Gönderen Konu: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)  (Okunma sayısı 458845 defa)

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • 35 ECC 97
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: B+
  • Model Yılı: '08
  • 116 kere teşekkür etti
  • 86 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1420 : Ekim 01, 2013, 22:34:48 »
arkadaşlarla muhabbet ederken konu bir anda masada duran arabamın anahtarına geldi. Arkadaş olsa olsa 100 tldir dedi ben de 250-300 tl falandır dedim. iddialaştık sonra ben de kdz ereğli genç tüylüoğlunu aradım sordum 2012 aurise ikinci bir kumandalı yedek anahtarı ne kadar dedim karşımdaki beyfendi 950 tl dedi az kalsın bayılıyodum :o o gün bugündür anahtara arabadan fazla dikkat ediyorum mazallah bişey falan olur:)

bu anahtarsız çalıştırma sisteminin anahtarı ne kadarki :D

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1420 : Ekim 01, 2013, 22:34:48 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 100
  • Model Yılı: '10
  • 367 kere teşekkür etti
  • 316 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1421 : Ekim 03, 2013, 22:35:04 »
bu anahtarsız çalıştırma sisteminin anahtarı ne kadarki :D
komple sistem 500 $ montaj dahil hemde daha cok ozellikli :) Fabrika maliyeti olsun olsun 100-150 $

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '08
  • 51 kere teşekkür etti
  • 8 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1422 : Ekim 04, 2013, 10:46:33 »
Yeni Toyota kullanıcılarının,anladığım kadarıyla servisler hakkında pek bir fikri yok.
Burada Toyota Servislerini,başımızdan geçen olaylarla, iyi-kötü eleştiren yorumlarımızı yapalım...



iyi günler arkadaşlar toyata servilseri ve müşteri hizmetleri arasında gecen bir olayımı anlatmak istedim.

bundan yaklasık 6 ay önce motor arıza ışıgım yandıgı için bir toyota servisine gittim.sorunu söyledim ve aracı servisie alıp kontrol yaptıktan sonra bana katalizörün veya oksijen sensörlerinin arızalı olabileceğini söylediler.sonra ben yapılmasın kalsın dedim.ve servis kayıtlarına katalizör arızalı değişmesi gerekiyor diye not düşmüşler. bu olaydan yaklasık gene 1-2 ay sonra başka bir ilde bulunan toyota servisine gittim ve orda bu sorunu dile getirdim orda da kontrol yaptılar ve bana katalizörün arızalı olmadıgını söylediler.
daha sonra toyota türki,ye müşteri hizmetleri ile görüştüm ve bana herhengibir yerdeki yetkili toyota servisine gitmememi ve bu konuyu tekrar söylememi ve onların yapacakları kontrole göre sorunun giderileceğini söylediler.bende bu konusmadan sonra yaklasık 4-5 ay sonra gitmedigim başka bir toyota yetkili servisine ( bulundugum ilde servis olmadıgından bakımı bekledim hayliyle) servis bakımına gittigimde bu konuyu dile getirdim ve tekrardan racımın katalizörü en ince ayrıntısına kadar kontrol edildi ve bana saglam oldugu söylendi.
6 ayda tam 3 servis gezdim ve sonuc 1'i (ilk gittigim yer arızalı değişecek diyen servis ),diğer 2 servis ise saglam dedi büyük bir çelişki var. neyse daha sonra tekrar türkiye toyota müşteri hizmetleri ile görüştüm olayı anlatım ve bana gerekli incelemnin yapıldıktan sonra dönüleceğini söylediler.ve 2-3 hafta sonra beni aradılar ve bana kayıutlara yazılanların silinemediğini,ilk arıza tespiti yaptıktan 6 ay sonra tekrar servise gittiğimi ve bu zaman zarfında arızanın cıkmadıgını ama önceki serviste cıktıgını bu zaman zarfında arızanın kendi kendini giderdiğini katerde gibi sacma sapan bir cavap verdiler.
şimdi burdan sizede soruyorum bir arıza giderilmediginde arızalı olarak kullanıldıgında daha buyuk arıza acar mı_ yoksa kendi kendine yeniler mi?
eger yeniliyorsa ne mutlu tam 3 bin tl masraftan kurtardı beni?(ben hayatım boyunca böyle sacmalık görmedim)
eger yenilemezse neden arızalı olmayan bir parcayı servis arızalı oldugunu söyleyipte beni zarara ugratıyor.

