Gönderen Konu: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)  (Okunma sayısı 458206 defa)

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 140000
  • Model Yılı: '10
  • 4 kere teşekkür etti
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #240 : Aralık 23, 2008, 14:52:10 »
o zaman sen değişim talep et kardeşim.
hep servisler müşterilerine fazla fatura çıkarmaya çalışır diye söylenirdi, Yörük'te bu durum farklı galiba :)

vallahi babam değişin dedi.bakım bittikten sonra geldik baktık bakım listesinde değişmemişti sadece temizlenmişti havayla...

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #240 : Aralık 23, 2008, 14:52:10 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #241 : Aralık 25, 2008, 11:03:18 »
merhabalar. 2007 model d-4d corolla hb aracımı 50.000 bakım için bursa cavdarlı servisine götürdüm. rutin bakım 228 ytl civarı tuttu. polen filtresi, hava filtresi falan değişmedi temizlendi. ilgi alaka süper cay kahve onlara diyecek yok...bakım pahallı ama arabanın bakmadık yerleri kalmıyor kafanızda soru işareti kalmıyr sorun neyse bulup öneri getiriyorlar...benim aracın sağ ön hopörlörden ses gelmiyordu ama sorunu çözemediler, ayrıca klimayı açınca torpido içinden birbirine değen bozuk para sesine benzer bi ses geliyordu polen filteri dolmuş temizledik artık gelmez dediler ama ses ilk gün gene başladı bunlarda gördüğüm sorunlardı...özellikle hopörlörler için aracın bir gün onlarda kalması gerekmiş...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #242 : Aralık 25, 2008, 11:19:47 »
motor yağı : 4,2 lt x 20 ytl : 84 ytl
 yağ filtresi :   1 ad.x 14 ytl: 14 ytl
 k.t.c.        : 1 ad.x 1,5 ytl: 1.5 ytl
 işçilik        :                    :109,5 ytl
 toplam      :                       207 ytl

sanırım çıkan fatura bu şekilde idi. bence normal...
(bende toyotaya biniyorum, bende servise giriyorum)

yağı ve filtreyi zaten yağın alındığı yerde ücretsiz değiştiriyolar. çok fazla ve fuzuli bi masraf olmuş.

ANGELLLL...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • If it is not Boeing, I am not going... ;)
    • ToyotaClubTr Facebook Sayfası
  • Araç: Prius
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '10
  • 2 kere teşekkür etti
  • 18 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #243 : Aralık 25, 2008, 15:17:03 »
 İsmail kardeşim anlaşılan sana ne kadar anlatsak tatmin olmayacaksın. O yüzden ben susuyorum umarım neden sustuğumu anlarsın...
Toyota Prius 1.8 Premium Hybrid

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 2003 Corolla Terra - 2023 Corolla Vision
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB-
  • Model Yılı: '23
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #244 : Aralık 25, 2008, 16:39:40 »
Özel servis eleştirisi başlığı bulamayınca buraya yazmaya karar verdim.
Dün silecek değiştirmek için özel servise gittiğimde "orjinal toyota parçası" diye NWB marka sileceği taktılar. Yetkili servisle görüştüğümde toyotanın bosch ya da valeo taktığını söyledi. Hem de özel servistekinden daha düşük fiyata. Anlaşılan özel servisin düşük fiyat esprisi orjinal olmayan parçayı orjinal diye takıp müşteriyi kandırmak. Dikkatinize bilginize. Aksi halde motora bağlı ya da diğer mekanik parçalarda söküp marka kontrol etme şansınız da yok.
2003 Corolla Terra
2023 Corolla Vision

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #245 : Aralık 25, 2008, 16:52:49 »
allaha şükür benim hiç servis derdim yok aracımda bi sorun olduğunda kendim yapıyorum çok zevkli oluyor
:carwash:

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • Achtung! Adolf Hakkı ohne Toyota Yaris Twin-Turbo
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: B+
  • 17 kere teşekkür etti
  • 41 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #246 : Aralık 25, 2008, 17:29:13 »
allaha şükür benim hiç servis derdim yok aracımda bi sorun olduğunda kendim yapıyorum çok zevkli oluyor

