Gönderen Konu: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)  (Okunma sayısı 458447 defa)

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Sakarya - Artık ANKARA
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 70 kere teşekkür etti
  • 87 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1380 : Şubat 24, 2013, 23:35:20 »
Tekrar merhaba. Servislerle ilgili bir de şöyle bir alışkanlık veya hastalık seviyesinde bir uygulama var. Gittiğiniz her servis sizi ücretsiz reklam aracı gibi görüyor olsa gerek ki herkes eski çerçeveleri söküp kendi reklamı bulunan plaka çerçevelerini takıyor. Tabi sizin tamponunuz delik deşik oluyor. Çerçeveyi söktüğünüzde çok net farkediliyor.Orjinal vida yerleri olduğu gibi dururken (uğraşmak istemiyorlar sanırım) şarjlı matkabı rastgele sallamak daha kolay geliyor galiba. Bunları yaşadıkça ve gördükçe tecrübe ediyoruz maalesef. Naçizane tavsiyem reklamsız çerçeve ya da çerçevesiz plaka kullanmak (ben öyle yaptım) ve servise girişte değiştirilmemesini ayrıca vurgulamak. Görüşmek üzere hoşçakalın
2012 Avensis Elegant Extra   "Türkü dinlemeyen Türk'ü anlamaz"

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1380 : Şubat 24, 2013, 23:35:20 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Sakarya - Artık ANKARA
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 70 kere teşekkür etti
  • 87 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1381 : Şubat 24, 2013, 23:39:36 »
Bu olayı Toyota Müşteri Hizmetleri ile muhakkak konuşun.

Cenk bey tavsiye için sağolun. İnşallah olumlu bir sonuç alırım. En azından başkalarının da mağduriyetini engellemiş olurum sanırım.
2012 Avensis Elegant Extra   "Türkü dinlemeyen Türk'ü anlamaz"

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 2013 Corrola Advance 1.6 CVT /İnci Beyazı
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 222 kere teşekkür etti
  • 102 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1382 : Şubat 24, 2013, 23:45:36 »
Tekrar merhaba. Servislerle ilgili bir de şöyle bir alışkanlık veya hastalık seviyesinde bir uygulama var. Gittiğiniz her servis sizi ücretsiz reklam aracı gibi görüyor olsa gerek ki herkes eski çerçeveleri söküp kendi reklamı bulunan plaka çerçevelerini takıyor. Tabi sizin tamponunuz delik deşik oluyor. Çerçeveyi söktüğünüzde çok net farkediliyor.Orjinal vida yerleri olduğu gibi dururken (uğraşmak istemiyorlar sanırım) şarjlı matkabı rastgele sallamak daha kolay geliyor galiba. Bunları yaşadıkça ve gördükçe tecrübe ediyoruz maalesef. Naçizane tavsiyem reklamsız çerçeve ya da çerçevesiz plaka kullanmak (ben öyle yaptım) ve servise girişte değiştirilmemesini ayrıca vurgulamak. Görüşmek üzere hoşçakalın

Bu olayın yaşandığı servislerin isimleri genel merkeze iletin email ile ve ısrarla arayın. Ben bukadar ciddi olmayan sorunlar için bile irtibata geçiyorum gerçi müşteri hizmetleri benim arama fırsat vermeden sürekli geri dünüş yapıyorlar. Rapor ettiğim tüm konularda gelişmeleri muhakkak arayıp bildiriyorlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 2013 Corrola Advance 1.6 CVT /İnci Beyazı
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 222 kere teşekkür etti
  • 102 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1383 : Şubat 24, 2013, 23:46:36 »
Bu olayın yaşandığı servislerin isimleri genel merkeze iletin email ile ve ısrarla arayın. Ben bukadar ciddi olmayan sorunlar için bile irtibata geçiyorum gerçi müşteri hizmetleri benim arama fırsat vermeden sürekli geri dünüş yapıyorlar. Rapor ettiğim tüm konularda gelişmeleri muhakkak arayıp bildiriyorlar.

Bayağı devrik yazmışım pardon !

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Sakarya - Artık ANKARA
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 70 kere teşekkür etti
  • 87 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1384 : Şubat 25, 2013, 01:06:04 »
Bayağı devrik yazmışım pardon !

Hiç sorun değil, her zaman zarfa değil biraz da mektuba bakmak lazım. Tavsiyeleriniz için teşekkürler.Bunlar biraz uzak olduğum konular.
2012 Avensis Elegant Extra   "Türkü dinlemeyen Türk'ü anlamaz"

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0-
  • 4 kere teşekkür etti
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1385 : Şubat 25, 2013, 13:08:23 »
Arkadaşlar merhabalar, 20.000 bakımı için Bursa Akkoyunlu 440 Tl fiyat verirken,Balıkesir Toyota Plaza Altan 300-350 Tl fiyat verdi.İller arası bu denli fark normalmi?Teşekkürler

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Sakarya - Artık ANKARA
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 70 kere teşekkür etti
  • 87 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1386 : Şubat 25, 2013, 17:12:35 »
Arkadaşlar merhabalar, 20.000 bakımı için Bursa Akkoyunlu 440 Tl fiyat verirken,Balıkesir Toyota Plaza Altan 300-350 Tl fiyat verdi.İller arası bu denli fark normalmi?Teşekkürler

Engin bey merhaba.İller arası mı bu fark bilmiyorum ama bana da 10.000 bakımında 350 tl fiyat çıkarmışlardı. Bayi ile alakalı olduğunu düşünüyorum. Hepsinin kar marjı farklı. Pazarlık sünnettir. Muhakkak pazarlık yapın zaten pazarlık payını da fiyata dahil ettiklerini düşünüyorum. Hoşçakalın
2012 Avensis Elegant Extra   "Türkü dinlemeyen Türk'ü anlamaz"

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Today Tomorrow Toyota
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A+
  • 17 kere teşekkür etti
  • 8 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1387 : Şubat 25, 2013, 17:44:08 »
Toyota bayii ve servirslerine gerçekten üzülüyorum, bukadar kâr markajlı iş yapmaları beni yıprattı 30.000 bakımına gidicem gerçekten korkuyorum gitmeye bazen astronomik rakamlar çıkarıyorlar.
R1 3 5 
╚╬╬╬      2012 Auris 1.33 Comfort.
  2 4 6

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1388 : Mart 08, 2013, 12:12:50 »
     Arkadaşlar merhaba.İzmir'de benim ve arkadaşımın Toyota marka araclarımız var.Başımıza gelen bir olayı anlatmak istiyorum.Arkadaşımın aracı 2009 model.ve uzatılmış garantisi var.Bu sebeple yetkili servise gştmesi gerekiyor.Bir cumartesi beraber Borovalı'ya gittik 30.000 km bakım için.Servis danışmanı bayan daha kayıt açarken bize başladı ekstra seyler çıkarmaya.motor temizlenmesi,enjektör temizlenmesi...falan filan...
      Aradan 1 saat geçti bize disk ve balatalarının değişmesi gerektiği ve bunun garantiye girmediğini söylediler.Balata'nın ve disk in arasına taş girdiğini ve disk cizildiği söylendi...tabiki çok yüksek maliyet çıktı ve yaptıramadık.
   Benim aracımı götürdüğüm Akdemir'den ayrılmış olan arkadaşlar var.Garaj Çınarlı.Özel Servis.aracı oraya götürdük.baktılar ve hiç birşey olmadığını belirttiler.Burda çalışan arkadaşlar da TOYOTA dan ayrılma...Özellikle Cem bey çok ilgilendi.
    Arkadaşımda bundan sonra bakım harici hiç bir şeyi yetkili serviste yaptırmamaya karar verdi..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 8 kere teşekkür etti
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1389 : Mart 09, 2013, 19:44:36 »
     Arkadaşlar merhaba.İzmir'de benim ve arkadaşımın Toyota marka araclarımız var.Başımıza gelen bir olayı anlatmak istiyorum.Arkadaşımın aracı 2009 model.ve uzatılmış garantisi var.Bu sebeple yetkili servise gştmesi gerekiyor.Bir cumartesi beraber Borovalı'ya gittik 30.000 km bakım için.Servis danışmanı bayan daha kayıt açarken bize başladı ekstra seyler çıkarmaya.motor temizlenmesi,enjektör temizlenmesi...falan filan...
      Aradan 1 saat geçti bize disk ve balatalarının değişmesi gerektiği ve bunun garantiye girmediğini söylediler.Balata'nın ve disk in arasına taş girdiğini ve disk cizildiği söylendi...tabiki çok yüksek maliyet çıktı ve yaptıramadık.
   Benim aracımı götürdüğüm Akdemir'den ayrılmış olan arkadaşlar var.Garaj Çınarlı.Özel Servis.aracı oraya götürdük.baktılar ve hiç birşey olmadığını belirttiler.Burda çalışan arkadaşlar da TOYOTA dan ayrılma...Özellikle Cem bey çok ilgilendi.
    Arkadaşımda bundan sonra bakım harici hiç bir şeyi yetkili serviste yaptırmamaya karar verdi..

