Gönderen Konu: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)  (Okunma sayısı 458402 defa)

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 2928 kere teşekkür etti
  • 2553 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1500 : Aralık 13, 2013, 19:30:45 »
AVM lerin otoparklarında da hiç bir sorumluluk kabul edilmez diyor ama mahkeme karşısında her türlü sorumluluk onlarda.... Yani birilerinin birşey demesi yada yazması yasal durumlarda hiç bir şey ifade etmez zaten. Bu kadar gerilmemek lazım
THE END

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1500 : Aralık 13, 2013, 19:30:45 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • .....Kendin Ol Yeter......
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 148750
  • Model Yılı: '05
  • 77 kere teşekkür etti
  • 415 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1501 : Aralık 13, 2013, 19:53:17 »
AVM lerin otoparklarında da hiç bir sorumluluk kabul edilmez diyor ama mahkeme karşısında her türlü sorumluluk onlarda.... Yani birilerinin birşey demesi yada yazması yasal durumlarda hiç bir şey ifade etmez zaten. Bu kadar gerilmemek lazım
Öyle olmuyor ne yazıkki, çünkü siz o faturaya imza atıyorsunuz ve kabul etmiş oluyorsunuz. Vermiş olduğunuz örnekte hiçbir imza atmadığınız gibi karşı tarafında aldığı bir önlem yok, sadece uyarı mahiyetinde tabelalar var.
......Direksiyonda eşek varsa kaputun altındaki beygirlerin hiçbir önemi yoktur......

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
    • Sadece Toyota
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 6500
  • Model Yılı: '20
  • 1127 kere teşekkür etti
  • 2369 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1502 : Aralık 13, 2013, 20:05:03 »
Vay be... Sakin ol Mesut abi Dumankayaya gideceksin diye bir kural yok, sikayetini yapar baska servisi tercih edersin.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 99000
  • Model Yılı: '13
  • 1385 kere teşekkür etti
  • 894 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1503 : Aralık 13, 2013, 20:59:39 »
musteri.iliskileri@toyota.com.tr 
Bu mail toyota genel merkez müşteri ilişkilerinin maili.Kesinlikle geri dönüş oluyor yaklaşık 1 hafta içerisinde.
Servislerin müşteri ile bazen lakayıt kaldıkları olabiliyor.bende daha önce avcılarda bir servis ile problem yaşamıştım sorunu servis müdürü ile konuşarak çözdüm genede adamlar kamera kayıtlarını vs inceledikten sonra bana dönüp binbir özür dilediler.Öncelikle servisin yetkili müdürü ile sinirlerinize hakim olarak konuşmanızı ve size bu şekilde cevap veren vatandaşın ikaz edilmesini sağlayın aynı andada genel merkeze mail,telefon yolları ile ulaşın.Mademki burda birikimlerimizi problemlerimizi paylaşıyoruz gerekirse genel merkeze standart bir maili yollamak için bile kampanyada yapabiliriz.Şunu unutmayınki biz müşteriyiz ve haklıyız.Bize gerektiği gibi ve saygı sınırları içerisinde izah etmek zorundalar.Biz varsak onlarda var yoksak onlarda chevrolet gibi bir sona doğru yola çıkarlar takdir ve tercih kendilerinin.
Istanbul'dan selamlar.
Sadece V-POWER - Anti LPG

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • E12 HB Corolla D-Sport 2.0 D4D (Tek Kapı)
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 332000
  • Model Yılı: '02
  • 208 kere teşekkür etti
  • 421 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1504 : Aralık 13, 2013, 21:30:11 »
Benim tanidigim mesut abi o adami dovmeye gitmistir :D

Arkadaşlar Az önce Oktay abiyle görüştüm aynen öyle olmuş akşam akşam bir sürü sorun polis filan çağırmışlar plazaya :wacko:



Mesut abii gelimmi yardıma iett ye binsem 30 dk da ordayım ;)

Bu da ehliyet alana kadar atıp tutuyordu ehliyeti aldığı gün iett ye bineyim diyor :islik:

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 12000
  • Model Yılı: '15
  • 1041 kere teşekkür etti
  • 900 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1505 : Aralık 13, 2013, 21:32:38 »
Arkadaşlar Az önce Oktay abiyle görüştüm aynen öyle olmuş akşam akşam bir sürü sorun polis filan çağırmışlar plazaya :wacko:

Abi ciddimisin ?
Aman deyim bir tane edepsizin yüzünden Mesut abi başını belaya sokmasın .

