Gönderen Konu: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)  (Okunma sayısı 458291 defa)

0 Üye ve 3 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Kendi Halinde Bir Mecnunum :)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 135500
  • Model Yılı: '05
  • 234 kere teşekkür etti
  • 174 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1440 : Ekim 04, 2013, 15:39:58 »
peki Toyota markasını kötüleyen arkadaşlar. sizlerin buraya yazdığı yorumlar sebebiyle sürekli acaba Toyota alarak kazık mı yedim düşüncesine sahip olmak nasıl bir duygu.. bir de bu açıdan düşünün!! lütfen sorunlarımıza daha yapıcı yaklaşarak çözüm arayalım.. kaldı ki bu forum yardımlaşmayı gerçekten seven insanlarla dolu

mesela ben. hep kafamda soru işareti ile dolaşıyorum. hatta bir ara satılık ilanı bile vermiştim. :(


birde arkadaşlar haddime değil ama birbirimizi kırmadan paylaşımlarda bulunmayı tavsiye ediyorum. netice de kimse buradan cebini doldurmuyor. muhabbetimiz dostluğumuz artsın diye ben çoğu konuda bilgim olmamasına rağmen (haddimi aşmayacak şekilde) yardımcı olabildiğim kadar yorum yapmaya çalışıyorum.

lütfen birbirimize biraz daha saygı...
Ya ALLAH' a Baş Eğer Hiç Kimseye Eğmezsin; Ya da Herkese Baş Eğer Hiçbir şeye Değmezsin...

Ex '12 Corolla D-4D (0-31.000)
'05 Laguna 1.6 16V (133.700-...)

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1440 : Ekim 04, 2013, 15:39:58 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '14
  • 8 kere teşekkür etti
  • 23 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1441 : Ekim 04, 2013, 16:12:35 »
herkes problemler yaşayabiliyor ama forum dışında herkes toyotadan memnun. örneğin geçen hafta 2011 model mmt aurisi mi 62.000 km de iken 42.000 TL ye bir günde sattım gerçi arabada çizik dahi yoktu. demem şu ki insanlar hala toyotoya güven duyuyor ve alırken ilk tercihler arasında oluyor. ayrıca benim aracımda yağ yakma sorunu olmamasına rağmen genel olarak böyle bir sorun olduğunu söylediğimde alan kişi yakacaksa da toyota yaksın dedi aldı ve gitti :)

edit: aracı 44.000 e almıştım sıfır :)
Audi A3 Sedan 1.6 TDi Ambiente

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 2009 avensis 1.6 valvematic elegant m/t
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 150
  • Model Yılı: '09
  • 5 kere teşekkür etti
  • 47 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1442 : Ekim 04, 2013, 16:27:54 »
50.000 km bakımda arka balatalar bitik dediler ustama gösterdim daha yarıda dedi. 60.000 km oldu yine bitik dediler yine ustama götürdüm hiç bişi yok dedi. bende servisimi değiştirdim. markayı kötülemeye gerek yok bunlar servislerin yaptığı para tuzakları. ben aracımdan gayet memnunum. 30.000km de devir daim pompasında terleme var dediler garantiden değişti. onun dışında ne arıza verdi nede bana rütin bakımların haricinde masraf çıkardı. aracımdan toyotadan gayet memnunum.
AvensiStyle

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 12000
  • Model Yılı: '15
  • 1041 kere teşekkür etti
  • 900 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1443 : Ekim 04, 2013, 16:37:15 »
ben öncelikle hissedar değilim. forumun sadece en basit üyelerinden biriyim. burada özgür bey yaşadığı problemden bahsetmiş. gereksiz yere para vermeden sorun kendiliğinden düzelmiş. oldukça sevindim geçmiş olsun . 3000 benim için de büyük para.

ancak şu da bilinmelidir ki burada Toyota hakkında şikayetçi olanlardan daha fazla Toyota markasını seven insanlar da var. aracıyla problem yaşayıp makul yaklaşan (Mahmut m dalı) gibi arkadaşlarımız da. siz en başta servis bana böyle yaklaştı ne yapmam lazım deseniz? soruna çözüm aramak yerine sizin bu öfkeli tutumunuz karşında elbet ben ya da birileri size bu şekilde cevap verecektir.

tekrar geçmiş olsun
Hasan bey siz galiba benim mesajlarıma denk gelmediniz . :)

mesela ben. hep kafamda soru işareti ile dolaşıyorum. hatta bir ara satılık ilanı bile vermiştim. :(


birde arkadaşlar haddime değil ama birbirimizi kırmadan paylaşımlarda bulunmayı tavsiye ediyorum. netice de kimse buradan cebini doldurmuyor. muhabbetimiz dostluğumuz artsın diye ben çoğu konuda bilgim olmamasına rağmen (haddimi aşmayacak şekilde) yardımcı olabildiğim kadar yorum yapmaya çalışıyorum.

lütfen birbirimize biraz daha saygı...

