 2015, 14:18:18 »
İlginç.Çünkü servisler parça değişmeyi ve çok çok para kazanmayı çok çok severler.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB-
  • Kilometre: 120000
  • Model Yılı: '09
  • 111 kere teşekkür etti
  • 54 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1631 : Mayıs 12, 2015, 14:25:53 »
Bende bakima verirken uzun yola cikacagimi frenlerin durumuna da bakilmasini istedim rutin kontrol ediyoruz dediler. Bakimdan ciktim. Iki gun sonra arka taraftan frene basinca ciklama geliyordu. Sanayide bi gostereyim dedim arka balatalar bitmis bisi yapmaya baslamis dedi. Dedim daha 200 km olmadi servisten cikali usta da kalayladi servisi. Isin ozu servislere hic guvenmiyorum.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 56200
  • Model Yılı: '12
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1632 : Mayıs 12, 2015, 14:26:58 »
Şaşırdığım noktalardan birisi de o :)
Balata fiyatı sorduğum da 350tl demişlerdi direk kapamıştım telefonu suratlarına :) İnternetten BOSCH'un 160TL ye ön arka takımı almıştım hatta.

Mesaj Birleştirildi: Mayıs 12, 2015, 14:30:47
Bende bakima verirken uzun yola cikacagimi frenlerin durumuna da bakilmasini istedim rutin kontrol ediyoruz dediler. Bakimdan ciktim. Iki gun sonra arka taraftan frene basinca ciklama geliyordu. Sanayide bi gostereyim dedim arka balatalar bitmis bisi yapmaya baslamis dedi. Dedim daha 200 km olmadi servisten cikali usta da kalayladi servisi. Isin ozu servislere hic guvenmiyorum.

Sanayi'de bakım, fren, parçacınızı bulacaksınız servisle bütün bağlantınız kopsun :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Corolla 1.33 Life
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 32493
  • Model Yılı: '14
  • 26 kere teşekkür etti
  • 86 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1633 : Mayıs 12, 2015, 14:30:55 »
Enes bey,
Emrah bey,

Servisleri paylaşırmısınız. Ona göre temkinli davranalım.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 56200
  • Model Yılı: '12
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1634 : Mayıs 12, 2015, 14:44:47 »
Enes bey,
Emrah bey,

Servisleri paylaşırmısınız. Ona göre temkinli davranalım.

Servis ismi vermek sıkıntı çıkarabiliyor o sebeple. Pendik köprüsü dedim geçerken sağa sola bakarsanız anlarsınız hangisi olduğunu :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • P R İ N S VSI2- Japan Keihin Corporation
  • Araç: Rav 4
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 220000
  • Model Yılı: '05
  • 572 kere teşekkür etti
  • 511 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1635 : Mayıs 12, 2015, 14:49:06 »
Servise gidildiğinde frenler kontrol edilmesini rica etseydiniz, şikayetiniz olmadığı sürece balata kontrolü yapılmaz yaşanan şanssız bir durum .

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • <<<Toyotasını Bırakan Genç>>>
    • Facebook
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 48048
  • Model Yılı: '06
  • 940 kere teşekkür etti
  • 930 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1636 : Mayıs 12, 2015, 14:49:55 »
Isim vermeyelim. Bende biliyorum o servisi ;)
Geç kaldı desinler, geçmiş olsun demesinler...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • P R İ N S VSI2- Japan Keihin Corporation
  • Araç: Rav 4
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 220000
  • Model Yılı: '05
  • 572 kere teşekkür etti
  • 511 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1637 : Mayıs 12, 2015, 14:54:29 »
Ben İstanbulda olsaydım.Tem toyota ya gider aracımı Ufuk Sönmez ve arkadaşlarına emanet eder çıkardım.Bence sizde öyle yapın..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Model Yılı: '06
  • 4 kere teşekkür etti
  • 9 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1638 : Mayıs 12, 2015, 14:59:23 »
İlk gittiğim servis 4 disk 4 balata bitik dedi,
Aynı servis 10 bin km sonra 2 disk 4 balata bitik dedi,
5 bin km sonra özel servis hepsi sağlam dedi,
3. 10 bin km'de başka servise gittim hepsi sağlam dedi,
4. 10 bin km bitmek üzere, geçen gün bir gıcırtı duyar gibi oldum disklerden ve son gittiğim servise götüreceğim yine..
96-xl
93-gl
98-gli"special"
06-d4d-terra"mmt"

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 56200
  • Model Yılı: '12
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1639 : Mayıs 12, 2015, 15:03:23 »
Sırf o servisin işlerini aksatma amacıyla Toyota'nın çıkarmış olduğu kampanya kapsamında intercooler değişimini orada yaptıracam. 1 müşteri daha alamasınlar diye :)