Gönderen Konu: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)  (Okunma sayısı 458417 defa)

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 15000
  • Model Yılı: '16
  • 62 kere teşekkür etti
  • 85 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1460 : Kasım 21, 2013, 09:13:30 »
Doğru söylüyorsunuz da bu servisler ticari işletmeler. Para kazandıkları sürece varlıklarını sürdürebilirler. Elbette bizi kazıklasınlar demiyorum ama kendi yaptığınız ile servisten aldığınız hizmetin maliyeti mutlaka farklı olur. Yine söylüyorum işlerini doğru yaptıkları sürece bir miktar daha pahalı olmaları bence kabul edilebilir ama işini doğru yapmıyorsa hak etmiyor demektir.

sizde doğru söylüyorsunuz abi :) öncelik para olmayacak derken etik kurallar dışına çıkmamak gerek yani ben müşteri kekleyemde parası söğüşleyem havasında olmayacak hizmetini yapsın parasını alsın...ama şu şartlarda hangi servise bakarsak bakalım hepsi pahalı onlarda kendi çapında mantıklı açıklamaları vardır illaki abi..

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1460 : Kasım 21, 2013, 09:13:30 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 14 kere teşekkür etti
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1461 : Kasım 22, 2013, 10:04:09 »
12.11.2013 tarihinde  aracım  sanzıman  yağı değişmesi için servise götürdüm  ve araçın yağı değişmiş  fakat  difransiyelıne  yağ konulmamış araç 16.11.2013 tarihinde  şanzımandan  kitledi yaklasık 3000 tl yakın  masrafı cıktı toyota servisine gittim  yapılanı kabullenmıyorlar  ne  yapabılırım  yardımcı olurmusunuz... (araç 99 model otomatik toyota corolla terra 1.3 16 walve ) 80 km hızla  giderken  sol şeritte aracım gaz  kesti ve  işlek bir  yoldaydım  bir anda gaz  kesince  sağ şerite geçtim, geçtiğim gibi  araç kıtledi kendini 80 km  hızdan  0 km hıza  düştüm ve  araçtan  indiğimde 10  metreye  yakın  yerde lastık izi vardı  sol şeritte olsaydık  hayat  kaybına  bile neden  olabilirdi bu hata eğer bana  yol göstericek biri varsa  yardımlarınızı beklıyorum saygılarımla iyi forumlar...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 26000
  • Model Yılı: '22
  • 1214 kere teşekkür etti
  • 2229 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1462 : Kasım 22, 2013, 10:13:54 »
Bunu yapan yetkili servis mi? Periyodik olarak aracınızın şanzıman yağ değişimi gelmiş olmasına rağmen yetkili servis bunu yapmamışsa o yetkili servisin üzerine gidin ve gerekirse dava açın. Sonuçta hayatınızla oynamış. Elinizdeki servis faturasında KM yazıyordur ve yağ değişimi yapılmadığına dair delildir.
Emniyet kemeri sizi sevdiklerinize bağlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10300
  • Model Yılı: '23
  • 424 kere teşekkür etti
  • 978 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1463 : Kasım 22, 2013, 11:46:40 »
Fatura ve servis kaydı sizde duruyorsa mahkemeye başvurabilirsiniz. Aracı naptınız? ivedi bir şekilde çekilip bilirkişiye gösterilmesi lazım.
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler   

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 15000
  • Model Yılı: '16
  • 62 kere teşekkür etti
  • 85 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1464 : Kasım 22, 2013, 12:17:57 »
12.11.2013 tarihinde  aracım  sanzıman  yağı değişmesi için servise götürdüm  ve araçın yağı değişmiş  fakat  difransiyelıne  yağ konulmamış araç 16.11.2013 tarihinde  şanzımandan  kitledi yaklasık 3000 tl yakın  masrafı cıktı toyota servisine gittim  yapılanı kabullenmıyorlar  ne  yapabılırım  yardımcı olurmusunuz... (araç 99 model otomatik toyota corolla terra 1.3 16 walve ) 80 km hızla  giderken  sol şeritte aracım gaz  kesti ve  işlek bir  yoldaydım  bir anda gaz  kesince  sağ şerite geçtim, geçtiğim gibi  araç kıtledi kendini 80 km  hızdan  0 km hıza  düştüm ve  araçtan  indiğimde 10  metreye  yakın  yerde lastık izi vardı  sol şeritte olsaydık  hayat  kaybına  bile neden  olabilirdi bu hata eğer bana  yol göstericek biri varsa  yardımlarınızı beklıyorum saygılarımla iyi forumlar...