Periyodik bakımlarıda mı siz yapıyorsunuz  :)
Folgsamkeit macht frei...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #247 : Aralık 25, 2008, 18:30:43 »
evet kendim yapıyorum
:carwash:

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 317000
  • Model Yılı: '94
  • 14 kere teşekkür etti
  • 32 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #248 : Aralık 26, 2008, 06:33:29 »
En iyisi...
Fe... :-)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2890 kere teşekkür etti
  • 3252 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #249 : Aralık 26, 2008, 07:58:37 »
allaha şükür benim hiç servis derdim yok aracımda bi sorun olduğunda kendim yapıyorum çok zevkli oluyor
  :alkis:

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Resim gençliğimden (42 yaşımdayken)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 15 kere teşekkür etti
  • 84 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #250 : Aralık 28, 2008, 02:11:20 »
2004 corollamı 4 yıldan fazla kullandım bir kere bile periyodik bakıma sokmadım, sadece her 10 binde yağ ve yağfilitresini değiştirdim, satarkende cillop gibiydi

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #251 : Aralık 28, 2008, 21:50:57 »
Selam,
 
Yaklaşık 3 ay kadar önce aracıma park halinde çarpılması sonucu sol arka kapısında küçük bir ezilme meydana geldi.

Bunun üzerine, aracı Çorlu Köşkdere servis noktasına götürdüm. 1 hafta sonra aracın hazır olduğuna dair bir telefon aldım ve servise gittim.
 
Aracı teslim alırken hiçbir problem yoktu fakat teslim alıp 100 km kadar kullandıktan sonra vurulan lokal boyanın fırça ile boyanmışcasına dağıldığını ve bariz renk farkı ve izler oluştuğunu, buna ek olarak pasta cila ovalama izlerinin belirdiğini tespit ettim.

Aracı servise geri götürdüm ve servis müdürüne durumu ilettim. Aracı inceledi ve tekrar boyama gerektiğini söyledi.

Bir hafta daha aracım serviste kaldı. 1 haftanın sonunda aracı tekrar aldığımda sol arka kapı ve sol arka çamurluğun komple boyandığını (hasar sol kapı alt kısmında çok küçük bir noktada ezilmeden ibaretti), ve ekli fotoğraflardan görüleceği üzere renk farkının bariz ortada olduğunu gördüm.

Servis müdürü bana bunun normal olduğunu, boyanın renginin oturması için bir müddet beklemem gerektiğini belirtti. Boya renginin oturması gibi saçma bir bahane hiç inandırıcı gelmedi fakat sürekli servise git gel yapacak vaktim olmadığından ve araca ihtiyacım olduğundan o halde tesliim almayı kabul ettim.

Aradan aylar geçmesine rağmen sol arka kapı ve çamurluktaki bariz renk farklılığı düzelmedi.

Verilen eksik ve yanlış hizmet nedeniyle mağdur oldum.
Orjinal boyaların toyota servis kalitesi ve uzmanlığı ile karışımının yapılacağı ve kaliteli bir hizmet alacağım beklentisiyle aracımı toyota köşkdere servis noktasına götürdüğüme bin pişman oldum.

Zira aracı hiç yaptırmayıp öylece dolaşsam veya oto sanayide herhangi bir kaporta boya servisine bıraksam çok daha iyi bir sonuç alınacağını düşünmekteyim.

Sonuç olarak, aracımı bir kez daha Köşkdere servis noktasına götürmek ve uzmanlık seviyesi yetersiz personelin eline bırakmak istemiyorum (Yapabilseler iki seferde bu işi başarırlardı, sadece zaman kaybı yaratıyor ve tamir süresince araçsız kalmış oluyorum).

Çorlu, Tekirdağ bölgesinde yaşayan Toyota kullanıcılarının bilgisine, benimle aynı hataya sakın düşmeyin arkadaşlar...

