Gönderen Konu: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)  (Okunma sayısı 458409 defa)

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 26000
  • Model Yılı: '22
  • 1214 kere teşekkür etti
  • 2229 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1580 : Ocak 23, 2015, 14:21:15 »
Bende Nataş'tan aldım aracı. 10 bin bakımı orada yaptırdım, servis müdürü arkadaş sağolsun ilgilendi.
Emniyet kemeri sizi sevdiklerinize bağlar.

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1580 : Ocak 23, 2015, 14:21:15 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Corolla 1.33 Life / İnci beyazı
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22460
  • Model Yılı: '14
  • 1151 kere teşekkür etti
  • 735 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1581 : Ocak 23, 2015, 14:27:09 »
Zaten bende elim mahkum orada yaptıracağım 10 bin bakımını. Çünkü yakınım.  :)
Daima Rock ve daima Erkin baba..!

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 37000
  • Model Yılı: '14
  • 31 kere teşekkür etti
  • 17 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1582 : Ocak 23, 2015, 20:47:25 »
Yazılanları okudukça korktum resmen
Ankarada İstanbul yolundaki ALJ mi Eskisehir yolu EFE mi dersiniz ??
Birde bu 10.000 bakımları ne kadar tutuyor ??
2014 Corolla Touch (navisiz :( ) 1,6 Manuel

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Corollove-
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 72126
  • Model Yılı: '07
  • 292 kere teşekkür etti
  • 71 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1583 : Ocak 23, 2015, 21:53:38 »

Yazılanları okudukça korktum resmen
Ankarada İstanbul yolundaki ALJ mi Eskisehir yolu EFE mi dersiniz ??
Birde bu 10.000 bakımları ne kadar tutuyor ??

ikiside iyi hangisi size yakınsa :)
Toyota Corolla 2007 MMT

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 10000
  • Model Yılı: '20
  • 146 kere teşekkür etti
  • 67 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1584 : Ocak 23, 2015, 22:37:20 »
10 bin bakimi icin Derindere tercihim olacakken servis kisminin kapanacagini ogrenince Kar plazayi tercih ettim. Verdikleri servisten ve surekli bilgilendirme yapmalarindan memnun kaldim.
SAFETY FIRST

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • YB276
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 40000
  • Model Yılı: '13
  • 154 kere teşekkür etti
  • 190 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1585 : Ocak 23, 2015, 23:59:23 »
Zaten bende elim mahkum orada yaptıracağım 10 bin bakımını. Çünkü yakınım.  :)
Abi normalde her plaza da musterinin asagida beklemesi yasak.Bakim sirasinda vs atiyorum yerler yagli olabilir is ayakkabisi olmadigi icin kayip dusebilirsiniz bunun gibi nice ornekler var.Hersey is guvenligi icin aslinda.
2011 Toyota Auris 1.4 D-4D Comfort Extra Special Edition
Beni en çok çeken şey mazotun köpürmesi,dizelin çalışırken yaptığı sesi Anlayamazsınız. :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Gayrimeşgul
    • INSTAGRAM
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 99000
  • Model Yılı: '13
  • 684 kere teşekkür etti
  • 2110 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1586 : Ocak 24, 2015, 00:47:10 »
ben bakıma gittiğimde , Çavdarlıda tam karşıdan izleniyor. asma kat şeklinde değil. bende ustaya işaret ettim içerden , camın önündeki alana çek diye,adam gülümseyerek hemen oraya aldı. neyse işe başladı,ben altını bir kaç kere fena sürtmüştüm kontrol edilmesini istedim. usta camdan bana işaret etti gel diye, gittim anlattı gösterdi el feneri tuttu sürttüğüm yeri işaret etti diğerlerinde sorun yok dedi. bende aklıma gelmiş ,takılan bir kaç şeyi sordum sohbet muhabbet :)
sonra içeri  geçtim ordakilerle muhabbet sohbet, baktım kimse bilmiyor pek birşey. bende sıkıldım PS4 oynadım :D
intagram.com/tosicorolla16
youtube.com/kaankara

