Gönderen Konu: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)  (Okunma sayısı 458319 defa)

0 Üye ve 3 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1200 : Mart 19, 2012, 17:05:45 »
Toyota kadar müşteri mennuniyetine önem veren başka marka yok,Geçenlerde köşkdere otomotive gittim çok ilgili davrandılar.

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1200 : Mart 19, 2012, 17:05:45 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • 2005 avensis 1.6 Elegant
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: B+
  • 13 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1201 : Mart 21, 2012, 01:36:33 »
Toyota kadar müşteri mennuniyetine önem veren başka marka yok,Geçenlerde köşkdere otomotive gittim çok ilgili davrandılar.

Diğer markaların servisleri için pek fazla söz söyleyemeyeceğim fakat son zamanlarda hyundai'nin servisleri hakkında olumlu sözler duymaktayım.
 Toyota'nın  müşteri memnuniyetine önem veren, yaptığı işin hakkını veren yetkili servislerinin (sayısının eskisine nazaran azalmış olmasına rağmen) forumda paylaşılması faydalı (aynı şekilde şikayetlerin de).
2005 Avensis 1.6 Elegant
Küçükyalı/İSTANBUL

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1.4
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '12
  • 62 kere teşekkür etti
  • 286 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1202 : Mart 21, 2012, 01:57:17 »
bende aracımı yaklaşık 1.5ay önce bandırma altan plazadan satın aldım,
çok ilgili ve güleryüzlülerdi, 2.el araç satın almama rağmen, o açıdan teşekkür ediyorum.
Ama araçta olan bazı sorunlardan beni haberdar etmediler, aldığımda aracın cd çaları çalışmıyordu, ve teyp sökülüp takıldığı için tam yerine oturtulamamıştı.
Arka cam su fıskiye motoru çalışmıyordu.
Antenin alt muhafazası hasarlıydı. Bütün sorunlarımı sonradan uygun fiyatlara kendim hallettim.
Bunun gibi ufak ama mide bulandıran, bir kaç ufak tefek sorun daha vardı. Sonuçta genel olarak aracın kondisyonu oldukça iyi, sorun yaratacak yürüründe, vs. inde hiç birşey yok. Ama aracı ekspertiz yapan servisin bu tür sorunlarıda ya kendi çözmesi yada bu konular hakkında en azından beni haberdar etmesi gerekirdi diye düşünüyorum
Tabi bu durumda, öncelikli kabahatli olarak kendimi görüyorum, aracı daha ciddi ekspertiz etmeliydim.
1) 1993 Toyota Corolla 1.6 GL      (1999-2004) stock
2) 2000 Volvo S40 2.0T               (2004- ???) turbo upgrade + cut out + dp + yazılım + yakıt
3) 2005 Toyota Corolla 1.6 sol hb (2012-2012) stock
4) 2012 VW Scirocco 1.4 TSI        (2012- ?? ) stage 2 ecu sw(yazılım)+ s3 cooler + vw racing air filter +forge dumpvalve + forge wastegate + r8 bobin+ custom downpipe+aem v2 water/methanol injectio

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • 2005 avensis 1.6 Elegant
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: B+
  • 13 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1203 : Mart 21, 2012, 02:48:03 »
bende aracımı yaklaşık 1.5ay önce bandırma altan plazadan satın aldım,
çok ilgili ve güleryüzlülerdi, 2.el araç satın almama rağmen, o açıdan teşekkür ediyorum.
Ama araçta olan bazı sorunlardan beni haberdar etmediler, aldığımda aracın cd çaları çalışmıyordu, ve teyp sökülüp takıldığı için tam yerine oturtulamamıştı.
Arka cam su fıskiye motoru çalışmıyordu.
Antenin alt muhafazası hasarlıydı. Bütün sorunlarımı sonradan uygun fiyatlara kendim hallettim.
Bunun gibi ufak ama mide bulandıran, bir kaç ufak tefek sorun daha vardı. Sonuçta genel olarak aracın kondisyonu oldukça iyi, sorun yaratacak yürüründe, vs. inde hiç birşey yok. Ama aracı ekspertiz yapan servisin bu tür sorunlarıda ya kendi çözmesi yada bu konular hakkında en azından beni haberdar etmesi gerekirdi diye düşünüyorum
Tabi bu durumda, öncelikli kabahatli olarak kendimi görüyorum, aracı daha ciddi ekspertiz etmeliydim.

