Gönderen Konu: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)  (Okunma sayısı 458501 defa)

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 32000
  • Model Yılı: '12
  • 29 kere teşekkür etti
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1300 : Eylül 15, 2012, 03:14:02 »
2000 yılından beri Toyota kullanıcısıyız! bütün ailemde toyota var geneli corolla tabi. bu seneye kadar Erzurum toyota servisi ikbal plazadan çoook memnunduk fakat toyotanın artık eskisi gibi ilgilenmiyor olmasından kaynaklandığını düşünüyorum bu son 2 senede gerçekten servis kalitesi oldukça düştü ve ustaları açık söylüyorum arabalar hakkında hiç bir bilgiye sahip değiller!!! oto sanayi ustaları daha çabuk ve doğru buluyor sorunu ve kalıcı olarak çözüyorlar. ne yazık ki arabam garantili ve ben onlara şu an için mecburum :(
2012 TOYOTA AURİS 1.6 valfmatic
Tüpsüz güzel :P

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1300 : Eylül 15, 2012, 03:14:02 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A+
  • 5 kere teşekkür etti
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1301 : Eylül 16, 2012, 19:42:49 »
Merhaba,

2008 Auris model aracımı bugüne kadar Beykoz servise götürüyordum ancak evime ve işime yakınlığı sebebiyle Avr. yakasında Dolapdere servise gitmeyi düşünüyorum. Nette bu servis hakkında fazla şikayete rastlamadım. Burası hakkında bilgisi olan varsa paylaşabilir mi lütfen?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 191000
  • Model Yılı: '14
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1302 : Eylül 18, 2012, 13:57:31 »
 Çorum Şamlıoğlu Toyota servisine götürüyorum ve çok da memnunum. Hatta geçenlerde ampul değiştirmeye gittim farın ampulünü 2,5 tl aldılar şaşırdım ben 25-30 bekliyordum:)) ama bazı bazı şeyleri değiştirmeye gittiğimde elimizde yok sonra gelince takalım demeleri tek kusurları bence...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1303 : Eylül 18, 2012, 14:26:14 »
şimdiye kadar hep Derindere ile çalışan ben, bayram öncesi on bin bakım için randevu ayarlayamadıklarından Ortaköy servisini tercih ettim. İyi de etmişim..Araçla gereğinden fazla ilgilendiler, normalde geçen yılki aracımın on bin bakımını Derindere 1 saatte yapmasına rağmen, bu sene on bin bakım için Ortaköy 2 saat kadar bir zaman harcadı..Telefonla aradıgımda hemen erken güne randevu da verdiler..İstanbulda'ki toyotacılara Ortaköy servisini tavsiye ederim..not:on bin bakım 220 TL tuttu.
tevazu erdemdir...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • Achtung! Adolf Hakkı ohne Toyota Yaris Twin-Turbo
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: B+
  • 17 kere teşekkür etti
  • 41 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1304 : Eylül 19, 2012, 10:02:32 »
Çorum Şamlıoğlu Toyota servisine götürüyorum ve çok da memnunum. Hatta geçenlerde ampul değiştirmeye gittim farın ampulünü 2,5 tl aldılar şaşırdım ben 25-30 bekliyordum:)) ama bazı bazı şeyleri değiştirmeye gittiğimde elimizde yok sonra gelince takalım demeleri tek kusurları bence...

Toyota servislerinin stok politikaları eskiden daha iyiydi galiba...

şimdiye kadar hep Derindere ile çalışan ben, bayram öncesi on bin bakım için randevu ayarlayamadıklarından Ortaköy servisini tercih ettim. İyi de etmişim..Araçla gereğinden fazla ilgilendiler, normalde geçen yılki aracımın on bin bakımını Derindere 1 saatte yapmasına rağmen, bu sene on bin bakım için Ortaköy 2 saat kadar bir zaman harcadı..Telefonla aradıgımda hemen erken güne randevu da verdiler..İstanbulda'ki toyotacılara Ortaköy servisini tavsiye ederim..not:on bin bakım 220 TL tuttu.

Servis için çok iyi bir fiyat Betül Hn., ekstra hiç bir şey yazmamışlar galiba :)

Folgsamkeit macht frei...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 158000
  • Model Yılı: '08
  • 5 kere teşekkür etti
  • 24 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1305 : Eylül 19, 2012, 10:11:53 »
şimdiye kadar hep Derindere ile çalışan ben, bayram öncesi on bin bakım için randevu ayarlayamadıklarından Ortaköy servisini tercih ettim. İyi de etmişim..Araçla gereğinden fazla ilgilendiler, normalde geçen yılki aracımın on bin bakımını Derindere 1 saatte yapmasına rağmen, bu sene on bin bakım için Ortaköy 2 saat kadar bir zaman harcadı..Telefonla aradıgımda hemen erken güne randevu da verdiler..İstanbulda'ki toyotacılara Ortaköy servisini tavsiye ederim..not:on bin bakım 220 TL tuttu.

Bu muamele umarım ilk gidişiniz olduğu için değildir ;)
''Çocukları, yasaların ulaşamayacağı yerlerde saklayınız."

 dissapointment=expectations/reality

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: ---
  • 5 kere teşekkür etti
  • 32 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1306 : Eylül 19, 2012, 10:47:01 »
öncelikle tüm sayfaları gezinip okumadığımı belirteyim.. yalnız Beykoz- Kavacık Toyota'yı kesinlikle tavsiye ederim... orada iki tane stajımı servis-mekanik kısmında henüz yaptım ve yeni gelen formen ile birlikte servisin çok kaliteli bir şekilde çalışıtığını söyleyebilirim.. eski formen de iyiydi fakat yeni formenin işçiler üzerinde etkili olduğunu söyleyebilirim.. makina mühendisliği okumama rağmen sırf ilgim olduğu için oranın servis-mekanik müdüründen rica ettim ve hiç tecrübem olmamasına rağmen beni oraya yalnızca izlemek ve ustalara getir götür yapmak, plakalık vs değiştirmek, lastik havası kontrolü vs vs  koşulu ile kabul etti ve hiç abartmıyorum bir hafta sonra d4d motoru indirip piston sekman değiştirip tekrar toplayacak seviyeye geldim.. bu kadar hızlı öğrenmemin sebebi; hangi motor ustasının yanına izlemeye gittiysem hepsi bilgili donanımlı ve en az 20 yıldır bu işi yapan kişiler olmasıydı.. en önemlisi de sanayi geçmişlerinin olması.. fakat servisin, müşteri kabul-şasi-kaporta-boya-yıkama gibi departmanları hakkında yorum yapamayacağım malesef çünkü ben yalnızca mekanik kısmında bulundum.. ama öğle aralarında ettiğimiz muhabbetlerden anladığım kadarıyla tüm çalışanlar iyi niyetli ve yaptığı işi önemseyen insanlar..
Kavacık Toyota'nın bazı karakteristik özellikleri ise şöyle:

- dışarıdan müşterinin aldığı yağı kesinlikle ama kesinlikle kabul etmiyorlar.. (serviste varilden 10w40 ya da 4 lt lik açılmamış şişesinden tam sentetik 5w30 yağ seçenekleri mevcut)

- fiyat politikası diğer yetkili servisler düzeyinde... pazarlık kısmı sizin yeteneğinize kalmış..