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Arnavut Keyifli
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 129900
  • Model Yılı: '17
  • 273 kere teşekkür etti
  • 273 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1587 : Ocak 30, 2015, 12:15:08 »
Arkadaşlar Eyüp'teki Toyota KAR  servisine giden var mı veya hakkında bilgisi olan var mıdır.. Kampanya ile ilgili olarak oraya gitmeyi düşünüyorum. Daha sonra da ihtiyacımız olursa memnun kalırsam gidebilirim. Lokasyon olarak bana en yakın yer şu an..
I'll make you an offer you can't refuse.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 10000
  • Model Yılı: '20
  • 146 kere teşekkür etti
  • 67 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1588 : Ocak 30, 2015, 23:57:06 »
Arkadaşlar Eyüp'teki Toyota KAR  servisine giden var mı veya hakkında bilgisi olan var mıdır.. Kampanya ile ilgili olarak oraya gitmeyi düşünüyorum. Daha sonra da ihtiyacımız olursa memnun kalırsam gidebilirim. Lokasyon olarak bana en yakın yer şu an..
10 bin bakimi icin Derindere tercihim olacakken servis kisminin kapanacagini ogrenince bende evime yakinligindan dolayi Kar plazayi tercih ettim. Verdikleri servisten ve surekli bilgilendirme yapmalarindan memnun kaldim.
SAFETY FIRST

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 193000
  • Model Yılı: '04
  • 2 kere teşekkür etti
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1589 : Şubat 21, 2015, 18:06:14 »
Toyota Derindere, Zeytinburnu'ndaki  servis kısmını tamamen kapattı arkadaşlar. Sadece 2.EL satış ve plaza hizmeti verecekler..
Herhalde mekanik servis ve piyasadaki alternatifler (özel servisler) artınca, uğraşmaya değmez dediler ya da diğer iş daha karlı gibi geldi..
Aklı başında hiç kimse garanti bitince servise araba götürmüyor zaten..


Arkadaslar Derindere servis kısmı kapandı. Oranın eski ustaları İkıtelli org. 3 ortak yer açmışlar bende tesadüfen öğrendim ve yerlerine ziyarete gittim. Aracımın 100.000 agır bakımlarını yaptırdım. Metin Beye ve diğer ustalara teşekkürler.Burdan iletişim bilgilerini vermek doğru olurmu bilmem ama isteyen olursada özelden mesaj atıp bilgilerini verebilirim. firma adı TOYOCAR
2004 Toyota Coralla Family 1,6 Sol

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
    • Sadece Toyota
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 6500
  • Model Yılı: '20
  • 1127 kere teşekkür etti
  • 2369 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1590 : Şubat 22, 2015, 00:49:04 »
Gitmisken Yucel Ustaya selamimi iletseydiniz :)

Toyocar Toyota ozel servisleri arasina yeni katilan arkadaslarimiz, ustalarimiz,  Allah yollarini ve bahtlarini acik eylesin, durustlukten ayirmasin insallah.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 3 kere teşekkür etti
  • 13 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1591 : Şubat 24, 2015, 14:56:26 »
Öncelikle Selamlar,

