Gönderen Konu: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)  (Okunma sayısı 458327 defa)

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
    • Sadece Toyota
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 6500
  • Model Yılı: '20
  • 1127 kere teşekkür etti
  • 2369 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1400 : Nisan 09, 2013, 16:59:04 »
Şu ana kadar genelde olumsuz eleştiriler yaptık. Küçük de olsa olumlu bir eleştiri yapayım.

Geçen haftalarda servise direksiyon ara mili değişimi için gittiğimde aracım 2 saat kadar içeride kaldı. Neyse, aracın sorununu hallettiler ve aldım evime döndüm. Devam eden birkaç günün ardından aracımı yıkadım. Kaputu açtım motorun kapağını ve diğer kapakları silmek için. Motor koruma kapağı dışında aküyü ve diğer kısımları koruyan sert plastiklerin vidalar bende eksikti.  Kimisi kırılmış kimisi kaybolmuştu. Uzun zamandır da takmadım.  O iç kısımları temizlemek için sert plastikleri çekiyorum çekiyorum gelmiyor. Allah Allah dedim kendi kendime neden gelmiyor bunlar diye. Sonra dikkatlice bir baktım ki ne göreyim, servistekiler bütün vidaları takmışlar. Hay Allah dedim ayakta bir dakika öyle kalakaldım. Çünkü normalde böyle birşey yapmazlar ve yaparlarsa da parasını söke söle alırlardı. Çok şaşırdım o gün. Hala da şaşkınım. Neden şaşkınım ; çünkü aynı gün benim aracın altında birkaç sert plastiği tutturmak için hani şu 100 tanesi 5 liraya satılan plastik kelepçelerden takmışlardı. Beş tanesi için 13 lira fatura yazmızlardı. Yani 13 liraya heralde 250 tane alınır piyasadan. Bu motor plastiklerinin vidalarını nasıl bedavaya taktılar anlamış değilim.

Belki unuttular faturalandırmayı, belki de bir güzellik yaptılar bilemiyorum. Ama ufak da olsa bende sempati oluştu bu durumda. Ya işte, kullanıcıların gönlünü almak birkaç vida kadar kolay aslında.

Yerinizde olsam aracınızı yapan teknisyeni öğrenir bizzat kendisine teşekkür ederdim, muhtemelen o teknisyen yapmış ve iş emrine yazmamıştır yoksa faturada görmeniz kaçınılmazdı :)

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1400 : Nisan 09, 2013, 16:59:04 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 8 kere teşekkür etti
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1401 : Nisan 09, 2013, 20:33:50 »
Hayra yormayın, unutmuşlardır, unutmuşlardır...
Bir gün öleceğinin idrakinde olanlar, asla kalp kırmaz!

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
    • FlickR -FotoShare
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • 148 kere teşekkür etti
  • 105 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1402 : Nisan 09, 2013, 21:00:48 »
Hayra yormayın, unutmuşlardır, unutmuşlardır...

Belki de, bu da mümkün.

Yerinizde olsam aracınızı yapan teknisyeni öğrenir bizzat kendisine teşekkür ederdim, muhtemelen o teknisyen yapmış ve iş emrine yazmamıştır yoksa faturada görmeniz kaçınılmazdı :)

Ben de teknisyenlerle ilgili olduğunu düşünüyorum. Bilseydim kim olduklarını aslında teşekkür edilebilirdi gerçekten.

Cidden bu kadar kolay aslında :alkis:
Bu biraz da ticari ahlakla alakalı, acaba hangi servis öğrenebilir miyiz???


Erzurum İkbal Toyota.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: B-
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1403 : Nisan 28, 2013, 01:45:05 »
sizlerle burada 26 nisan cuma günü Toyota ALJ Ankara Yenimahalle ve Çankaya servislerinde yaşadığım ilginç bir olayı paylaşacağım.

