Gönderen Konu: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)  (Okunma sayısı 458199 defa)

0 Üye ve 3 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #260 : Ocak 22, 2009, 14:46:16 »
Pendik Dumankaya'yı tavsiye etmiyorum. Hem pahalı hem de müşteri memnuniyeti sıfır. Kartal Derindere'den memnunum.

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #260 : Ocak 22, 2009, 14:46:16 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #261 : Ocak 22, 2009, 14:55:18 »
Arabamı 13 Ocak 2009 Ümraniyeden aldım. Dudullu' da Gökkuşağı Toyota servisinde baktırdım.
100 YTL para aldılar. Aldıkları para çok geldi. Sakarya'da Renoyu satarken adam servise götürmüştü. 40 YTL' ye yapılan kontrol bunun kat kat fazlasıydı. Parasına göre yapılan expertiz yetersiz gibi geldi.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • pahalı zevklerim var, benzin gibi
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #262 : Ocak 22, 2009, 19:31:03 »
toyota akdemir (izmir) aracımı belki 3-4 kez çok yakıyor kontrol edilsin diye bıraktım, her seferinde saçma sapan şeyleri değiştiren akdemir plaza aracımın çok yakma problemine çözüm üretemedi.. saçma sapan şeyler derken çok ciddiyim, daha bitmemiş balatalarımı, daha sağlam olan fren disklerimi, 5.000km yapan bujilerimi değiştirmek istediler izin vermedim 4 ay geçti dün girdiğim check upta sağlam çıktı bujiler, neyse sonuç olarak bosch car service'te yaptırdığım check up sonucunda aracımda oksijen sensörü olmadığı ortaya çıktı ve bu da basit bir diagnostic bağlantı sayesinde bulundu..ben aracımı çok yakıyor diye servise götürüyorum, bu adamlar diagnostic bağlantı yapıp hata kodu sorgulamıyorlar mı? çok yakıyor diye gittiğim zamanlarda amortisörler, fren diskleri, balatalar değişti, daha da değiştirmek istedikleri çok şey var, her gittiğimde birşeyleri değiştirmek istiyorlar, ama araçta oksijen sensörünün yokluğunu anlayamadılar, bravo!!
ae101 4a-fe+ junyan angel eye+ 8000k xenon+ usdm oem stop+ racing stripes+ 16" astra H jant+ 195/45r16 continental sport contact2 ve michelin pilot sport+ sonax cam filmi+ ışıklı kapı eşiği+ ayak aydınlatması+ beyaz gösterge aydınlatması+ oem anatomik spoyler+ bagaj led aydınlatma+ e34 paspas+ alpine CDE-9873RB teyp+ alpine mrv-f450 amfi+ alpine MRP-M500 mono amfi+ jbl komponent+ fli

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 317000
  • Model Yılı: '94
  • 14 kere teşekkür etti
  • 32 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #263 : Ocak 22, 2009, 19:34:22 »
Turkay, oksijen sensoru ortada gorunur yerde, gozden kacacak kadar kucuk de degil.Motor kaputunu acinca gorulur.Egzos manifoldunun uzerinde.Yeri kapatilmamis olsa sen kendin de degistirebilirdin, tak-vidala turu kolay monte ediliyor.Kablo kesmeye falan gerek yok.
Fe... :-)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #264 : Ocak 22, 2009, 19:48:07 »
toyota akdemir (izmir) aracımı belki 3-4 kez çok yakıyor kontrol edilsin diye bıraktım, her seferinde saçma sapan şeyleri değiştiren akdemir plaza aracımın çok yakma problemine çözüm üretemedi.. saçma sapan şeyler derken çok ciddiyim, daha bitmemiş balatalarımı, daha sağlam olan fren disklerimi, 5.000km yapan bujilerimi değiştirmek istediler izin vermedim 4 ay geçti dün girdiğim check upta sağlam çıktı bujiler, neyse sonuç olarak bosch car service'te yaptırdığım check up sonucunda aracımda oksijen sensörü olmadığı ortaya çıktı ve bu da basit bir diagnostic bağlantı sayesinde bulundu..ben aracımı çok yakıyor diye servise götürüyorum, bu adamlar diagnostic bağlantı yapıp hata kodu sorgulamıyorlar mı? çok yakıyor diye gittiğim zamanlarda amortisörler, fren diskleri, balatalar değişti, daha da değiştirmek istedikleri çok şey var, her gittiğimde birşeyleri değiştirmek istiyorlar, ama araçta oksijen sensörünün yokluğunu anlayamadılar, bravo!!
  Türkay senin meselede çözülmüş oldu...Benim verdiğim örneklerin birinde 10,000 km altındaki bir aracın çok yakmasını çözemediği için,mahkeme Citroen markasına ceza vermişti.
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • pahalı zevklerim var, benzin gibi
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #265 : Ocak 22, 2009, 20:30:34 »
Turkay, oksijen sensoru ortada gorunur yerde, gozden kacacak kadar kucuk de degil.Motor kaputunu acinca gorulur.Egzos manifoldunun uzerinde.Yeri kapatilmamis olsa sen kendin de degistirebilirdin, tak-vidala turu kolay monte ediliyor.Kablo kesmeye falan gerek yok.
abi yanlışın var sanırım, benim soket arabanın altında kalıyor, kaputun altını çok aradık, manifold üzerinde değil :chop: bakalım servis istemiyorum aslında başında durmak istiyorum görmek istiyorum işlemi, akdemirde izin vermiyorlar
ae101 4a-fe+ junyan angel eye+ 8000k xenon+ usdm oem stop+ racing stripes+ 16" astra H jant+ 195/45r16 continental sport contact2 ve michelin pilot sport+ sonax cam filmi+ ışıklı kapı eşiği+ ayak aydınlatması+ beyaz gösterge aydınlatması+ oem anatomik spoyler+ bagaj led aydınlatma+ e34 paspas+ alpine CDE-9873RB teyp+ alpine mrv-f450 amfi+ alpine MRP-M500 mono amfi+ jbl komponent+ fli