+1

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Kendi Halinde Bir Mecnunum :)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 135500
  • Model Yılı: '05
  • 234 kere teşekkür etti
  • 174 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1444 : Ekim 04, 2013, 19:29:35 »
50.000 km bakımda arka balatalar bitik dediler ustama gösterdim daha yarıda dedi. 60.000 km oldu yine bitik dediler yine ustama götürdüm hiç bişi yok dedi. bende servisimi değiştirdim. markayı kötülemeye gerek yok bunlar servislerin yaptığı para tuzakları. ben aracımdan gayet memnunum. 30.000km de devir daim pompasında terleme var dediler garantiden değişti. onun dışında ne arıza verdi nede bana rütin bakımların haricinde masraf çıkardı. aracımdan toyotadan gayet memnunum.

bugün hasbelkader arabamı yıkatırken 2001 model corolla sahibi bir abi ile tanıştım. aynen sizin başınıza gelen onunda başına gelmiş. ona 60000 km de arka balatalar 70000 de ise hem ön hem arka balatalar bitik demişler. kendisi her iki defada da kamyon balataları ile uğraşan deneyimli bir ustayla görüştüğünde daha bir o kadar daha gider bunlar demiş :) o da sizin gibi servisini değiştirmiş. siz de anlatınca aklıma acaba standart bir km mi var diye geldi.
Ya ALLAH' a Baş Eğer Hiç Kimseye Eğmezsin; Ya da Herkese Baş Eğer Hiçbir şeye Değmezsin...

Ex '12 Corolla D-4D (0-31.000)
'05 Laguna 1.6 16V (133.700-...)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 2009 avensis 1.6 valvematic elegant m/t
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 150
  • Model Yılı: '09
  • 5 kere teşekkür etti
  • 47 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1445 : Ekim 04, 2013, 22:37:17 »
bugün hasbelkader arabamı yıkatırken 2001 model corolla sahibi bir abi ile tanıştım. aynen sizin başınıza gelen onunda başına gelmiş. ona 60000 km de arka balatalar 70000 de ise hem ön hem arka balatalar bitik demişler. kendisi her iki defada da kamyon balataları ile uğraşan deneyimli bir ustayla görüştüğünde daha bir o kadar daha gider bunlar demiş :) o da sizin gibi servisini değiştirmiş. siz de anlatınca aklıma acaba standart bir km mi var diye geldi.
30.000kmde de arka balatalar bitik dediler 250 tl ye değitirmiştim. ozamanlar garanti vardı mecbur kaldım. sonra dediğim gibi 50.000 km de hem ön hem arka bitik dediler. 20.000 km yapıpta arka balata mı biter dedim serviste değiştirmedim. sonra ustama kontrola gittim ön balatalar bitmeye yakındı. 52.000 kmde de ön balatalarımı değiştirdim. sonuçta istanbul trafiği dur kalk normal dedim :)
AvensiStyle

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1446 : Ekim 11, 2013, 20:42:22 »
Toyota servislerinde arıza onarımları ile ilgili olarak tespit edilen arızalar için doğru arıza tespiti/ doğru fiyatlandırma yapılıp yapılmadığı  başka bir TOYOTA servisinde  kontrol ettirilmelimidir?

Aynı arıza şikayetine iki farkı arıza teşhisi konulması/farklı fiyatlandırma yapılması  kabul  edilebilir normal bir durum mudur?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 102201
  • Model Yılı: '13
  • 154 kere teşekkür etti
  • 317 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1447 : Ekim 11, 2013, 23:43:52 »
kocaman plazalar güler yüzlü insanlar ikram nezaket her şey var. olmayan şey ise işinin ehli usta.
sadece toyota için değil. bütün marka servisler için aynı şey geçerli.
dışarda-sanayide-etrafta söylenenlerde hep aynı. piyasada iş bulamayan serviste çalışır. serviste işi öğrenen dışarda dükkan açar.
demekki markalar çalıştırdıkları ustalara iyi para ödemiyorlar. ustalara (daha usta olamamışlara) da çıraklık -kalfalık - ustalık okulu gibi bir şey oluyor servisler.
sonuçta ne oluyor olan bize oluyor.
milyonluk plazalar bir o kadar çalışan insan sıfır kilometre araçlar vs vs  kısa kısa usta parasından mı kısıyorlar bu servisler.
yaris fun multidriveS 2013  beyaz lpg-brc + cruise control + speed limiter + android multimedya + geri görüş + ....

  Güya kibar olabilmek icin Giresun u Kiresun yapanlar var.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • 8 kere teşekkür etti
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1448 : Kasım 04, 2013, 00:32:01 »
kocaman plazalar güler yüzlü insanlar ikram nezaket her şey var. olmayan şey ise işinin ehli usta.
sadece toyota için değil. bütün marka servisler için aynı şey geçerli.
dışarda-sanayide-etrafta söylenenlerde hep aynı. piyasada iş bulamayan serviste çalışır. serviste işi öğrenen dışarda dükkan açar.
demekki markalar çalıştırdıkları ustalara iyi para ödemiyorlar. ustalara (daha usta olamamışlara) da çıraklık -kalfalık - ustalık okulu gibi bir şey oluyor servisler.
sonuçta ne oluyor olan bize oluyor.
milyonluk plazalar bir o kadar çalışan insan sıfır kilometre araçlar vs vs  kısa kısa usta parasından mı kısıyorlar bu servisler.
Hepsinde haklısınız  tam diyeceklerime tercuman oldunuz arabalara laf söylemek tamamen haksızlık ama servislerde toyota  gibi adam olsa kimse özele gitmez
ZAMAN VE SÖZLER DİKKATLİ KULLANILMALIDIR İKİSİDE GERİ ALINMAZ

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10300
  • Model Yılı: '23
  • 424 kere teşekkür etti
  • 978 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1449 : Kasım 07, 2013, 19:16:39 »
Doğanın deyimiyle yuhannesburger Toyan,

Jantlı ve balanslı lastik değişimi için 70TL balans parası, 20 küsür de nitrojen parası almışsınız.


Yuh yani.
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler   

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 170000
  • Model Yılı: '08
  • 22 kere teşekkür etti
  • 31 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1450 : Kasım 07, 2013, 21:22:02 »
bende toyota yetkili servisi ile başımdan geçen bir olayı paylaşmak istedim.

Sakarya'da yetkili Toyota Servisi Sandıkçı'ya aracımı kalorifer ısıtmadığı için götürdüm. aracımın termostatını değiştirip, tamam dediler ve aracı verdiler. sonra farkettim ki aracın ısıtmasında hala bir değişiklik yok. yeniden götürmek için randevu talebim oldu ama randevuyu haftaiçi çalıştığım için c.tesi günü öğleden sonrası için istedim. bana 13.00 te gelin randevuya gerek yok dediler. saat tam 13:00 de servise gittim ve aracıma bakmadılar. Beni, "aracınızı sabah erken getirmeniz gerekiyor" diyerek başlarından savdılar. ertesi hafta yeniden c.tesi günü için randevu talibinde bulundum. ve yine C.tesi randevu talebimi kabul etmeyip, hafta içi bir gün aracımı sabah getirip akşama kadar bırakmam gerektiğini söylediler. bir sonraki c.tesi günü için yine randevu talep ettim yine hafta içi gelin dediler. son randevu reddinden sonra Toyota Genel merkezine detaylı bir şikayet maili yazdım. 2 hafta sonra yetkili servis Sandıkçılar tarafından arandım. arayan bayanla biraz tartıştıktan sonra bayan bana 'Cumartesi günleri çok yoğun olduklarını, C.tesi günleri hafta içi çalışan müşterilerin arabalarını getirdiklerini' söyledi. hatırladıkça halen gülüyorum.konuşmanın sonuna doğru ise 'hafta içi sabah aracınızı getirin, size araç tahsis edelim,işinize bizim aracımızla gider; akşamda gelir aracınızı alırsınız' dediler. hafta içi bir sabah gittim araç verdiler ve akşamda gittim aracımı aldım. ücretsiz olarak onarımı yaptılar.

oysaki şikayet etmeden önce bu şekilde çözüm önerisi sunsaydılar; müşteri memnun, servis de şikayet edilmemiş olsaydı iyi olmaz mıydı?
KoRKTuKÇa TuTSaK, üMiT eTTiKÇe öZGüRSüNüZ
            2008 Toyota Corolla Elegant 1.6

http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=49954.0

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 75000
  • Model Yılı: '09
  • 23 kere teşekkür etti
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1451 : Kasım 16, 2013, 22:22:33 »
maslakta tem özel serviste 05/30 yağ yerine 15/40 yağ koydular o nedenle orayı bir daha tercih etmeyeceğim. koskoca Toyota diye yazmışlar ama ne yağ koyacaklarını bilmiyorlar ve aracı teslim ederken gerekli bilgilendirmeyi yapmıyorlar ancak sorarsan cvp veriyorlar ..ben yağın markasını ve vizikosunu sordum ondan sonra söylediler.. arabanın sesi değişti kamyon gibi motordan ses geliyordu..
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 250000
  • 10 kere teşekkür etti
  • 5 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1452 : Kasım 17, 2013, 00:00:51 »
Maslak tem dediğiniz yer forumdaki ufuk beyin çalıştığı yer değilmi. İletilerini okuduğum kadarıyla kendisi çok ilgili ve bilgili bir şahıs ama heralde işçilerinin mesleki açıdan daha donanımlı olmaya ihtiyacı var...
97 1.6 gli corolla    benzin/lpg  km:250.000

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
    • FlickR -FotoShare
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • 148 kere teşekkür etti
  • 105 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1453 : Kasım 17, 2013, 00:42:47 »
maslakta tem özel serviste 05/30 yağ yerine 15/40 yağ koydular o nedenle orayı bir daha tercih etmeyeceğim. koskoca Toyota diye yazmışlar ama ne yağ koyacaklarını bilmiyorlar ve gerekli bilgilendirmeyi yapmıyorlar ancak sorarsan cvp veriyorlar ..ben yağın markasını ve vizikosunu sordum ondan sonra söylediler.. arabanın sesi değişti kamyon gibi motordan ses geliyordu..

Konuyu yanlış yere yazıyorsunuz.  Bunun dışında ufuk beyin önceki konudaki cevabını okumadiniz sanırım.  Size paranızı geri ödemeyi yada yağ hediye etmeyi teklif etmiş musteri memnuniyeti adına. tabi buna rağmen memnun olup olmamak elbette sizin tercihiniz. Ama ilgilenmiyor derseniz haksızlık etmiş olursunuz.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Sheer Driving Pleasure
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '07
  • 2229 kere teşekkür etti
  • 3419 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1454 : Kasım 17, 2013, 00:45:29 »
maslakta tem özel serviste 05/30 yağ yerine 15/40 yağ koydular o nedenle orayı bir daha tercih etmeyeceğim. koskoca Toyota diye yazmışlar ama ne yağ koyacaklarını bilmiyorlar ve gerekli bilgilendirmeyi yapmıyorlar ancak sorarsan cvp veriyorlar ..ben yağın markasını ve vizikosunu sordum ondan sonra söylediler.. arabanın sesi değişti kamyon gibi motordan ses geliyordu..

Tevil bey;

Beyenmemenizi veya eleştirmenizi kesinlikle anlayış ile karşılarım.
Ancak cevap dahil vermiyorlar derseniz buna farklı bir şey denir.

Çünkü aşagıdaki linkte belirtilen saatte cevap verilmiş ancak siz dönmemişsiniz

Kasım 14, 2013, 17:28:35 http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=1086.msg753275#msg753275
Avensis 1.8 A/T 2007 LPG (Tomasetto)
AP900 Cruise control
www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=50407.new#new

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • .....Kendin Ol Yeter......
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 148750
  • Model Yılı: '05
  • 77 kere teşekkür etti
  • 415 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1455 : Kasım 17, 2013, 00:59:18 »
maslakta tem özel serviste 05/30 yağ yerine 15/40 yağ koydular o nedenle orayı bir daha tercih etmeyeceğim. koskoca Toyota diye yazmışlar ama ne yağ koyacaklarını bilmiyorlar ve gerekli bilgilendirmeyi yapmıyorlar ancak sorarsan cvp veriyorlar ..ben yağın markasını ve vizikosunu sordum ondan sonra söylediler.. arabanın sesi değişti kamyon gibi motordan ses geliyordu..
Ayrıca kitapçığınızda yazan değeri aracın fabrika çıkışlı halinde kullanabileceğinizi ( aracınızda LPG olduğunu unutmamanızı) ve aracınızın 0 km olarak kalmadığını unutmamanızı hatırlatırım.

