Gönderen Konu: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)  (Okunma sayısı 458422 defa)

0 Üye ve 3 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1180 : Ocak 28, 2012, 08:14:57 »
ben nerde yaptırmalıyım dıye bır soru sordum ama ızmırde!ayrıca fıyatta sormadım.arac garantıde hala.
corolla comfort D4D 2007

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1180 : Ocak 28, 2012, 08:14:57 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Captiva 2,0A/T High 7k / Hyundai i20A/T
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 130000
  • Model Yılı: '10
  • 167 kere teşekkür etti
  • 38 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1181 : Ocak 31, 2012, 08:45:31 »
80 bın km bakımını yaptırmama cok az kaldı.izmir'de sizce hangi servisi tercih etmeliyim.lütfen acil yardımlarınıza ihtiyacım var.

Akdemirlerin yetki belgesi artık yok özel servis oldu; ben bana yakın ve iyi kötü tanıdık olduk diye genelde gaziemirde Tokullarda yaptırıyorum arabayı en son yazın hem vize öncesi kontrol hem 30000 bakımı yaptırdım çok kibarlardı... ama hastanede arkadaşlar Borovalıdan memnunlar, bende arabayı ordan aldım bayağı bir indirim yapmışlardı ancak Yeşilyurttayım bana çok uzak:)
İlk hamlede piyon deyip geçilenler oyunun sonlarında şahı sıkıştıran kahramanlardır...
Güvendiğim iki şey;aynaya baktığımda gördüğüm ve yukarı baktığımda göremediğimdir...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1182 : Şubat 01, 2012, 21:16:05 »
Borovalı izmirde iyi lakin malesef onlarda 10 üzerinden 10 deyiller 10 üzerinden 7.5


2011 Corolla D-4D Comfort Extra Gümüş Gri.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: -
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1183 : Mart 09, 2012, 17:52:19 »
derindereden memnunum şimdilik

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1.4
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '12
  • 62 kere teşekkür etti
  • 286 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1184 : Mart 09, 2012, 18:03:08 »
Eskişehir toyota Sarar yetkili servis 10 üzerinden 10 (on) numara.
istanbul dumankaya ve nataş tecrübelerim oldu.
imkanı olanlara Eskişehir toyota Sarar yetkili servisi öneriyorum.
kimseyi karalamak hoş bir durum değil tabi, fakat ben önermem eskişehir sarar servisi, uzun senelerdir çalışıyor, benim tecrübem ya 2000 ya 2001 yılında olmuştu.
93 model corolla 1.6gl otomatik vites aracın, otomatik vitesine ait ışıklandırma lambası sönmüştü. Bunun değişimi için servise soktuk aracı, 1.5saat sonra aracı teslim aldığımızda, şok olduk babam ve ben. Şu şekilde değiştirmişler ışığı, otomatik şanzımanın plastik körüğünü neşter veya bıçak gibi birşeyle yarmışlar, ordan ulaşıp değiştirmişler, tabi dalga geçip geçmediklerini sorduk yetkililere, özür dilediler zararımızı karşılayacaklarını söylediler. Fakat malzeme için 20günlük bir bekleme süreci verdiler. Tabi bizde o dönem kocaelide ikamet ettiğimiz için, lanet olsun diyerek işin peşini bıraktık. Bir başka tecrübemdede, otomatik şanzımanımız geri vitese geçmiyordu, servis araçla 10dk kadar bir test sürüşüne çıktığında , bize şanzıman revizyonu gerektiğini, ve takribi 30-40günlük bir süreçte aracın yatmasının gerektiği söylendi. ki yapacaklarını tahmin ediyorum, şanzımanı indirip, istanbula , otomatik şanzıman ustalarından birine gidecekti veya yeni şanzıman gerektiğini söyleyeceklerdi bize. İzmirde o zaman tek olan otomatik şanzıman ustası, arap muharrem , şanzımanı 1.5gün içinde onardı, 1 ve 3. vites dişlileri hasar gördüğü için araç sadece 2.viteste çalışıyormuş.

dipnot: şu an kuzenim eskişehir toyota sarar serviste çalışıyor. servise girdiğindede otomobiller hakkında bilgisi benim kadar yoktu, bende bu iş üzerine hiç bir mühendislik eğitimi almadım.
1) 1993 Toyota Corolla 1.6 GL      (1999-2004) stock
2) 2000 Volvo S40 2.0T               (2004- ???) turbo upgrade + cut out + dp + yazılım + yakıt
3) 2005 Toyota Corolla 1.6 sol hb (2012-2012) stock
4) 2012 VW Scirocco 1.4 TSI        (2012- ?? ) stage 2 ecu sw(yazılım)+ s3 cooler + vw racing air filter +forge dumpvalve + forge wastegate + r8 bobin+ custom downpipe+aem v2 water/methanol injectio

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 55000
  • Model Yılı: '20
  • 2012 kere teşekkür etti
  • 2537 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1185 : Mart 09, 2012, 18:18:12 »
toyota derindere serviste hizmette sınır yok, ama ön cam fitiline yani camın kenarındakı lastiğe 160 tl verdim ...

Kendilerine bir ara gönül rahatlığıyla sitemde bulunabilirsiniz.

2009 sonlarında, sol arka cam fitili için, KDV ve işçilik dahil 58TL ödemişim (Fethiye yetkili serviste).
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • 2005 avensis 1.6 Elegant
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: B+
  • 13 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1186 : Mart 09, 2012, 22:24:36 »
kimseyi karalamak hoş bir durum değil tabi, fakat ben önermem eskişehir sarar servisi, uzun senelerdir çalışıyor, benim tecrübem ya 2000 ya 2001 yılında olmuştu.
93 model corolla 1.6gl otomatik vites aracın, otomatik vitesine ait ışıklandırma lambası sönmüştü. Bunun değişimi için servise soktuk aracı, 1.5saat sonra aracı teslim aldığımızda, şok olduk babam ve ben. Şu şekilde değiştirmişler ışığı, otomatik şanzımanın plastik körüğünü neşter veya bıçak gibi birşeyle yarmışlar, ordan ulaşıp değiştirmişler, tabi dalga geçip geçmediklerini sorduk yetkililere, özür dilediler zararımızı karşılayacaklarını söylediler. Fakat malzeme için 20günlük bir bekleme süreci verdiler. Tabi bizde o dönem kocaelide ikamet ettiğimiz için, lanet olsun diyerek işin peşini bıraktık. Bir başka tecrübemdede, otomatik şanzımanımız geri vitese geçmiyordu, servis araçla 10dk kadar bir test sürüşüne çıktığında , bize şanzıman revizyonu gerektiğini, ve takribi 30-40günlük bir süreçte aracın yatmasının gerektiği söylendi. ki yapacaklarını tahmin ediyorum, şanzımanı indirip, istanbula , otomatik şanzıman ustalarından birine gidecekti veya yeni şanzıman gerektiğini söyleyeceklerdi bize. İzmirde o zaman tek olan otomatik şanzıman ustası, arap muharrem , şanzımanı 1.5gün içinde onardı, 1 ve 3. vites dişlileri hasar gördüğü için araç sadece 2.viteste çalışıyormuş.

dipnot: şu an kuzenim eskişehir toyota sarar serviste çalışıyor. servise girdiğindede otomobiller hakkında bilgisi benim kadar yoktu, bende bu iş üzerine hiç bir mühendislik eğitimi almadım.

