Gönderen Konu: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)  (Okunma sayısı 458298 defa)

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1160 : Aralık 17, 2011, 15:01:30 »
Ben de Muğla YA-TU dan aldım aracımı... Gerek Satış, gerek satış sonrası sevisi ve çalışanları ile son derece düzgün bir firma... bir şikayetim yok...:)

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1160 : Aralık 17, 2011, 15:01:30 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '09
  • 3 kere teşekkür etti
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1161 : Ocak 06, 2012, 18:50:23 »
2009 model Corolla D-4D aracımda fren servosu (westenhouse) garanti extra aracılığıyla Edirne Toyota Kale Plaza da ücretsiz olarak değiştirildi. Aracımdan bir lastiğin hava kaçırması gibi bir ses geliyordu ve frene bastığımda ses kesiliyordu. Sesi duyduktan sonra aracı servise götürdüm. Bu yaşta bir araçta böyle bir problemle neredeyse hiç karşılaşmadıklarını ve fren servosunun değişmesi gerektiğini söylediler. Ardından parça değiştirildi. Toyotaya ve Kale Plazaya şükranlarımı sunuyorum. 
2009 Corolla D-4D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • http://www.toyotaclubtr.com/tanisma/merhaba-29064/
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1162 : Ocak 09, 2012, 13:03:35 »
2009 model Corolla D-4D aracımda fren servosu (westenhouse) garanti extra aracılığıyla Edirne Toyota Kale Plaza da ücretsiz olarak değiştirildi. Aracımdan bir lastiğin hava kaçırması gibi bir ses geliyordu ve frene bastığımda ses kesiliyordu. Sesi duyduktan sonra aracı servise götürdüm. Bu yaşta bir araçta böyle bir problemle neredeyse hiç karşılaşmadıklarını ve fren servosunun değişmesi gerektiğini söylediler. Ardından parça değiştirildi. Toyotaya ve Kale Plazaya şükranlarımı sunuyorum. 

Eray kardeşim,
Servis ve hizmet açısından şanslısın :) ben 2010 model corollayı Edirne Kale Oto'dan aldım. Müdüründen tutun, satış, satış sonrası hizmet ve hatta (O zaman Toyota Finans yoktu) krediyi bile alırken yardımcı oldular. Kısacası süper personeli var. Servise gittiğinde Kocaeli'den selam  söylersen sevinirim ;)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1163 : Ocak 10, 2012, 00:52:07 »
toyota servis anlayışı (ve servis hızmeti) HONDA DAN KAT KAT ÜSTÜN
   Sen birde Audi'ye ya da BMW'ye gitsen Kemal abi :)
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: '11
  • 74 kere teşekkür etti
  • 772 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1164 : Ocak 10, 2012, 23:01:57 »
   Sen birde Audi'ye ya da BMW'ye gitsen Kemal abi :)
yapma abi toyotayı kıyasladıgın markalara bak..KAzık yemek mecburi değil iken bmw ve audı de yontulmuş yaglı kazık elelerinde hazır beklliyorlar herhalde.
2011 d4d Corolla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1165 : Ocak 10, 2012, 23:19:00 »
yapma abi toyotayı kıyasladıgın markalara bak..KAzık yemek mecburi değil iken bmw ve audı de yontulmuş yaglı kazık elelerinde hazır beklliyorlar herhalde.
    Tuncay kardeşim olaya sen maddi kısmından bakmışsın.bakış açını değiştir,bakış açını değiştir biraz... :)
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2 kere teşekkür etti
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1166 : Ocak 17, 2012, 13:02:48 »
Merhaba Arkadaşlar,

Dün aracımın 20.000 bakımı için Ankara ALJ servisine gittim.
Aracım için mobil 5 - 30 tam sentetik yağ aldım dışardan. hiç sorun etmediler.

deneyimlerim.
1- önce hemen yemeğe davet etti, Deniz bey servis bölümü müdürü. icab ettim yemek kalitesi 10 numara.
2- yemek sırasında aracıma yapılacak işlemleri talep ettim. başka bir işlem yapılacaksa bilgilendirilmek istediğimi belirttim. ayrıca işelmlere başlamadan önce çıkan masrafları onaylamak istediğimi söyledim. güler yüzle hepsine peki Murat bey dediler.
3- yemekten sonra çay içmeye geçtik Barış bey ile bu sırada masraflar görevli bir arkadas tarafından bildirildi. onay verdim. işlemler başladı.
4 - bu sırada arkadasımla beraber plazadaki araçları inceledik. sonra kahve içtik. Koray bey geldi, tanıştık hürmet saygı ve ilgi 10 numara.
5 - Deniz bey tekrar yanımıza geldi ve bize bütün plazayı servis bölümünü gezdirdi temizlik özel bir şirket tarafından yapılıyor. kapanmak üzere olduğu için başlamışlardı temizliğe gayet güzeldi. mekanik, gövde düzeltme, boya ve boya laboratuarını inceledik çok beğendik kuzenimle.
6- son olarak yıkama bölümüne geçtik aracımın işlemi bitmiş yıkama esnasında gördüm. cilalı köpük sıktılar ve sonrasında ellerinde büyük süngerlerle özenle yıkadılar.
7 - aracımı işlemlere onay verdikten sonra yaklasık 1 bucuk saat sonra teslim aldım. özenle yıkanmış, motor bölümü pırıl pırıl yapılmış, mis gibi temizlik kokuyordu.

sonuç olarak orada yaklasık 2 saat zaman geçirdik tüm çalışanların Barış bey'in Deniz bey'in ve Koray bey'in tüm müşterilerle ilgi ve alakası çok güzeldi. memnun ve kafam rahat bir şekilde bir ruhsat kabı ve iki anahtarlık hediyesi ile servisden 30.000 bakımında görüşmek üzere hoşcakalın diyerek ayrıldık. Deniz bey'e yolum ümit köy'e düştüğünde ziyaret sözü vererek vedalaştık.

Saygılarımla, Bilgilerinize değerli Toyota Club Tr üyeleri...
2013 Auris Active Skypack Multidreve S BRC-LPG
2010 Auris Comfort Extra AT. CC BRC-LPG (arkadaşıma sattım)

English Teacher

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: B+
  • Model Yılı: -
  • 7 kere teşekkür etti
  • 228 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1167 : Ocak 17, 2012, 13:40:52 »
Ben Auris Dizel aracımı yaklaşık 1 ay önce İstanbul - Sonkar (yenibosna) otomotivden aldım.
Satış öncesi vaadedilen herşey eksiksiz bir şekilde yerine getirildi. Satış sonrası bir kaç defa aranarak bir şikayetim olup olmadığını, araçla ilgili bir sorununuz varsa hemen çözebilecekleri..vs konusunda sürekli benimle irtibat halinde oldular. Ne kredi işlemleriyle ne de bir başka prosedürle uğraşmadım.
Kendilerinden şu ana kadar gayet memnunum. Buradan teşekkürlerimi sunarım.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: '11
  • 74 kere teşekkür etti
  • 772 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1168 : Ocak 18, 2012, 21:54:00 »
Ben Auris Dizel aracımı yaklaşık 1 ay önce İstanbul - Sonkar (yenibosna) otomotivden aldım.
Satış öncesi vaadedilen herşey eksiksiz bir şekilde yerine getirildi. Satış sonrası bir kaç defa aranarak bir şikayetim olup olmadığını, araçla ilgili bir sorununuz varsa hemen çözebilecekleri..vs konusunda sürekli benimle irtibat halinde oldular. Ne kredi işlemleriyle ne de bir başka prosedürle uğraşmadım.
Kendilerinden şu ana kadar gayet memnunum. Buradan teşekkürlerimi sunarım.
sıfır olunca öle.Sıkıntılar bir başlasın hele 3-5 yıllık olsun kimse dönüp bakmaz..Ama öncededn sabancının elindeyken daha iyi gibiydi müşteri memnuniyeti.
2011 d4d Corolla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Allah cümleye kaza bela vermesin.
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 38 kere teşekkür etti
  • 70 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1169 : Ocak 19, 2012, 03:25:59 »
sıfır olunca öle.Sıkıntılar bir başlasın hele 3-5 yıllık olsun kimse dönüp bakmaz..Ama öncededn sabancının elindeyken daha iyi gibiydi müşteri memnuniyeti.
Tuncay kardeşim. Benim araç 15 senelik. O zaman beni yetkili servisin kapısından içeri almamaları gerek.  :D
Ben dün servisteydim. Serviste bakım gören tek efsane kasa benimki idi. Formenle ve atölye şefi ile aracın bakımlarını yüz yüze görüştüm. Benimle ilgi ve alakaları tamdı diyebilirim. Bence bahsettiğiniz durum servisten servise değişiklik gösterir. 230bin kmde aracımın bakımına (rot ayar, kelebek ve sensör temizliği, yağ ve filtre değişimi -yağ benden castrol edge 5w40- , silecek çifti, ön arka balata takımı değişimi, otomatik vites aydınlatma lambası, bunların yanında tüm rütin kontrolleride yapıldı.) 390tl verdim. Servisten çıktım sonra hava filtresi almadığım aklıma geldi gittim onada 40TL verdim. Bu arada servis hava filtremi temiz görmüş. Ancak bana pek temiz gelmedi. Birde servis benim ısrarım üzerine balataları değiştirdi. Bana 10bin daha gider dediler ancak ben balataları inceledim. Balataların bazı noktalarında daha fazla aşınma olduğunu gördüm 2mm kadar incelen yerler vardı. Diske zarar vermesinden korktuğumdan değiştirilmesini istedim. Yoksa 140tl ye çıkacaktım.
2007 Yaris 1.3 Sol M/M
2012 Auris 1.4 D-4D Comfort Extra Satıldı :(
1996 Corolla 1.6GLİ A/T AC  Satıldı :(