Nasıl başlasam bilemedim söze.Bundan 2-3 Ay önce X bayiden Toyota Auris 1.6 Advance Multidrive S araç aldım (almaz olaydım). Araçla ilgili bir sıkıntım yok çok şükür benim sıkıntım bayi ile ilgili (daha doğrusu 3 kuruşluk ürün için yapılan muamele ile ilgili).aracı alırken yapılan pazarlıkda kendilerinden orjinal kaucuk paspas ve bagaj havuzu talebinde bulundum kendileri tamam dediler ( sonra inkar ettiler ). Neyse aracı aldık tabi ilk kez 0 araç almanın verdiği heyecan ile işte paspasınız serildi buda bagaj havuzunuz denilip aracı anlattılar bize buraya kadar sıkıntı yok (gibi gözüksede).Biz araca bindik bir müddet sonra ben araca serilen paspasların sürekli kaydığını ve tutmadığını farkettim orj olmadığı hissi hasıl oldu. 1000 km bakıma gittiğimde arkadaşlar sağolsunlar teknik servis tarafında bir sıkıntınız varmı diye ilgilendiler dedim benim tek sıkıntım bu paspaslar ben bunu orjinal diye aldım sizden , arkadaş baktı abi dedi bunlar orjinal değil dedim nasıl olur yok abi dedi gel ben sana orjinalini gösteriyim bir baktım ki orj paspaslar gayet şık klipse oturacak şekilde tasarlanmış paspaslar. hemen çıkıp satış müdürüyle konuştum dedim bu nasıl iş ben sizden orjinal paspas istedim siz bana çakma paspas vermissiniz ( Tabiri caizse ). hemen dedi sözleşmenize bakıp size bilgi vericez.peki dedim ben bakıma geldim içerideyim neyse arkadaş geldi dedi beyefendi sizin sözleşmede orj paspas yazmıyor bizde size hediye olarak paspas vermişiz durum bundan ibaret.dedimki nasıl olur ben özellikle belirttim x bey sorun olmaz hallederiz dedi siz şimdi bunun sözleşmede yer almadığını söylüyorsunuz. yapabileceğimiz bir şey yok dediler. ürünün fiyatı 150 lira isterseniz servisimizden alabilirsiniz dediler.ne yapacağımı şaşırdım toyotaya yazdım dönen olmadı kimi kime şikayet edeceğimi bilemedim bunu yazmamın sebebi bu yazıyı okudukdan sonra 0 araç alacak arkadaşları bilgilendirmek olan oldu neticede bendede hata var ama tek hatam güvenmek oldu toyota markasına ilk kez 0 araç almanın verdiği acemlikti belkide demekki yanılmışız toyotaya güvenmekle herkesi kendiniz gibi bilmekle olmuyormuş bazı şeyler yada reklamlardaki gibi olmuyormuş onu anladım toyotanın bir paspas için düştüğü bu rezil durumu sizlerle paylaşmak istedimki belki okuyup görenler bundan sonra mağdur olmazlar.İnanın o paspasın verilmeyeceğini bilsem o gün aracı almaz çeker giderdim.onlar için bukadar değerliyse 1 paspas kusra bakmasınlar biz müşteriler içinde çok değerli olduğunu düşünüyorum.burada yapılanın sadece 1 paspas ile geçiştirilecek bir durum olduğunu düşünmüyorum.tabi siz ne düşünürsünüz bilemedim

yanlış başlık altına yazdıysam kelime hatalarım olduysa kusra bakmayın

kalın sağlıkcakla.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 40000
  • Model Yılı: '14
  • 3 kere teşekkür etti
  • 27 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1592 : Şubat 24, 2015, 15:03:14 »
Sizi müşteri memnuniyet anketi için aradıklarında bayii hakkındaki puanlarınızı kırın.
Bende paspas istedim ancak araç fiyatında inecekleri dip noktayı buldukları için orjinal veremeyiz ama orjinaline yakın bir ürün takarız. Sorun çıkarsa biz burdayız dediler. Tamam dedim. Şuan yan sanayi bir paspas var ama bir sorun yok. Zaten fabrika çıkışı orjinal diye verilen kumaş paspas takımına baktığımda bununda pek orjinal olduğunu sanmıyorum. Paspas olayı sadece TR de olduğu için fabrika çıkışına basit bir paspas veriyorlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '12
  • 12 kere teşekkür etti
  • 22 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1593 : Şubat 24, 2015, 15:41:55 »
aracımı alırken kauçuk paspas, bagaj havuzu vs gibi 5 adet aksesuar eklemiştim, sağ olsun oradaki satışçı arkadaş ne konuştuysak sözleşmeye yazmıştı, böylece sonra çıkacabilecek sorunları önceden ortadan kaldırmış oldu. Bunu yapan yeri ifşa etmek bizler için daha iyi olurdu aslında, olur ya yolumuz düşerse o bayiiye ona göre daha titiz davranırdık.
Hamleler ve karşı hamleler..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 3 kere teşekkür etti
  • 13 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1594 : Şubat 24, 2015, 15:45:47 »
Gökhan Bey Merhaba,