Alper bey;

Kimseyi karalamak hoş olmadığı gibi haksız yere övmekte doğru değildir.
2000-2001 yıllarındaki deneyimlerinizin üzerinden yeterli zaman geçmiş,
2012 yılı itibarı ile Eskişehir Sarar Toyota servise gidebilirsiniz.
Serviste çalışan elemanlar mutlaka önemlidir fakat Eskişehir Sarar Toyota servisi 10 numara yapan; servis müdürüdür.
2005 Avensis 1.6 Elegant
Küçükyalı/İSTANBUL

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1.4
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '12
  • 62 kere teşekkür etti
  • 286 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1187 : Mart 10, 2012, 20:08:30 »
son 6-7yıl içindeki tecrübelerim üzerine ben kesinlikle aracımı yetkili servise elletmem, müdahale sırasında ustanın yanında olmadığım zaman, aracımı teslim aldığımda, kesin bir zarar verilmiştir düşüncesi oluyor kafamda, bunuda benim kafama sokan, istanbul ve ankara çevresindeki, toyota, volvo ve peugeut firmalarına ait yetkili servisler.
sadece servis bakımlı bir araç aldığımda, yakın süreçte satma niyetim varsa, satarken, alıcılar dikkat ettiği için , periyodik bakımını götürür yaptırırım, o bakımlar süresindede servis elemanlarını hep psikolojik baskı altında tutarım., o yüzden, sıfır veya 3 yaşından genç arabalara bile hiç yanaşmıyorum
1) 1993 Toyota Corolla 1.6 GL      (1999-2004) stock
2) 2000 Volvo S40 2.0T               (2004- ???) turbo upgrade + cut out + dp + yazılım + yakıt
3) 2005 Toyota Corolla 1.6 sol hb (2012-2012) stock
4) 2012 VW Scirocco 1.4 TSI        (2012- ?? ) stage 2 ecu sw(yazılım)+ s3 cooler + vw racing air filter +forge dumpvalve + forge wastegate + r8 bobin+ custom downpipe+aem v2 water/methanol injectio

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Captiva 2,0A/T High 7k / Hyundai i20A/T
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 130000
  • Model Yılı: '10
  • 167 kere teşekkür etti
  • 38 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1188 : Mart 10, 2012, 20:54:28 »
Dostum sadece bir araç o. O kadar takıntılı olman normal değil gibi geldi bana... Şüphecilik iyi değildir kanımca...
Zaten şimdiki arabalardan anlayacağımız bişey yok içinde
İlk hamlede piyon deyip geçilenler oyunun sonlarında şahı sıkıştıran kahramanlardır...
Güvendiğim iki şey;aynaya baktığımda gördüğüm ve yukarı baktığımda göremediğimdir...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • 2005 avensis 1.6 Elegant
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: B+
  • 13 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1189 : Mart 10, 2012, 21:58:36 »
son 6-7yıl içindeki tecrübelerim üzerine ben kesinlikle aracımı yetkili servise elletmem, müdahale sırasında ustanın yanında olmadığım zaman, aracımı teslim aldığımda, kesin bir zarar verilmiştir düşüncesi oluyor kafamda, bunuda benim kafama sokan, istanbul ve ankara çevresindeki, toyota, volvo ve peugeut firmalarına ait yetkili servisler.
sadece servis bakımlı bir araç aldığımda, yakın süreçte satma niyetim varsa, satarken, alıcılar dikkat ettiği için , periyodik bakımını götürür yaptırırım, o bakımlar süresindede servis elemanlarını hep psikolojik baskı altında tutarım., o yüzden, sıfır veya 3 yaşından genç arabalara bile hiç yanaşmıyorum

Alper bey;
Bu konudan sizin gibi şikayet eden pek çok yazı okudum forumda.
Bu önyargılar ile Nataş/Göztepe'ye gittiğimde, aracıma yapılan işlemleri cam bir bölmenin arkasından takip edebildim.
Bahse konu Sarar/Eskişehir/Totota Plaza'da ise kendileri aracın başına davet edip bitmiş balatalarımı ve ömrünü doldurmuş polen filtresini gösterdiler, kararımı sordular, bu şekilde davranan servisler her zaman müşteri memnuniyetini kazanmakta, diğerleri ise müşteri kaybetmektedirler.
2005 Avensis 1.6 Elegant
Küçükyalı/İSTANBUL