servisden aldığınız faturada dökümü vardır yapılan işlerin direk avukatla muhatap edin servisi o zaman daha etkili olur...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • E12 SPORT 3ZZ-FE (Auris - Yaris D4D MMT) Civic EK9
    • Model araçlar, uçaklar, helikopterler
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A-
  • Model Yılı: -
  • 482 kere teşekkür etti
  • 760 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1465 : Aralık 13, 2013, 16:00:01 »
Arkadaşlar selam, az önce Toyota Dumankaya denen rezil yeri aradım, yağ filtresi ve hava filtresi fiyatını sordum, ayrıca kendim servisinizin önerdiği Mobil 1 yağı getiricem bunların değişim ücreti nekadar olur diye sordum ancak telefondaki tartışma nedenilyle fiyat bile alamadım


Konuşmayı aktarayım izninizle


Ben : Merhabalar Toyota yaris 2012 şu plakalı aracım için yağ filtresi ve hava filtresi fiyatı aldım yedek parçadan, bende Mobil 1 yağımı kendim getiricem , bu parçaların değişim ücreti nekadar tutar ?

Ahmet Şengün :  Bakın beyfendi yağınızı kendiniz getirirseniz aracınızın garantisi sürmeyebilir

Ben : Nasıl Yani ? Neden peki ?

Ahmet Şengün :  Toyota bu şekilde garanti kapsamını kabul etmeyebilir, ben servis fişine , müşteri yağı kendi getirdi , sorumluluk bize ağit değildir yazarım !

Ben : Nasıl yani ! sizin böyle birşey yazmaya yetkiniz yok, ancak müşteri yağı kendi getirdi diye not düşebilirsiniz ! sorumluluk bize ağit değildir ne demek bunu yazamazsınız ! ! !

Ahmet Şengün : yazarım , yazarım , yazarım  , peki oldu iyi günler .

Ben : bakın ben daha konuşmamı bitirmedim, siz beni dinlemek zorundasınız konuşmam bitmeden telefonu kapatmaya çalışır gibi sözler sarf etmeyin , bu telefon kayıt altına alınıyormu ?  sizin müşterilinize genel tavrınız bumu ? müşteri memnuniyeti anlayışınız bumu ?  müşteri kaybetmeye mahkumsuznuz ! ben daha önceki bakımımı bursada yaptırdım onlarada yağımı dışardan götürdüm ama kesinlikle ne bu tarz bir yaklaşımda bulundular nede böyle bir not yazdılar servis fişine ! siz kendinizi akıllımı sayıyorsunuz ? Toyota genel merkeze mail atıcam adınız neydi ?

Ahmet Şengün : adım ahmet şengün  , istediğiniz yere mail atın , bittimi ? size iyi günler





hey Rabbim sen bana sabır ver bunlar çakal takımı olmuş artık, beni  tanıyanlar bilir toyota fanatiğiyimdir ancak !  bu olaydan sonra birdaha asla Toyota marka araç almam, bu toyotanın sucu değil diyeceğim ama demekki denetim yok, servis kalite kontrolü yok , müşteri memnuniyeti ile ilgili hiçbir yaptırımları yok,  bunlar başına buyruk iş yapıyorlar keyiflerinin istediği gibi ve müşteriyide hiçe sayıyorlar


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
    • Toyota Club Tr
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 115000
  • Model Yılı: '08
  • 50 kere teşekkür etti
  • 30 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1466 : Aralık 13, 2013, 16:07:58 »
Bu nasıl bi ükelalıktar. Genel merkeze şikayetinizi bildirin.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 26000
  • Model Yılı: '22
  • 1214 kere teşekkür etti
  • 2229 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1467 : Aralık 13, 2013, 16:08:43 »
Artık işi pişkinliğe vuruyorlar demek ki! :kötü:
Emniyet kemeri sizi sevdiklerinize bağlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • İskender ERSÖZ
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 52000
  • Model Yılı: '12
  • 49 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1468 : Aralık 13, 2013, 16:13:30 »
Mesut bey,İstanbulda ana merkeze mail atın, burda konuşulanları orda aynen anlatın, o Ahmet adlı arkadaş bakın nasıl kedi gibi size geri dönecek.Bir tane densizin yüzünden Toyota'dan soğumayın her tarafta bir tane çıkıyor bunlardan.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • E12 SPORT 3ZZ-FE (Auris - Yaris D4D MMT) Civic EK9
    • Model araçlar, uçaklar, helikopterler
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A-
  • Model Yılı: -
  • 482 kere teşekkür etti
  • 760 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1469 : Aralık 13, 2013, 16:15:54 »
arkadaşlar şimdi bu tarz davranışlar yüzünden bir önceki bakımımı kalkıp Bursada yaptırdım , şimdi bursadaki Çavdarlıyı aradım , durumu olduğu gibi anlattım onlarda şaşırdılar ve biz sadece  (benim dediğim gibi) müşteri yağını şu marka getirmiştir diye yazıyoruz bukadar dediler.  DUmankayada ilgi alaka sıfır hatta rezil rüsfa yerlerde resmen.

genel merkezdende sonuç alamıyacağıma eminim onlarda otomatik mail cevabı yollayıp pişkinliklerine devam ederler ama yinede bir ihtimal şansımı deniycem,

genel merkezin mailini bilen biri varmı acaba ?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • E12 SPORT 3ZZ-FE (Auris - Yaris D4D MMT) Civic EK9
    • Model araçlar, uçaklar, helikopterler
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A-
  • Model Yılı: -
  • 482 kere teşekkür etti
  • 760 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1470 : Aralık 13, 2013, 16:19:35 »
Mesut bey,İstanbulda ana merkeze mail atın, burda konuşulanları orda aynen anlatın, o Ahmet adlı arkadaş bakın nasıl kedi gibi size geri dönecek.Bir tane densizin yüzünden Toyota'dan soğumayın her tarafta bir tane çıkıyor bunlardan.


İstanbuldaki ana merkez neresi bilmiyorum İskender bey bi araştırayım buklabilirsem mail atarım mutlaka , ama bunlar birbirini kollar sanmam bi yaptırım olacağını .

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • İskender ERSÖZ
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 52000
  • Model Yılı: '12
  • 49 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1471 : Aralık 13, 2013, 16:24:53 »
Mutlaka alırsınız.Benim serviste sizinki ile alakalı olmasa da,  beğenmediğim bir şey oldu.İstanbula mail attım.Servis ertesi gün aradı.Beni çağırdılar.Konu ile alakalı olarak bilgi verdiler.İnanın o kadar alakalı oldular ki şikayet ettiğime pişman oldum diyebilirim.Sorun çözüldü.O kadar para vererek bu arabaları alıyoruz.Dağ başımı buralar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • .....Kendin Ol Yeter......
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 148750
  • Model Yılı: '05
  • 77 kere teşekkür etti
  • 415 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1472 : Aralık 13, 2013, 16:32:05 »
Bence servis müdürüyle görüşmek lazım önce, eminim çalışanlarının bu şekilde konuştuğunu öğrense çok farklı şeyler yapacaktır. Şikayetvar'a da yazmak lazım, oraya yazınca daha farklı oluyor yaklaşımları.
......Direksiyonda eşek varsa kaputun altındaki beygirlerin hiçbir önemi yoktur......