anlayacagınız bir servis ( küçük ildeki) arızalı dedi,2 tane büyük şehirdeki servis ise saglam dedi.musteri hizmetleri ise tatmin etmedi madur etti...

bana göre toyotanın önce müşteri memnuniyeti kavramı yerini önce müşteriyi nasıl tuzaga düşürüp saglam olan parçalarıo arızalı diyerek değiştiririm mantıgı gelmiştir.

toyota benim için bitmiştir..

burası toyota ailesi olduguna göre bende basımdan gecen böyle bir olayı sizlerle paylaşayım dedim
Özgürlük olmayan bir ülkede ölüm ve çöküntü vardır. Her ilerlemenin ve her kurtuluşun anası özgürlüktür.M.K. ATATÜRK

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: AB+
  • 49 kere teşekkür etti
  • 15 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1423 : Ekim 04, 2013, 11:02:34 »
çok saçma. Toyota bitti Toyota kazık attı. yeter ya forum inanılmaz saçma sapan konularla doldu. ilk kez birine böyle bir tepki veriyorum ama artık gerçekten foruma girip konu okumak istemez oldum. sizin küçük il dediğiniz yerdeki servis hatayı doğru düzgün tespit edememiş olabilir mi? sizi arayan müşteri hizmetleri acaba hiç mi geri dönüş yapmadı o servise. o servise tabiri caizse kızılmadı mı? yok canım Toyota bitmiştir Toyota'sı olan herkes aman ha dikkat edin araç dökülüyor yok servis kazıklıyor yok kalitesi şu ya da şu.. şurada şu paraya falan marka varken Toyota mı tövbe!! ben gerçekten sıkıldım

not: kesinlikle Toyota arıza yapmaz demiyorum insan yapımıdır elbet hata olur. ama sürekli bitmek bilmeyen mukayese ve karamalardan sıkıldım.

şahsi fikrim: forum sanki müşteri şikayetlerini dinleyen merkez gibi oldu. yöneticilerimizin de bu durumdan rahatsız olduğunu düşünüyorum. sürekli böyle karamsar yazıların olduğu forumu takip etmek hoş olmasa gerek.
yeni auris 1,6 advance multidrive s

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 65000
  • Model Yılı: '21
  • 23 kere teşekkür etti
  • 45 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1424 : Ekim 04, 2013, 11:09:13 »
Başlığı okuyunca ne oluyor dedim(!)
2012 Auris    1.4   D-4D MT
2021 Corolla 1.5   MDS

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 55000
  • Model Yılı: '20
  • 2012 kere teşekkür etti
  • 2537 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1425 : Ekim 04, 2013, 11:26:22 »
Araç herhangi bir sebepten (çukura sertçe girdiği için bile olabilir) arıza ışığı yakmış ve ilk servis elektronik kontrol sonunda hata koduna göre yorum yapılmış. Aradan geçen süre zarfında bir daha hata vermemiş ve aracın gidişatında herhangi bir sorun yok.

Sorun, sorunsuzluk gibi olmuş..! 
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 288000
  • Model Yılı: '06
  • 19 kere teşekkür etti
  • 926 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1426 : Ekim 04, 2013, 11:40:28 »
Benim şahsi kanaatim hani Toyota benim gözümde bitmiştir denecek kadar abartılacak bir olay değil bu sorun  her markada olabilir .Belki sarsıntıdan veya anlık yanlış ölçümden kaynaklı bir hata kodu düşmüş olabilir bu her elektronik motor kontrollü araçta olur .Tabi Toyota sizin gözünüzde bittiyse satıp farklı markaları tercih etme en doğal hakkınız. Şahsi fikrim birçok markaya bindim Mercedes ten sonra keyif aldığım tek araç Toyota .Mercedes alacak kudretim olmadığından son 14 yıldır  Toyota ya biniyorum.
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN ÜSTÜNDEKİ KANDIR ; TOPRAK, EĞER UĞRUNA ÖLEN VARSA VATANDIR

