Gönderen Konu: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)  (Okunma sayısı 458275 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '12
  • 12 kere teşekkür etti
  • 22 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1360 : Ocak 18, 2013, 23:35:04 »
Hasan Bey' in başına gelen benzer bir olayı da ben Sonkar Yenibosna servisinde yaşadım aşağıda fotoğrafını ekleyeceğim aracımın onarımı için sigorta şirketine çıkardığı fatura 13.000 TL.değişmesi gereken diğer parçalara ilaveten sadece sürtme olan koruma bandı için arka kapı sacı değişti, öylece duran sol ön far, ve rot başı yamulduğu için komple değişen direksiyon kutusu, dikkat edin rot başı yamulursa bu serviste size çıkan fatura 1.800 TL. teslimat süresi zorla 1 ay.. ve teslim anı, 3000 km deki aracın ön panelinde çizikler aşınmalar, yerine oturtulamamış ön panelve cam dan içeri bakınca görülen sol ön direk sacı, toz içinde kalan koltuklar ve yağ bulaştırılmış döşemeler.. bunların tümünü Toyota iletişim merkezine şikayet ettim, çizdikleri yerleri, adam gibi yapamadıkları ön konsolu ve kirlettikleri yerleri hallettiler, tabi bunları düzeltmelerini onlardan da istesem yaparlardı biliyorum ama maksat bu kepazelikten markanın haberdar olması çünkü aracın kalitesi ile bu servisin ilgisi yok.. şehir içinde trafikte fark edemedim ama 15 gün önce şehir dışına çıkınca fark ettim sola çekmeyi, gittiğim yerde rot ayarına soktum, sonuç; araç servisten rot ayarı bozuk çıkmış..
Ben tesadüflere, şansızlık gibi şeylere inanmam, servise onarım ne durumda diye bakmaya gittiğimde bir hafta sonra durumun az çok bu olacağını fark ettim ama artık çok geçti, arabayı aldığım yer (karşılaştırma olmasın diye adını vermiyorum) bana uzak bir semtte olmasaydı oraya götürürdüm ama gidip gelmek kolay olsun diye burası olsun dedim.
bir daha aracım o servisin önünde de bozulsa asla oraya tekrar götürmem arabamı, kazasız belasız sürüşler dilerim

Hamleler ve karşı hamleler..

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1360 : Ocak 18, 2013, 23:35:04 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '12
  • 12 kere teşekkür etti
  • 22 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1361 : Ocak 18, 2013, 23:36:51 »
malesef fotoğrafı yükleyemedim, yükleme işini çözemedim çünkü neyse kırmızı ışıkta yandan çarpma, sol ön kapı ,çamurluk ve sol ön tekerde rot başının yamulması hasar budur..
Hamleler ve karşı hamleler..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1362 : Ocak 18, 2013, 23:51:55 »
Buji değişimi, v kayışı değişimi, yağ, yağ filtresi ve hava filtresi değişimi, yağ süzgecin temizliği (karter içinde bir şeymiş), sıvı conta (ne olduğunu bilmiyorum :) ) 110 bin bakımı için genel kontrol ve ayarlar 450 tl. (özel servis)
Corolla 1.6 Sol 2001

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: '11
  • 74 kere teşekkür etti
  • 772 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1363 : Ocak 19, 2013, 00:57:37 »
çok almışlar....sıvı conta dediği karter tıpasının etrafına az bir çşey sürüyor o herhalde
450 çok para.V kayısı 30-40 lira buji 40 lira yag 60 tl yag filtresi 15 tl hava f,iiltreside 20 tl gerisini siz hesaplayın
2011 d4d Corolla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1364 : Ocak 19, 2013, 01:01:36 »
Parçalar orjinal, yağ ve hava filtresini servisten ben aldım, 72 tl. Ayrıca yağı da ben aldım, 76 tl tuttu. Bunları da hesaba kattım. Süzgeç temizliğine 145 tl yazmışlar, sıvı contaya da hatırladığım kadarıyla 45tl. Bakımlardan unuttuğum, gaz kelebeği temizliği vardı bir de.
Corolla 1.6 Sol 2001

