Gönderen Konu: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)  (Okunma sayısı 458203 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #180 : Ekim 25, 2008, 00:04:07 »
Ama plazalarda çok kişi çalışıyor. Özel yerlderde ki gibi bir usta iki çırak yok ki. Elinizi sallasanız adama değiyor. Yok müsteri sorumlusu. servis sorumlusu. yedek parça depo sorumlusu, serviste tamir yapan elemanlar ve getir götür ayak işlerini yapan ara elemanlar. Bütün bu kişilerin maaşını bir yerden kazanıp vermesi gerekir Orjinal servisler. Bunu da bol bol parça değişerek ve işçilik yazarak çıkarıyorlar bu kesin. Tabi Plazanın da kirası ve Toyota merkezine bir ödemesi var o bambaşka yüksek meblalar. Özel serviste bir usta iki çırak bilemediniz bir de kalfa tamam aynı işi yapıyor. Fıyatın uçurum olacağı belli

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #180 : Ekim 25, 2008, 00:04:07 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #181 : Ekim 25, 2008, 09:03:31 »
Ilk corolla aldıgımızda bakıma gırdıgınde adam bıze dedıkı yıl (2000)de abii 6 ayda bir bakıma gır yolda bırakmaz bu araba senı dedı. yıl 2007 2. bakıma gırdı baskı balata,akıs kafaları,fren balatarı, v.s.. degıstı ve en son bakımını tanıstıgım toyotacı bır ustaya yaptırdım.Ilk servıse goturdugumde Trıger kayısı degısmesı ıcın motor acıldıgında usta babamı cagırdı dedıkı '' Bu aracın krank mılının kafasında kama bolumunde bosluk var bu bsluk araca zarar verır dedı krank mılını bozar dedı)yıl 2007,bakıma gırdıgınde ustama dedım bu olayı actılar baktılar cok azcık bır bosluk var ve krank mılıne zarar verıcek bır calısma seklıde olmadıgını anlattı.Cıkması bıle 350 ytl sıfır ı ıse 800 ytl olan bu parcayı ıyıkı o zaman degısmemısım.Yoksa sımdı ıcıme otururdu.Ve servıs elemanı bana cıddı cevap vermıyo o bana 6 ayda bır bakıma gel derken cıddı degıl.bakım aracın ıhtıyacı oldugundan degıl o para kazanmak ıcın soyluyor bana bu yuzden servıs ı pek sevmem.

hiçbirşey anlamadım şu yazdıklarınızdan :)   2000 e 6 ayda bir bakıma girin dediler siz de 2007 de 2. bakıma mı girdiniz :) 7 yıl bakım yapılmadı mı araca?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #182 : Ekim 25, 2008, 19:22:33 »
meraba arkadaşlar arabayı servise gösterdim ( 98 corolla xe ) sol sağ aks körükleri patlak sol sağ aks keçeleri yağ kaçırıyor değişim için 550 ytl istediler normalmi dışarıya yaptırayımmı yolsa orjinal olsun diye servisemi yaptırsam . ayrıca kartelin ön ve arkasında yağ kaçağı var sökülüp silikonlancakmış 150 ytl .lütfen beni aydınlatırsanız sevinirim

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 317000
  • Model Yılı: '94
  • 14 kere teşekkür etti
  • 32 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #183 : Ekim 25, 2008, 19:23:43 »
Merhaba Omer Bey,

Sikayetiniz neydi suspansiyondan? Ne tur belirtiler vardi da servise goturdunuz, merak ettim...
Fe... :-)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #184 : Ekim 25, 2008, 20:24:09 »
merhaba ahmet bey
 ben arabayı satın alacaktım onun için gösterdim servise.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '14
  • 230 kere teşekkür etti
  • 234 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #185 : Ekim 25, 2008, 22:16:28 »
cok pahalı orjinal servisi...5-6 yıl önce bir tek aynaya 170 ytl vermiştik sanırsam....

