Gönderen Konu: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)  (Okunma sayısı 458348 defa)

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Dr. Driver
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 63 kere teşekkür etti
  • 384 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1320 : Aralık 02, 2012, 02:29:13 »
Aracı sıfır aldığımızda binbir dil dökerek birkaç hediye almak istedim o kadar dayatmaya bi saat iki tane tükenmez kalem bir çakmak ki sigara kullanmıyoruz vede bir takım kauçuk paspas verdiler. Malum havalar soğumaya başladı arada yağmur da yağıyo ben de dedim artık halıfleks olan paspasları kaldırıp kauçukları kullanayım. Ancak verilen paspaslar araca olmuyordu bütüklük küçüklük falan değil hiçbir toyota modeliyle alakalı bir paspas değillerdi.asıl atraksiyon ondan sonra başladı. Hemen bayimiz genç tüylüoğluyu aradım servisin müşteri temsilcisi bana aynen şöyle söyledi: aracın yanında hediye olarak verilen paspaslar aracınıza olmaz toyotanın orjinal ürünleri maliyetli olduğu için biz piyasadan aldığımız universal ürünleriveriyoruz. Aldığım cevap karşısında şok oldum biz araba alırken 40 küsür bin lira veriyoruz bayi 40 50 liraya paspas veremiyor. 3 tane servis temsilcisiyle görüştüm ayrıyeten müdür beyle görşmek istedim ama güya müdür bey odasında yomuş ulaşamadık. Ben de çok kızdım tepkimi böyle dile getirmek istedim.sorun ufak bişey gibi gözüküyor ama büyük problem neyse biraz uzun oldu ama mazur görün bundan sonra servisimi değiştireceğim ve genç tüylüoğluyu her ortamda kötüleyeceğim.
R1 35 
╚╬╬╬     Yolumuza Auris olmadan devam ediyoruz :(
  24 6   
Bu sene de şampiyon görelim sizi!! Beşiktaşk En Büyük Aşk

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1320 : Aralık 02, 2012, 02:29:13 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 12000
  • Model Yılı: '15
  • 1041 kere teşekkür etti
  • 900 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1321 : Aralık 02, 2012, 02:36:34 »
Bende şu an şok oldum .

Paspası veriyorlar ama araca uyumlu değil . Hiç vermeselerdi daha iyi . Sizin yerinizde olsam paspası geri servise verirdim ve hiç vermeseydiniz daha iyi derdim .

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Dr. Driver
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 63 kere teşekkür etti
  • 384 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1322 : Aralık 02, 2012, 02:42:55 »
Zaten öyle bişey düşünüyorum bartında ikamet ediyorum yani servis baya uzak gitgel bi 300 km falan kargoyla göndericektim de vaz geçtim bir iki ay içinde ereğliye gezmeye gidersek serviste cingar çıkarcam ayrıca bi de toyota sa ya bi şikayette bulunsammı ki sonuçta servisin orjinal ürün kullanması gerekli değil mi?
R1 35 
╚╬╬╬     Yolumuza Auris olmadan devam ediyoruz :(
  24 6   
Bu sene de şampiyon görelim sizi!! Beşiktaşk En Büyük Aşk

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 12000
  • Model Yılı: '15
  • 1041 kere teşekkür etti
  • 900 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1323 : Aralık 02, 2012, 11:52:17 »
Zaten öyle bişey düşünüyorum bartında ikamet ediyorum yani servis baya uzak gitgel bir 300 km falan kargoyla göndericektim de vaz geçtim bir iki ay içinde ereğliye gezmeye gidersek serviste cingar çıkarcam ayrıca bir de toyota sa ya bir şikayette bulunsammı ki sonuçta servisin orjinal ürün kullanması gerekli değil mi?

Yasin merkeze şikayet et etmesine ama merkez servisten beter . :)
Dediğin gibi servisin orjinal ürün kullanması lazım ama hediye verdikleri için ucuza kaçmışlar .

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Dr. Driver
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 63 kere teşekkür etti
  • 384 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1324 : Aralık 05, 2012, 02:02:39 »
Anlaşıln toyotada sadece malzeme kalitesi var insan kalitesi yok
R1 35 
╚╬╬╬     Yolumuza Auris olmadan devam ediyoruz :(
  24 6   
Bu sene de şampiyon görelim sizi!! Beşiktaşk En Büyük Aşk

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1325 : Aralık 05, 2012, 11:19:29 »
Hayır hepsini geçtim madem orjinalini vermiyorsun bari araca uyanını ver be adam :wacko:
Bu tip küçük hesaplar içinde olan servislere asla yanaşmam paylaştığın için teşekkürler arkadaşım...
Aynı durumu VW nin forumunda ankaradaki bir servis için okumuştum. Kaza geçirdiğimde kaskodan illa o servise götürelim dediler, sonuna kadar direttim hayır Eskihisar servisine gidecek arabam diye... iyi ki de öyle yapmışım kucuk bi kac sorun haricinde gayet memnun ayrıldım...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Dr. Driver
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 63 kere teşekkür etti
  • 384 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1326 : Aralık 05, 2012, 14:13:36 »
Arkadaşlar bizim bartın zonguldak civarında daha iyi bir servis tavsiyesi alabilir miyiz?;-)
R1 35 
╚╬╬╬     Yolumuza Auris olmadan devam ediyoruz :(
  24 6   
Bu sene de şampiyon görelim sizi!! Beşiktaşk En Büyük Aşk

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 12000
  • Model Yılı: '15
  • 1041 kere teşekkür etti
  • 900 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1327 : Ocak 03, 2013, 23:57:45 »
Tüm servisleri ve toyota alj yi tutumundan dolayı kınıyorum .

Sebebi :

1. Israrla hava filtresini 40000 de değiştirmeleri .

Bugün aracımın 20000 km kullandığım hava filtresini değiştirdim araç kendine geldi aracım 30000 km de. İlk bakımı 6000 km de yaptırmıştım 10000 km de filtreyi kendim değiştirmek için bakımda almak istediğimi söyledim bana 40000 km de bir değiştirdiklerini gerek olmadığını  söylediler . 10000 km de filtre siyahlaştığı için dışarıdan filtre alıp 20000 km ye kadar kullandım ve 20000 de servise gitmeden önce orjinali taktım gittim ve filtreyi gene değiştirmelerini söyledim fakat gene gerek olmadığını söylediler . Dün aracıma kn kutu içi filtre alacaktım fakat bulamadığım için yine yan sanayi filtre alıp taktım aracın yakıtından tutun performansına motor sesine kadar her şeyi değişti araç resmen rahatladı .

2. Yağ değişimine 6 ayda ve 10000 km de bir çağırmaları . Tam sentetik yağ kullanarak isterseler bakımları 15000 km de bir yapabilirler fakat ısrarla 10000 km veya 6 ayda çağırıyorlar .

Yani erken değişmesi gereken parçayı geç geç değişmesi parçaları erken değiştirerek hem kullanıcılarının daha fazla yakıt ve para haramalarına hem araçlarının zarar görmelerine bile bile göz yumuyorlar.

Servisteki herkes Türkiye de bir hava filtresinin 40000 km gitmiceğini çok iyi biliyor .


Bu sebepten toyotayı kınıyorum ve herkese hava filtrelerini 10000 km de bir değiştirmesini tavsiye ediyorum ben filtreyi 20000 km kullandım ve filtre simsiyahtı toyota servislerine göre bu filtre 20000  daha gitmesi lazımdı . Yazık günahtır bazı kişiler bu araçları yıllarca birikimini katarak alıyor hatta bazıları bu yıllarca birikimlerinin üstüne yıllarca borçlanarak alıyorlar bu araçları .

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • 64 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1328 : Ocak 04, 2013, 00:08:13 »
Aracımızla ilgili sıkıntıları forumu takip edenler bilir.
Bu durumu Toyota merkeze ileteli 1 aydan fazla zaman oldu arayan soran yoktu.
Nihayet bugün biri aradı.
Söylediği ilk şey biz size ne  zamandır ulaşmaya çalışıyoruz ama telefonunuzu bulamadık. Bize verilen telefon unmaranız ise gerçek numaranızın tersten yazılışı.

Daha kafadan tersim döndü.
Ulan her servisten sonra puan puan diye arayan siz değil misiniz?
Ota bota mesaj atan sizin servisiniz değil mi?
3 yıldır sürekli beni arayan servis KASTEN numaramı tersten vermiş genel merkeze. Bunun başka yorumu yok.
Yani abi abi diye yalakalık yapan servis danışmanları azıcık menfatlerine dokunulunca ite dönüveriyor.

Üstelik benimle ilgili olayları ve görüşmelerimi genel merkeze farklı, yalan yanlış aktarmışlar.
Beni daha tanıyamamışlar anlaşılan. Ben işimi şansa bırakır mıyım. Tüm telefon ve birebir görüşmelerim kayıt altına alınıyor. Araçtaki kamera yaptıkları konuştukları her şeyi kaydediyor.

Beni bile zıvanadan çıkartıyorlar ya daha ne diyeyim....
Ford Focus 3 Titanium Smart TECHNO...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 38800
  • Model Yılı: '10
  • 34 kere teşekkür etti
  • 64 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1329 : Ocak 04, 2013, 00:08:40 »
Tüm servisleri ve toyota alj yi tutumundan dolayı kınıyorum .

Sebebi :

1. Israrla hava filtresini 40000 de değiştirmeleri .

Bugün aracımın 20000 km kullandığım hava filtresini değiştirdim araç kendine geldi aracım 30000 km de. İlk bakımı 6000 km de yaptırmıştım 10000 km de filtreyi kendim değiştirmek için bakımda almak istediğimi söyledim bana 40000 km de bir değiştirdiklerini gerek olmadığını  söylediler . 10000 km de filtre siyahlaştığı için dışarıdan filtre alıp 20000 km ye kadar kullandım ve 20000 de servise gitmeden önce orjinali taktım gittim ve filtreyi gene değiştirmelerini söyledim fakat gene gerek olmadığını söylediler . Dün aracıma kn kutu içi filtre alacaktım fakat bulamadığım için yine yan sanayi filtre alıp taktım aracın yakıtından tutun performansına motor sesine kadar her şeyi değişti araç resmen rahatladı .

2. Yağ değişimine 6 ayda ve 10000 km de bir çağırmaları . Tam sentetik yağ kullanarak isterseler bakımları 15000 km de bir yapabilirler fakat ısrarla 10000 km veya 6 ayda çağırıyorlar .

Yani erken değişmesi gereken parçayı geç geç değişmesi parçaları erken değiştirerek hem kullanıcılarının daha fazla yakıt ve para haramalarına hem araçlarının zarar görmelerine bile bile göz yumuyorlar.

Servisteki herkes Türkiye de bir hava filtresinin 40000 km gitmiceğini çok iyi biliyor .


Bu sebepten toyotayı kınıyorum ve herkese hava filtrelerini 10000 km de bir değiştirmesini tavsiye ediyorum ben filtreyi 20000 km kullandım ve filtre simsiyahtı toyota servislerine göre bu filtre 20000  daha gitmesi lazımdı . Yazık günahtır bazı kişiler bu araçları yıllarca birikimini katarak alıyor hatta bazıları bu yıllarca birikimlerinin üstüne yıllarca borçlanarak alıyorlar bu araçları .
Haklısınız Toyota Türkiye ülkemizdeki bakım programını gözden geçirmeli bence.Ceo Orhan Özer Bey,duy bunları

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 38800
  • Model Yılı: '10
  • 34 kere teşekkür etti
  • 64 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1330 : Ocak 04, 2013, 00:11:05 »
Haklısınız Toyota Türkiye ülkemizdeki bakım programını gözden geçirmeli bence.Ceo Orhan Özer Bey,duy bunları
ALJ geldiğinden beri Toyota markası ülkemizde müşteri memnuniyetinde geriye düşüyor gibi.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • 64 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1331 : Ocak 04, 2013, 00:11:56 »
Haklısınız Toyota Türkiye ülkemizdeki bakım programını gözden geçirmeli bence.Ceo Orhan Özer Bey,duy bunları

Bu ceo işi de karışık. Bugün bir arkadayla konuşuyorduk. Toyota'dan laf açılınca Ceo Adanalı zaten geçenlerde buradaydı. Biz ona ödül vermiştik dedi. Ama  Ali haydar Bozkurt dedi adına. Ben de öyle biliyordum. Ama bir aratma yaptım. Bir ay arayla iki farklı isim çıkıyor.

Kim bu şirketin ceosu....
Ford Focus 3 Titanium Smart TECHNO...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 38800
  • Model Yılı: '10
  • 34 kere teşekkür etti
  • 64 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1332 : Ocak 04, 2013, 00:19:14 »
Bu ceo işi de karışık. Bugün bir arkadayla konuşuyorduk. Toyota'dan laf açılınca Ceo Adanalı zaten geçenlerde buradaydı. Biz ona ödül vermiştik dedi. Ama  Ali haydar Bozkurt dedi adına. Ben de öyle biliyordum. Ama bir aratma yaptım. Bir ay arayla iki farklı isim çıkıyor.

Kim bu şirketin ceosu....
Evet haklısınız Ali Bey ALJ nin temsilcisi gibi geliyor bana,Orhan Bey ise Toyota Türkiye :) İkisi de duysun bence...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 8 kere teşekkür etti
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1333 : Ocak 04, 2013, 00:29:06 »
Aracı sıfır aldığımızda binbir dil dökerek birkaç hediye almak istedim o kadar dayatmaya bir saat iki tane tükenmez kalem bir çakmak ki sigara kullanmıyoruz vede bir takım kauçuk paspas verdiler. Malum havalar soğumaya başladı arada yağmur da yağıyo ben de dedim artık halıfleks olan paspasları kaldırıp kauçukları kullanayım. Ancak verilen paspaslar araca olmuyordu bütüklük küçüklük falan değil hiçbir toyota modeliyle alakalı bir paspas değillerdi.asıl atraksiyon ondan sonra başladı. Hemen bayimiz genç tüylüoğluyu aradım servisin müşteri temsilcisi bana aynen şöyle söyledi: aracın yanında hediye olarak verilen paspaslar aracınıza olmaz toyotanın orjinal ürünleri maliyetli olduğu için biz piyasadan aldığımız universal ürünleriveriyoruz. Aldığım cevap karşısında şok oldum biz araba alırken 40 küsür bin lira veriyoruz bayi 40 50 liraya paspas veremiyor. 3 tane servis temsilcisiyle görüştüm ayrıyeten müdür beyle görşmek istedim ama güya müdür bey odasında yomuş ulaşamadık. Ben de çok kızdım tepkimi böyle dile getirmek istedim.sorun ufak bişey gibi gözüküyor ama büyük problem neyse biraz uzun oldu ama mazur görün bundan sonra servisimi değiştireceğim ve genç tüylüoğluyu her ortamda kötüleyeceğim.

İyi bari "arabayı satıp paspasa uygun araba alın" dememişler.  :lol: Resmen komedi...  :)
Bir gün öleceğinin idrakinde olanlar, asla kalp kırmaz!

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 12000
  • Model Yılı: '15
  • 1041 kere teşekkür etti
  • 900 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1334 : Ocak 04, 2013, 00:29:52 »
Aracımızla ilgili sıkıntıları forumu takip edenler bilir.
Bu durumu Toyota merkeze ileteli 1 aydan fazla zaman oldu arayan soran yoktu.
Nihayet bugün biri aradı.
Söylediği ilk şey biz size ne  zamandır ulaşmaya çalışıyoruz ama telefonunuzu bulamadık. Bize verilen telefon unmaranız ise gerçek numaranızın tersten yazılışı.

Daha kafadan tersim döndü.
Ulan her servisten sonra puan puan diye arayan siz değil misiniz?
Ota bota mesaj atan sizin servisiniz değil mi?
3 yıldır sürekli beni arayan servis KASTEN numaramı tersten vermiş genel merkeze. Bunun başka yorumu yok.
Yani abi abi diye yalakalık yapan servis danışmanları azıcık menfatlerine dokunulunca ite dönüveriyor.

Üstelik benimle ilgili olayları ve görüşmelerimi genel merkeze farklı, yalan yanlış aktarmışlar.
Beni daha tanıyamamışlar anlaşılan. Ben işimi şansa bırakır mıyım. Tüm telefon ve birebir görüşmelerim kayıt altına alınıyor. Araçtaki kamera yaptıkları konuştukları her şeyi kaydediyor.

Beni bile zıvanadan çıkartıyorlar ya daha ne diyeyim....

Aynen abi .

Bende piston değişim öncesi merkezi bir çok kez aramama rağmen beni aramadılar sorunumu ite kalka servisle halletim merkez daha bana dönecek .
Beni de ota boka sürekli ararlardı bu olaydan sonra nedense aramadılar bir arasalar çok güzel bir fırça çekecem olanda beni arayan elemana olacak gerçi sonuçta bizlere ulaşanlarda emir kulu .

Haklısınız Toyota Türkiye ülkemizdeki bakım programını gözden geçirmeli bence.Ceo Orhan Özer Bey,duy bunları

Abi ben daha böyle bir şey görmedim birazdan çıkardığım filtrenin resmini burada paylaşacam filtreyi 20000 km de kullandım toyota servislerine kalsa 20000 km da ha gider filtre .

