Gönderen Konu: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)  (Okunma sayısı 458384 defa)

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Vazgeçemeyeceğiniz bir ilişki; TOYOTA! -
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 140000
  • Model Yılı: '06
  • 836 kere teşekkür etti
  • 836 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1560 : Haziran 05, 2014, 04:36:10 »
yüksel abi tabiki çok haklısın ama senin biraz tuzun kuru çünkü tanıdığın ve güvendiğin bi ustan var ve yerleşik hayattasın bizim o tarz bi imkanımız yok maalesef :( sanayideki herhangi bir ustaya da senin gibi gözümüz gibi baktığımız arabamızı da bırakamıyoruz yani çok da zevk almayarak plazaya gidip ne gerekiyosa yapın bana da bi araba verin akşam üzeri gelip arabayı alırım diyoruz :( çünkü dışarıda gideceğim herhangi bir yer bana ordaki gibi birçok güvenceyi vermiyor
Kesinlikle hak veriyorum.

Aslında benim de en büyük şansım yıllarca TOYOTA Yetkili Servis'te hizmet vermiş ve ayrılmış, elinde aracın teknik bilgilerini içeren her türlü dökümana sahip, kendini devamlı geliştirmiş, dürüst bir ustayla tanışmaktı.

Ustam ŞAHİN, BROADWAY tamircisi olsaydı değil kendisine komple motor yaptırmayı; far ampülünü bile değiştirtmezdim ve isteyerek de olsa yetkili servise mahkum olurdum.

Bir önceki mesajımı, benim ustam gibi birisiyle tanışıp, "Acaba yetkili servise mi yoksa ustama mı gitsem ?" tarzı ikilemler yaşamamanız için yazmıştım.

Umarım sizler de benimki gibi bir ustayla tanışırsınız da bu yetkili servisler kendilerini kaf dağında görmekten vazgeçip, müşteri yanlısı çalışmaya başlarlar.


1.6 VVT-i

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1560 : Haziran 05, 2014, 04:36:10 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Dr. Driver
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 63 kere teşekkür etti
  • 384 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1561 : Haziran 06, 2014, 16:47:56 »
Kesinlikle hak veriyorum.

Aslında benim de en büyük şansım yıllarca TOYOTA Yetkili Servis'te hizmet vermiş ve ayrılmış, elinde aracın teknik bilgilerini içeren her türlü dökümana sahip, kendini devamlı geliştirmiş, dürüst bir ustayla tanışmaktı.

Ustam ŞAHİN, BROADWAY tamircisi olsaydı değil kendisine komple motor yaptırmayı; far ampülünü bile değiştirtmezdim ve isteyerek de olsa yetkili servise mahkum olurdum.

Bir önceki mesajımı, benim ustam gibi birisiyle tanışıp, "Acaba yetkili servise mi yoksa ustama mı gitsem ?" tarzı ikilemler yaşamamanız için yazmıştım.

Umarım sizler de benimki gibi bir ustayla tanışırsınız da bu yetkili servisler kendilerini kaf dağında görmekten vazgeçip, müşteri yanlısı çalışmaya başlarlar.




benim şuana kadar kullandığım servislerimden çok şükür bi şikayetim yok ereğli genç tüylüoğluyla ilk aldığımızda bi paspas muhabbetine tartıştık ama onun dışında ne orasıyla ne de balıkesir altan la herhangi olumsuz bir durum yaşamadım. Hatta iki plaza da zor günümde fazlasıyla yanımda oldular sağolsunlar.
R1 35 
╚╬╬╬     Yolumuza Auris olmadan devam ediyoruz :(
  24 6   
Bu sene de şampiyon görelim sizi!! Beşiktaşk En Büyük Aşk

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 76000
  • Model Yılı: '11
  • 32 kere teşekkür etti
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1562 : Haziran 21, 2014, 14:17:41 »
16 Ocak 2014 tarihinde aracımı hasar onarımını toyan plaza servisine yaptırdım. Birkaç gün sonra cam temizleme suyu koymak istedim ama kaputu açamadım. ön tamponu söküp takarken kaputun altındaki mandala hasar verdikleri için açılmıyordu ne yazık ki ve açıldığında manza da hiç hoş değildi. mandal yamulmuş kaputun altını bi güzel çizmiş ve de açılmasına engel oluyordu.

16 nisan 2014 periyodik bakım için yine toyan plaza servisine müracaat ettim. müşteri temsilcisine araç rolantide çalışırken anormal sesten de bahsettim. Aracın periyodik bakımı yapılmış, şanzımandan geldiği tespit edilen sesin ise debriyaj baskı balata setinden geldiği, garanti kapsamında olduğu, parçaların siparişinin verildiği ve hafta içinde gelmesini mütakip arızanın giderileceği söylendi oh ne güzel...

neyse parçalar geldi arıza giderildi aracı teslim aldık ve kullanmaya başladık da... araç rolantide çalışırken yine bir tıkırtıdır gidiyor toyotadan soğumaya başladım.

bu ne ya:

ön çam ve ön teker izolasyonu değişti,
sol ön çam değişti,
müzik sistemi değişti,
çakmaklık değişti,
baskı balata seti değişti eeee daha sırada ne var...

kaputu açıp baktım vay canına hava filtresinin hava borusun çamurluğa orjinal vidası ile değilde plastik kelepçe ile sabitenmiş olduğunu borunun diğer boruya gerektiği gibi takılmayıp iliştirilip bırakıldığını ve sesin titreşimle sallanan borunun sağa sola çarpması sonucu çıktığını görünce doğrusu gördüğüme inanamadım. toyota Türkiye ye şikayet maili attım bakalım ne diyecekler bu yetkili servislerle ne yapacağız arkadaşlar siz ne dersiniz
2011 Toyota Auris Comfort Plus

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Dr. Driver
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 63 kere teşekkür etti
  • 384 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1563 : Haziran 23, 2014, 19:38:07 »
şikayet etmek iyi bir yol ama sanırım baya şansızmışınız siz :( bu olanlar sizi toyotadan soğutmasın altımızdaki arabalar insan yapısı olduğu için bazen hata çıkabiliyor. önemli olan bence markanın sizi zorlamadan size çözüm üretebilmesidir. ve bunu size sağladıklarını görüyoruz. burda tabiki atlanmayacak bir gerçek var birçok serviste gelişigüzel iş yapılıyor. sonra da bizim tekrar başımız ağrıyor. ama şunu da söyleyeyim audi mercedes bmv servislerini bilmiyorum ama diğer tüm markaların servisleri bu durumdalar.bugün aracınızı satıp golf alsanız şuanki gibi sorunlarla yine karşılaşma ihtimaliniz yine yüksek ve servislerin size toyota servislerinden daha çok muhalet edeceğine adım gibi eminim.
şikayetiniz sonuç aldıktan sonra servisinizi değiştirin bence.
R1 35 
╚╬╬╬     Yolumuza Auris olmadan devam ediyoruz :(
  24 6   
Bu sene de şampiyon görelim sizi!! Beşiktaşk En Büyük Aşk

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 99000
  • Model Yılı: '13
  • 1385 kere teşekkür etti
  • 894 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1564 : Haziran 23, 2014, 20:59:05 »
Gene siz şanslısınız sonkar avcılarda benim eski T25 de yağ çubuğu borusunu kırıp birde bir şey yokmuş gibi yerine eğretiden oturtup öyle teslim etmişlerdi :(
Geçmiş olsun
Keyifli sürüşler dilerim.
Sadece V-POWER - Anti LPG

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Avensis 11' e.extra
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 100000
  • Model Yılı: '11
  • 2592 kere teşekkür etti
  • 1513 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1565 : Haziran 24, 2014, 09:35:45 »
16 Ocak 2014 tarihinde aracımı hasar onarımını toyan plaza servisine yaptırdım. Birkaç gün sonra cam temizleme suyu koymak istedim ama kaputu açamadım. ön tamponu söküp takarken kaputun altındaki mandala hasar verdikleri için açılmıyordu ne yazık ki ve açıldığında manza da hiç hoş değildi. mandal yamulmuş kaputun altını bi güzel çizmiş ve de açılmasına engel oluyordu.