26 Nisan Cuma Günü saat 08:30'da Toyota ALJ Ankara Yenimahalle (istanbul yolu)de  bulunan yaz lastiklerimi taktırmak için başvurdum. Randevusuz geldiğimi belirttim. bana yardımcı olup olamayacaklarını sordum. Sonuçta ben 20 senedir araba kullanıyorum. son 3 senedir de Toyota kullanıyorum. Arabamı da hep yetkili servislere teslim ederim. her servis için randevuyu zaten alırım. Biraz da daha önce gördüğüm ilgiye güvenerek hafta içi olduğunu da düşünerek şansımı bir deneyim diye servise gittim, benim gittiğim sırada servis de hiç araç yoktu. Bana 4 defa randevumun olup olmadığını sordular. En sonunda randevusuz işlem yapamayacaklarını. Ancak arabamı bırakırsam saat 14.00 a kadar teslim edebileceklerini söylediler. Yani düşünebiliyor musunuz bir lastik değişimi için sabah saat 08:30dan saat 14:00 a kadar tam 5,5 saat lastik değişimi için zaman geçireceğim.   Ben tamam dedim. Öyle olsun ama bari lastiklerimi bana verin ben dışarıda değiştirteyim, sonra da geri getireyim dedim. ona da eğer lastiklerinizi alırsanız bir daha buraya teslim edemezsiniz dediler. yani burada beni çaresiz ve muhtaç durumda bıraktılar. Sonuç olarak, bir kere servis şefi olduğunu düşündüğüm beyefendinin tavırları da çok hoş değildi. Biraz daha yapıcı davranmaları gerekiyordu.  Toyota'nın CEO'su Ali Haydar Beyin müşteri odaklı açıklamalarının tam tersi bir davranış içerisindeydiler. Daha sonra o sinirle oradan ayrıldıktan sonra derdimi paylaşmak için aynı gün içinde saat 09:15 sularında Toyota iletişim merkezini arayarak derdimi paylaşmak istedim.  ki servisteki arkadaşlar 45 dakika benimle tartışmak yerine lastiklerimi değiştirmiş olsalardı hiç bir sıkıntı kalmayacaktı. Sonuçta dedim ya kimse yoktu zaten. İletişim merkezinden de 2. darbeyi yedim. Çünkü onlar da serviste söylenenlerin dışında bir şey söylemeyip yardımcı olamayacaklarını söylediler.
Büyük bir hayal kırıklığı yaşadım. Araba ne kadar iyi olursa olsun servisin ustaları kadar ön büro ekibinin de iyi olması gerekmez mi? servis sadece km bakımları ile mi ilgileniyor? Her servise lastik değişimi için gün 4 arabadan fazla lastik değiştirmeyeceksiniz talimatı mı var? Neden beni bu kadar yokuşa sürdüler.
Neyse daha sonra saat 09:45 gibi Eskişehir yolundaki ALJ toyota Çankaya yı aradım. Olayı yukarıdaki bütünlüğü ile onlara da anlattım. Lastiklerimi değiştirmem gerektiğini ve mağdur olduğumu söyledim. Oradaki servis şefi Sn Deniz ÖZ Beyefendi gerçekten çok profesyonel biri, öncelikle beni sakinleştirdi ve kendisi bu işi halledebileceğini lastiklerimi oradan değiştirebileceklerini söyledi. Saat 10:00 da Aynı yerden Seda Hanım benimle iletişime geçti saat 11:00 için randevu alım ve saat 11:00 da servise giderek lastiklerimi değiştirdim. Resmen siyahla beyaz gibi. Ama işin en ironik kısmı  ne biliyor musunuz? Müşteriye gerçekten yardımcı olmak için deli divane olan Ankara Eskişehir yolundaki ALJ Toyota’nın Ağustos ayında tasfiye edileceği.

Size tavsiyem keisnlikle istanbul yolundaki servisi denememeniz.
en azından ben denemeyeceğim.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 2012 yaris 1.33 fun multidrive s
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: B+
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1404 : Nisan 28, 2013, 20:40:36 »
toyota bu konuda üçüncü dünya ülkeleri standartlarında ben 5 ay da bir yetkiliden zor cevap aldım oda olumsuz ama yeni aracım leon seata 1 mesaj yazdım 3 ayrı kişi aradı ertesi gün bir derdimi dinledi biri geryini yaptı diğeri memnuniyetimi sordu açıkçası toyota nın her halükarda arabamı datıyorum tavrı hiç hoş değil
dünyanın en yüksek tepesinede çıksan oturacağın yer kendi kıçının üzeridir