Ayrıca keşke aracınızda LPG olduğunu ve bu yağın hem LPG kaynaklı hemde aracınızın km durumu kaynaklı eklendiğini Ufuk Bey'den değilde sizden öğrenmiş olsaydık. Başkalarında hata aramadan önce kendimizi denetlemekte fayda var.  ;)


Not: Bu iletiyi kimseyi kimseye karşı savunma amaçlı yazmadım. Sadece olan bir olayı anlatırken tek bir pencereden bakmamak gerektiğini, başka kişilere aktarırken mümkün olduğunca objektif olmak gerektiğini hatırlatma isterim.
......Direksiyonda eşek varsa kaputun altındaki beygirlerin hiçbir önemi yoktur......

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 75000
  • Model Yılı: '09
  • 23 kere teşekkür etti
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1456 : Kasım 21, 2013, 00:18:26 »
maslak tem toyota özel serviste 05/30 orjinal (kitapçıkta yazan) yerine 15/40 koymuşlar onuda sorunca söylediler, ertesi gün o yağı başka tamircide  hemen orjinalini kendim aldım ve değiştirttim ...boşuna dememişler eşşek suya düşünce sahibinden kuvvetlisi olmazmış diye ...en iyisi kendi işini kendin görerek yaptıracaksın..
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 15000
  • Model Yılı: '16
  • 62 kere teşekkür etti
  • 85 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1457 : Kasım 21, 2013, 00:27:20 »
servisde samimi olunan tanıdık birisi olduğu zaman bir adım önde olmak gerekiyor yoksa konu üzerine bilgi varsada servis kendi bildiğini okuma havasında oluyor...karşılıklı tantanalar oluyor...garanti araçlarda dışarıdan yağ alıp servisde bakım yaptırıncada özellikle not düşülüyor ileride birşey olursa siz bakın dışarıdan yağ almışsınız sizin araç garantiden faydalanmaz gibi birşeyle önünüze gelmek için...zihniyet kötü olmayacak servisde amaç öncelikle hizmet olmalı...öncelik para olursa müşteri mağduriyetleri çok oluyor...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Kişiselleştirmeyelim :)
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 150
  • Model Yılı: '21
  • 119 kere teşekkür etti
  • 205 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1458 : Kasım 21, 2013, 00:42:54 »
servisde samimi olunan tanıdık birisi olduğu zaman bir adım önde olmak gerekiyor yoksa konu üzerine bilgi varsada servis kendi bildiğini okuma havasında oluyor...karşılıklı tantanalar oluyor...garanti araçlarda dışarıdan yağ alıp servisde bakım yaptırıncada özellikle not düşülüyor ileride birşey olursa siz bakın dışarıdan yağ almışsınız sizin araç garantiden faydalanmaz gibi birşeyle önünüze gelmek için...zihniyet kötü olmayacak servisde amaç öncelikle hizmet olmalı...öncelik para olursa müşteri mağduriyetleri çok oluyor...

Doğru söylüyorsunuz da bu servisler ticari işletmeler. Para kazandıkları sürece varlıklarını sürdürebilirler. Elbette bizi kazıklasınlar demiyorum ama kendi yaptığınız ile servisten aldığınız hizmetin maliyeti mutlaka farklı olur. Yine söylüyorum işlerini doğru yaptıkları sürece bir miktar daha pahalı olmaları bence kabul edilebilir ama işini doğru yapmıyorsa hak etmiyor demektir.
Bir gün dünyaya ait büyük bir derdin olursa Rabbine dönüp, "Benim büyük bir derdim var" deme, derdine dönüp "benim büyük bir Rabbim var" de.
"Ey Toprak ! Rabbim Ben'den Razı Olmadan Bana Sarılma.." "Sövene dilsiz, vurana elsiz olmak gerek"
“Bir kişi Allah'tan başka kimseye ihtiyacı olmadığına inanırsa, Allah'da O'nu, başkasına muhtaç etmez!"

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Model Yılı: '06
  • 4 kere teşekkür etti
  • 9 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1459 : Kasım 21, 2013, 09:09:57 »
Forumda arıyorum ama çok kullanan yok gibi. Forever Kart kullanan arkadaşlar yorum yapabilirler mi? Ben almadım ama servisin verdiği bilgi 5000 puanın üzerindeymiş. Mesela BP nin motorini nasıldır? %5 için değer mi? Rutin 10.000 bakımı için verdikleri standart  fiyata %20 parça %30 işçilik indirimi eklediğimde indirimli fiyat bence makul gibi. Sizlerin görüşü nedir bu konuda?
96-xl
93-gl
98-gli"special"
06-d4d-terra"mmt"