1996 GLİ  - COROLLA " EFSANE "

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '08
  • 51 kere teşekkür etti
  • 8 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1427 : Ekim 04, 2013, 11:42:54 »
çok saçma. Toyota bitti Toyota kazık attı. yeter ya forum inanılmaz saçma sapan konularla doldu. ilk kez birine böyle bir tepki veriyorum ama artık gerçekten foruma girip konu okumak istemez oldum. sizin küçük il dediğiniz yerdeki servis hatayı doğru düzgün tespit edememiş olabilir mi? sizi arayan müşteri hizmetleri acaba hiç mi geri dönüş yapmadı o servise. o servise tabiri caizse kızılmadı mı? yok canım Toyota bitmiştir Toyota'sı olan herkes aman ha dikkat edin araç dökülüyor yok servis kazıklıyor yok kalitesi şu ya da şu.. şurada şu paraya falan marka varken Toyota mı tövbe!! ben gerçekten sıkıldım

not: kesinlikle Toyota arıza yapmaz demiyorum insan yapımıdır elbet hata olur. ama sürekli bitmek bilmeyen mukayese ve karamalardan sıkıldım.

şahsi fikrim: forum sanki müşteri şikayetlerini dinleyen merkez gibi oldu. yöneticilerimizin de bu durumdan rahatsız olduğunu düşünüyorum. sürekli böyle karamsar yazıların olduğu forumu takip etmek hoş olmasa gerek.







biz burda birilerini kötülemiyoruz.basımızdan gecen olayı anlattık ve sahsi görüşümüzü yazdık.yani sen diyorsun ki servise gvenip parcayı değiştirseydin 3 bin tl verip sonra umursamasaydın.bilader koyunmuyuz biz.kimseyide karalamıyoruz.müşteri hizmetlerinin bana verdiği cevabıda  yazdım ..ayrıca müşteri hizmetleri servise kızdı yada kızmadı,bbeni alakadar etmez beni alakdar eden o servise güvenipte parcayı değiştireseydim benim ödeyeceğim miktar olur.ayrıca bu benim yasadıgım tek olay değil dahaöncede baska bir parçamda oldu aynı olay.biri balatan bitti dedi digeri ne bitmesi yazık daha cok gider (20 bin km) dedi sizce ben sucluyum servisler ve ilgilenmeyen müşteri hizmetlerimi haklı.kusura bakmayın ama biz hayaı koyun gibi yasayıp yönlenidirlen yere gidenlerden değiliz.yapılan herseyi arastırırz...buraya yazma sebebimizde milleti biliçlendirmek,bir nevi uyarmak...
ama senin anlaşılan toyotada hissen var...
Özgürlük olmayan bir ülkede ölüm ve çöküntü vardır. Her ilerlemenin ve her kurtuluşun anası özgürlüktür.M.K. ATATÜRK

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '08
  • 51 kere teşekkür etti
  • 8 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1428 : Ekim 04, 2013, 11:46:05 »
Benim şahsi kanaatim hani Toyota benim gözümde bitmiştir denecek kadar abartılacak bir olay değil bu sorun  her markada olabilir .Belki sarsıntıdan veya anlık yanlış ölçümden kaynaklı bir hata kodu düşmüş olabilir bu her elektronik motor kontrollü araçta olur .Tabi Toyota sizin gözünüzde bittiyse satıp farklı markaları tercih etme en doğal hakkınız. Şahsi fikrim birçok markaya bindim Mercedes ten sonra keyif aldığım tek araç Toyota .Mercedes alacak kudretim olmadığından son 14 yıldır  Toyota ya biniyorum.


sadece olabilir.araca hep asvaltta biniyorum.tamam dediğiniz gibi olsa bile arızalı olmayan bir parcayı hemen değiştirmek.hadi onuda gectik.müşteri hizmetlerinin tepkisi.
siz toz kondurmuyorsunuz dogrudur.basınızdan gecince anlarsınız.ayrıca değişecek dediklelri parçanın degeri 3 bin tl.30 tl değil..
öyle sarsıntınan arıza vermiş sonra düzelmiş diye bir mantık var mı? oldu her sarsıntıda verilen arızayı değiştirelim.siz sanırsam müşteir değil hissedarsınız...
Özgürlük olmayan bir ülkede ölüm ve çöküntü vardır. Her ilerlemenin ve her kurtuluşun anası özgürlüktür.M.K. ATATÜRK

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '08
  • 51 kere teşekkür etti
  • 8 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1429 : Ekim 04, 2013, 12:04:11 »
ben buraya üye olurken buranın toyotayı övme veya karalama sitesidir diye düşünerek üye olmadın.ben buranın bilgi alışverişi yapılan işlemlerde nelere dikkat edebiliriz.gibi konularda bilgi almak iamaçlı diye üye oldum..
ama herkesle paylaştıgım basıdan gecen bir soruna bu sekilde tepki gelince buranın sadece toyotayı övme sitesi oldugunu anladım..
evet toyotadan memnunum ve halada memnunum saglam araba sıkıntı yok arıza vermiyor ama arac arıza vermiyor arızalı olmayan parça değişiyor. benim bitti dememdeki kasıt yapılan yanlışlar,evet bayi yanlış yapabilir dogru ama müşteri hizmetlerinin bu konuda yeterince ilgisiz kalmasıdır.bu basit bir mesele değil,biz parayı birilerine peşkes cekerek veya çalarak kazanmıyoruz,bana değişecek dedikleri parcanında maddi boyutu belli ayrıca saglam olan birseyin arızalı diye değilmesi ise tamamen kazıktan ibarettir.

Özgürlük olmayan bir ülkede ölüm ve çöküntü vardır. Her ilerlemenin ve her kurtuluşun anası özgürlüktür.M.K. ATATÜRK

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Birazda Alman takılalım :)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • 2 kere teşekkür etti
  • 13 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1430 : Ekim 04, 2013, 12:05:38 »
Aracınızı çok hor kullanmanız,kötü yakıt almanız ve km 150 binlere geldiğinde bu katalizör denen parçanın içindeki seramik dağılıyor.Yenileri de oldukça pahalı.Şuan ki aracım vectra b ve katalizör dağılmaya başladı ses yapıyor.İçinde anahtar var mış ta sağa sola çarpar gibi.Çekişten düşürüyor.Servis fiyatı 1.250 tl.Egsoz ışığıda bazen yanıyor sensör tam olarak okuyamadığı için.bir arıza varsa sizde ileride bu ışık yanar.Geçmiş olsun.Belli km lerde çıkartıp temizletmek de fayda var yoksa dağılıyor.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Toyosundan uzakta, harap ve bitap...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 25 kere teşekkür etti
  • 54 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1431 : Ekim 04, 2013, 12:19:11 »
bazı yetkili servisler müşteriyi yolunacak kaz olarak gördüğü için/masraf çıkarmak için/sorunun kaynağını kesin olarak tespit edemedikleri için size öyle cevap vermiş olabilirler. toyotayı bitirmenize gerek yok ;) ayrıca bu tür sorun tespitleri için illaki yetkili servise gitmenize de gerek yok bence. özel servise de sorarsınız birde onların cevabını değerlendirirsiniz
..modifiye, modifiye dediğin nedir ki gülüm, ben senin için stock gezmeyi göze almışım..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '07
  • 21 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1432 : Ekim 04, 2013, 12:19:48 »
Bir insanın böyle bir durumda hele ki miktar da yüksek olunca biraz sert tepki vermesi doğaldır diye düşünüyorum.Ama bir daha alınmaz yaklaşımı abartılı. Toyota yı karalama yerine dönüştü sıkıldım artık demek te dertlerini dile getirenleri germekten başka bir işe yaramaz.
2007 Jetta Comfortline-Lpg

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 2011 Auris Sport
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 54000
  • Model Yılı: '11
  • 120 kere teşekkür etti
  • 222 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1433 : Ekim 04, 2013, 14:06:09 »
benim gibi opel alın da toyotayı mumla arayın o zaman;)
2011 Auris Sport
Atiker Nanofast, Eibach Pro-kit, Philips LumiLeds 5000k(farlar), Photon Xenon Effect 5000k(sisler), Cree Led 6000k (uzunlar), Amerikan Park(ayna ve sinyaller), Ayna Altı Kartalgöz Led, Ayakaltı Aydınlatma