Arabamı getirdikleri hali görmek isteyenler için fotoğraflar burada


2007 Auris 1.4 Dizel

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #252 : Aralık 29, 2008, 18:42:56 »
Merhabalar,benim sorucagim bir sey var toyota on cam sileceginin garanti suresi ne kadardir ? ortakoy maslak servisine silecek sikayetinden gittim aracim tam 2 ayliktir ve 6.000 km dedir,servis yetkilisinin her hangi bir hatali kullanim tespiti olmadi ve silecek arizasina bir yorum getiremedi, degismesi gerektigini soyledi ve bunun icin garantinin gecerli olmadigini soyledi, yeni taktiracagim sileceginde  20,30 gun icersinde bu sekilde deforme olmasi halinde ne olacagini sordugumda , bununda garantiye girmeyecegini aslinda sileceklerin garantiye girmedigini belirtti simdi soruyorum boyle sacma bir sey olurmu yani sileceklerin garantisi yok, ve kullanim hatasida yok gerci kullanimdan dolayi degil ilk aldigim zaman camda mum veya yag artigi olabilecegini dusundugumden pek onemsememistim,lakin cami ne kadar temizledimse silecegin belli bir noktada silme yapamadigi yani camda 3,4 cm eninde su birakiyordu bu 2 kisimda oluyordu , silecekte nasil kullanim hatasi olur tozlu camurlu calistirirsiniz silerken cizgiler birakir bu da sizin hatanizdir ,boyle bile olsa 2 aylik bir aracin sileceklerinin
bir garantisi olmasi lazim degilmidir, her neyse bunun icin is emri cikarttim yani cam silecegi baktirilmistir diye,ve daha sonra baska bir toyota servisine gittim burda silecek lastigini degistirdiler,ve bunun icin bir ucret odedim,bu arada toyota 2009 dizel 65 cm silecek 57 ytl parca fiyati, diger serviste garanti falan sormadim cunki fena bozuldum bu ise, isimi bir an once halledeyim dedim cunki butun cumartesim bu isle ugrasmakla gecti..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 317000
  • Model Yılı: '94
  • 14 kere teşekkür etti
  • 32 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #253 : Aralık 30, 2008, 00:45:27 »
Silecek motorunda bir ariza yok anladigim kadariyla... Yeni sileceklerle degistirmek cok masrafli olmasa gerek.Ben olcusune gore aldim iki tane bir kac ay once ve kendim degistirdim. Hem mevsim kis, 4 mevsim sileceklerle degistirebilirsiniz performansindan memnun degilseniz.
Fe... :-)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Resim gençliğimden (42 yaşımdayken)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 15 kere teşekkür etti
  • 84 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #254 : Aralık 30, 2008, 03:44:44 »
silecek değilde ön cam arızlı olmasın

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #255 : Aralık 30, 2008, 09:52:29 »
Ben Corolla HB 2006 D-4D sahibiyim Zeytinburnu Derindere'ye yaptırıyorum ve çok memnunum şu ana kadar hiç bir problem yaşamadım, tavsiye ederim....

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • If it is not Boeing, I am not going... ;)
    • ToyotaClubTr Facebook Sayfası
  • Araç: Prius
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '10
  • 2 kere teşekkür etti
  • 18 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #256 : Aralık 30, 2008, 17:16:04 »
 İstisnalar hariç Derindere zaten Toyota gurubunda en iyi servis. Bi dünya ödüller vs. almış müşteri memnuniyetinden.
Toyota Prius 1.8 Premium Hybrid

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • 120 bg 290 Nm D-4D
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #257 : Aralık 30, 2008, 17:29:24 »
zeytinburnu derindere avrupanın en büyüğü diye biliyorum ben gidince Oğuz Beye selamımı söyleyin bi güzellik yapsın size :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #258 : Ocak 02, 2009, 14:31:55 »
tamam söyleriz :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • 120 bg 290 Nm D-4D
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #259 : Ocak 02, 2009, 17:25:32 »
:D