16 nisan 2014 periyodik bakım için yine toyan plaza servisine müracaat ettim. müşteri temsilcisine araç rolantide çalışırken anormal sesten de bahsettim. Aracın periyodik bakımı yapılmış, şanzımandan geldiği tespit edilen sesin ise debriyaj baskı balata setinden geldiği, garanti kapsamında olduğu, parçaların siparişinin verildiği ve hafta içinde gelmesini mütakip arızanın giderileceği söylendi oh ne güzel...

neyse parçalar geldi arıza giderildi aracı teslim aldık ve kullanmaya başladık da... araç rolantide çalışırken yine bir tıkırtıdır gidiyor toyotadan soğumaya başladım.

bu ne ya:

ön çam ve ön teker izolasyonu değişti,
sol ön çam değişti,
müzik sistemi değişti,
çakmaklık değişti,
baskı balata seti değişti eeee daha sırada ne var...

kaputu açıp baktım vay canına hava filtresinin hava borusun çamurluğa orjinal vidası ile değilde plastik kelepçe ile sabitenmiş olduğunu borunun diğer boruya gerektiği gibi takılmayıp iliştirilip bırakıldığını ve sesin titreşimle sallanan borunun sağa sola çarpması sonucu çıktığını görünce doğrusu gördüğüme inanamadım. toyota Türkiye ye şikayet maili attım bakalım ne diyecekler bu yetkili servislerle ne yapacağız arkadaşlar siz ne dersiniz

vay arkadaş yav kötü olmuş adınıza parçalar ücretsiz değiştirildi ise yanınıza yeni parçalar kar kaldı.

geçmiş olsun
***Ayetleri görmezlikten gelirseniz, çocukları bile ihtiyarlatan bir günde kendinizi nasıl koruyacaksınız? (73:17)
***25k(benzin) 75k (lpg) =105k+km....MaşaAllah

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2 kere teşekkür etti
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1566 : Temmuz 10, 2014, 15:03:39 »
Arkadaşlar Ankara'da Toyota Efe'de Servis Müdürü Deniz bey var eski ekibi ile Toyota Efe'de hizmet veriyor. Benim için Efe olmuş ALJ olmuş Toyan olmuş hiç önemli değil Deniz bey nerede ise orada hizmet var sorun yok. Teşekkürler Deniz Bey.
2013 Auris Active Skypack Multidreve S BRC-LPG
2010 Auris Comfort Extra AT. CC BRC-LPG (arkadaşıma sattım)

English Teacher

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 76000
  • Model Yılı: '11
  • 32 kere teşekkür etti
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1567 : Ağustos 25, 2014, 23:19:12 »
ya motor yağı ve filtresini değiştirmek için 21 ağustos da balıkesir toyota plaza altan a gittim.
09.45 de aracı teslim ettim 1-1,5 saat süreceği söylendi tam 4 saat sürdü daha yıkanacak diyorlar yok dedim verin arabamı (bu arada yoğunluk yok)
ha plaza örümceklere teslim her yer örümcek ağı... :kötü:
toyota iyi de bu servisler insanı toyota dan soğutuyo ya :kötü:

Mesaj Birleştirildi: Ağustos 25, 2014, 23:21:57
Arkadaşlar Ankara'da Toyota Efe'de Servis Müdürü Deniz bey var eski ekibi ile Toyota Efe'de hizmet veriyor. Benim için Efe olmuş ALJ olmuş Toyan olmuş hiç önemli değil Deniz bey nerede ise orada hizmet var sorun yok. Teşekkürler Deniz Bey.
araç şu an 56.000 km de 60.000 km bakıma toyota efe ve deniz beyin ekibini deneyelim bakalım :)
tavsiye için teşekkürler
2011 Toyota Auris Comfort Plus

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 26666
  • Model Yılı: '07
  • 3 kere teşekkür etti
  • 20 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1568 : Ağustos 26, 2014, 00:03:04 »
Arkadaşlar bugün yeni toyotayı test etmek için kendi aracımla bayiye uğradım.Bayide eksper görevinde arkadaş geldi ölçtü biçti aletle kaportanın her yanına dokundu.Oturdu baktı etti sonra 10 dakika sonra test sürüşümüzü yaptık arkadaş bize fiyat çıkardı.2007 model aracıma 26 bin km olmamış aracıma 29.000 Tl fiyat verdi.Teşekkür ettik.
Servis kısmına gittim yıkama memesi ayarı için bir baktırayım dedim.Usta inanamadı aracın temizliğine fotoğrafını filan çekti.
Sonra da aracın değişmesi gerek çoook şeyi var dedi.Neymiş ustam dedim.
1-Antifiriz
2-Hidrolik yağı
3-Fren Yağı
4-Motor Yağı
5-Buji
6-Yakıt filtersi
7-enjektör temizliği
8-debriyaj ayarı
9-polen filtresi
10-balata
11-Kayış

bunları bana motor kaputunu açtı ve 10 saniye içerisinde dedi.Hadi her şeyi anlarım da balataları nasıl anladı arkadaş ben onu anlamadım.ARacı kaldır aç bak anlarım da neyse hadi kağıt üzerinden konuştu deyip geçelim.
Sonra içeriye gittim hadi bi fiyatı öğrenip neşemi bozayım dedim.İşçilik+ücreti 1100 tl ye yakın dediler sonra 3000 puanımız varmış onu indirdiler 900 tl ye yakın bir ücret çıktı.
Teşekkürler dedim güldüm  :alkis:
Corolla 1.6 Terra Benzinli Manuel 2007 Model E120 Kasa
http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=61558.msg833266

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 26000
  • Model Yılı: '22
  • 1214 kere teşekkür etti
  • 2229 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1569 : Ağustos 26, 2014, 00:04:47 »
ne ustalar var görüyormusun, arkadaş 2 dakikada yazmış :)
Emniyet kemeri sizi sevdiklerinize bağlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 43 kere teşekkür etti
  • 15 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1570 : Ağustos 26, 2014, 00:44:22 »
Selam. İzmir'de önerebileceğiniz özel servis veya usta var mı?
2010 Auris 1.6 VVT-i Otomatik, VSC, Navi, Sunroof, Xenon, Isıtmalı Deri Koltuk...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 100 kere teşekkür etti
  • 425 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1571 : Ağustos 26, 2014, 01:57:35 »
2 dakkada kitlemece yapmis usta :D
E12 COROLLA SİMOTA AİR INTAKE

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 103000
  • Model Yılı: '08
  • 17 kere teşekkür etti
  • 16 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1572 : Ağustos 26, 2014, 09:00:58 »
Ustanın kızılötesi gözleri var öyle demeyin[emoji2]
Toyota Corolla  1.4 d-4d Elegant /2008
Mondial 150 MR Vulture / 2014

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
    • FlickR -FotoShare
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • 148 kere teşekkür etti
  • 105 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1573 : Ağustos 26, 2014, 19:26:16 »
Arkadaşlar bugün yeni toyotayı test etmek için kendi aracımla bayiye uğradım.Bayide eksper görevinde arkadaş geldi ölçtü biçti aletle kaportanın her yanına dokundu.Oturdu baktı etti sonra 10 dakika sonra test sürüşümüzü yaptık arkadaş bize fiyat çıkardı.2007 model aracıma 26 bin km olmamış aracıma 29.000 Tl fiyat verdi.Teşekkür ettik.
Servis kısmına gittim yıkama memesi ayarı için bir baktırayım dedim.Usta inanamadı aracın temizliğine fotoğrafını filan çekti.


28 000 e bırakır mısınız deseydiniz keşke...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 35000
  • Model Yılı: '11
  • 12 kere teşekkür etti
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1574 : Eylül 26, 2014, 20:20:36 »
arkadaşlar ankara da iyi bir avensis ustası arıyorum.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: '11
  • 74 kere teşekkür etti
  • 772 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1575 : Eylül 26, 2014, 20:23:20 »
Barıs terraya verılen fıyat ta normal.40 alalım demelrını beklemıyordun herhalde
2011 d4d Corolla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • T SPORT....
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 190000
  • Model Yılı: '02
  • 463 kere teşekkür etti
  • 674 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1576 : Eylül 27, 2014, 03:16:15 »
arkadaşlar ankara da iyi bir avensis ustası arıyorum.
şahsi düşüncem yüceller ve dörtnal.
2002 corolla sol vvt-i

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 32000
  • Model Yılı: '12
  • 29 kere teşekkür etti
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1577 : Aralık 22, 2014, 00:57:27 »
Ben bu araç servislerini bir türlü anlamıyorum! >:( Ya resmen firmalarını yerin dibine batırıyorlar, Tonla para döküp kalitesine güvendiğimiz firmalara gidip araç alıyoruz sonra mekaniği ışıl ışıl araçlarımızı bakım adı altında mahvedip bırakıyorlar; Güya yola çıkış için 0 km aracımı hazırlamışlar araba daha servis önünde çalışmadı tekrar içeri alındı ayarlandı da çalıştırdık.. Güler misin ağlar mısın? Sonra motor arıza ışığı maceramız oldu fabrikaya çağrıldı da düzeltildi..