Kan emici bunlar...
Merkeze şikâyet etmeli.
Olmadık yerden kilitlemeye çalışıyorlar. Ayıp...
Bir gün öleceğinin idrakinde olanlar, asla kalp kırmaz!

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • .....Kendin Ol Yeter......
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 148750
  • Model Yılı: '05
  • 77 kere teşekkür etti
  • 415 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1390 : Mart 09, 2013, 19:54:54 »
Arkadaşlar bakım fiyatları servisten servise değişiyor.Bunun nedenini ise şöyle söyliyeyim size,Benimle aynı aracı olan bir arkadaşım 30000 bakımını benden 1 ay önce  300 liraya yaptırmıştı.Bende aynı bakımı başka bir plazada 250 liraya yaptırmıştım.Ancak arada farklar vardı balata temizleme spreyi,enjektör temizleyici,cam suyu kullanımı birde motor temizleme spreyi vardı.Balata temizleme 10 lira,enjektör temizleyici 30 lira,camsuyu(250 ml) adet fiyatı 5 lira,motor temizleme 20 lira idi.Balata temizleme spreyinin belki %20 si kullnılıyor ama 10 lira örneğin.Yani o yüzden sarf malzemeden dolayı bile fark oluyor.
......Direksiyonda eşek varsa kaputun altındaki beygirlerin hiçbir önemi yoktur......

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1391 : Mart 16, 2013, 12:25:16 »
Arkadaşlar herkese iyi haftasonları...Dün aracımın camına broşür bırakmışlar..İlk defa bir özel servisin böyle bir kampanya yaptıgını görüyorum..Açıkçası ben çok beğendim..İncelemek isterseniz size de aşağıdaki link'i atıyorum..Aradım ve bakım fiyatlarının işçiliklerini sordum.Gerçektende işçilik fiyatları da makul ve garanti veriyorlar..Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana.. :alkis:

http://www.garajcinarli.com/

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Hilux
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: '08
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1392 : Mart 20, 2013, 12:29:07 »
kesinlikle sadece kızgınlıkla yazmıyorum !!!
sivas servis tam bir rezalet,memnun kalanlar elbette olmuştur ama bikaç defa bakım için ve bir kez de kaza sebebiyle gittim,yüzüme bile bakan olmadı,resmen başlarından savdılar,aracımı yeniden götürmemekte kararlıyım,gerekli bakımları iyi ustalara yaptırıyorum çok da memnunum

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • TOYOTA bir yasam bicimidir
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1393 : Mart 24, 2013, 18:29:10 »
ARKADAŞLAR BEN YENİ BİR SERVİS BULDUM HERKESE TAVSİYE EDERİM MİTHAT KARATAŞ  TOYOTRONİC SERVİS ADAM İŞİNİN ERBABI TOYOTA TEKNİSYENLİK BİRİNCİLİGİ VAR GOOGLEDAN ARAYIN BULUN ARASTIRIN DERİM    http://www.toyotronic.com/tr/index.jsp

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Resim gençliğimden (42 yaşımdayken)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 15 kere teşekkür etti
  • 84 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1394 : Mart 24, 2013, 19:53:04 »
İzmirde özel servis bilen varmı

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1395 : Mart 25, 2013, 13:02:10 »
Kemal bey İZMİR'de ben GARAJÇINARLI isminde bir servise gidiyorum... AKDEMİR'den ayrılan personeller varmış orada... Özellikle Cem Bey çok ilgili..tavsiye ederim..Yeri de yine Akdemir'e yakın. Çınarlı doğum hastanesinin yanında... Hatta web sayfası da www.garajcinarli.com. İncelemenizi tavsiye ederim.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 145000
  • Model Yılı: '12
  • 23 kere teşekkür etti
  • 45 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1396 : Mart 25, 2013, 18:56:28 »
Kemal bey İZMİR'de ben GARAJÇINARLI isminde bir servise gidiyorum... AKDEMİR'den ayrılan personeller varmış orada... Özellikle Cem Bey çok ilgili..tavsiye ederim..Yeri de yine Akdemir'e yakın. Çınarlı doğum hastanesinin yanında... Hatta web sayfası da www.garajcinarli.com. İncelemenizi tavsiye ederim.