- eğer aracınıza bir işlem yapıldı deniyosa o işlem kesinlikle yapılmıştır.. dürüstlük ön planda.. mesela siz 5w30 yağ isteyip parasını da ödediyseniz içiniz rahat olsun kesinlikle 10w40 yağ koyup kandırmazlar..

not: eğer bu günlerin malum en büyük problemi olan 2010 ve sonrası bazı d4d lerin zayıf sekman problemi şikayetiyle giderseniz yoğunluktan ötürü sizi biraz ertelemeye çalışacaklardır çünkü kaliteli ve temiz işçilik yapan bir yetkili serviste haftada en fazla 3-4 dizel motor yapılabilinir.. bazı yetkili servisler haftada bu sayıyı çok aşarlar, dolayısıyla müşteriler kavacık toyotadan da aynısını bekleyebilir.. fakat muhtemelen servis-kabuldeki arkadaşlar sizi kibar bir dille ertelemeye çalışacaklardır.. kişisel görüşüme göre de eğer aracınızda zayıf sekman problemi varsa servisten randevu alana kadar aracınızı kullanmamanızdır.. artık servisten gün alıp aracınızı teslim edip bir hafta sonrasında teslim alana kadar toplu taşımaya yönelmeyi göze almalısınız.. çünkü servisteki yetkililerle tartışıp aracınızı araya alıp benim motorumu önce yapın demeniz yalnızca bir tartışmaya yol açacaktır.. çünkü zayıf sekmanlı motorlardan oldukça çok sayıda var ve herkesin aracı herkese acil olarak lazım.. ve sırf bu yüzden servis-kabuldeki çalışanların bir sürü insanla aynı tartışmayı yaşadığını düşünürek onların sinir katsayılarını da hesaba katmalıyız... bunu göz önünde bulundurarak servise giderseniz iyi olacağı kanaatindeyim..
2012 Auris 1.33 Comfort Beyaz

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 191000
  • Model Yılı: '14
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1307 : Eylül 19, 2012, 11:09:32 »
Toyota servislerinin stok politikaları eskiden daha iyiydi galiba...


Eskisini bilmiyorum ben 2007 de aldım ama sürekli istediğim parçada sorun yaşıyorum ama hallediliyor en azından.
benim arkadaşımın başına peugeot da gelmiş kilidi değiştirmek istemiş fakat ellerinde yokmuş gelince değiştiririz demişler ama parayı peşin almışlar en azından bizde böyle birşey yok:)))

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • 125 kere teşekkür etti
  • 55 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1308 : Eylül 19, 2012, 11:11:48 »
izmirde daha önce 3 olan yetkili servis sayısı akdemir in kapanması ile birlikte seçenek 2 ye tokullar ve borovalı olarak düştü. ben her iki servisi de biliyorum her ikside iyi olmakla, her ikisinede bakım için arabamı götürdüm, bunun ile birlikte ben her zaman tokulları tercih ederim. servis müdürü  mümtaz bey, müdür yardımcısı Ziya bey, formen Serdar bey, ustalar ilker ve bület ustalar hepsi benim meraklı kedi yaklaşımı ile sorularımı ilgi ile dinleyim cevaplıyorlar. faturalarım her zaman çok güzel. işçilik güzel ben izmirde kesinlikle tavsiye diyorum.
sadece deneyin bakın görün...
selam ve saygılarımla
2010 MMT Dizel Corolla Elegance

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Verso
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 33000
  • Model Yılı: '11
  • 93 kere teşekkür etti
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1309 : Eylül 23, 2012, 20:13:38 »
şimdiye kadar hep Derindere ile çalışan ben, bayram öncesi on bin bakım için randevu ayarlayamadıklarından Ortaköy servisini tercih ettim. İyi de etmişim..Araçla gereğinden fazla ilgilendiler, normalde geçen yılki aracımın on bin bakımını Derindere 1 saatte yapmasına rağmen, bu sene on bin bakım için Ortaköy 2 saat kadar bir zaman harcadı..Telefonla aradıgımda hemen erken güne randevu da verdiler..İstanbulda'ki toyotacılara Ortaköy servisini tavsiye ederim..not:on bin bakım 220 TL tuttu.

Dün 10.000 bakımı için aradım telefonda 350 TL dediler ama pazarlık 320 olur dediler siz çok iyi fiyat almışsınız gerçekten....
0 'dan 100 km 'ye 10 saniyede çıkabilirsin belki, ama önemli olan kaç saniyede durabildiğindir.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 14 kere teşekkür etti
  • 18 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1310 : Eylül 23, 2012, 21:34:04 »
istanbul pendik dumankaya gayet anlayışlı samimi ilgili tatmin edici.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 51000
  • Model Yılı: '08
  • 277 kere teşekkür etti
  • 67 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1311 : Eylül 25, 2012, 15:49:41 »
aracımı geçen salı servise bırakıp  yetkilinin c.tesi günü teslim edeceğini belirttiği aracıma kaskonun 4 günlük  ikame araç tahsisinin bitmesinden sonra, aracımın çıkışını yetiştiremeyip aynı zamanda beni ikame araçsız mağdur ederek aracımı bugün akşama yetiştirmeye çalışan TOYOTA TARABYA servisini kınıyorum... 

önceki hasar danışmanı muharrem beyin bayraktar grubuna(citroen) transfer oluşu iyi olmamış... citroeni de kınıyorum :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Resim gençliğimden (42 yaşımdayken)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 15 kere teşekkür etti
  • 84 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1312 : Eylül 27, 2012, 20:58:04 »
şimdiye kadar hep Derindere ile çalışan ben, bayram öncesi on bin bakım için randevu ayarlayamadıklarından Ortaköy servisini tercih ettim. İyi de etmişim..Araçla gereğinden fazla ilgilendiler, normalde geçen yılki aracımın on bin bakımını Derindere 1 saatte yapmasına rağmen, bu sene on bin bakım için Ortaköy 2 saat kadar bir zaman harcadı..Telefonla aradıgımda hemen erken güne randevu da verdiler..İstanbulda'ki toyotacılara Ortaköy servisini tavsiye ederim..not:on bin bakım 220 TL tuttu.
nerelerdesin betül dön artık aramıza

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 51000
  • Model Yılı: '08
  • 277 kere teşekkür etti
  • 67 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1313 : Ekim 02, 2012, 11:20:21 »
aracımı geçen salı servise bırakıp  yetkilinin c.tesi günü teslim edeceğini belirttiği aracıma kaskonun 4 günlük  ikame araç tahsisinin bitmesinden sonra, aracımın çıkışını yetiştiremeyip aynı zamanda beni ikame araçsız mağdur ederek aracımı bugün akşama yetiştirmeye çalışan TOYOTA TARABYA servisini kınıyorum... 

önceki hasar danışmanı muharrem beyin bayraktar grubuna(citroen) transfer oluşu iyi olmamış... citroeni de kınıyorum :)

yetkili servis araçtaki eksikler nedeniyle aracımı tekrar benden alıp 4 gün boyunca dolu depo 2012 auris tahsis ettiği ve aracımın marşbiyellerini iyi niyet kapsamında ücretsiz tamirat ve boyadığı için alkışı haketti...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • E12 SPORT 3ZZ-FE (Auris - Yaris D4D MMT) Civic EK9
    • Model araçlar, uçaklar, helikopterler
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A-
  • Model Yılı: -
  • 482 kere teşekkür etti
  • 760 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1314 : Ekim 02, 2012, 11:38:21 »
Gebze Toyota Dumankaya dan hiç memnun kalmadım tama araç konusunda alırken çok yardımcı oldular ancak aracı teslim aldığımda aracın sadece dışından bir su tutulduğunu gördüm, camlardaki beyaz yazıları bile silmemişler, ayrıca camları içten leş gibiydi , teslimatçı yanımda elinde bezle silmeye çalışıyordu camlarını , resmen rezillik, ve camlar sadece kapalı iken silinmiş camları açtığımda cam kanalına giren en üst kısımları leş gibi, Toyotaya yakışmıyor bunlar arkadaş bu nasıl bir müşteri memnuniyeti anlam veremedim.

şunuda belirteyim ÖTV vergisi artışı nedeni ile bayiler pazart günü bile çalıştı  benim aracım Cuma sabahı geldi pazartesi günü yani dün akşam 18:00 da teslim aldım 4 gündür bir aracı nasıl temezler ? nasıl temizleyemezler ? bu nasıl birşey yahu,  3 5 güne  toyotadan menunmusunuz diye ararlar ozaman bu durumu bir konuşalım bakalım ne diyecekler,   ayrıca merkezede mail atmayı düşünüyorum.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAFİR Auris...SIU Corolla T-Sport...
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 59088
  • Model Yılı: '12
  • 312 kere teşekkür etti
  • 512 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1315 : Ekim 02, 2012, 11:39:47 »
Ortaköy Toyota candır. Uzun yıllardır müşteri memnuniyetini ellerinde bulunduruyorlar.
arikushimikato Dr.Auris 1ND forever Pure SİU T Sport ;)
İlk önce bilgi sahibi olun sonra yorum yapın
Taklitlerden sakının
 https://www.facebook.com/groups/aurisclubturkey/  Aurise dair her şey

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A+
  • 3 kere teşekkür etti
  • 5 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1316 : Ekim 02, 2012, 20:22:37 »
ALJ Ankara
10000 km için 14:30 randevu aldım;

15:20 araç lifte alındı
15:20-15:40 ustaların mola saati (tapa söküldü bu arada yağ süzüldü)
15:40-15:50 yağ eklendi filtre değişti (yağ 10-40 yarı sentetik doldurma )
sonra araç gözden kayboldu ve 16:30 civarı yıkanmış ve içi temizlenmiş bana teslim edilecekti ki......

Temsilciye yukarıda yazdıklarımı söyledim !! tabi ki gerekli ilgi ve alakayı gösterdi,,,,  güvenlik kameralarını inceledik, herşey yapıdı, arka tarafta 2 tane daha liftimiz var araç bakımı orada yapıldı dendi, sonra beni çağırıp aracı lifte aldılar ve 4 tekeri söküp tekrar taktılar.

Takdir sizin 1 saat süren 38 nokta kontrol dedikleri olay??? saatler ortada...

Ağırlama iyi hoş herkes ilgili güler yüzlü çay kahve vs. fakat bakım ?

Sonuç olarak bana o gün iş yapmak istemeyen biri denk gelmiş olabilir fakat arabamı ilk fırsatta ilave bir kontrol için özel bir servise götüreceğim, forumda arkadaşların tavsiye ettiği bir adet özel servis var.

Saygılarımla.

2012 Auris 1.6 Otm.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 296
  • Model Yılı: '08
  • 3 kere teşekkür etti
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1317 : Ekim 08, 2012, 14:58:27 »
istanbul sonkar avcılar çok yavaş randevulu gittiğim halde sabah 9 gibi gittim 3-4 saat sürer dedi personelleri iyi dedim biraz buralarda takılayım avcılarda öğlene kadar dolaştım falan servise gittim daha yeni başlamışlar saat 1 buçukta başladı akşam 6 da zor aldım yıkayalım bekleyin dediler acelem olduğu için basıp çıktım !!! >:(
1996 Corolla Gli A/T                   (SOLD)
2004 Corolla Sol A/T                  (SOLD)
2010 Corolla Elegant A/T           (SOLD)
2008 Corolla Elegant D-4D MM/T 2016 VW Polo Lounge Man.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1318 : Kasım 15, 2012, 12:08:06 »
Cümleten merhaba. Bu sabah arabayı çalıştırırken patt diye bir ses geldi.Daha sonra ikinci de çalıştı yanlız gaza basınca bazen yemiyodu. Toyota corolla 1995 xli lpg. Neden acaba yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler.
Dzibe

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 140000
  • Model Yılı: '10
  • 4 kere teşekkür etti
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1319 : Kasım 23, 2012, 13:58:36 »
Cümleten merhaba. Bu sabah arabayı çalıştırırken patt diye bir ses geldi.Daha sonra ikinci de çalıştı yanlız gaza basınca bazen yemiyodu. Toyota corolla 1995 xli lpg. Neden acaba yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler.

Soru yanlış yerde hocam forumu kurcalamanızı ne nerede öğrenmenizi tavsiye ederim.