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 55000
  • Model Yılı: '20
  • 2012 kere teşekkür etti
  • 2537 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1190 : Mart 10, 2012, 22:54:18 »
Alper bey;
Bu konudan sizin gibi şikayet eden pek çok yazı okudum forumda.
Bu önyargılar ile Nataş/Göztepe'ye gittiğimde, aracıma yapılan işlemleri cam bir bölmenin arkasından takip edebildim.
Bahse konu Sarar/Eskişehir/Totota Plaza'da ise kendileri aracın başına davet edip bitmiş balatalarımı ve ömrünü doldurmuş polen filtresini gösterdiler, kararımı sordular, bu şekilde davranan servisler her zaman müşteri memnuniyetini kazanmakta, diğerleri ise müşteri kaybetmektedirler.

Her meslekte müşteriler vardır ve müşterisine danışarak veya açıklamalar yaparak iş yapan bütün iş yerleri kazançlı çıkmaktadır.

Bu konuyla ilgili muhtemelen sizlerinde bildiği şunları paylaşmak isterim, İngilizce de "Müşteri" 3 ayrı kelimeyle ifade edilebilir, ama bu kelimelerin her biri farklı anlamda müşteridir.

Consumer - Tüketici müşteri ; bu müşteriyi tanımak zorunda değilsiniz, sat-geç.
Customer - İşyerinize sürekli gelen müşteri ; bu müşteriyi tanırsınız ve aşağı yukarı ne istediğini, ona karşı nasıl davranılması gerektiğini bilirsiniz.
Client - Özel bir müşteri ; bu müşteriyi oldukça detaylı tanırsınız, hatta müşteriden öte, aranızdaki ilişki alış/verişten ötedir.

Toyota beni Consumer olarak görebilir, İstanbul Nataş'ta ben kendimi Customer gibi hissederken, yaşadığım yerdeki yetkili servisimde bırakın Client olmayı, ben yönetici, teknik eleman, satış danışmanı, bölge sorumlusu vs. olarak çalışmaktayım, yani sanki o servis benim gibidir, umarım ne demek istediğimi anlatabilmişimdir.
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • 2005 avensis 1.6 Elegant
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: B+
  • 13 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1191 : Mart 11, 2012, 12:10:36 »
Her meslekte müşteriler vardır ve müşterisine danışarak veya açıklamalar yaparak iş yapan bütün iş yerleri kazançlı çıkmaktadır.

Bu konuyla ilgili muhtemelen sizlerinde bildiği şunları paylaşmak isterim, İngilizce de "Müşteri" 3 ayrı kelimeyle ifade edilebilir, ama bu kelimelerin her biri farklı anlamda müşteridir.

Consumer - Tüketici müşteri ; bu müşteriyi tanımak zorunda değilsiniz, sat-geç.
Customer - İşyerinize sürekli gelen müşteri ; bu müşteriyi tanırsınız ve aşağı yukarı ne istediğini, ona karşı nasıl davranılması gerektiğini bilirsiniz.
Client - Özel bir müşteri ; bu müşteriyi oldukça detaylı tanırsınız, hatta müşteriden öte, aranızdaki ilişki alış/verişten ötedir.

Toyota beni Consumer olarak görebilir, İstanbul Nataş'ta ben kendimi Customer gibi hissederken, yaşadığım yerdeki yetkili servisimde bırakın Client olmayı, ben yönetici, teknik eleman, satış danışmanı, bölge sorumlusu vs. olarak çalışmaktayım, yani sanki o servis benim gibidir, umarım ne demek istediğimi anlatabilmişimdir.
:alkis: +1
Tekin bey; konuya yine damganızı vurdunuz :alkis:
2005 Avensis 1.6 Elegant
Küçükyalı/İSTANBUL