Bir daha da servise kolay kolay gitmem hem fazla para veriyoruz hem de aracımıza zarar veriyorlar . Neymiş garantisi bozulurmuş yerim garantilerini garanti varda ne oluyor yağ eksiltme sorununu çözdürmek için benim atmadığım takla kalmadı kendilerde sorunu çözmemek için atmadıkları takla kalmadı .

Filtreyi aldığım yer filtreyi gördüğünde adam şok oldu . Bugüne kadar bu kadar kirlenen bir filtre görmedim dedi adam .  Bende aracı filtreyi değiştirdikten sonra kullanınca şok oldum bir filtrenin bu kadar etki edeceği aklımın ucundan geçmezdi .

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 12000
  • Model Yılı: '15
  • 1041 kere teşekkür etti
  • 900 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1335 : Ocak 04, 2013, 00:42:07 »
Arkadaşlar çıkardığım filtrenin resimleri aşağıda .








Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 8 kere teşekkür etti
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1336 : Ocak 04, 2013, 00:57:09 »
Bu filtre mi daha 20.000 km gidermiş. Bunları alkışlamak lazım. Soba borusundan farksız filtre. İnsaf yahu.
Adamlar bakım maliyeti düşük çıksın diye sadece yağ değiştirip göndermenin peşindeler.
Bir gün öleceğinin idrakinde olanlar, asla kalp kırmaz!

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 12000
  • Model Yılı: '15
  • 1041 kere teşekkür etti
  • 900 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1337 : Ocak 04, 2013, 01:03:49 »
Bu filtre mi daha 20.000 km gidermiş. Bunları alkışlamak lazım. Soba borusundan farksız filtre. İnsaf yahu.
Adamlar bakım maliyeti düşük çıksın diye sadece yağ değiştirip göndermenin peşindeler.

Abi bu filtre bence 10000 km de ömrünü tamamlamıştı ondan 10000 km de yan sanayi bir filtre alıp değiştirdim 20000 km bakımında da bu filtreyi takıp gittim gene kendilere değiştirmelerini söyledim bana hava tuttuk değiştirmeye gerek yok dediler bende 30000 km ye kadar kullandım 30000 de hem piston değişimi yapıldı hem bakım kendilere gene değiştirmelerini söyledim ama iş emrine bile yazmadılar bana gerek yok dediler .

Dün kutu içi kn filtre alacaktım fakat bulamadım gittim yan sanayi bir filtre alıp değiştirdim araba kendine geldi .

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 8 kere teşekkür etti
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1338 : Ocak 04, 2013, 01:07:48 »
Abi bu filtre bence 10000 km de ömrünü tamamlamıştı ondan 10000 km de yan sanayi bir filtre alıp değiştirdim 20000 km bakımında da bu filtreyi takıp gittim gene kendilere değiştirmelerini söyledim bana hava tuttuk değiştirmeye gerek yok dediler bende 30000 km ye kadar kullandım 30000 de hem piston değişimi yapıldı hem bakım kendilere gene değiştirmelerini söyledim ama iş emrine bile yazmadılar bana gerek yok dediler .

Dün kutu içi kn filtre alacaktım fakat bulamadım gittim yan sanayi bir filtre alıp değiştirdim araba kendine geldi .

Hava filtresi aracın soluk borusudur. İnsanın boğazını sıkarsan nefes alamaz, arabanın da filtresini geç değiştirirsen boğazını sıkmış gibi olursun. En geç 10.000'de bir değiştirmek lazım. Bu servisler "düşük bakım ücreti alıyoruz" diyebilmek için bunu yapıyorlar eminim. Yoksa bunun başka bir izahı yok.
Bir gün öleceğinin idrakinde olanlar, asla kalp kırmaz!

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 12000
  • Model Yılı: '15
  • 1041 kere teşekkür etti
  • 900 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1339 : Ocak 04, 2013, 01:38:08 »
Hava filtresi aracın soluk borusudur. İnsanın boğazını sıkarsan nefes alamaz, arabanın da filtresini geç değiştirirsen boğazını sıkmış gibi olursun. En geç 10.000'de bir değiştirmek lazım. Bu servisler "düşük bakım ücreti alıyoruz" diyebilmek için bunu yapıyorlar eminim. Yoksa bunun başka bir izahı yok.

Abi bakım ücretleri düşük olsa zoruma gitmicek . :)

Hava filtresi 50 tl olur mu ?

Ben bundan sonra servise gitmicem filtreleri forumdan Ufuk abi den alacam gidecem dışarıda yaptıracam . İnan arabamdan soğuttular beni .