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Ford C-Max
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 40000
  • Model Yılı: '12
  • 3 kere teşekkür etti
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1434 : Ekim 04, 2013, 14:06:51 »
çok saçma. Toyota bitti Toyota kazık attı. yeter ya forum inanılmaz saçma sapan konularla doldu. ilk kez birine böyle bir tepki veriyorum ama artık gerçekten foruma girip konu okumak istemez oldum. sizin küçük il dediğiniz yerdeki servis hatayı doğru düzgün tespit edememiş olabilir mi? sizi arayan müşteri hizmetleri acaba hiç mi geri dönüş yapmadı o servise. o servise tabiri caizse kızılmadı mı? yok canım Toyota bitmiştir Toyota'sı olan herkes aman ha dikkat edin araç dökülüyor yok servis kazıklıyor yok kalitesi şu ya da şu.. şurada şu paraya falan marka varken Toyota mı tövbe!! ben gerçekten sıkıldım

not: kesinlikle Toyota arıza yapmaz demiyorum insan yapımıdır elbet hata olur. ama sürekli bitmek bilmeyen mukayese ve karamalardan sıkıldım.

şahsi fikrim: forum sanki müşteri şikayetlerini dinleyen merkez gibi oldu. yöneticilerimizin de bu durumdan rahatsız olduğunu düşünüyorum. sürekli böyle karamsar yazıların olduğu forumu takip etmek hoş olmasa gerek.


Çok saçmamı?  Hayatta bazı şeylerin ciddiyetini ancak başımıza gelince anlarız.

Forumun amacı nedir? Bilgi sahibi olmak, başımıza gelen iyi ve kötü şeyleri paylaşıp fikir edinmek ve tavsiyelerde bulunmak. Bir arkadaşın canı yanmışsa biraz agrasifleşmesi normal sayılabilir. Kullanıcı olarak bize düşense arkadaşa bilmediği veya eksik kaldığı durumlarda ona yardımcı olmaktır. Sizin şu tavrınız ise suçlamaktan ileri gitmemiş.

Sizin aklınızdan geçen tahminimce birileri çıkıyor sırf markayı kötülemek için oturup yazıyor. Lütfen şunu herkes kendisine sorsun hangimiz herhangi bir markayı kötülemek için oturupta uzun uzun başımızdan geçenleri yazdık?

Sorunları okumak hoşunuza gitmiyorsa okumazsınız. Sizde hoşunuza giden iyi konuları okur. Onlara cevap yazarsınız.

2013 model sıfır aldığım Honda motorsikletin bir kaç parçasının değişmesi gerekti. Motoru servise götürdüm. Yedek parça temin edemeyen Honda Türkiye yetkilileri sayesinde tam 26 gün motor serviste mahsur kaldı. Hiçbir şekilde de mağduriyetimi gidermediler. Bende bu  markayı tamamen sildim. Soran kimseye de tavsiye etmiyorum. Çünkü sorunu yaşayan benim ve firma sattığı malın arkasında durmadı. Böyle olaylar yaşayınca insan çok daha iyi anlayabiliyor.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Sheer Driving Pleasure
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '07
  • 2229 kere teşekkür etti
  • 3419 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1435 : Ekim 04, 2013, 14:16:20 »
Okulda derste iken hocamız arkada konuşan ögrencilere hiç sesini çıkartmazdı.
Tabii bende için için kahrolurdum.
Durumu yalnız kaldıgımızda hocama sordugumda;
Doktor ölümü kesinleşen hastaya diyeti keser demişti.

Buna istiniden bizde size ne desek boş. Önünüzde yaşanmış bir problem var.

Gönlünüzden nasıl geçiyorsa o şekilde yapmanız daha hoş olacaktır.
Avensis 1.8 A/T 2007 LPG (Tomasetto)
AP900 Cruise control
www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=50407.new#new

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 600000
  • Model Yılı: '04
  • 161 kere teşekkür etti
  • 130 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1436 : Ekim 04, 2013, 14:56:16 »
çok saçma. Toyota bitti Toyota kazık attı. yeter ya forum inanılmaz saçma sapan konularla doldu. ilk kez birine böyle bir tepki veriyorum ama artık gerçekten foruma girip konu okumak istemez oldum. sizin küçük il dediğiniz yerdeki servis hatayı doğru düzgün tespit edememiş olabilir mi? sizi arayan müşteri hizmetleri acaba hiç mi geri dönüş yapmadı o servise. o servise tabiri caizse kızılmadı mı? yok canım Toyota bitmiştir Toyota'sı olan herkes aman ha dikkat edin araç dökülüyor yok servis kazıklıyor yok kalitesi şu ya da şu.. şurada şu paraya falan marka varken Toyota mı tövbe!! ben gerçekten sıkıldım

not: kesinlikle Toyota arıza yapmaz demiyorum insan yapımıdır elbet hata olur. ama sürekli bitmek bilmeyen mukayese ve karamalardan sıkıldım.