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Tıpkı Eski Filmler Gibisin Zamanına Göre İyiydin
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 309280
  • Model Yılı: '93
  • 500 kere teşekkür etti
  • 705 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1506 : Aralık 13, 2013, 21:34:02 »
Müdürle bi görüşün derim biz öyle  sıfır garantili kamyonda bi sorun yaşadık servis  işin içinden çıkamayınca başından savmaya kalktı makine formeni ya araç yapılır yada sıfır araç gelir yoksa bunu kabul etmem dedi iş Ankara'daki genel müdüre kadar gitti müdür türkiye genelindeki tüm servislere yazı göndermiş araç fabrikada hatalı üretim hariç serviste bi problem çıkarsa hepinizi süründürüm diye anında sorun çözüldü maalesef bütün araç gruplarının servislerinde böyle sorunlar yaşanıyor

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • E12 SPORT 3ZZ-FE (Auris - Yaris D4D MMT) Civic EK9
    • Model araçlar, uçaklar, helikopterler
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A-
  • Model Yılı: -
  • 482 kere teşekkür etti
  • 760 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1507 : Aralık 13, 2013, 21:47:17 »
oncelikle degerli yorumlariniz icin hepinize tesekkur ederim,

aracin manuelinde yag degisimi kendi yapabileceginiz bir bakim olarak gorunuyor yani ben istesem bu yagi disardada değiştiririm  sadece servisten orjinal yag filtresi alirim kimsede karisamaz , yok garanti disi kalir da diyemezler mahkemede aracin kullanim klavuzunda yazan yaziyi hakime gosterdigimde direk ureticin bu hakki bana tanidigi ni zaten gorecek , ve ben hakli cikicam sonucta


ACD ortaligi gerip ekşın yaratma len :rofl:

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • E12 HB Corolla D-Sport 2.0 D4D (Tek Kapı)
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 332000
  • Model Yılı: '02
  • 208 kere teşekkür etti
  • 421 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1508 : Aralık 13, 2013, 21:55:16 »
oncelikle degerli yorumlariniz icin hepinize tesekkur ederim,

aracin manuelinde yag degisimi kendi yapabileceginiz bir bakim olarak gorunuyor yani ben istesem bu yagi disardada değiştiririm  sadece servisten orjinal yag filtresi alirim kimsede karisamaz , yok garanti disi kalir da diyemezler mahkemede aracin kullanim klavuzunda yazan yaziyi hakime gosterdigimde direk ureticin bu hakki bana tanidigi ni zaten gorecek , ve ben hakli cikicam sonucta


ACD ortaligi gerip ekşın yaratma len :rofl:



İki dk kenarda duramadın he gara gülüm :D


Mahmudum takılıyordum kardesim ::)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Auris 1.6 132HP M/M
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • 54 kere teşekkür etti
  • 76 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1509 : Aralık 13, 2013, 21:59:42 »
Benimde dumankayada işim var, gitmişken selamını gotureyim, ne derdi varmış öğreneyim. Ben memnun kaldım ilgilerinden ama hic bakıma götürmedim,  şimdi sana böyle saçmalayan adamın orada ne işi var anlamadım.
Kalitenin fiyatı VARDIR..!!!

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • E12 SPORT 3ZZ-FE (Auris - Yaris D4D MMT) Civic EK9
    • Model araçlar, uçaklar, helikopterler
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A-
  • Model Yılı: -
  • 482 kere teşekkür etti
  • 760 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1510 : Aralık 13, 2013, 22:05:46 »
Sinan biz agilecek 15 yildir dumankayay giderdik emekli olan ustalarina kadar tanirim ama bu elemani tanimiyorum , mudurun yegenide orda calisiyor ve aram cok iyidir, benim E12 yi goturdugumde hep hususi ilgilenirdi benimle , yanina gitsem bu elemana o bile uyarida bulunur ama ben bu elemanin genel merkezden  uyari almasini istiyorum

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • <<<Toyotasını Bırakan Genç>>>
    • Facebook
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 48048
  • Model Yılı: '06
  • 940 kere teşekkür etti
  • 930 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1511 : Aralık 13, 2013, 22:08:17 »

Bu da ehliyet alana kadar atıp tutuyordu ehliyeti aldığı gün iett ye bineyim diyor :islik:
Abi ehliyeti aldık ama yakıt alamadık yahu :D :D İett de aylık akbilim var şanslıyım :D
Geç kaldı desinler, geçmiş olsun demesinler...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Auris 1.6 132HP M/M
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • 54 kere teşekkür etti
  • 76 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1512 : Aralık 13, 2013, 22:47:53 »
Firmaların ismini ve kalitesini lekeliyor bu tür davranışlar yazık.
Kalitenin fiyatı VARDIR..!!!