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 317000
  • Model Yılı: '94
  • 14 kere teşekkür etti
  • 32 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #266 : Ocak 22, 2009, 20:34:49 »
Ben eski arabanla iligili diye dusundum.93-97 kasalarin tamaminda bildigim kadariyla manifold uzerinde.Yenileri bilmiyorum, ama iki tane oluyor genelde biri yine motor kaputunun altinda, digeri de katalitik konvertere yakin bir yerde allta.

Serviste arabanin yaninda bulunmak icin israr edersen musaade ederler.
Fe... :-)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • pahalı zevklerim var, benzin gibi
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #267 : Ocak 22, 2009, 20:58:08 »
Ben eski arabanla iligili diye dusundum.93-97 kasalarin tamaminda bildigim kadariyla manifold uzerinde.Yenileri bilmiyorum, ama iki tane oluyor genelde biri yine motor kaputunun altinda, digeri de katalitik konvertere yakin bir yerde allta.

Serviste arabanin yaninda bulunmak icin israr edersen musaade ederler.
abi sorun eski arabada, 98 corollada yani 93-97 arası olan kasada, ve kaput altında değil, arabanın altında kalıyor soket, ve attığın resimler sayesinde karşılaştırdım bendeki sensör de kırık, yeni sensör alıncak
ae101 4a-fe+ junyan angel eye+ 8000k xenon+ usdm oem stop+ racing stripes+ 16" astra H jant+ 195/45r16 continental sport contact2 ve michelin pilot sport+ sonax cam filmi+ ışıklı kapı eşiği+ ayak aydınlatması+ beyaz gösterge aydınlatması+ oem anatomik spoyler+ bagaj led aydınlatma+ e34 paspas+ alpine CDE-9873RB teyp+ alpine mrv-f450 amfi+ alpine MRP-M500 mono amfi+ jbl komponent+ fli

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #268 : Ocak 22, 2009, 22:36:55 »
 Salı günü Passatın V kayışı koptu.Servis kayışı takmış ve zahmet edip yalandan bir silme yada üstübü sürme gereği ile duymamış.Bugün layış kopmasından kaynaklanan pisliği artık ben tamizledim.Corollanın motor kabini gibi dolu olmadıgı için kolay temizledim.Doğuş oto müşteri hizmetlerinin beni aramasını bekliyorum merakla...Alacakları cevap şimdiden hazır bile...
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Resim gençliğimden (42 yaşımdayken)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 15 kere teşekkür etti
  • 84 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #269 : Ocak 23, 2009, 01:09:57 »
aramalarını  daha çooook beklersin

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #270 : Ocak 23, 2009, 21:37:34 »
aramalarını  daha çooook beklersin
Kemal abi,her servis sonrası,son durum nedir diye arıyorlar.CRM kayıtları açısından.Bakımdan üç beş gün sonra anca sıra geliyor..
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #271 : Ocak 24, 2009, 15:35:58 »
DEĞERLİ ARKADAŞLAR BEN SİZE BİR SERVİS TAVSİYE EDİYORUM. BİLGİLİ MEKANİKER SAĞLAM KADRO DÜZCE HIZEL BAŞKA YOK KARDEŞİM HERSE SELAMLAR.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • pahalı zevklerim var, benzin gibi
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #272 : Ocak 24, 2009, 19:29:38 »
DEĞERLİ ARKADAŞLAR BEN SİZE BİR SERVİS TAVSİYE EDİYORUM. BİLGİLİ MEKANİKER SAĞLAM KADRO DÜZCE HIZEL BAŞKA YOK KARDEŞİM HERSE SELAMLAR.
m. ali bey forumda büyük harfle yazı yazmak bağırmak anlamına geldiği için yasaktır.. bir daha dikkat ederseniz seviniriz..
ae101 4a-fe+ junyan angel eye+ 8000k xenon+ usdm oem stop+ racing stripes+ 16" astra H jant+ 195/45r16 continental sport contact2 ve michelin pilot sport+ sonax cam filmi+ ışıklı kapı eşiği+ ayak aydınlatması+ beyaz gösterge aydınlatması+ oem anatomik spoyler+ bagaj led aydınlatma+ e34 paspas+ alpine CDE-9873RB teyp+ alpine mrv-f450 amfi+ alpine MRP-M500 mono amfi+ jbl komponent+ fli