Kesinlikle bence de servis bu sorunları kendisi çözmeliydi ya da satmadan sizi haberdar etmeliydi.
2005 Avensis 1.6 Elegant
Küçükyalı/İSTANBUL

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '17
  • 69 kere teşekkür etti
  • 77 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1204 : Mart 21, 2012, 12:13:48 »
 Eskişehir SARAR Toyota Servisi gerçekten de bırakın 5 puanı 10 puanı bile hakediyor. Genel olarak zaten Toyota'nın servisleri çok güzel ama SARAR Toyota bambaşka...Ha bu arada unutmadan en ince detaya bile dikkat eden birisiyim.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • 2005 avensis 1.6 Elegant
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: B+
  • 13 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1205 : Mart 21, 2012, 16:29:27 »
Eskişehir SARAR Toyota Servisi gerçekten de bırakın 5 puanı 10 puanı bile hakediyor. Genel olarak zaten Toyota'nın servisleri çok güzel ama SARAR Toyota bambaşka...Ha bu arada unutmadan en ince detaya bile dikkat eden birisiyim.

Toyota yetkili servisleri içerisinde en yüksek müşteri memnuniyetine sahipler, bence hak ediyorlar.
2005 Avensis 1.6 Elegant
Küçükyalı/İSTANBUL

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1206 : Nisan 13, 2012, 21:43:40 »
Öncelikle herkese iyi akşamlar, 2007 coroll hb (benzinli) sahibiyim ve ilk defa detaylı olarak aracın periyodik bakımı için servise götüreceğim,

Şimdi araç 70 bin km de. 50 bine kadar bütün bakımları düzenli olarak yapılmış ancak 50 bin bakımı 54 bin km civarında yapılmış. 56 km de araca brc marka tüp takıldı. 15 bin km.dir ufak tefek işler dışında servise götürmedim aracımı.

Bildiğim ve edindiğim bilgilere göre 70 bin bakımında pek fazla birşey yapılmıyor, servislere sorduğumda daha çok 80 bin bakımına hazırlık yapılıyor deniyor. ancak ben detaylı bakım yaptırmak istiyorum, yağ filtresi, polen filtresi, balatalar, aklınıza daha neler geliyorsa, (Not: V Kayışı ve akü 53 bin km de değişmiş)..Samsun ve Trabzondaki servislerle konuştum, detaylı- komple bakım için 500-650 TL civarına çıkar dediler.

Sizce detaylı bakım yaptırmayıp 80 bin bakımını bekleyeyim yoksa şimdi detaylı bakım yaptırayım mı ?
Bir de Samsun ve Trabzon daki servislerle ilgili bilgisi olan arkadaşlar varsai beni aydınlatırsa sevinirim.
2007 corolla hatchbach 1.6 plus-line

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10500
  • Model Yılı: '19
  • 132 kere teşekkür etti
  • 354 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1207 : Nisan 13, 2012, 21:47:30 »
Detaylı bakım gibi bir şeye gerek yok.Zaten bakım sırasında ne varsa yapılması gereken bulur ve yaparlar.Detaylı bakım demeyin servisin ekmeğine yağ sürmeyin.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1208 : Nisan 13, 2012, 21:52:38 »
Hakan bey ben servise gitmeden önce randevu alıp gideceğim, bulunduğum il de servis olmadığı için.. peki götüreceğim servise gitmeden önce, randevu alırken ya da gittiğimde ne demeliyim ? araçla ilgili sadece bazen devirsiz çalışıyor, onun da tüpten olduğunu düşünüyorum bayadır gösteremedim tüpü taktırdığım yere. Başka da aracımdan herhangi bir şikayetim yok ama araca 17bin km.dir herhangi bir bakım yapılmadı. yani demem o ki ben servise ne demeliyim :)
2007 corolla hatchbach 1.6 plus-line

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10500
  • Model Yılı: '19
  • 132 kere teşekkür etti
  • 354 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1209 : Nisan 13, 2012, 21:54:39 »
70.000 bakımı için geleceğim diyin.Bakımı yapar.Ekstra bir şey çıkarsa size sorar yaparlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1210 : Nisan 13, 2012, 22:09:21 »
Teşekkür ederim Hakan bey bilgilendirme için.
2007 corolla hatchbach 1.6 plus-line

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10500
  • Model Yılı: '19
  • 132 kere teşekkür etti
  • 354 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1211 : Nisan 13, 2012, 22:11:29 »
Teşekkür ederim Hakan bey bilgilendirme için.
Rica ederim.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 35000
  • Model Yılı: '15
  • 3 kere teşekkür etti
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1212 : Mayıs 15, 2012, 08:38:05 »
beyler 10.000 bakımını serviste yaptırdım 20.000 bakımı dışarda özel serviste yaptırdım..30.000 bakımını tekrar serviste yaptırsam garanti devam edermi..aracın (2011 avensis)deri direksiyonunda aşınmalar başladı belki değiştiriler die sordum..bu arada garantiden deri direksiyon değiştiren oldumu??

