Gönderen Konu: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)  (Okunma sayısı 458199 defa)

0 Üye ve 3 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #200 : Kasım 25, 2008, 17:30:17 »
ben 2008 yeni kasa corolla sahibiyim sıfır aldım aracımı biraz pişman oldum midem bulandı aracım metalik giri(çelik gri) yani kapımda hasar oluştu fabrikanın boya rengi tutmuyo kapı opak renk arabaının diğer yanları metalik gibi 20 gündğr uğraşıyorlar hala tuuturamadılar rengi var mı böyle bişey ya 8 aylık araçın rengi tutumuyo kafayı yiycem ya servişmiş yetkili orjinal servis tuturamıyor düşünebiliyormusunuz

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #200 : Kasım 25, 2008, 17:30:17 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #201 : Kasım 25, 2008, 18:55:47 »
ben maslak toyata servisine götürdüm bi arka tampon boyandı stajerlere iş yaptırmışlar sensörler bi başka parlıor tampon rengi bi başka gb arabanın baskı balatası değişti 1200 ytl 800 ytl baskı balata 600 ytl işçilik istedi adam tamponu kaskodan boyattığım için ona bı ücret ödemedim gedizlere gıdıodum bundan önce oda aynı stajerlere boya işi yaptırıor yepyeni aracları deneme tahtası die lise çocuklarının eline verıolar hiç memnun değilim anlicanız arkadaşlar

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 2011 Auris 1.4 D-4D comfort extra MM
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: B+
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #202 : Kasım 25, 2008, 20:15:47 »
merhabalar geçenlerde 2004 yarisimle toyota ordu servisine gittim tavan spoyleri sordum bana 300 ytl oacağını söylediler.
çok abartı ve uçuk bir rakam idi benim için.
 bu arada uygun fiyata spoyleri nereden bulabilirim, herkese kolay gelsin

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #203 : Kasım 26, 2008, 11:55:02 »
ahmet bey kaskodan mı yaptırdınız? derinderede bugüne kadar hep mekanik işçilik yaptırdım. kaporta ile ilgili bi işçilik hiç yaptırmadım ama boya işi zordur herkes yapamaz. isterse aracınız mercedes olsun. iyi bir boyacınız olması lazım. ama size tavsiyem sakin olun. üstlere kadar çıkın ..kastım derinderenin sahibi bile olur. bana tavsiye edeceğiniz başka bir toyota servisi falan varsa oraya gideyim bu işimi lütfen halledin deyin. hatta telefon açın. naziklikle söylerseniz gururlarına dokunacaktır.
ben renault da iken servisin direk sahibini kalaya tutuyordum . adam illallah etti. ama bende arabadan illallah etmiştim.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #204 : Kasım 26, 2008, 13:57:26 »
2007 model aracımı 30.000 bakımına dolapdere derındere ye goturdum ve gayet memnun kaldım ısmıne vermıyım bı musterı danısmanı vardı saolsun cok ılgılendı ve aracımı 2 saat ıcınde teslım ettıler..fıyatlar ortalama asırı pahalı dııl tabı benım uyuz oldugum tek sey aksesuar fıyatlarındakı abartı ınanılmaz pahalı
Toyota Corolla 2007 1.6 comfort

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #205 : Kasım 26, 2008, 18:58:06 »
kaskodan yaptırdım ya boya konusunda izmirden boya experi geldi adam bana ne diyor biliyomusunuz arabanın sağ tarafını kople boyaylım diyo arkadaşlar 2008 medel bu araç sıfır almışım adam bana sağ tarafı komple boyaylım diyo bunu diyende izmirdeki boya fabrikasından gelen boya experi güleyim mi döveyim mi adamı ya