şöyleki bana verilen paspasların arkası hiç oturmuyo ve bahsettiğiniz bayi değerlendirmesini yapmış bulunmuştuk farketmeden evvel dolayısıyla kendilerine gösterdiğimde (servise) abi bunlar zaten corolla paspası o yüzden oturmuyor deniyor.Diğer bir durumda benim hemen hemen aynı dönemde 2 arkadaşım daha farklı bayilerden 2 Corolla aldılar ama onlara orj. paspas verilmiş olması kafama takılıyor.ben bayideki x kişiye beyefendi bakın ben sizden pazarlık sırasında hem orj. paspas istedim hemde orj. bagaj havuzu istedim ben bagaj havuzununda orjinalliğinden şüphe ediyorum dediğimde bana istediğiniz servise gösterin bagaj havuzu orjinal demeleri canımı sıktı sanki ben pazarlık yaparken kardeşim bana orj bagaj havuzu verin paspası çakma versenizde olur demişim gibi muamele yapılması ve bunun sözleşmede olmamasından dolayı hakmış gibi önünüze getirilmesi. kumaş paspaslarda sorun yok onlar zaten veriliyor dediğiniz gibi.

Mesaj Birleştirildi: Şubat 24, 2015, 15:48:31
aracımı alırken kauçuk paspas, bagaj havuzu vs gibi 5 adet aksesuar eklemiştim, sağ olsun oradaki satışçı arkadaş ne konuştuysak sözleşmeye yazmıştı, böylece sonra çıkacabilecek sorunları önceden ortadan kaldırmış oldu. Bunu yapan yeri ifşa etmek bizler için daha iyi olurdu aslında, olur ya yolumuz düşerse o bayiiye ona göre daha titiz davranırdık.

Levent Bey Merhaba,

işte bahsettiğiniz gibi satışçı var satışçı var. bizde söz senettir yada biz öyle biliriz diyelim isimler bayi hertürlü bilgi mevcut burda ifşa etmek isterim ama bunun yaratacağı bir sorun olurmu bilemediğim için paylaşmak istemedim yetkili arkadaşların izni olursa tabiki paylaşırım.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 41 kere teşekkür etti
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1595 : Şubat 24, 2015, 15:49:36 »
Hangi bayii olduğunu belirtir misiniz? Bu şekilde daha faydalı olursunuz bence.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Corolla 1.33 Life / İnci beyazı
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22460
  • Model Yılı: '14
  • 1151 kere teşekkür etti
  • 735 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1596 : Şubat 24, 2015, 15:51:31 »
Kumaş yani halı paspaslar arabanız da serili mi? Ve eğer seriliyse üzerinde kauçuk paspaslar mı var? Bana da kauçuk paspas, bagaj havuzu ve park sensörü hediye ettiler. Halı paspaslar bej renk benim döşemeler de bej olduğundan. Halı paspasları zemine serdim. Sol taraf klipsli ve onu sabitledim. Diğer paspaslar da yapışkanlı olup yapıştı zemine. Üzerlerinde de sürücü tarafında COROLLA yazan kauçuk paspasları serdim. Benim de bazen kayma yapıyor çünkü halı paspas üzerine serdiğim için kauçuk paspası klips ile sabitleyemiyorum. Ama halıyı çıkartıp sadece kauçuk olanı sersem klips ile sabitleyebiliyorum. Paspasınızın sol olan tekinde arabanızın modeli yazıyor mu?
Daima Rock ve daima Erkin baba..!

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 3 kere teşekkür etti
  • 13 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1597 : Şubat 24, 2015, 15:56:10 »
Kumaş yani halı paspaslar arabanız da serili mi? Ve eğer seriliyse üzerinde kauçuk paspaslar mı var? Bana da kauçuk paspas, bagaj havuzu ve park sensörü hediye ettiler. Halı paspaslar bej renk benim döşemeler de bej olduğundan. Halı paspasları zemine serdim. Sol taraf klipsli ve onu sabitledim. Diğer paspaslar da yapışkanlı olup yapıştı zemine. Üzerlerinde de sürücü tarafında COROLLA yazan kauçuk paspasları serdim. Benim de bazen kayma yapıyor çünkü halı paspas üzerine serdiğim için kauçuk paspası klips ile sabitleyemiyorum. Ama halıyı çıkartıp sadece kauçuk olanı sersem klips ile sabitleyebiliyorum. Paspasınızın sol olan tekinde arabanızın modeli yazıyor mu?

Burak Bey Selam,

kumaşları sermiyorum direk verdikleri kauçuk paspaslar serili ve üzerinde toyota veya auris namına herhangi bir işaret yok kliplerin oturması için 2 yuvarlak delik var ama falcata ile kestiğinizde oturmuyor bunu nasıl anlatırım bilemiyorum ama oturması imkanız orjinalini gördükden sonra anladım.
orjinali cukurulu istesenizde çıkmıyor ilerde resimlerini eklerim şuan iş yerindeyim araç yanımda değil daha net görebilirsiniz belki.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 52000
  • Model Yılı: '16
  • 281 kere teşekkür etti
  • 530 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1598 : Şubat 24, 2015, 16:00:20 »
Öncelikle Selamlar,

Nasıl başlasam bilemedim söze.Bundan 2-3 Ay önce X bayiden Toyota Auris 1.6 Advance Multidrive S araç aldım (almaz olaydım). Araçla ilgili bir sıkıntım yok çok şükür benim sıkıntım bayi ile ilgili (daha doğrusu 3 kuruşluk ürün için yapılan muamele ile ilgili).aracı alırken yapılan pazarlıkda kendilerinden orjinal kaucuk paspas ve bagaj havuzu talebinde bulundum kendileri tamam dediler ( sonra inkar ettiler ). Neyse aracı aldık tabi ilk kez 0 araç almanın verdiği heyecan ile işte paspasınız serildi buda bagaj havuzunuz denilip aracı anlattılar bize buraya kadar sıkıntı yok (gibi gözüksede).Biz araca bindik bir müddet sonra ben araca serilen paspasların sürekli kaydığını ve tutmadığını farkettim orj olmadığı hissi hasıl oldu. 1000 km bakıma gittiğimde arkadaşlar sağolsunlar teknik servis tarafında bir sıkıntınız varmı diye ilgilendiler dedim benim tek sıkıntım bu paspaslar ben bunu orjinal diye aldım sizden , arkadaş baktı abi dedi bunlar orjinal değil dedim nasıl olur yok abi dedi gel ben sana orjinalini gösteriyim bir baktım ki orj paspaslar gayet şık klipse oturacak şekilde tasarlanmış paspaslar. hemen çıkıp satış müdürüyle konuştum dedim bu nasıl iş ben sizden orjinal paspas istedim siz bana çakma paspas vermissiniz ( Tabiri caizse ). hemen dedi sözleşmenize bakıp size bilgi vericez.peki dedim ben bakıma geldim içerideyim neyse arkadaş geldi dedi beyefendi sizin sözleşmede orj paspas yazmıyor bizde size hediye olarak paspas vermişiz durum bundan ibaret.dedimki nasıl olur ben özellikle belirttim x bey sorun olmaz hallederiz dedi siz şimdi bunun sözleşmede yer almadığını söylüyorsunuz. yapabileceğimiz bir şey yok dediler. ürünün fiyatı 150 lira isterseniz servisimizden alabilirsiniz dediler.ne yapacağımı şaşırdım toyotaya yazdım dönen olmadı kimi kime şikayet edeceğimi bilemedim bunu yazmamın sebebi bu yazıyı okudukdan sonra 0 araç alacak arkadaşları bilgilendirmek olan oldu neticede bendede hata var ama tek hatam güvenmek oldu toyota markasına ilk kez 0 araç almanın verdiği acemlikti belkide demekki yanılmışız toyotaya güvenmekle herkesi kendiniz gibi bilmekle olmuyormuş bazı şeyler yada reklamlardaki gibi olmuyormuş onu anladım toyotanın bir paspas için düştüğü bu rezil durumu sizlerle paylaşmak istedimki belki okuyup görenler bundan sonra mağdur olmazlar.İnanın o paspasın verilmeyeceğini bilsem o gün aracı almaz çeker giderdim.onlar için bukadar değerliyse 1 paspas kusra bakmasınlar biz müşteriler içinde çok değerli olduğunu düşünüyorum.burada yapılanın sadece 1 paspas ile geçiştirilecek bir durum olduğunu düşünmüyorum.tabi siz ne düşünürsünüz bilemedim

yanlış başlık altına yazdıysam kelime hatalarım olduysa kusra bakmayın

kalın sağlıkcakla.