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1405 : Mayıs 02, 2013, 18:24:17 »
toyota bu konuda üçüncü dünya ülkeleri standartlarında ben 5 ay da bir yetkiliden zor cevap aldım oda olumsuz ama yeni aracım leon seata 1 mesaj yazdım 3 ayrı kişi aradı ertesi gün bir derdimi dinledi biri geryini yaptı diğeri memnuniyetimi sordu açıkçası toyota nın her halükarda arabamı datıyorum tavrı hiç hoş değil
   Sizin kayıp stepne işi ne oldu Ali bey?
Leon'dan Crafter'a Passat'tan A4'e kadar hem araçlardan hem de servis ve hizmetlerinden hepsinden memnundum(A4 ile devam ediyor memnuniyet).VW ile Mercedes arasında bir örnek verirsem eğer VW'den memnun kalmadığım bir olayı yazayım.
   2010 yılının Kasım'ında İsuzu otobüsümüz için Mercedes Mengerler'den basamak halı tutucu klipsi almıştım.Toplamda ödediğim tutar 18€.İki ayda bir düzenli olarak bana dergi ve önemli gün ve haftalarda da tebrik mesajı gelir.Ama Doğuş grubuna baktığım zaman 1 A4,1 Leon 1 Crafet ve 1 Passat sıfır aldık.İkinci el olan diğer Audi'ler de hep Doğuş oto'da bakımları yapılırdı.Bir güne bir gün anket dışında hiç aranmadım.Çok önemli bir şey mi? Elbette hayır.Ama müşteriye küçük ama hoş jestlerdir bu tarz şeyler.
   Aklıma gelmişken geçen gün Toyota tarafından bir anket firması aradı beni.Yarım saat sonra müsait olurum tamam dediler hala arayan yok.Çok merak ettim acep ne soracaktılar :wacko:
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 100
  • Model Yılı: '10
  • 367 kere teşekkür etti
  • 316 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1406 : Mayıs 02, 2013, 18:36:11 »
   Sizin kayıp stepne işi ne oldu Ali bey?
Leon'dan Crafter'a Passat'tan A4'e kadar hem araçlardan hem de servis ve hizmetlerinden hepsinden memnundum(A4 ile devam ediyor memnuniyet).VW ile Mercedes arasında bir örnek verirsem eğer VW'den memnun kalmadığım bir olayı yazayım.
   2010 yılının Kasım'ında İsuzu otobüsümüz için Mercedes Mengerler'den basamak halı tutucu klipsi almıştım.Toplamda ödediğim tutar 18€.İki ayda bir düzenli olarak bana dergi ve önemli gün ve haftalarda da tebrik mesajı gelir.Ama Doğuş grubuna baktığım zaman 1 A4,1 Leon 1 Crafet ve 1 Passat sıfır aldık.İkinci el olan diğer Audi'ler de hep Doğuş oto'da bakımları yapılırdı.Bir güne bir gün anket dışında hiç aranmadım.Çok önemli bir şey mi? Elbette hayır.Ama müşteriye küçük ama hoş jestlerdir bu tarz şeyler.
   Aklıma gelmişken geçen gün Toyota tarafından bir anket firması aradı beni.Yarım saat sonra müsait olurum tamam dediler hala arayan yok.Çok merak ettim acep ne soracaktılar :wacko:

Musaitmisiniz diye soracaklardi.:) Sen direk cevabi verice soruya gerek kalmadi. Sonrasinda da aramadilar :rofl: :rofl:

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 8 kere teşekkür etti
  • 22 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1407 : Mayıs 03, 2013, 14:54:26 »
Arkadaşlar merhabalar, 20.000 bakımı için Bursa Akkoyunlu 440 Tl fiyat verirken,Balıkesir Toyota Plaza Altan 300-350 Tl fiyat verdi.İller arası bu denli fark normalmi?Teşekkürler

Çavdarlı yı aradınızmı? oradanda fiyat alın bence.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0-
  • 4 kere teşekkür etti
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1408 : Mayıs 03, 2013, 23:39:09 »
Çavdarlı yı aradınızmı? oradanda fiyat alın bence.
oradanda almıştım.akkoyunluya yakın fiyat vermişlerdi ancak Balıkesir altan otomotive gidince gerçek fiyat orada ortaya çıktı.bir yanlışlık olmuş,yanlış fiyat vermişler vs vs vs...Sonuç:üç aşağı beş yukarı fiyat hepsinde aynı

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Toyot'AŞK Coroll'AŞK
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 17 kere teşekkür etti
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1409 : Mayıs 07, 2013, 22:44:15 »
Arkadaşlar, 2012 Model Beyaz Corolla sahibiyim. Geçen hafta apartmanın otoparkında bir komşum aracıyla geri geri çıkarken çamurluğuma vurmuş.
Kaza tutanağı tutup doğru Ankara Toyan Plazaya gittim. Çamurluk değişti. Ama bir de ne göreyim, Rengi %40 bile tutmamıştı. Hatalarını kabul ettiler. Çamurluk yeniden zımparalandı. Yeniden boya atıldı. Tekrar teslim almaya gittim ama rengi bu sefer %80 ancak tutmuştu.
Mazeretleri yerin 2 kat altında işlemi gerçekleştirdikleri idi.
Artık bişe demedim. Lanet ettim ve aldım geldim arabamı. Lütfen siz de yetkili servis diye aldanıp gitmeyin arkadaşlar.
Ayrıca resmi yollu şikayet edebileceğim bir merci varsa söylerseniz sevinirim.
İyi akşamlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10300
  • Model Yılı: '23
  • 424 kere teşekkür etti
  • 978 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1410 : Mayıs 07, 2013, 22:57:31 »
o mazeret olamaz da, şaşırdım çünkü 91 model ve metalik koyu gri olan bizim aracın rengini çok güzel tutturmuşlardı. Opak Beyaz'ın boyanması daha kolay olsa gerek...
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler   