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • If it is not Boeing, I am not going... ;)
    • ToyotaClubTr Facebook Sayfası
  • Araç: Prius
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '10
  • 2 kere teşekkür etti
  • 18 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #206 : Kasım 27, 2008, 09:00:01 »
 peki size dün karşılaştığım bi manzarayı anlatayım. artık komik mi dersiniz, iğrenç mi o size kalmış.
 İstanbul Anadolu Yakası'nda meşhuur bi Ford yetkili servisi vardır Şahsuvaroğlu...
Dün burdan bi arkadaşımın Fiesta marka aracı için yedek parça almaya gittim. Neyse parçamız depodan geldi vezne kısmına gittim. Veznede iki çalışan vardı. Biri benim aldığım parçanın faturasını kesiyodu diğeri de ayakkabılarını çıkarmış, koltuğun üstünde dizlerini çenesinin altına doğru çekmiş elleriyle ayaklarını okşuyordu.
 Hani bırakın şimdi müşteri memnuniyetini, saygı beklemeyi adamın yaptığı terbiyesizliğe bakın. Kaldı ki burası Türkiye'nin belki de en önde giden Ford servisi.
 Soruyorum Toyota Yetkili Servislerinden dert yakınan arkadaşlara... Acaba diğer markalarla da kıyaslıyo musunuz Toyota'yı?
 
Toyota Prius 1.8 Premium Hybrid

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #207 : Kasım 27, 2008, 10:08:09 »
arkadaşlar bi gün araba evin önünde dururken köşeyi dönen biri arabaya dokunmuş sol ön çamurluğu azda olsa ezmiş bende ufak tefek işlerde kaskonun bozulmayacağı fikri ile xxxx... isimli servise götürdüm. ben ewe geldim ve bana tel açtılar gürsel bey aracın kaskosu bozulacak dediler teli kapattım babamla görüştüm ve kaskoyu bozmamaya karar verdik hemen servise gittim arabayı yapmayın dedim ve aracı çektim oradan yaptırmadım..


kaskonun bitimine yakın gittim tekrar servise kaskoyu yeniletmeye hasarsızlık indirimini düşünerek 700 - 750ytl civarına düşecekti bana fiyat çıkarttılar 850 civarı ben itiraz ettim dedim bu sene aracın kaskosu bozulmadı die olurmu dediler kaskonuz bozulmuş nasıl olur derken fatura getirdiler önüme ve baktım arac gerçekten yapılmış görünüyor::S:S:S dedim nasıl olur araba kapının önünde aynı şeyler duruyor, tabii burada servis yöneticisi azarladı yalan atıyorsunuz gibi bişeyler saçmalamaya başladı bende dedimki peki hepiniz bundan pişman olacaksınız görüşmek üzere dedim ve çıktım servisten direk aksigorta bölge müd. ulaştım böyle böyle böyle bir durum var dedim, nasıl olur fala biz 600ytl ödedik arabanız için, peki aracın kazalı resmi varmı dedim evet var  dediler ve baktım resme dediğim yer yetkiliye gel ozman araba aşağıda bu kazalar hala arabada dedim adam şoke oldu, fotoğraf makinesini kaptığı gibi aşağı arabayı görmeye geldi adam iptal:D dediler tmm artık biz ilgilenecez.:D:D:D

2gün geçti aradan servis beni arıyor özür dileriz vs... vs... gittim beni azarlayan insanlar başımda pervane gibi dönüyor:D:D: tabi aradada gülüyorum

 şikayetçi olmamam halinde verilen vaadler ise şöyle;

aracınızı komple içi dış temizleyelim, kazalı yerini onaralım, ufak tefek rutuşlarını yapalım şikayetçi olmaktan vaz geç dediler tabi ben olmaz dedim çıktım:D
 bu defa babamı aramaya başladılar işte özür dileriz vs... vs... bu defa amaç babamı kandırmak:( ve babamı kandırdılar pasta cila komple iç dış temizlik vs.. vs..... artık o servise sadece kasko yeniletmeye gidiyorum.. ve herkes hoş geldiniz demekle yetiniyor.

 araştırdığım bilgilere göre uğraşsaydım acentelik ellerinden alınabilirmiş  ve istediğini alabilirdin dediler.... 

ahhh baba ahhhhhh uğraşma boşwer dedi bende dinledim keşke uğraşsaydım.......