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 102000
  • Model Yılı: '14
  • 86 kere teşekkür etti
  • 110 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1213 : Mayıs 15, 2012, 09:37:39 »
Bakımı yetkili servis dışında yaptırmış olsanız dahi, motor veya mekanik aksamdan kaynaklanan bir durum olmadığı için direksiyonu değiştirmeleri gerekir diye düşünüyorum. Aşınma değişimi gerektirecek derecedeyse tabi ki.
2014 Auris TS Advance Skypack CVT
2011 Corolla Comfort Extra D4D Manuel (SATILDI)
2009 Yaris Terra 1.3 VVTI Manuel (SATILDI)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • .: Toyota Eco-Driver :.
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 11111
  • Model Yılı: '18
  • 66 kere teşekkür etti
  • 563 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1214 : Mayıs 15, 2012, 10:52:04 »
beyler 10.000 bakımını serviste yaptırdım 20.000 bakımı dışarda özel serviste yaptırdım..30.000 bakımını tekrar serviste yaptırsam garanti devam edermi..aracın (2011 avensis)deri direksiyonunda aşınmalar başladı belki değiştiriler die sordum..bu arada garantiden deri direksiyon değiştiren oldumu??

20 bin bakımını dışarıda yaptırdığınız için aracınızın garanti dışı kaldığını söyleyecekler. direksiyon için ne yaparlar bilemiyorum.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1215 : Mayıs 15, 2012, 14:01:10 »
beyler 10.000 bakımını serviste yaptırdım 20.000 bakımı dışarda özel serviste yaptırdım..30.000 bakımını tekrar serviste yaptırsam garanti devam edermi..aracın (2011 avensis)deri direksiyonunda aşınmalar başladı belki değiştiriler die sordum..bu arada garantiden deri direksiyon değiştiren oldumu??
   Direksiyon ve mekanik bakım ayrı ayrı şeyler.Direksiyon ile ilgili sıkıntılar çoğu markada pek bir sonuç vermiyor.El'in terlemesi,ıslak mendil ile silinmesi,yüzük gibi bahanelerle istek geri çeviriliyor.Deri sürüş eldiveni de kullansanız suç eldivene atılır...
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: B+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1216 : Mayıs 30, 2012, 07:11:16 »
Bakımı yetkili servis dışında yaptırmış olsanız dahi, motor veya mekanik aksamdan kaynaklanan bir durum olmadığı için direksiyonu değiştirmeleri gerekir diye düşünüyorum. Aşınma değişimi gerektirecek derecedeyse tabi ki.
+1
AKTİF SERVİS - ÇORUM   TOYOTA   özel servisi

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: B-
  • Kilometre: 80000
  • Model Yılı: '11
  • 110 kere teşekkür etti
  • 314 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1217 : Mayıs 30, 2012, 08:01:49 »
Direksiyon derisinin yıpranmasından dolayı direksiyonu değiştirilen arkadaşlar vardı.
Paran varsa Japon, yoksa alman. :nija:

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAFİR Auris...SIU Corolla T-Sport...
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 59088
  • Model Yılı: '12
  • 312 kere teşekkür etti
  • 512 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1218 : Mayıs 30, 2012, 09:08:15 »
Direksiyon derisinin yıpranmasından dolayı direksiyonu değiştirilen arkadaşlar vardı.

Evet öyle bir konu vardı ama sonrasını pek hatırlayamadım
arikushimikato Dr.Auris 1ND forever Pure SİU T Sport ;)
İlk önce bilgi sahibi olun sonra yorum yapın
Taklitlerden sakının
 https://www.facebook.com/groups/aurisclubturkey/  Aurise dair her şey

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1219 : Haziran 05, 2012, 00:50:41 »
  İsuzu( nihayetinde o da bir Japon) Ankara Neziroglu ve İstanbul Cetaş yetkili servisleri... Baba oğlunun kahrını bu kadar çekmez.İsuzu'yu İsuzu'dan daha iyi temsil ediyorlar :alkis: :alkis:
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR