0 Üye ve 3 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
80 bın km bakımını yaptırmama cok az kaldı.izmir'de sizce hangi servisi tercih etmeliyim.lütfen acil yardımlarınıza ihtiyacım var.
Eskişehir toyota Sarar yetkili servis 10 üzerinden 10 (on) numara.istanbul dumankaya ve nataş tecrübelerim oldu.imkanı olanlara Eskişehir toyota Sarar yetkili servisi öneriyorum.
toyota derindere serviste hizmette sınır yok, ama ön cam fitiline yani camın kenarındakı lastiğe 160 tl verdim ...
kimseyi karalamak hoş bir durum değil tabi, fakat ben önermem eskişehir sarar servisi, uzun senelerdir çalışıyor, benim tecrübem ya 2000 ya 2001 yılında olmuştu.93 model corolla 1.6gl otomatik vites aracın, otomatik vitesine ait ışıklandırma lambası sönmüştü. Bunun değişimi için servise soktuk aracı, 1.5saat sonra aracı teslim aldığımızda, şok olduk babam ve ben. Şu şekilde değiştirmişler ışığı, otomatik şanzımanın plastik körüğünü neşter veya bıçak gibi birşeyle yarmışlar, ordan ulaşıp değiştirmişler, tabi dalga geçip geçmediklerini sorduk yetkililere, özür dilediler zararımızı karşılayacaklarını söylediler. Fakat malzeme için 20günlük bir bekleme süreci verdiler. Tabi bizde o dönem kocaelide ikamet ettiğimiz için, lanet olsun diyerek işin peşini bıraktık. Bir başka tecrübemdede, otomatik şanzımanımız geri vitese geçmiyordu, servis araçla 10dk kadar bir test sürüşüne çıktığında , bize şanzıman revizyonu gerektiğini, ve takribi 30-40günlük bir süreçte aracın yatmasının gerektiği söylendi. ki yapacaklarını tahmin ediyorum, şanzımanı indirip, istanbula , otomatik şanzıman ustalarından birine gidecekti veya yeni şanzıman gerektiğini söyleyeceklerdi bize. İzmirde o zaman tek olan otomatik şanzıman ustası, arap muharrem , şanzımanı 1.5gün içinde onardı, 1 ve 3. vites dişlileri hasar gördüğü için araç sadece 2.viteste çalışıyormuş.dipnot: şu an kuzenim eskişehir toyota sarar serviste çalışıyor. servise girdiğindede otomobiller hakkında bilgisi benim kadar yoktu, bende bu iş üzerine hiç bir mühendislik eğitimi almadım.
son 6-7yıl içindeki tecrübelerim üzerine ben kesinlikle aracımı yetkili servise elletmem, müdahale sırasında ustanın yanında olmadığım zaman, aracımı teslim aldığımda, kesin bir zarar verilmiştir düşüncesi oluyor kafamda, bunuda benim kafama sokan, istanbul ve ankara çevresindeki, toyota, volvo ve peugeut firmalarına ait yetkili servisler.sadece servis bakımlı bir araç aldığımda, yakın süreçte satma niyetim varsa, satarken, alıcılar dikkat ettiği için , periyodik bakımını götürür yaptırırım, o bakımlar süresindede servis elemanlarını hep psikolojik baskı altında tutarım., o yüzden, sıfır veya 3 yaşından genç arabalara bile hiç yanaşmıyorum
Alper bey;Bu konudan sizin gibi şikayet eden pek çok yazı okudum forumda.Bu önyargılar ile Nataş/Göztepe'ye gittiğimde, aracıma yapılan işlemleri cam bir bölmenin arkasından takip edebildim.Bahse konu Sarar/Eskişehir/Totota Plaza'da ise kendileri aracın başına davet edip bitmiş balatalarımı ve ömrünü doldurmuş polen filtresini gösterdiler, kararımı sordular, bu şekilde davranan servisler her zaman müşteri memnuniyetini kazanmakta, diğerleri ise müşteri kaybetmektedirler.
Her meslekte müşteriler vardır ve müşterisine danışarak veya açıklamalar yaparak iş yapan bütün iş yerleri kazançlı çıkmaktadır.Bu konuyla ilgili muhtemelen sizlerinde bildiği şunları paylaşmak isterim, İngilizce de "Müşteri" 3 ayrı kelimeyle ifade edilebilir, ama bu kelimelerin her biri farklı anlamda müşteridir.Consumer - Tüketici müşteri ; bu müşteriyi tanımak zorunda değilsiniz, sat-geç.Customer - İşyerinize sürekli gelen müşteri ; bu müşteriyi tanırsınız ve aşağı yukarı ne istediğini, ona karşı nasıl davranılması gerektiğini bilirsiniz.Client - Özel bir müşteri ; bu müşteriyi oldukça detaylı tanırsınız, hatta müşteriden öte, aranızdaki ilişki alış/verişten ötedir.Toyota beni Consumer olarak görebilir, İstanbul Nataş'ta ben kendimi Customer gibi hissederken, yaşadığım yerdeki yetkili servisimde bırakın Client olmayı, ben yönetici, teknik eleman, satış danışmanı, bölge sorumlusu vs. olarak çalışmaktayım, yani sanki o servis benim gibidir, umarım ne demek istediğimi anlatabilmişimdir.
Dun bakımdan cıktım ve extraları yaptırmadım.aracın ıcıde sadece kabın filtresi vardı.yag,yakıt fıltresı yazıyordu faturadada.teslımat saatınden 3,5 saat fazladan bekletıldigım ıcın hıc bısey kontrol etmeden aldım.sımdı hava filtresine baktım degısmemıs.bıraz sonra musterı hızmetlerını arıycam ve adam kandırmak nasıl olurmus sorucam!ayrıca fren ve dıreksıyon hıdrolıgı yaglarıylada ılıgılı hıc bısey yazmıyor faturada.kandırıldım ama hesabını sorucam onlara boyle agır bakım mı olur!!!