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 38800
  • Model Yılı: '10
  • 34 kere teşekkür etti
  • 64 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1365 : Ocak 29, 2013, 21:20:40 »
Reis kapandı Ankara'da böyle şeyler olmaya başladı.Neredesiniz Reis'in satış temsilcileri?Başka firmalar kaptı tabi.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10300
  • Model Yılı: '23
  • 424 kere teşekkür etti
  • 978 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1366 : Şubat 09, 2013, 17:46:03 »
Reis kapanmadı, ALJ oldu galiba (bir süredir o tarafa yolum düşmedi) çünkü ALJ geçen gün mesaj atmış, Yenimahalle şubemiz açılmıştır gibisinden...
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler   

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Kişiselleştirmeyelim :)
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 150
  • Model Yılı: '21
  • 119 kere teşekkür etti
  • 205 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1367 : Şubat 10, 2013, 01:06:11 »
3 hafta önce bir arkadaşım Opel Astra aldı. Aracı alırken kaputa 30 cm. kaput koruma filmi hediye etmişler. Buraya kadar bir sorun yok. Cuma günü arkadaşın kanına girdim ve tüm kaputa film için bir tanıdığım arkadaştan fiyat alıp pazarlık yaptım. Filmi yapan arkadaş mevcut filmi söktüğünde kaputta 7 cmlik bir alanın çizik olduğunu ve üstüne rotüş yapıldığını görünce araç sahibine bilgi vererek tutanak ile kayıt altına almış. Araç sahibi bu tutanak ile Opel/Reis'e gidip sorunu anlatmış. Servis durumu olağan gibi gösterip zararı karşılarız demiş. Arkadaş ise ayıplı mal sattıkları için aracın değiştirilmesini istemiş. Diğer firmalarda da olduğu gibi kabul edilmemiş ve arkadaş şimdi hukuken çözüm arıyor.

Maalesef her firmada benzer sorunlar yaşanıyor. Allah kötü satıcılar ile karşılaştırmasın bizi.
Bir gün dünyaya ait büyük bir derdin olursa Rabbine dönüp, "Benim büyük bir derdim var" deme, derdine dönüp "benim büyük bir Rabbim var" de.
"Ey Toprak ! Rabbim Ben'den Razı Olmadan Bana Sarılma.." "Sövene dilsiz, vurana elsiz olmak gerek"
“Bir kişi Allah'tan başka kimseye ihtiyacı olmadığına inanırsa, Allah'da O'nu, başkasına muhtaç etmez!"

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1368 : Şubat 11, 2013, 16:39:37 »
Resi kapanmadı, ALJ oldu galiba (bir süredir o tarafa yolum düşmedi) çünkü ALJ geçen gün mesaj atmış, Yenimahalle şubemiz açılmıştır gibisinden...
   Reis olarak kapandı ve komple Alj'ye devredildi...

3 hafta önce bir arkadaşım Opel Astra aldı. Aracı alırken kaputa 30 cm. kaput koruma filmi hediye etmişler. Buraya kadar bir sorun yok. Cuma günü arkadaşın kanına girdim ve tüm kaputa film için bir tanıdığım arkadaştan fiyat alıp pazarlık yaptım. Filmi yapan arkadaş mevcut filmi söktüğünde kaputta 7 cmlik bir alanın çizik olduğunu ve üstüne rotüş yapıldığını görünce araç sahibine bilgi vererek tutanak ile kayıt altına almış. Araç sahibi bu tutanak ile Opel/Reis'e gidip sorunu anlatmış. Servis durumu olağan gibi gösterip zararı karşılarız demiş. Arkadaş ise ayıplı mal sattıkları için aracın değiştirilmesini istemiş. Diğer firmalarda da olduğu gibi kabul edilmemiş ve arkadaş şimdi hukuken çözüm arıyor.

Maalesef her firmada benzer sorunlar yaşanıyor. Allah kötü satıcılar ile karşılaştırmasın bizi. 
Ali benimde kanıma gir lütfen :)
Şaka bir yana arkadaşının kanına girmen çok iyi olmuş.Gerçi önünde zor bir süreç var ama olsun.İnşallah hakkında olumlu sonuçlanır...
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10300
  • Model Yılı: '23
  • 424 kere teşekkür etti
  • 978 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1369 : Şubat 11, 2013, 18:54:27 »
Ali Bulut isimli üyemiz tarafından yazılanları ve cevapları kendi talebi üzerine siliyorum:
Alıntı
merhaba ben ali bulut yetkli servis ile görüştüm ikna oldum yazdığım yazının kaldırılmasının talep ediyorum. teşekkürler.

Forumdaki mesajlarınızın kalıcı olduğunu tekrar hatırlatmak istiyorum (üye olurken onayladığınız sözleşmede de bu şekilde yazar). Silinmesi veya değiştirilmesi moderatör veya yönetim insiyatifindedir.
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler   

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 54 ES ?
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 19 kere teşekkür etti
  • 11 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1370 : Şubat 11, 2013, 19:01:08 »
Yarın daha yeni aldığımız 2012 makyajlı avensis'i bin km bakımına götüreceğim..

Fakat Sakaryadakiler daha yeni olduklarından anlamazlar diye İzmit'i düşünüyorum , çünkü arka soldan çukurlarda vuruntu sesi geliyor..Acaba İzmit yerinede direk İstanbulamı getirsem?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • AURİS D4-D COMFORT EXTRA
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: B+
  • 11 kere teşekkür etti
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1371 : Şubat 16, 2013, 01:12:37 »
bursa iki toyota servisi var
cavdarlı - izmir yolunda ve akkoyunlu -mudanya yolunda
her ikisinden de  2010 model auris 20.000 km bakım fiyatı teklifi istedim.

ilginç fiyatlar geldi, Sizlerle paylaşmak istedim.

cavdarlı - izmir  = %15 indirim yaparak 530 ytl  teklif verdiler.

akkoyunlu -mudanya = 420 ytl teklif verdiler.

sanayide japon arac ustasından 20.000 bakım kapsamındaki işleri söyleyerek aldığım
teklif  250 ytl  değişecek parçalar (eklenecek Yağ - antifiriz - saf su - Filitreler  ve işçilik ) dahildir.

selamlar,



Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Resim gençliğimden (42 yaşımdayken)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 15 kere teşekkür etti
  • 84 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1372 : Şubat 16, 2013, 17:12:02 »
Uğur bey;
"Eklenecek yağ" terimi dikkatimi çekti
motor yağı ekletecekseniz sakın yapmayın
yağın ve yağ filitresinin tamamen değişmesi gerek
bu yüzden alttaki tapayı çıkarıp bütün yağın süzülmesini beklerler
yoksa vakumla bir kaç dakikada emilir o yağ
ama 1 damla eski yağ kalsa bile yeni yağın vasfını bozar

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 38800
  • Model Yılı: '10
  • 34 kere teşekkür etti
  • 64 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1373 : Şubat 16, 2013, 18:50:22 »
Reis kapanmadı, ALJ oldu galiba (bir süredir o tarafa yolum düşmedi) çünkü ALJ geçen gün mesaj atmış, Yenimahalle şubemiz açılmıştır gibisinden...
Ben de bugün uğradım.Kapandı derken şunu demek istedim yaklaşık 7-8 ay gibi faaliyet göstermediler.Reis firmasının yerine ALJ kendisi  plaza açtı çalışanlar aynı tabi ki.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
    • toyosan alternatif otomotiv hizmetleri
  • Araç: Camry
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 198000
  • Model Yılı: '07
  • 13 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1374 : Şubat 18, 2013, 14:14:25 »
çok almışlar....sıvı conta dediği karter tıpasının etrafına az bir çşey sürüyor o herhalde
450 çok para.V kayısı 30-40 lira buji 40 lira yag 60 tl yag filtresi 15 tl hava f,iiltreside 20 tl gerisini siz hesaplayın

Sıvı conta dediğiniz malzeme karterin etrafında kopmle çekiliyor ayrıca karter contası da diyebiliriz.İşçilikli bir işlme yapılmış bende özel servis sahibi olarak gayet normal diyorum bu fiyata
ALTERNATİF OTOMOTİV ÖZEL SERVİS....

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: -
  • 44 kere teşekkür etti
  • 145 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1375 : Şubat 21, 2013, 12:40:26 »
merhaba arkadaşlar orjinal servislerle ilgili iki gündür yaşadığım olaylar sonrası direksiyon ecu su değişmesi gerektiği ortaya çıktı. aracımı ankaradaki  toyota servisi toyan a bıraktıktan sonra ecu değişmeli dediler yaptırmadan önce özel birkaç tanıdık ve formdaki Murat beyin yönlerdiği kişilerle ecu değişimini maliyeti sordum. servis 1.210 tl demişti herşey dahil. özel servisler genel olarak 700-800 tl çıkma ecu ya tamir olursa 400-500 tl söküp takma işçiliğine de 200 civarı istediler. toyana yaptırdım ve orjinal parça garantili işçilik ise 84 tl gibi birşeydi. hatta biraz daha indirdiler yol yardımı satmaya çalıştılar bende kasko yok diye tamam dedim ama indirim istedim. onlarda 1.210 tl ye 60 tl indirim yaptılar, yol yardımı hediye olmuş oldu.

sonuç, servis biraz pahalı ama parça pahalı, işçilik ise daha uygundu özele göre benim yaşadığım sorun için..
2007 Toyota Corolla 1.6 Comfort

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: B-
  • Kilometre: 80000
  • Model Yılı: '11
  • 110 kere teşekkür etti
  • 314 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1376 : Şubat 21, 2013, 12:43:55 »
merhaba arkadaşlar orjinal servislerle ilgili iki gündür yaşadığım olaylar sonrası direksiyon ecu su değişmesi gerektiği ortaya çıktı. aracımı ankaradaki  toyota servisi toyan a bıraktıktan sonra ecu değişmeli dediler yaptırmadan önce özel birkaç tanıdık ve formdaki Murat beyin yönlerdiği kişilerle ecu değişimini maliyeti sordum. servis 1.210 tl demişti herşey dahil. özel servisler genel olarak 700-800 tl çıkma ecu ya tamir olursa 400-500 tl söküp takma işçiliğine de 200 civarı istediler. toyana yaptırdım ve orjinal parça garantili işçilik ise 84 tl gibi birşeydi. hatta biraz daha indirdiler yol yardımı satmaya çalıştılar bende kasko yok diye tamam dedim ama indirim istedim. onlarda 1.210 tl ye 60 tl indirim yaptılar, yol yardımı hediye olmuş oldu.

sonuç, servis biraz pahalı ama parça pahalı, işçilik ise daha uygundu özele göre benim yaşadığım sorun için..

Gerçekten pahalı bir şeymiş. Ecu nun bozulmasına neden olan şey neymiş? Su filan mı girmiş.
Paran varsa Japon, yoksa alman. :nija:

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: -
  • 44 kere teşekkür etti
  • 145 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1377 : Şubat 21, 2013, 13:17:47 »
Gerçekten pahalı bir şeymiş. Ecu nun bozulmasına neden olan şey neymiş? Su filan mı girmiş.

maalesef öyle aracı alalı da 3,5 ay oldu daha kısmet diyoruz. alırken de biraz araştırmıştım kronik bir sorun gibiydi ama mmt vitesli olanlarda oluyor genelde diye biliyordum bayi de öyle söyledi manueller de pek olmuyor dedi.

cuma akşamı aracı kullanmıştım hava çok yağmurluydu, kullandım sorun yoktu park ettim pazar kullanmak istediğimde uyarı verip direksiyon sertleşti. belki de dediğiniz gibi yağmur da etkilemiş olabilir. servis yağmurla ilgili bir şey demedi ama.

kullanım olarak neye dikkat edeyim dedim araç çalışmadığında direksiyonu hiç hareket ettirmeyen dediler.