şahsi fikrim: forum sanki müşteri şikayetlerini dinleyen merkez gibi oldu. yöneticilerimizin de bu durumdan rahatsız olduğunu düşünüyorum. sürekli böyle karamsar yazıların olduğu forumu takip etmek hoş olmasa gerek.
herşeyden önce sizin bu tavrınız veya sorununu yazan arkadaşa bu şekilde cevap vermeniz nekadar doğru. Araba gerçekten öyle birşey ki hem insana keyif veriyor en ufak bir yerine çizik geldiğinde bir okadar insanın canını sıkar arkadaşında başına gelen can sıkıcı olabilir böyle bir tepki normal diye düşünüyorum ben uzun bir zaman önce aracımı ciddi bir bakıma soktum ve değişikleri formda yazdım servisin bana söyledikleri cıkardıkları fiyatla özel serviste yaptıklarım, fiyatı ve araçtaki değişikleri yazdım ama tabi toyota bitti demedim oda farklı :) gerçekten insanın başına gelmeden anlayamıyor
2004 corolla sol

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 12000
  • Model Yılı: '15
  • 1041 kere teşekkür etti
  • 900 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1437 : Ekim 04, 2013, 15:19:59 »
Ben bazen acaba toyotaya çok mu yükleniyorum diye kendi kendime soruyordum . Bu başlığı görünce benim başıma gelenlerden dolayı yazdıklarımın normal olduğunu anladım . :)

Benim başıma gelenler Özgür beyin başına gelse nasıl bir mesaj yazardı merak ediyorum . Temennim gelmemesi yönünde ama bu kadar ufak bir şey için bu kadar tepki niye onu anlamadım . Yanlış anlaşılmasın Özgür bey sonuna kadar haklı servis bir hata yapmış üstüne merkez servisin hatasını kabullenip o servis ile ilgili gerekli yaptırımları uygulamak yerine sorun kendiliğinden çözülmüş demiş. Bunun elle tutulur bir tarafı yok ama bundan çok daha fazla sorun yaşayan biri olarak bu kadar tepki de fazla diye düşünüyorum . Böyle düşünmeyene de saygı duyarım orası ayrı .


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: AB+
  • 49 kere teşekkür etti
  • 15 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1438 : Ekim 04, 2013, 15:31:16 »
ben öncelikle hissedar değilim. forumun sadece en basit üyelerinden biriyim. burada özgür bey yaşadığı problemden bahsetmiş. gereksiz yere para vermeden sorun kendiliğinden düzelmiş. oldukça sevindim geçmiş olsun . 3000 benim için de büyük para.

ancak şu da bilinmelidir ki burada Toyota hakkında şikayetçi olanlardan daha fazla Toyota markasını seven insanlar da var. aracıyla problem yaşayıp makul yaklaşan (Mahmut m dalı) gibi arkadaşlarımız da. siz en başta servis bana böyle yaklaştı ne yapmam lazım deseniz? soruna çözüm aramak yerine sizin bu öfkeli tutumunuz karşında elbet ben ya da birileri size bu şekilde cevap verecektir.

tekrar geçmiş olsun
yeni auris 1,6 advance multidrive s

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: AB+
  • 49 kere teşekkür etti
  • 15 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1439 : Ekim 04, 2013, 15:35:40 »
peki Toyota markasını kötüleyen arkadaşlar. sizlerin buraya yazdığı yorumlar sebebiyle sürekli acaba Toyota alarak kazık mı yedim düşüncesine sahip olmak nasıl bir duygu.. bir de bu açıdan düşünün!! lütfen sorunlarımıza daha yapıcı yaklaşarak çözüm arayalım.. kaldı ki bu forum yardımlaşmayı gerçekten seven insanlarla dolu
yeni auris 1,6 advance multidrive s