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Toyosundan uzakta, harap ve bitap...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 25 kere teşekkür etti
  • 54 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1411 : Mayıs 07, 2013, 23:01:33 »
keşke o haliyle de almasaydınız. ayrıca bir kaç yerde beyazın rengini tutturmanın daha zor olduğunu okudum ama nedendir bilmem.
..modifiye, modifiye dediğin nedir ki gülüm, ben senin için stock gezmeyi göze almışım..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '12
  • 5 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1412 : Mayıs 23, 2013, 09:08:04 »
Kartal Sanayi Fevzi Yıldırım dan başka servis tanımam.

gökkuşağının eski usta başıdır kendisi yaklasık 18 yıldır kendisine giderim 3 kuşak toyotacıyım sulalem de toyotacı,
yetkili servislerin hic birinde görmedigim işi burda gördüm, bende asla yetkili servise gitmem
1995 Corolla 1.6 XLİ,
2005 Corolla 1.6 HB AT,
2012 Corolla 1.4 D 4D MM T

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • İskender ERSÖZ
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 52000
  • Model Yılı: '12
  • 49 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1413 : Mayıs 23, 2013, 10:43:43 »
Arkadaşlar Kasım-2012'de  almış olduğum Avensisimi 1.000 km bakımı için zannediyorum ocak ayıydı Ankara alj'ye  (Eskişehir yolu üzeri) götürmüştüm.Bundan önce hiç sıfır araba almadığım için 1.000 Km bakımını çok detaylı bir bakım zannetmiştim.meğer öyle değilmiş, bir şikayetim vardı onu yetkili arkadaşa iletmiştim camekandan her şey görüldüğü için istediğim şekilde ilgilenmediklerini düşündüm.açıkçası sinirlerim bozuldu 60 milyarlık araba alıyorsunuz ilgi bu mu demiştim.Bunun üzerine iş yerine gelince İstanbul merkeze e-mail atarak düşüncelerimi belirttim.Takriben ertesi gün beni telefonumdan arayarak sıkıntınızın ilgili mercilere aktarıldığını ve en kısa zamanda tarafıma cevap verileceğini söylediler. Gerçektende öyle oldu Servis Müdürü Sy Deniz  ÖZ beni arayarak konu hakkında bilgi aldı.Herşeyi anlattım yine beni servise davet ederek  daha detaylı bilgi verebileceğini söyledi.Eşimle gittiğimde şikayetimi ustaların yanında detaylı olarak anlatarak beni ikna etti.Bizede teşekkür etmekten başka bir şey kalmadı.gerçekten çok ilgi ve alaka göstermişti.burdan kendisine tekrar teşekkür ediyorum.Dedikleride çok doğru çıktı ve sıkıntıda bitti.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1414 : Mayıs 26, 2013, 15:29:25 »
2012 1.6 Comfort Extra Toyota Auris sahibiyim. Aracımın ses sisteminden nefret ediyorum. Tavsiyeniz ne olur ? Ayrıca anfili ses sistemi taktırmak ta istemiyorum. Aracımın orijinal hoparlörlerinin yerine ne taktırsam uygun olur ? Teşekkürler...
*060*155*

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Resim gençliğimden (42 yaşımdayken)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 15 kere teşekkür etti
  • 84 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1415 : Mayıs 26, 2013, 17:51:05 »
Osman , Sigarayı ne zaman bırakıyorsum

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 149000
  • Model Yılı: '09
  • 341 kere teşekkür etti
  • 233 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1416 : Mayıs 26, 2013, 18:27:06 »
Arkadaşlar, 2012 Model Beyaz Corolla sahibiyim. Geçen hafta apartmanın otoparkında bir komşum aracıyla geri geri çıkarken çamurluğuma vurmuş.
Kaza tutanağı tutup doğru Ankara Toyan Plazaya gittim. Çamurluk değişti. Ama bir de ne göreyim, Rengi %40 bile tutmamıştı. Hatalarını kabul ettiler. Çamurluk yeniden zımparalandı. Yeniden boya atıldı. Tekrar teslim almaya gittim ama rengi bu sefer %80 ancak tutmuştu.
Mazeretleri yerin 2 kat altında işlemi gerçekleştirdikleri idi.
Artık bişe demedim. Lanet ettim ve aldım geldim arabamı. Lütfen siz de yetkili servis diye aldanıp gitmeyin arkadaşlar.
Ayrıca resmi yollu şikayet edebileceğim bir merci varsa söylerseniz sevinirim.
İyi akşamlar.