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #208 : Kasım 27, 2008, 12:30:43 »
 :D çok iyi olmuş. ama bişi sorabilirmiyim. neden isim yazmıyoruz. yani hangi servis olduğunu bilmeyeceksek tüm bu yazılanların faydası ne?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #209 : Kasım 27, 2008, 12:43:43 »
:D çok iyi olmuş. ama bişi sorabilirmiyim. neden isim yazmıyoruz. yani hangi servis olduğunu bilmeyeceksek tüm bu yazılanların faydası ne?

arkadaşlar benim için sıkıntı yok yönetici arakdaşlar bu duruma birşey demedikleri takdirde benim için birşey farketmez..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #210 : Kasım 27, 2008, 13:35:41 »
benim aracın sunroof u uçtu belçika ve japonyadan parça getirttiler hala toplayamadılar bu gün 1 ay oldu ama araba hala çıkmadı saolsun derindere

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #211 : Kasım 27, 2008, 15:44:47 »
arkadaşlar benim için sıkıntı yok yönetici arakdaşlar bu duruma birşey demedikleri takdirde benim için birşey farketmez..

çobançeşme sonkar....

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #212 : Kasım 29, 2008, 03:00:19 »
ya bu derindereden çekilen nedir ya 20 gündür arabanının boyasını tuturacaklar fabrikadan boya experi geldi obile yapamadı düşünebiliyomusunuz arkadaşlar fabrika sattığı arabanın rengini tuturamıyo ya düşünün biz böyle bir otomobile biniyoruz bu kadar rezil bi durum.ben mahkemeye verecektim araba abimle ortak uzatma yapsınlar dedi
dediğine pişman şimdi keşke bildiğin gibi yapsaydın diyo

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 93 1.6 Corolla GLİ Bej
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #213 : Kasım 29, 2008, 09:03:21 »
Bir Toyota Servisimiz bile yok.. :(
Sevgi nefiste  yaşanırsa  ihtiras, kalpte yaşanırsa Aşk olur.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #214 : Kasım 29, 2008, 14:45:47 »
35 gün oldu alamadım hala deli olucam yaaaaa :(

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #215 : Kasım 29, 2008, 17:37:48 »
serdarcığım senin sıkıntın nedir

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 140000
  • Model Yılı: '10
  • 4 kere teşekkür etti
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #216 : Kasım 29, 2008, 21:25:07 »
ah bide şu muşa kurulsa bakım yapan bir yer öle aham şaham bişi istemiyoz kaporta mekanik yapsın yeter yedekleri dışardanda gettirrz

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #217 : Kasım 29, 2008, 22:42:27 »
GEçen Hafta Erzurum İKBAL plaza da 10.000 ve kış bakımını yaptırdım. Tek kelime ile mükemmel idi bir gün ara ile iki kere gittim. İkinci gidişimde vantlatör kayışını değiştirdiler. bir saat diyorlar yarım saatte işi hallediyorlar. Çok çok memnun kaldım. Fiyatta da yardımcı oldular ikinci gittiğimde işçilik çok az aldılar ve taksit imkanları da yaptılar. Sonra dikkat ettim Doğu Anadolu Bölgesinin müşteri memnuniyeti ödülünü almışlar,  ellerine sağlık.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 2 kere teşekkür etti
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #218 : Aralık 01, 2008, 19:43:35 »
eskişehir sarar toyotasa servisinden cok memnunum,güler yüz ve samimi karşılama..servis sorumlularından ustasına kadar çok ilgililer, gerçekten toyota markasının hakkını veriyorlar.ne zaman gitsem en ufak birşeyde dahi endişenizi gideriyorlar.eskişehir ve çevre illerdeki arkadaşların  bilgilerine.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #219 : Aralık 02, 2008, 20:05:14 »
şükür aldım aracı ama hala aklımda soru işaretleri var