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #273 : Ocak 27, 2009, 16:56:26 »
Ben Ankara Toyan Plaza'nın servisinden yararlanıyorum. Servis fiyatları çok yüksek. Bir de güvenimi sarsıcı teşhisleri oldu. Benim arabam 2006 model Corolla Hatchback D-4D. Daha 51000 de bu 50000 bakımında fren balatalarının değiştirilmesi gerektiğini söylediler. Tamam dedim 50000de fren balatasının değişmesi normal. Serviste açıldıktan sonra disklerinde değişmesi gerektiğini yıpranmış olduğunu söylediler. Fakat o ana kadar arabamda hiçbir sıkıntı yoktu, arabanın en azından balatalarından ses gelmesi gerekir. Hiçbir ses ve de frende tutmamazlık sıkıntısı olmadı. Ben de değiştirilmesin dedim, İş emri kağıdına müşteri isteği ile değişmedi dediler. Bilen birisi varsa bana fren disklerinin ne kadar sürede değişmesi gerektiği ve de eğer bu durum Toyotaya has normal bir durum mu bildirirse çok sevineceğim.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #274 : Ocak 27, 2009, 18:02:40 »
50000km de fren balataları eğer hiç değişmemiş ise gayet fazla gitmiş demektir. Disklerin de değişme zamanı gelmiş. Eğer değiştirmezseniz balataların ömrü daha az olacaktır. bir sonraki kaçınılmaz değişim 70000km de karşınıza çıkabilir. En iyisi ikisini birden aynı anda değiştirmek. Disklerin gittini şöyle anlayabilirsiniz. 120-140km/h hızla giderken frene hafifçe basın eğer direksiyon titriyorsa diskler bozulmuş demektir. Balatalardan ses gelmesi hiçbir şey ifade etmez. Toyotaya has bir durum değil bütün disk frenli arabalar böyle.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 317000
  • Model Yılı: '94
  • 14 kere teşekkür etti
  • 32 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #275 : Ocak 27, 2009, 19:59:18 »
Iki-uc  senede disk mi degisirmis? Balatasi degismeden 200bin km giden var.
Fe... :-)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #276 : Ocak 27, 2009, 23:51:09 »
balata da ömürlü bir parça ve değişme zamanı geldiğinde değiştirmek gerek. fren demek güvenlik demektir. 200bin km giden herhalde Allaha emanet gidiyordur. 2-3 senesi falan yok bu işin şakaya gelmez ihtiyacınız olur bir gün balatanız güvenlik sınırını aşacak derecede aşınmıştır farkında olmazsanız bedelini hayatınızla ödersiniz. 

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 317000
  • Model Yılı: '94
  • 14 kere teşekkür etti
  • 32 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #277 : Ocak 28, 2009, 00:29:47 »
Oyle de bu Toyota, iki senede disk bitiriyorsa isimiz var...
Fe... :-)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2890 kere teşekkür etti
  • 3252 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #278 : Ocak 28, 2009, 08:00:15 »
  Aslında fren balatası ve diskinin değişimi sürenin yanında malzemenin (özellikle balatada) özelliğini yitirmesi ilede alakalı. Baalta hala yeterli et kalınlığına sahip olduğu halde sertleşip hem diske zarar verebilir, hemde frenlemede sorun çıkarır. Disk ise yeterli et kalınlığı olduğu halde dış etmenlerden (özellikle frenleme anında ısındıktan sonra) gerek yağmur suyu, gerek yıkama sırasında gelen soğuk su ile bombelenebilir ve bu da Yekta arkadaşımızın söylediği frenlemede direksiyonda titreme olayına sebep olur. Yani disk özelliğini 20-30Bin Km. de de yitirebilir, 150-200Bin Km. de gidebilir. Ayrıca kullanılan trafik koşullarınında bu malzemelerin özellikle et kalınlığında etkisi büyüktür. Tabi fren pedalı kullanım alışkanlıklarıda.
 Ayrıca eğer fren diski değişiyorsa balatalarıda aynı anda değişmeli. Ancak sadece balata değişiminde illaki disk değişimine gerek olmayabilir. Fakat eğer diskin ömrü sonlarına yaklaşmış ise bu arada diskleride değiştirmekte ekonomik olarakda fayda var bence.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #279 : Ocak 28, 2009, 09:17:31 »
Ahmet Bey, genelleme yapmak doğru değil. Yani bunca konuşulandan sonra toyotada 2 senede disk bitiyor sonucu çıkarmışsınız. Pes doğrusu, yorum yok.