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • YB276
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 40000
  • Model Yılı: '13
  • 154 kere teşekkür etti
  • 190 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1513 : Aralık 13, 2013, 23:17:50 »
Abi ehliyeti aldık ama yakıt alamadık yahu :D :D İett de aylık akbilim var şanslıyım :D
Ahmet abi ağzımdan aldın  lafı :D
2011 Toyota Auris 1.4 D-4D Comfort Extra Special Edition
Beni en çok çeken şey mazotun köpürmesi,dizelin çalışırken yaptığı sesi Anlayamazsınız. :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 75000
  • Model Yılı: '09
  • 23 kere teşekkür etti
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1514 : Aralık 14, 2013, 00:57:37 »
şişli veya yakınlarında oturan arkadaşlara tavsiyem,  avensis aracımı,   maslakta oto sanayinde bir özel servise gittim ama malesef benim gibi parasını veren ve karşılığını isteyen birini memnun etmedi..yağı bile yanlış koymuşlar... daha sonra şişlideki uzmanlar isimli özel servise gittim şu an için problem yaşamadım..ama tavsiyem yedek parçayı araca takılırken muhakkak görmek de fayda var ...yok eğer servis müşterisinden  rahatsız oluyorsa vede sorularınızdan sıkıldığını belli ediyorsa  bir sorun var demektir. acele orayı terk edin..içinize sinen ve güven veren yere aracınızın bakımını yaptırmanız..çok önemli ...çünkü bedava yaptırmıyorsunuz ....babasının hayrına bu işi yapmıyorlar parasını veriyoruz değil mi...bedava yaptıralım demiyoruz...3 koyan ve 1 kazanan gerçek esnaf olan, servisi arıyoruz 1 koyan ve arkadan 3 kazanma heveslisi, fırsattan istifade amacı güden  servisi kim neylesin.. işte bütün sorun..
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • YB276
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 40000
  • Model Yılı: '13
  • 154 kere teşekkür etti
  • 190 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1515 : Aralık 14, 2013, 19:13:38 »
şişli veya yakınlarında oturan arkadaşlara tavsiyem,  avensis aracımı,   maslakta oto sanayinde bir özel servise gittim ama malesef benim gibi parasını veren ve karşılığını isteyen birini memnun etmedi..yağı bile yanlış koymuşlar... daha sonra şişlideki uzmanlar isimli özel servise gittim şu an için problem yaşamadım..ama tavsiyem yedek parçayı araca takılırken muhakkak görmek de fayda var ...yok eğer servis müşterisinden  rahatsız oluyorsa vede sorularınızdan sıkıldığını belli ediyorsa  bir sorun var demektir. acele orayı terk edin..içinize sinen ve güven veren yere aracınızın bakımını yaptırmanız..çok önemli ...çünkü bedava yaptırmıyorsunuz ....babasının hayrına bu işi yapmıyorlar parasını veriyoruz değil mi...bedava yaptıralım demiyoruz...3 koyan ve 1 kazanan gerçek esnaf olan, servisi arıyoruz 1 koyan ve arkadan 3 kazanma heveslisi, fırsattan istifade amacı güden  servisi kim neylesin.. işte bütün sorun..
Abi seninde derdin ne ya adam parasını bile teklif etti daha ne yapsın hangi yetkili veya özel servis bunu yapıyor?Benım aracımın garantisi bitsin ufuk abiye gideceğim.Orayı kullananların %99'u memnunsa %1'lik kesimde gitmeyi versin.Burda kımsenin ekmeğiyle oynamayalım.
2011 Toyota Auris 1.4 D-4D Comfort Extra Special Edition
Beni en çok çeken şey mazotun köpürmesi,dizelin çalışırken yaptığı sesi Anlayamazsınız. :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Sheer Driving Pleasure
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '07
  • 2229 kere teşekkür etti
  • 3419 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1516 : Aralık 14, 2013, 23:15:02 »
Abi seninde derdin ne ya adam parasını bile teklif etti daha ne yapsın hangi yetkili veya özel servis bunu yapıyor?Benım aracımın garantisi bitsin ufuk abiye gideceğim.Orayı kullananların %99'u memnunsa %1'lik kesimde gitmeyi versin.Burda kımsenin ekmeğiyle oynamayalım.

Arkadaşımız isim vermeden sitemde bulunmuş.

Anlamadıgım nokta nasıl olduda TEM servis oldugunu anladınız.

Maslak sanayide bir tanemi özel Toyota servisi var?
Avensis 1.8 A/T 2007 LPG (Tomasetto)
AP900 Cruise control
www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=50407.new#new

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: '11
  • 74 kere teşekkür etti
  • 772 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1517 : Aralık 14, 2013, 23:22:35 »
yagı yanlısm koydugunu söylemıstı.ufukta parasını ödeyelım demişti.daha ne yapsın
2011 d4d Corolla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
    • Sadece Toyota
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 6500
  • Model Yılı: '20
  • 1127 kere teşekkür etti
  • 2369 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1518 : Aralık 15, 2013, 11:31:59 »
Maslak sanayide bir tanemi özel Toyota servisi var?

Aynen öyle Ahmet abi :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Sheer Driving Pleasure
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '07
  • 2229 kere teşekkür etti
  • 3419 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1519 : Aralık 15, 2013, 11:38:33 »
Aynen öyle Ahmet abi :)

Bunu bilmiyordum.

Ama koca sanayide Toyota servisininde tek olası ilginç geldi.
Avensis 1.8 A/T 2007 LPG (Tomasetto)
AP900 Cruise control
www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=50407.new#new