Mustafa bey,
Öncelikle geçmiş olsun.  Boya konusunda siz üstelemezseniz üstün körü yapıyorlar. İlk savunmaları da tamponun plastik, kasanın metal aksam olması ve bu yüzden rengin tutmayabileceği. Ancak siz üstelerseniz yerin değil iki kat altında, on iki kat altında bile rengi tutturuyorlar. Hele ki beyaz renkte. Keşke almadan üsteleyip yeniden boyatsaydınız. Bence yeniden gidin ve boyadan memnun olmadığınızı söyleyin ve yeniden boyamalarını isteyin. %40 dan %80 e çıkan oranın %100 tutturabildiklerini göreceksiniz. Siz hakkınızı aramaz ve üstelemezseniz onlar sizin istediğinizi yapmazlar.
2009, Lacivert, Jeep Cherokee 2.8 CRD Limited, A/T, C/C,

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 38800
  • Model Yılı: '10
  • 34 kere teşekkür etti
  • 64 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1417 : Mayıs 26, 2013, 22:45:59 »
Arkadaşlar, 2012 Model Beyaz Corolla sahibiyim. Geçen hafta apartmanın otoparkında bir komşum aracıyla geri geri çıkarken çamurluğuma vurmuş.
Kaza tutanağı tutup doğru Ankara Toyan Plazaya gittim. Çamurluk değişti. Ama bir de ne göreyim, Rengi %40 bile tutmamıştı. Hatalarını kabul ettiler. Çamurluk yeniden zımparalandı. Yeniden boya atıldı. Tekrar teslim almaya gittim ama rengi bu sefer %80 ancak tutmuştu.
Mazeretleri yerin 2 kat altında işlemi gerçekleştirdikleri idi.
Artık bişe demedim. Lanet ettim ve aldım geldim arabamı. Lütfen siz de yetkili servis diye aldanıp gitmeyin arkadaşlar.
Ayrıca resmi yollu şikayet edebileceğim bir merci varsa söylerseniz sevinirim.
İyi akşamlar.
Toyan Plaza çok uzun zamandır Toyota müşteri memnuniyeti konusunda geri kalmış bir servis.Yakında da servis ve bayiliği sona erecek.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Dr. Driver
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 63 kere teşekkür etti
  • 384 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1418 : Temmuz 31, 2013, 01:20:46 »
arkadaşlarla muhabbet ederken konu bir anda masada duran arabamın anahtarına geldi. Arkadaş olsa olsa 100 tldir dedi ben de 250-300 tl falandır dedim. iddialaştık sonra ben de kdz ereğli genç tüylüoğlunu aradım sordum 2012 aurise ikinci bir kumandalı yedek anahtarı ne kadar dedim karşımdaki beyfendi 950 tl dedi az kalsın bayılıyodum :o o gün bugündür anahtara arabadan fazla dikkat ediyorum mazallah bişey falan olur:)
R1 35 
╚╬╬╬     Yolumuza Auris olmadan devam ediyoruz :(
  24 6   
Bu sene de şampiyon görelim sizi!! Beşiktaşk En Büyük Aşk

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 14 kere teşekkür etti
  • 18 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1419 : Ekim 01, 2013, 22:23:24 »
arkadaşlarla muhabbet ederken konu bir anda masada duran arabamın anahtarına geldi. Arkadaş olsa olsa 100 tldir dedi ben de 250-300 tl falandır dedim. iddialaştık sonra ben de kdz ereğli genç tüylüoğlunu aradım sordum 2012 aurise ikinci bir kumandalı yedek anahtarı ne kadar dedim karşımdaki beyfendi 950 tl dedi az kalsın bayılıyodum :o o gün bugündür anahtara arabadan fazla dikkat ediyorum mazallah bişey falan olur:)
Ne saçma birşey ben anlamıyorum bunun maliyeti nedir nasıl bir düzendir sistemdir çözemedim. Sanayilerdede yapıyorlar en iyisi mantıklısı onlara yaptırmak en kötü yarı yarıya gelir. Kasko anahtar kayıp olursa desteği olmuyormu?