2007 Toyota Corolla 1.6 Comfort

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Sakarya - Artık ANKARA
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 70 kere teşekkür etti
  • 87 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1378 : Şubat 24, 2013, 05:25:34 »
Öncelikle herkese selamlar. Sanırım bu ilk mesajım olacak.Ben de yeni toyota sahibiyim.2012 Avensis Elegant Extra bir aracım var.Bu servis olaylarını hiç anlamam ve bugüne kadar hiç yolum düşmemişti ki aracımın ilk 10.000 km bakımını yaptırana kadar.Karabük'te ikametim dolayısıyla en yakın servise baktığımda Zonguldak/Ereğli de Genç Tüylüoğlu Plazayı buldum.Ankara'ya göre 100 km daha yakındı.Gerçi yolda giderken pişmanlığım yavaş yavaş artmaya başlamıştı. Nedeni tamamen yol durumu ile alakalı çekilmez yani.Herneyse rutin yağ,su,filtre değişimleri yapıldı. Bu arada fren testiyle ilgili bana net bir cevap veremediler,sanırım böyle bir ekipmanları yoktu.Bunun haricinde karşılama ve alaka durumu fena değildi.Asıl konu şudur.Aracım siyah renkli ve bu zamana kadar fırça ile yıkanmadı.Üstelik boya koruma da mevcut.Servisten akşama doğru çıktığım için ve aracı gölgede bina girişinde teslim almam sebebiyle üzerindeki fırça izlerini fark edemedim ta ki ertesi gün Karabük'e gelene kadar.Ayrıca garanti belgesine 10.000 bakımı işlenmemiş bunu da doğal olarak fark etmedim.Servis ile yaptığım görüşmede asıl önemli olanın bilgisayar kayıtları olduğu ayrıca yıkama için de bir hata/yanlışlık tarzı birşey olduğunu söylediler.Cila ile geçiyormuş böyle debir akıl verdiler?!!! Tekrar gidersem yardımcı da olurlarmış. 300 km yol yapacağım yani.Birdaha asla tabiki.Tavsiye dileklerimle Hoşçakalın
2012 Avensis Elegant Extra   "Türkü dinlemeyen Türk'ü anlamaz"

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 2013 Corrola Advance 1.6 CVT /İnci Beyazı
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 222 kere teşekkür etti
  • 102 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1379 : Şubat 24, 2013, 09:24:29 »
Öncelikle herkese selamlar. Sanırım bu ilk mesajım olacak.Ben de yeni toyota sahibiyim.2012 Avensis Elegant Extra bir aracım var.Bu servis olaylarını hiç anlamam ve bugüne kadar hiç yolum düşmemişti ki aracımın ilk 10.000 km bakımını yaptırana kadar.Karabük'te ikametim dolayısıyla en yakın servise baktığımda Zonguldak/Ereğli de Genç Tüylüoğlu Plazayı buldum.Ankara'ya göre 100 km daha yakındı.Gerçi yolda giderken pişmanlığım yavaş yavaş artmaya başlamıştı. Nedeni tamamen yol durumu ile alakalı çekilmez yani.Herneyse rutin yağ,su,filtre değişimleri yapıldı. Bu arada fren testiyle ilgili bana net bir cevap veremediler,sanırım böyle bir ekipmanları yoktu.Bunun haricinde karşılama ve alaka durumu fena değildi.Asıl konu şudur.Aracım siyah renkli ve bu zamana kadar fırça ile yıkanmadı.Üstelik boya koruma da mevcut.Servisten akşama doğru çıktığım için ve aracı gölgede bina girişinde teslim almam sebebiyle üzerindeki fırça izlerini fark edemedim ta ki ertesi gün Karabük'e gelene kadar.Ayrıca garanti belgesine 10.000 bakımı işlenmemiş bunu da doğal olarak fark etmedim.Servis ile yaptığım görüşmede asıl önemli olanın bilgisayar kayıtları olduğu ayrıca yıkama için de bir hata/yanlışlık tarzı birşey olduğunu söylediler.Cila ile geçiyormuş böyle debir akıl verdiler?!!! Tekrar gidersem yardımcı da olurlarmış. 300 km yol yapacağım yani.Birdaha asla tabiki.Tavsiye dileklerimle Hoşçakalın

Bu olayı Toyota Müşteri Hizmetleri ile muhakkak konuşun.