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Captiva 2,0A/T High 7k / Hyundai i20A/T
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 130000
  • Model Yılı: '10
  • 167 kere teşekkür etti
  • 38 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1192 : Mart 13, 2012, 14:44:01 »
Tekin beye "yine" bir alkış:)
İlk hamlede piyon deyip geçilenler oyunun sonlarında şahı sıkıştıran kahramanlardır...
Güvendiğim iki şey;aynaya baktığımda gördüğüm ve yukarı baktığımda göremediğimdir...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1.4
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '12
  • 62 kere teşekkür etti
  • 286 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1193 : Mart 13, 2012, 16:16:48 »
tabiki haklısınız tekin bey dediğiniz gibi bir servis bulunca dediğiniz gibi insanın içi rahat olabilir. En azından göz göre göre zarar veremezler aracınıza. Ama bende sanayide hangi arkadaşımın yanına gidersem gideyim, ufak tefek işlemleri, kendim tulumumu giyip yapıyorum zaten, yedek parçamın pazarlığını kendim yapıyorum , satın alımını da. Piyasada kendi işlerinde uzmanlaşmış binlerce insan varken, boya-kaporta, motor, mekanik, otomatik şanzıman, müzik tesisatı, döşeme vs. vs., gibi sadece belli iş üzerine çalışan insanlar mevcutken. Ben aracımı servise bırakıp, onların sorunu çözmeleri için ar-ge çalışması yapmalarını bekleyemem. Kendi imkanlarıyla segman atacak, otomatik şanzımanı söküp, tamir edip toplayabilecek yetkili servis varmı bilmiyorum, benim bildğim hepsi taşeron kullanıyor.
1) 1993 Toyota Corolla 1.6 GL      (1999-2004) stock
2) 2000 Volvo S40 2.0T               (2004- ???) turbo upgrade + cut out + dp + yazılım + yakıt
3) 2005 Toyota Corolla 1.6 sol hb (2012-2012) stock
4) 2012 VW Scirocco 1.4 TSI        (2012- ?? ) stage 2 ecu sw(yazılım)+ s3 cooler + vw racing air filter +forge dumpvalve + forge wastegate + r8 bobin+ custom downpipe+aem v2 water/methanol injectio

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1194 : Mart 14, 2012, 09:02:04 »
selamlar.80bın km bakımı için borovalı'ya bıraktım aracımı tokullardanda fiyat aldım 520tl olan fiyatı 450 ye biraktı borovalı ardında tokullara sordum 400 bıraktılar tekrar borovalıya soyledım onlarda tamam dedıler.aracımı bırakmaya gıttım tam 35 dakıka bılgı vermeme ragmen ayakta bekledım randevulu gıtmeme ragmen bekletıldım.Randevu aldıgım temsılcı benden sonra gelen bır aracı aldı gozumun onunde bırde pişkinmiş çocuk ne kıbarlık be kıbarlık,formen arkadas daha kibar cıktı.1500 tl gıbı extra masraf cıkardılar aracta,aynı değişimleri tokullara sordum onlar bana bılgı verdıkten sonra nerdeyse yarı fıyatı!bırkere aracı aldılar ya benden artık ne tuttururlarsa polıtıkasını ızledıler,artık ozel servıse gıdıcem.
corolla comfort D4D 2007

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1195 : Mart 16, 2012, 08:31:21 »
Dun bakımdan cıktım ve extraları yaptırmadım.aracın ıcıde sadece kabın filtresi vardı.yag,yakıt fıltresı yazıyordu faturadada.teslımat saatınden 3,5 saat fazladan bekletıldigım ıcın hıc bısey kontrol etmeden aldım.sımdı hava filtresine baktım degısmemıs.bıraz sonra musterı hızmetlerını arıycam ve adam kandırmak nasıl olurmus sorucam!ayrıca fren ve dıreksıyon hıdrolıgı yaglarıylada ılıgılı hıc bısey yazmıyor faturada.kandırıldım ama hesabını sorucam onlara boyle agır bakım mı olur!!!
corolla comfort D4D 2007

