Gönderen Konu: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)  (Okunma sayısı 458183 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 70000
  • Model Yılı: '04
  • 7 kere teşekkür etti
  • 5 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #100 : Temmuz 06, 2008, 22:42:07 »
samsun derin dereden hiç memnun değilim

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #100 : Temmuz 06, 2008, 22:42:07 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #101 : Temmuz 10, 2008, 10:50:18 »
Merhaba arkadaşlar,. 2005 corolla hb kullanıyorum. Aracı izmir borovalıdan 2. el aldım. Satış sorumlusu Murat bey gerçekten ilgili, yardımcı olmaya çalışan bir arkadaştı.teşekkür ediyorum ama bir kaç eleştirimde olacak. Ben aracı alırken arka sağ çamurlukta bir çizik vardı ve iç döşemeler baya bir kirliydi, borovalı kendisi bunları yaptıracağını taaahüt etti ekstra ücret istemeden. çamurluk boyandı, iç dış ziebart uygulandı herşey güzel görünüyor değilmi. Ancak ben arkadaşlarla anlaşmayı perşembe günü yaptım bir gün ziebart işlemi sürer dediler yani cuma günü boya işleminin yapılması cumarteside ziebart yapılması gerekiyordu ve benim mutlaka en geç cumartesi akşamı veya pazar sabaha karşı yola çıkıp antalyaya dönmem gerekiyordu. zaman kısıtımıda arkadaşlara söyledim. tamam siz merak etmeyin yetiştiririz dediler. tabii ki güvendik sözlerine. ama yinede apar topar iş yapılacağından çekinerek tekrar aradım kendilerini ve hafta sonuna sıkıştırmamalarını ben işimi biraz daha erteleyerek geç gidebileceğimi söyledim.amacım onları rahatlatmaktan çok, özellkile boya işinin sağlıklı yapılabilmesini sağlamaktı. ama arkadaşlar ne yapmışlar cuma ve cumartesi hiç bir işlem yapmamışlar, pazartesi boya işlemini yapmışlar salı günüde ziebart işlemini. ben de ancak çarşamba günü yola çıkabildim. ama ne oldu, tabii ki boya işlemi berbat oldu uzaktan baktınızmı boyandığı anlaşılıyor. arkadaşların iddiası yetkili serviste yapıldığından ehil olmayanların anlayamayacağı idi. yakından baktığınızda da alt macuna yapılan zımpara izleri boyanın üstünden belli oluyor. Ziebarta gelince boya kurumadan götüremedikleri için orayada geç gitti. almaya gittiğimde ziebartta ki arkadaşlar tam kurumadığını beklemem gerektiğini belirttiler. düşünsenize zaten 2 gündür bekliyorum. neyse kapanıncaya kadar bekledim kuruduğu kadarı ile aracı aldım o gün bugündür araçtan çıkmayan bir nem ve deterjan kokusu gibi bir koku ile arabayı kullanıyorum. son zamanlarda biraz azaldı. Üzüldüm kızdım ama yapacak birşey yoktu o aşamada, inanın söz vermemiş olsam ve alıcı ile satış işlemini yapmamış olsam aracı bırakıp gidecektim. Yetiştiremeyiz demelerini tercih ederdim. Heralde boya kurumadığından olacak yada özensiz iş yapıldığından, tam boyanan yerde küçükte olsa boya kalktı. ne demeli ki şimdi buna. fırsat bulursam fotolarını çekip göndereceğim. 