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 50 kere teşekkür etti
  • 27 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1473 : Aralık 13, 2013, 16:37:12 »
Arkadaşlar selam, az önce Toyota Dumankaya denen rezil yeri aradım, yağ filtresi ve hava filtresi fiyatını sordum, ayrıca kendim servisinizin önerdiği Mobil 1 yağı getiricem bunların değişim ücreti nekadar olur diye sordum ancak telefondaki tartışma nedenilyle fiyat bile alamadım


Konuşmayı aktarayım izninizle


Ben : Merhabalar Toyota yaris 2012 şu plakalı aracım için yağ filtresi ve hava filtresi fiyatı aldım yedek parçadan, bende Mobil 1 yağımı kendim getiricem , bu parçaların değişim ücreti nekadar tutar ?

Ahmet Şengün :  Bakın beyfendi yağınızı kendiniz getirirseniz aracınızın garantisi sürmeyebilir

Ben : Nasıl Yani ? Neden peki ?

Ahmet Şengün :  Toyota bu şekilde garanti kapsamını kabul etmeyebilir, ben servis fişine , müşteri yağı kendi getirdi , sorumluluk bize ağit değildir yazarım !

Ben : Nasıl yani ! sizin böyle birşey yazmaya yetkiniz yok, ancak müşteri yağı kendi getirdi diye not düşebilirsiniz ! sorumluluk bize ağit değildir ne demek bunu yazamazsınız ! ! !

Ahmet Şengün : yazarım , yazarım , yazarım  , peki oldu iyi günler .

Ben : bakın ben daha konuşmamı bitirmedim, siz beni dinlemek zorundasınız konuşmam bitmeden telefonu kapatmaya çalışır gibi sözler sarf etmeyin , bu telefon kayıt altına alınıyormu ?  sizin müşterilinize genel tavrınız bumu ? müşteri memnuniyeti anlayışınız bumu ?  müşteri kaybetmeye mahkumsuznuz ! ben daha önceki bakımımı bursada yaptırdım onlarada yağımı dışardan götürdüm ama kesinlikle ne bu tarz bir yaklaşımda bulundular nede böyle bir not yazdılar servis fişine ! siz kendinizi akıllımı sayıyorsunuz ? Toyota genel merkeze mail atıcam adınız neydi ?

Ahmet Şengün : adım ahmet şengün  , istediğiniz yere mail atın , bittimi ? size iyi günler





hey Rabbim sen bana sabır ver bunlar çakal takımı olmuş artık, beni  tanıyanlar bilir toyota fanatiğiyimdir ancak !  bu olaydan sonra birdaha asla Toyota marka araç almam, bu toyotanın sucu değil diyeceğim ama demekki denetim yok, servis kalite kontrolü yok , müşteri memnuniyeti ile ilgili hiçbir yaptırımları yok,  bunlar başına buyruk iş yapıyorlar keyiflerinin istediği gibi ve müşteriyide hiçe sayıyorlar


   mesut hocam genel merkezi arayın durumu anlatın bence fikriniz değişecek bir kendini bilmez yüzünden markadan tatamen vazgeçmeyin diger markaların servis hizmetleri daha iyi değil bilesiniz.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • İskender ERSÖZ
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 52000
  • Model Yılı: '12
  • 49 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1474 : Aralık 13, 2013, 16:38:30 »
Mesut bey,Toyota kurumsal bir şirket, personelinin yaptığı hataları gözardı edemez.Geogle'de toyota iletişim yazın.Gelecektir.Orda şikayeti yazıp gönderin o kadar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • E12 SPORT 3ZZ-FE (Auris - Yaris D4D MMT) Civic EK9
    • Model araçlar, uçaklar, helikopterler
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A-
  • Model Yılı: -
  • 482 kere teşekkür etti
  • 760 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1475 : Aralık 13, 2013, 16:41:25 »
herkeze yorumları ve iyi dilekleri için teşekkür ederim,  Toyota İletişim Merkezi ni aradı 0212 354 0 354  ve şikayetimi bildirdim, servis çalışanının tavrından rahatsız olduğumu belirttim ve iletişim merkezindeki bayanda servis kağıdına böyle birşey yazamayacağını belirtti


ne saçma birşey ya,  nedemek sorumluluk bize ağit değildir diye not yazmakta neymiş  çok öfkeliyim,  yolumun üstündeler aslında birazdan çıkıp gidip bu vatandaşı bulup müdürünün yanına çağırtıp ordada konuşmasını istesem ne der acaba ? çok merak ediyorum