(1992 1.6 XL corolla)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #186 : Ekim 26, 2008, 10:11:22 »
meraba arkadaşlar arabayı servise gösterdim ( 98 corolla xe ) sol sağ aks körükleri patlak sol sağ aks keçeleri yağ kaçırıyor değişim için 550 ytl istediler normalmi dışarıya yaptırayımmı yolsa orjinal olsun diye servisemi yaptırsam . ayrıca kartelin ön ve arkasında yağ kaçağı var sökülüp silikonlancakmış 150 ytl .lütfen beni aydınlatırsanız sevinirim

garantisi olmayan bir aracı yetkili serviste yaptırmanıza hiç gerek yok. kendinize iyi bir usta bulun, çok daha ucuza maledebilirsiniz.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: -
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #187 : Ekim 28, 2008, 20:30:36 »
Kazalı araç sahiplerinden onarım tutarını tahsil edip, sigortadan paranın tahsili hususuna karışmayan tüm servisleri kınıyorum.
Opel Astra GTC

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #188 : Ekim 29, 2008, 07:37:36 »
Kazalı araç sahiplerinden onarım tutarını tahsil edip, sigortadan paranın tahsili hususuna karışmayan tüm servisleri kınıyorum.


kaskonuzun anlaşmalı olduğu bir servise götürseydiniz aracınızı ya da götürdüzüğünüz servisle anlaşmalı bir sigorta şirketi ile yaptırsaydınız kaskonuzu onarım bedelini ödeyip sonra peşinde koşmak durumunda kalmazdınız :)   Sizin durumunuzda servis görevini yapmış, sizin sigortadan para almanız onları ilgilendirmez tabi ki.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: -
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #189 : Ekim 29, 2008, 09:12:42 »
Kasko yok hocam aracımda. Kusur oranı %100 karşıda çıktığı için onun sigorta şirketi karşılayacak benim masrafımı. Karşının sigorta şirketi XXXXX Sigorta. Sorduğum iki Toyota Servisi de XXXXX Sigorta ile Trafik Sigortası anlamında anlaşmamız olmadığı için parayı sizden tahsil ederiz, sigortadan paranın tahsilatı işi ile siz ilgilenirsiniz dedi. Bahse konu para da 5-6 Bin YTL dolaylarında olunca da ortada bir mağduriyet oluşuyor takdir edersinizki...

kaskonuzun anlaşmalı olduğu bir servise götürseydiniz aracınızı ya da götürdüzüğünüz servisle anlaşmalı bir sigorta şirketi ile yaptırsaydınız kaskonuzu onarım bedelini ödeyip sonra peşinde koşmak durumunda kalmazdınız :)   Sizin durumunuzda servis görevini yapmış, sizin sigortadan para almanız onları ilgilendirmez tabi ki.
Opel Astra GTC

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #190 : Ekim 29, 2008, 11:17:28 »
anladım Erhan Bey tabi ki sizin açınızdan zor bir durum ama ne yazık ki işleyiş böyle. sigorta şirketi ile anlaşması olmayınca servisin böyle oluyor işte. benim de eski aracımda başıma gelmişti, 1 ay içerisinde almıştım parayı. umarım en kısa sürede alırsınız siz de.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Resim gençliğimden (42 yaşımdayken)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 15 kere teşekkür etti
  • 84 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #191 : Ekim 29, 2008, 19:28:26 »
kasko yaptırırken ilk baktığım servisle anlaşmalı olup olmadığı, yoksa önce öde sonra peşinde koştur, pek beceremem o tür işleri