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Resim gençliğimden (42 yaşımdayken)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 15 kere teşekkür etti
  • 84 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #102 : Temmuz 11, 2008, 02:17:17 »
2. elde olur böyle ufak tefek aksaklıklar , sen sıkma canını olmazsa bi daha boyat orasını , içerdeki deterjan kokusau nasıl olsa kaybolacak ama baktın olmuyor bi halı yıkama makinasıyla kendin yıka, veya bir ooto kuaföre götür, bu havalarda çok çabuk kurur

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #103 : Temmuz 11, 2008, 21:19:41 »
2. elde olur böyle ufak tefek aksaklıklar , sen sıkma canını olmazsa bi daha boyat orasını , içerdeki deterjan kokusau nasıl olsa kaybolacak ama baktın olmuyor bi halı yıkama makinasıyla kendin yıka, veya bir ooto kuaföre götür, bu havalarda çok çabuk kurur

bu anlattıklarım çözümü olmayan şeyler değil tabii ki. ancak işlerini iyi yapsalardı bunlara gerekte kalmayacaktı. söylemek istediğim bu.niçin tekrar boyansın ki onların da emeğine yazık değil mi boşuna iş yapmış oldular. birde sonradan aklıma geldi. araç ziebarta gönderilirken görevli personele şöyle sesleniyordu satış sorumlusu " aracın boyalı yerini göster oraya baksınlar o kusuru kaybetsinler " :) güler misiniz ağlarmısınız. sen işini iyi yapma sonra kalk benim yaptığımı düzelt diye başkasına  söyle olacak iş değil.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #104 : Temmuz 14, 2008, 17:31:43 »
Istanbul Anadolu yaksında ki Nataşı tek gecerim acıkcası. Şimdiye kadar gittiğim her konuda sonuna kadar yardımcı olmauya çalıştılar ve oldularda....

Baska servıslerden sıkayetı olan arkadaslar varsa bence deneyebılırler NAtas'ı.
H.Volkan BAYRAMGİL....
Auris 1.6 M/M SR

Yer SİYAH, gök BEYAZ...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #105 : Temmuz 15, 2008, 14:33:47 »
Öncelikle LPG li araçları kabul etmeyen tüm yekili servisleri kınıyorum. Geçtiğimiz hafta aracımda LPG olduğunu söylemeden Dolapdere gedizlere götürdüm. genel olarak hizmet fena değil. Aracın silecek suyu, fren kontrollerini filan ben söylemeden yapmışlar. Basit bir iki arıza ile ilgili olarakta bilgi verip giderip giderilmemesi ile ilgili teyid alarak işlemleri yaptılar. Tavsiye edebilir bir servis.....

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #106 : Temmuz 15, 2008, 22:07:55 »
merhaba bende bir yıldır toyota kullanıyorum ve ilk aracım. servis olarak sonkar yenibosnaya gidiyorum şimdilik bir şikayetim yok. hepsi meraklı gençler sorduğunuz soruya mantıklı ve açıklayıcı cevaplar veriyorlar.
ben arabaya araba demem araba toyota olmayınca

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #107 : Temmuz 15, 2008, 22:31:55 »
arkadaşlar peki antalya çevresinde bildiğiniz güvendiğiniz ve gittiğiniz özel servis var mı önerebileceğiniz.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #108 : Temmuz 16, 2008, 21:24:21 »
         benim pek bir problem yaşamadım.ama yeni polen filtremin değişimi koydu bana açıkçası.Hakan bey vw nin yedeği daha pahalı diy ebelirtmiş ama maalesef ben passatın bakımlarını üst sınıf bir araç olmasına rağmen corollaya göre daha az ücret ödüyorum.işçilik daha bir ucuz vw de.Allaha çok şükürler olsun Corollamdanda Passatımda çok memnunum.Genel bakımlarda corollayı ben götürmedim ama götürürsem beni aracımın yanına alacak servis tercihim olacak.
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • 2005 Corolla 1.6 terra
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #109 : Temmuz 17, 2008, 02:35:19 »
Ankarada kaç tane var orjinal servis nerdedirler pek bilmiyorum ama toyan'ın hizmeti bence çok kaliteli.Arabayı da toyan'dan aldık satış ve servis bölümü gerçekten çok profosyonel çalışıyor.kasko yaptırmak için son kez geldiğimizde nerdeyse peder beye 2008 corollayı satıveriolardı:D:D..Ben toyanın en çok sms bilgilendirmelirini seviyorum size unutulmadığınız hissini veriyor..
-Toyota Corolla-
Üretilmeye başlandığı 1966 yılından günümüze kadar 10 kuşaktır. 32 milyonu aşkın üretim adediyle dünyanın en çok satan otomobilidir..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 140000
  • Model Yılı: '10
  • 4 kere teşekkür etti
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #110 : Temmuz 17, 2008, 13:09:34 »
tayota çoğu plazalara göre çok iyi hizmet veriyo ama bizler toyota kulanıcıları daha fazlasını hakediyoruz durmak yok yola devam :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 66 kere teşekkür etti
  • 254 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #111 : Temmuz 20, 2008, 23:07:11 »
Tekirdağ / Çorlu Köşkdere Plaza bana göre çok alakasız davranıyorlar.Memnun değilim yeni sanayide özel toyota S.O.S servisinde yaptırıyorum bakımı.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 140000
  • Model Yılı: '10
  • 4 kere teşekkür etti
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #112 : Temmuz 21, 2008, 20:53:45 »
ah keşke elimde malzemelerim olsaydıda herşeyini bilip kendim yapsaydm :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #113 : Temmuz 21, 2008, 22:20:37 »
bu toyota iletişime göndermek isteyip de sayfalarında error yazılarından dolayı yollayamadıgım şikayetim bari sizlerde toyota alırken dikkat edin.