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: B+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1196 : Mart 16, 2012, 09:54:55 »
Dun bakımdan cıktım ve extraları yaptırmadım.aracın ıcıde sadece kabın filtresi vardı.yag,yakıt fıltresı yazıyordu faturadada.teslımat saatınden 3,5 saat fazladan bekletıldigım ıcın hıc bısey kontrol etmeden aldım.sımdı hava filtresine baktım degısmemıs.bıraz sonra musterı hızmetlerını arıycam ve adam kandırmak nasıl olurmus sorucam!ayrıca fren ve dıreksıyon hıdrolıgı yaglarıylada ılıgılı hıc bısey yazmıyor faturada.kandırıldım ama hesabını sorucam onlara boyle agır bakım mı olur!!!
ibrahim bey . eger bu dediklreniz gerçekten olmuşsa bu servis çok büyük hata yapıyor . yag filitresi ve yakıt filiterleri degişse dahi araç içerisine konulmuyor ,filitre içerisinde kalan yakıt ve yag aracın içerisine akabiliyor .. siz hava filitresi degişmemiş diyorsunuz . ozamn digerleride şüpheye düşer , fiyat düşürdükleri için belki degiştirmemiş olabilirler ama bunu kesinlikle size bakımdan önce bildirmeleri gerekiyordu .. çok yazık dogrusu
  bu bakım özel serviste bakımda degişmesi gereken  herşey degişmek şartı ile 375 tl tutuyor 
AKTİF SERVİS - ÇORUM   TOYOTA   özel servisi

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
    • Buca Atatürk Orta Okulu
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1197 : Mart 16, 2012, 12:27:27 »
Aracınız garanti dışı ise İzmir Alsancak'ta stadı geçince (Bornova tarafına  giden , tam stadın önünden geçen tek yönlü yol) Hürriyet veya sabah gazetesini geçince hemen sağda TOYO ÖZEL TOYOTA  SERVİSİ var.Orada Ali Bey var.Telefonu 0232 4642121 . Çok iyi bir usta zanaatkar ve tecrübeli , öyle paragöz biri de değil.15 yıl Borovalı'da Usta başı olarak çalışmış.Kullandığı Parçalar tamamen  orijinal.Benden 40 bin bakımınına Yetkili  Servis 450 TL istedi , orada 170 liraya yaptırdım.Her şeyi ince eleyip sık dokuyan ve işini iyi yapan herkesin reklamını yapmayı her zaman kendime görev edinmiş biri olarak Şiddetle tavsiye ederim.Zaten adam toyota dışındaki araçlara bakmıyor.Arkadaşın Meganı vardı onu götürdük , bakmadı.Benimde selamımı söyle Buca'da Müdür Yardımcısı Tekin Bey'in selamı var de:) Hadi selametle.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1198 : Mart 16, 2012, 23:47:44 »
bende aracımın ılk servısını trabzon secıl plazada yaptırdım cok memnun kaldım aracı alırkende ozellıkle secıl plazadakı  yetkılıler cok yardımcı oldular
Rujunu Tattırmasaydın, rimelin akmazdı

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 87000
  • Model Yılı: '11
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1199 : Mart 17, 2012, 10:40:33 »
Balıkesir merkez de Toyota ALTAN da 20000 bakıma gittim. sarfları istemem dedim, 275tl fiyat çıkardılar.
rot gerekir dediler 40tl onuda yaptırdım.
316tl ye halloldu.
ilgi, alaka, verdikleri yanıtlar, taleplerime ve şikayetlerime yanıtları çok iyi seviyede idi.
çok memnun ayrıldım servisten............
ben 98 den beri bir toyotacı olarak servis konusunda toyotanın da bozulmaya başladığını düşünüyordum ama tekrar o eski radikal olumlu duygularımı yeşerttiler, sağolsunlar.....
TEŞEKKÜR EDİYORUM BALIKESİR MERKEZ TOYOTA ALTAN'A burdan da ilan olunur.
Cihan Şenol
2011 Corolla 1.33 Beyaz