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #192 : Ekim 30, 2008, 18:39:45 »
bir servisimiz de aks için 3 aydır özel bir yağ getirtecek. il dışı olmasına rağmenbi kez gitmeme rağmen bir telefon açıp geri dönmediler ve bilgi vermediler. helal olsun.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #193 : Ekim 31, 2008, 12:53:09 »
Dayımın damadının basından gecen olaya bakın hele;
 Aracında ki problem neyse bilmiyorum ama D.Bakır daki serviste arka tamponun sökülmesi gereken bir işlem yapıyor.Tampon takılıyor memlekete geri dönüyor.Bir süre sonra Ankara'ya geldiğinde bana ön sensörün çalıştığını ama arkanınn çalışmadıgını söyledi.Tampona baktım sensör falan yok.D.Bakır daki sözde usta,sensörlü tamponu söküp işlemi bitirince sensörsüz tampon takıyor.Sensörlü tamponda diğer araca.Ankara servis D.Bakırı arayıp yapılan hatayı anlatıyor.Neyse hazır servisteyken vites topuzundaki arızayı yaptıralım dedik.Arac geldi birde ne görelim,Elegance model vites yerine Comfort vites topuzu takılmış vede çıkma.İnanabiliyormusunuz...Ben burdan huzurunuzda D..Bakır ve Ankara Opel servislerini tebrik ediyorum.Bu üstün hata yapma özellikleri için...
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • みにかー
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: ---
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #194 : Ekim 31, 2008, 13:40:12 »
özcan bey bu adamlara rektifiye yaptırsak acaba neler olur :D dizeli verip benzinliyi alırız herhalde.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #195 : Kasım 24, 2008, 22:40:21 »
Burada genelde olumsuz eleştiriler var ama benim aksine olumlu bir tecrübem oldu. İki ay önce aldığım aracıma 50.000 bakımını yaptırmak ve park sensörü taktırmak için bu haftasonu Kartal Derindere'ye uğradım. Internetten randevu alarak gitmiştim, dolayısıyla aracı hemen teslim edebildim. Satış temsilcisi ve teknik arkadaşlar gayet ilgiliydiler, önce isteklerimi not alıp sonra benimle birlikte aracı incelediler, varolan çiziklerini vs not aldılar, ardından TV, Playstation, wireless internet, self servis çay kahve vs. imkanları olan showroomda bir süre oyalandım. Bakım yapıldıktan ve park sensörleri monte edildikten sonra aracımı içi süprülmüş, dışı yıkanmış olarak tertemiz iade ettiler... Sabah teslim ettiğim aracımı aynı gün 15:00'te teslim aldım.
2005 Corolla Sedan Terra A/T

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 160000
  • Model Yılı: '07
  • 1 kere teşekkür etti
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #196 : Kasım 25, 2008, 15:22:40 »
bi olumsuz eleştiride benden.. bundan 1 ay kadar önce avcılar sonkar otomotive gittim.. arabamda ani gaz vermelerde yığılma sorunu var (bununla ilgili bi konu açtım önerilerinizi bekliyorum) arabayı bi test sürüşüne çıktılar inanın arabayı kullanan usta hayatında hiç toyota kullanmamış gibi yorumlar yaptı bana.. bende hiç bozuntuya vermedim ve arabamı aldım çıktım o servisten birdaha da gitmiyorum sonkar otoya.. fakat derindere zeytinburnu için olumlu şeyler duydum giden bi arkadaştan..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #197 : Kasım 25, 2008, 15:41:05 »
Arabayı ilk aldığım zaman Denizli YARIMCA servise telefon ettim ilgi ve alaka güzeldi arabanın geçmişi hakkındaki bilgiyi telefonda bile verdiler. 70.000 bakımı için aynı servise gittim ilgi, alaka ve işçilik güzeldi ancak ödeme konusunda esnek değillerdi... esnek derken kredi kartına taksit yapmadılar... daha önce farklı marka bir arabam vardı onun serviside Denizli de idi orda ödemedeki esnekliğe kadar herşey dört dörtlüktü... bu konuyu istanbul merkezden aradıklarında ilettim.. sanırım bir sonraki servis için Manisa daki AKDEMİR  Toyota plazaya  gideceğim... açıkçası yüksek meblağlardaki servis ücretinin tek seferde alınması benim gibi memur olanların bütçesine dokunur.. yanılıyormuyum?
ihanet; cesaret mi? şerefsizlikmi ?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #198 : Kasım 25, 2008, 15:50:27 »
doğrusunuz ama bu bankalarla yada anlaşmalarla ilgili bişi değilmi. yani axess e bildiğim kadarıyla 2 taksit yapıyorlarki ben daha yeni yaptırdım.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #199 : Kasım 25, 2008, 15:50:53 »
ayrıca derindere yi tavsiye ederim