34 .... verso sahibiyim. Ben ve ailem yıllardır Toyata kullandık ve özel bir sevgi ile baglıyız ancak bu güne kadar buyuk bir kaza veya sorun ile servis konumuz olmamıştı ve oldu.
Keşke olmasaydı da Toyata konusundaki guven ve inancımız kırılmasaydı. İlk kez servise işim düşdü ve aracım bakım ve evin önunde küçük bir kaza nedeni  ile sol ön çamurlukla ilgili bir sorun vardı aslında çevremdeki bu konuda uzman olan ustalar düzeltilme yolu ile sorunun halledilecegini ve aracın orjinalligi bozulmayacagı konusunda ısrar ettiler ama ben servisime olan inancım geregi degişecek denildi peki dedim ama bu gün gelen telefonla yıkıldım;
Bana parçanın 20-25 gün içinde gelecegini  söylediler sormak istiyorum size aracımı vereli 1 hafta oldu ve sadece bakım için 2500 ytl yakın masraf edip ve peşin olarak hesap kapatıp çamurluk için 20-25 gün beklemek sizce ne kadar güven verici ki ben zamana oynayan bir yaşantı içindeyim. Bizde yıllardır esnaflık yapıyor ticaretle ugraşıyoruz böyle bir yaklaşım beni çok derinden üzdu ve Toyota markasının verdigi güvenin boş oldugunu hissetmeye başladım.
Sizleri bilmem ama biz aile şirketi olarak asla markamızı nokta kadar dahi olsa lekeletmez buna fırsat vermeyiz ki o yüzden sayılı marka ve uluslar arasında yerimiz var. Toyotanın da aynı bilinçle yönetildigini sanmıştım bu kadar sözleri yazıya dökerken üzüldüm ama kendi adıma degil yıkılan Toyota güven ve sevgimin uçup gittigine.
Ben servisten çıkan bu aracımı ilk fırsatta daha iyi servis veren markayla ki bilinen bir marka degiştirmeyi kafama koydum. ilginiz ve beni Toyota hastalıgından kurtardıgınız için üzülerek teşekür ederim. 
Umarım ne kadar üzüldügümü anlarsınız. Çevremden tüketici mahkemesine başvurmam konusunda uyardılar ama bu Toyota ya yakışmazdı ve benim gibi Toyota delisine hiç yakışmazdı;
Yinede özür dilerim amacım kırıcılık degil üzüntümün dışa vuruluşu:

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #114 : Temmuz 23, 2008, 21:14:06 »
bende kayseri aksoy otomotiv olarak servis ve bakımdan çok memnunum :) :alkis:

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #115 : Temmuz 26, 2008, 13:58:30 »
Geçen gün yaşadığım bir servis deneyiminden kısaca söz açayım. Aracın tüm bakımlarını Bakırcılar ( Antalya ) Toyota'da yaptırıyorum. 40 bin bakımında ön fren balatalarının değişmesi geretiğini söylediler. Ben o gün bütçem yetmeyeceği için kabul etmedim. Yaklaşık iki üç hafta sonra geçtiğimiz perşembe saat 11.00'a randevu alıp servis'e gittim.  Beyler aracı 11.15'de teslim aldılar. Saat 12'ye kadar araç jant kapakları çıkık vaziyette servis içinde bekledi. 12'de malum öğlen yemeği. saat oldu mu 13.00. 13.05'te ilgili teknisyen esneye esneye lütfen aracın başına geldi ve o kadar yavaş olmasına rağmen toplam işlem süreci tekerlerin sökülüp takılması da dahil 30 dk sürmedi. Aracı kabul eden görevli eveleyip geveleyince ben de servis müdürüne gittim. Sağolsun ilgilendi. Keşke daha önce söyleseydiniz öğle arası hallettirdik dedi. Aracın garanti kapsamında başka yapılması gereken işlemleri de olduğunu belirttik ama Antalya'da başka işlerimiz de olduğunu söyledim. Servis yaptığı hatayı affettirmek istercesine biza Antalya şehir içinde kullanmamız için bir tane Corolla HB tahsis etti. Bir dahaki sefere aracı saat 09.00'da götürecem.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 70000
  • Model Yılı: '04
  • 7 kere teşekkür etti
  • 5 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #116 : Temmuz 31, 2008, 19:52:27 »
ben samsundayımburadaki derindere tam bir rezalet, en az 1 ,5 yılda beş sorunum olmuştur hepsini geçiştirdiler veya yaptıkdiyerek yalan sölediler veya yapamadılar ve bu modellerde bunlar oluyor gibi cevaplar verdiler derindere merkeze şikayet ettim niye ettin diyede bir sürü fırça yedim. aldığım güne lanet olsun bıktım arızalarında servise para bayılmaktan enson yağ hava filtresi ve  yağ filtresi değişti 230 ytl tuttu bu ne soygun arkadaş ya.  taksitte yapmıyorlar anlamadım giti.wolksvagenden parça aldım bir arkadaşa eskibir arabaydı, kaç taksit yapalım beyfendi dediler.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 317000
  • Model Yılı: '94
  • 14 kere teşekkür etti
  • 32 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #117 : Temmuz 31, 2008, 19:55:22 »
Kenidiniz degistiremez misiniz yagi, yag filtresini ve hava filtresini Can Bey? Tutsa tutsa hepsi 30-40 lira tutar kendiniz yapsaniz.
Fe... :-)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Resim gençliğimden (42 yaşımdayken)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 15 kere teşekkür etti
  • 84 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #118 : Temmuz 31, 2008, 20:07:17 »
izmirdeki servislerde hiç bir sorun olmuyordu valla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #119 : Ağustos 07, 2008, 01:22:01 »
..benimde servisim dumankaya ama yapılan işçilikle ilgili olumlu veya olumsuz pek bir fikrim yok.aracımı ilk aldığımda yaptırdığım 40.000 bakımında yapılan işlemleri görme imkanımın bana sağlanmaması en önemli şikayetim (yetkililere duyurulur ;)).periyodik bakımlar dışında(yağ değişimi,filtreler,buji v.b...)ekstradan sadece rotbalans yaptırmış olmama rağmen yaklaşık 500 ytl ödeme yapmıştım.şimdi aracımın 50.000 bakımı geldi,ama servise gidip gitmeme konusunda kararsızım.çevremden çok ciddi sorunlar dışında servise gitmenin mantıksız olduğuna dair sözler duymaktayım...bu konuda sizlerinde önerilerinizi bekliyorum arkadaşlar...