Halit bey yaşadığınız hayal kırıklığını anlayabiliyorum fakat burada toyota markasından ziyade ilgili bayi ile bir problem yaşamışsınız. Hayırlısı olsun, aracınızdan memnunsanız çok da problem etmemenizi öneririm.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 15000
  • Model Yılı: '14
  • 65 kere teşekkür etti
  • 22 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1599 : Şubat 24, 2015, 16:00:53 »
Öncelikle Selamlar,

Nasıl başlasam bilemedim söze.Bundan 2-3 Ay önce X bayiden Toyota Auris 1.6 Advance Multidrive S araç aldım (almaz olaydım). Araçla ilgili bir sıkıntım yok çok şükür benim sıkıntım bayi ile ilgili (daha doğrusu 3 kuruşluk ürün için yapılan muamele ile ilgili).aracı alırken yapılan pazarlıkda kendilerinden orjinal kaucuk paspas ve bagaj havuzu talebinde bulundum kendileri tamam dediler ( sonra inkar ettiler ). Neyse aracı aldık tabi ilk kez 0 araç almanın verdiği heyecan ile işte paspasınız serildi buda bagaj havuzunuz denilip aracı anlattılar bize buraya kadar sıkıntı yok (gibi gözüksede).Biz araca bindik bir müddet sonra ben araca serilen paspasların sürekli kaydığını ve tutmadığını farkettim orj olmadığı hissi hasıl oldu. 1000 km bakıma gittiğimde arkadaşlar sağolsunlar teknik servis tarafında bir sıkıntınız varmı diye ilgilendiler dedim benim tek sıkıntım bu paspaslar ben bunu orjinal diye aldım sizden , arkadaş baktı abi dedi bunlar orjinal değil dedim nasıl olur yok abi dedi gel ben sana orjinalini gösteriyim bir baktım ki orj paspaslar gayet şık klipse oturacak şekilde tasarlanmış paspaslar. hemen çıkıp satış müdürüyle konuştum dedim bu nasıl iş ben sizden orjinal paspas istedim siz bana çakma paspas vermissiniz ( Tabiri caizse ). hemen dedi sözleşmenize bakıp size bilgi vericez.peki dedim ben bakıma geldim içerideyim neyse arkadaş geldi dedi beyefendi sizin sözleşmede orj paspas yazmıyor bizde size hediye olarak paspas vermişiz durum bundan ibaret.dedimki nasıl olur ben özellikle belirttim x bey sorun olmaz hallederiz dedi siz şimdi bunun sözleşmede yer almadığını söylüyorsunuz. yapabileceğimiz bir şey yok dediler. ürünün fiyatı 150 lira isterseniz servisimizden alabilirsiniz dediler.ne yapacağımı şaşırdım toyotaya yazdım dönen olmadı kimi kime şikayet edeceğimi bilemedim bunu yazmamın sebebi bu yazıyı okudukdan sonra 0 araç alacak arkadaşları bilgilendirmek olan oldu neticede bendede hata var ama tek hatam güvenmek oldu toyota markasına ilk kez 0 araç almanın verdiği acemlikti belkide demekki yanılmışız toyotaya güvenmekle herkesi kendiniz gibi bilmekle olmuyormuş bazı şeyler yada reklamlardaki gibi olmuyormuş onu anladım toyotanın bir paspas için düştüğü bu rezil durumu sizlerle paylaşmak istedimki belki okuyup görenler bundan sonra mağdur olmazlar.İnanın o paspasın verilmeyeceğini bilsem o gün aracı almaz çeker giderdim.onlar için bukadar değerliyse 1 paspas kusra bakmasınlar biz müşteriler içinde çok değerli olduğunu düşünüyorum.burada yapılanın sadece 1 paspas ile geçiştirilecek bir durum olduğunu düşünmüyorum.tabi siz ne düşünürsünüz bilemedim

yanlış başlık altına yazdıysam kelime hatalarım olduysa kusra bakmayın

kalın sağlıkcakla.
söz verilen durumun yapılmaması kötü ancak durum toyota ile ilgili değil. başka marka araç da alsanız bayi ile ilgili insani bir durum. aracınız güzel, 150 lira için keyfinizi kaçırmayın. bastırın parayı alın gitsin:) orjinali 10 numara paspasın
2013 - 2018 AURİS
2018 - ??? VW PASSAT