Gerçekten Erzurum'da yaşayan ve bu forumu takip eden arkadaşlara İkbal otomotive ellerinden geldikçe gitmemelerini tavsiye ederim, dertleri aracınızı onarıp size daha güvenli ve konforlu bir araç teslim etmek değil sadece fahiş fiyatlar vererek cüzdanınızı boşaltmak, saygılarımla iyi forumlar...
2012 TOYOTA AURİS 1.6 valfmatic
Tüpsüz güzel :P

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Arnavut Keyifli
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 129900
  • Model Yılı: '17
  • 273 kere teşekkür etti
  • 273 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1578 : Ocak 23, 2015, 14:08:35 »
Toyota Derindere, Zeytinburnu'ndaki  servis kısmını tamamen kapattı arkadaşlar. Sadece 2.EL satış ve plaza hizmeti verecekler..
Herhalde mekanik servis ve piyasadaki alternatifler (özel servisler) artınca, uğraşmaya değmez dediler ya da diğer iş daha karlı gibi geldi..
Aklı başında hiç kimse garanti bitince servise araba götürmüyor zaten..
I'll make you an offer you can't refuse.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Corolla 1.33 Life / İnci beyazı
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22460
  • Model Yılı: '14
  • 1151 kere teşekkür etti
  • 735 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1579 : Ocak 23, 2015, 14:19:09 »
Arabamı evime de yakın olan Nataş'dan aldım. Yenisahra'da E-5 üzerinde Optimum'un karşısında. Hem evime hem işime yakın. Yani satın alma sürecinde gösterilen ilgiden şahsen memnun kaldım. Satış temsilcisi bayan ile, ben ve annem olmak üzere güzel bir diyalog geçti ve sağolsun iyi indirim yaptı. Hediye olarak verdiği park sensörü, bagaj havuzu ve kauçuk paspas da cabası. Trafik çantası ve bej renk halı paspas zaten arabanın içinde vardı. Ve yine ilaveten 5 yıl garantili seramik kaplama da güzel bir indirim yaptı. Cam filmi içinde cüzi bir indirim yaptı. Kısaca satın alma sürecinde ki ilgiden memnun kaldım. Hatta bir önce ki arabama da iyi fiyat verdiler. Renault bile onların verdiği fiyattan az verdi ki onlardan almıştım arabayı 10 yıl önce.

Gelelim servis bölümüne. Henüz servis ile haşır neşir olmadım. sadece 1000 km kontrolüne gittim. Servis danışmanı arkadaş da iyi karşıladı beni ve 1000 bakımından bir kaç gün sonra cam filmlerim için gittim. Kabarcık vardı bazı yerlerde ilk aldığım gün ve o gün bana bir ay filan gezin böyle gelin sonra demişlerdi. Cam filmleri tekrardan yenilendi ve şimdi şükür sorun yok. İlaveten, 10 Ocak günü lastik basınç sensörüm 3 günde bir uyarı veriyordu. Gittim, dedim böyle böyle. Arka sağ lastiğe özellikle bakın en fazla onun havası iniyor dedim. Aldılar arabayı indiler aşağı. Ben yukarı da bir capucino ve bir çay içtim ve araba geldi. Arka sağ lastiğe çivi girmiş meğer ve tamir ettiler lastiğimi. Ücrette ödemedim.  Yani bunu demek için erken ama servis de memnun etti şu an beni. İlerleyen km'ler de nasıl olacak göreceğim.

Kötü yanı ise arabanın yanına inip bakamıyorsun. Alt katta ki asma katta camekanlı oda dan izleyebiliyorsun ama arabayı.  Renault arabamı servise götürdüğümde eğer cumartesi  ve işimde yoksa bazen başında bekleyip arabama bakım yapan arkadaş ile sohbet dahi ettiğim olurdu. Neyse, asma kattan izlemek de zevkli.
Daima Rock ve daima Erkin baba..!