Akdemirden ayrilanlarin bir kismi da Toyo servis diye bir yer kurdar diye de duymustum  :)

Akdemirden yetki neden alindi bu arada bilen var mi?
2012 Auris    1.4   D-4D MT
2021 Corolla 1.5   MDS

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: -
  • 2 kere teşekkür etti
  • 21 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1397 : Mart 29, 2013, 14:00:28 »
bende başıma gelen bi olayı anlatayım
geçenlerde aracımın paspasları yıpranmıştı ve paspas almaya gittim oraya kadar herşey iyi  bunlardan öncede aracımın farı değişmişti  aracı babam alamaya gitti ve aramızda servisle 80 km var araç bi geldi sinyal ampülü apülün duyu dahi yok o şekilde teslim etmişlerdi aracı geldiğinde aradık bide gelin halledelim diolar bugün sinyali takamayan yarın farı takmaz olay böyle olmuştu neyse paspasları getirirlerkende bende yedek parçanın içinde oturuyodum aklıma geldi bu konu dedim sizin araç son kontrol yapan  elemanınız yada bölümünüz varmı dedim tepkileri hemen tabi var dedi peki dedim bizim başımıza burda böyle bişey geldi bu nedenoldu bence yok dedim çok önemnli benim için bu tarz şeylerdediğimde oradaki yedekservisteki adamın tepkisi sadece şudu ozaman buraya getirmeyin aracınızı oldu bende dedim kahretsinki aldık bikere dedim ve  ben hep servise giderim bikere olsun toyotadan aranmadım memnunmusunuz servisinizden die ilk arandığımda söylicem işallah :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
    • FlickR -FotoShare
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • 148 kere teşekkür etti
  • 105 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1398 : Mart 30, 2013, 20:58:04 »
Şu ana kadar genelde olumsuz eleştiriler yaptık. Küçük de olsa olumlu bir eleştiri yapayım.

Geçen haftalarda servise direksiyon ara mili değişimi için gittiğimde aracım 2 saat kadar içeride kaldı. Neyse, aracın sorununu hallettiler ve aldım evime döndüm. Devam eden birkaç günün ardından aracımı yıkadım. Kaputu açtım motorun kapağını ve diğer kapakları silmek için. Motor koruma kapağı dışında aküyü ve diğer kısımları koruyan sert plastiklerin vidalar bende eksikti.  Kimisi kırılmış kimisi kaybolmuştu. Uzun zamandır da takmadım.  O iç kısımları temizlemek için sert plastikleri çekiyorum çekiyorum gelmiyor. Allah Allah dedim kendi kendime neden gelmiyor bunlar diye. Sonra dikkatlice bir baktım ki ne göreyim, servistekiler bütün vidaları takmışlar. Hay Allah dedim ayakta bir dakika öyle kalakaldım. Çünkü normalde böyle birşey yapmazlar ve yaparlarsa da parasını söke söle alırlardı. Çok şaşırdım o gün. Hala da şaşkınım. Neden şaşkınım ; çünkü aynı gün benim aracın altında birkaç sert plastiği tutturmak için hani şu 100 tanesi 5 liraya satılan plastik kelepçelerden takmışlardı. Beş tanesi için 13 lira fatura yazmızlardı. Yani 13 liraya heralde 250 tane alınır piyasadan. Bu motor plastiklerinin vidalarını nasıl bedavaya taktılar anlamış değilim.

Belki unuttular faturalandırmayı, belki de bir güzellik yaptılar bilemiyorum. Ama ufak da olsa bende sempati oluştu bu durumda. Ya işte, kullanıcıların gönlünü almak birkaç vida kadar kolay aslında.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1399 : Nisan 09, 2013, 16:48:45 »
Cidden bu kadar kolay aslında :alkis:
Bu biraz da ticari ahlakla alakalı, acaba hangi servis öğrenebilir miyiz???