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • .....Kendin Ol Yeter......
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 148750
  • Model Yılı: '05
  • 77 kere teşekkür etti
  • 415 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1476 : Aralık 13, 2013, 16:43:30 »
ne saçma birşey ya,  nedemek sorumluluk bize ağit değildir diye not yazmakta neymiş  çok öfkeliyim,  yolumun üstündeler aslında birazdan çıkıp gidip bu vatandaşı bulup müdürünün yanına çağırtıp ordada konuşmasını istesem ne der acaba ? çok merak ediyorum
Gidip bulunca müdürün yanına çağırtacağını sanmıyorum abi, çünkü arkadaş ciddi anlamda sopalık hareket sergilemiş.  :trinity:
......Direksiyonda eşek varsa kaputun altındaki beygirlerin hiçbir önemi yoktur......

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • CCCXXXXVIII-RollaFx Usdm
    • Rc Garage & Fotoğraf Albümü
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 999
  • Model Yılı: '95
  • 171 kere teşekkür etti
  • 352 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1477 : Aralık 13, 2013, 16:44:19 »
Mesut abi , hangi maile nasıl bir yazı yazıyorsun, bunu paylaşırsan bizde arkadan şikayet edebiliriz , o densiz elemanı. Ekmeğini hiçbir şekilde helalinden kazanmıyor.

Mesaj Birleştirildi: Aralık 13, 2013, 16:45:31
herkeze yorumları ve iyi dilekleri için teşekkür ederim,  Toyota İletişim Merkezi ni aradı 0212 354 0 354  ve şikayetimi bildirdim, servis çalışanının tavrından rahatsız olduğumu belirttim ve iletişim merkezindeki bayanda servis kağıdına böyle birşey yazamayacağını belirtti


ne saçma birşey ya,  nedemek sorumluluk bize ağit değildir diye not yazmakta neymiş  çok öfkeliyim,  yolumun üstündeler aslında birazdan çıkıp gidip bu vatandaşı bulup müdürünün yanına çağırtıp ordada konuşmasını istesem ne der acaba ? çok merak ediyorum

Öfkeni kontrol edebilirsen bence kesinlikle gitmelisin abi .
http://etna81.blogspot.com/ AE101TR Eibach Pro-Kit <--> FX Ön Tampon ,Usdm Arka Tampon ve Arka Stop Reflektör(Kırmızı Beyaz) <--> Parlak Siyah Panjur <--> Kristal Kara Far(Mercek Bi-Xenon) <--> Anatomik Spoiler <-->  Japan Pioneer Müzik Sistemi <--> 15” Darwin Racing GTX Jant <--> Eibach ProKit Yay <--> https://goo.gl/JM6Hqh

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • E12 SPORT 3ZZ-FE (Auris - Yaris D4D MMT) Civic EK9
    • Model araçlar, uçaklar, helikopterler
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A-
  • Model Yılı: -
  • 482 kere teşekkür etti
  • 760 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1478 : Aralık 13, 2013, 16:46:48 »
Ertan valla bu sinirle gidesim var önünden geçiyorum

Mehmet öfkemi kontrol edememkten korkuyorum çünkü normalde sinirli biriyimdir

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • .....Kendin Ol Yeter......
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 148750
  • Model Yılı: '05
  • 77 kere teşekkür etti
  • 415 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1479 : Aralık 13, 2013, 16:48:31 »
Ertan valla bu sinirle gidesim var önünden geçiyorum

Mehmet öfkemi kontrol edememkten korkuyorum çünkü normalde sinirli biriyimdir
En güzeli gidip müdürün yanında yerin dibine sokmak hatta müşteri hizmetlerini arayıp daha önce söylediklerini hoparlöre verip dinletmek iyice kıvrandırmak. Belki biraz adam olurlar.
......Direksiyonda eşek varsa kaputun altındaki beygirlerin hiçbir önemi yoktur......