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: '11
  • 74 kere teşekkür etti
  • 772 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1170 : Ocak 20, 2012, 21:32:47 »
Tuncay kardeşim. Benim araç 15 senelik. O zaman beni yetkili servisin kapısından içeri almamaları gerek.  :D
Ben dün servisteydim. Serviste bakım gören tek efsane kasa benimki idi. Formenle ve atölye şefi ile aracın bakımlarını yüz yüze görüştüm. Benimle ilgi ve alakaları tamdı diyebilirim. Bence bahsettiğiniz durum servisten servise değişiklik gösterir. 230bin kmde aracımın bakımına (rot ayar, kelebek ve sensör temizliği, yağ ve filtre değişimi -yağ benden castrol edge 5w40- , silecek çifti, ön arka balata takımı değişimi, otomatik vites aydınlatma lambası, bunların yanında tüm rütin kontrolleride yapıldı.) 390tl verdim. Servisten çıktım sonra hava filtresi almadığım aklıma geldi gittim onada 40TL verdim. Bu arada servis hava filtremi temiz görmüş. Ancak bana pek temiz gelmedi. Birde servis benim ısrarım üzerine balataları değiştirdi. Bana 10bin daha gider dediler ancak ben balataları inceledim. Balataların bazı noktalarında daha fazla aşınma olduğunu gördüm 2mm kadar incelen yerler vardı. Diske zarar vermesinden korktuğumdan değiştirilmesini istedim. Yoksa 140tl ye çıkacaktım.
Faruk bey benım dönüp bakmazlar derken ,arkadfaşın genel merkezden arayıp memnunmusunuz diye sormalarını kastettim.Sabancının elindeyken bakımlardan sonra hem yetkili servis hemde genel merkezden arayıp puan vermenizi istiyorlardı.Şimi bakım yaptırırsanızbayıden biri arayıp puan verin diyor.Yoksa eski arabaya bakmazlar demedi.Adamlar için para geldikten sonra eskisi yenisi çok farketmez
2011 d4d Corolla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 55000
  • Model Yılı: '20
  • 2012 kere teşekkür etti
  • 2537 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1171 : Ocak 20, 2012, 21:42:33 »
Merhaba,

"Şanzıman ve hidrolik yağları değişmez" denen bir ülkede büyümüş insanların çocukları olarak, periyodik bakım için servise gittiğimizde bunlarında değişim zamanları geldiyse, servis tarafından araç sahiplerinin uyarılmaları gerekir.

Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: '11
  • 74 kere teşekkür etti
  • 772 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1172 : Ocak 20, 2012, 21:59:46 »
Merhaba,

"Şanzıman ve hidrolik yağları değişmez" denen bir ülkede büyümüş insanların çocukları olarak, periyodik bakım için servise gittiğimizde bunlarında değişim zamanları geldiyse, servis tarafından araç sahiplerinin uyarılmaları gerekir.


Tekin bey rutin bakımlarda yapılması gerkenlerin hepsi yapılıyor.şanzıman ve fren yagı için aranıp değişelimmi demiyorlar.Ancak fren balatası veya ekstra birşey çıkarsa bakımda onlar ilave edilip söyleniyor.Ama şuda var dışarda 75/90  castrol şanzıman yağının  3 ltresi 25 tl iken serviste ltresine  25 tl almaları çokta gözard edilecek bir durum değil.
2011 d4d Corolla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1173 : Ocak 20, 2012, 22:22:35 »
   Tuncay dışarıda 3 LT yağ 75 TL iken serviste 1 LT'sine 25 TL almaları sanırım aynı şey :D
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: '11
  • 74 kere teşekkür etti
  • 772 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1174 : Ocak 20, 2012, 22:31:00 »
abi düzelttim.3lt sanzuman yagı nasıl 75 tl olur abi :) yazım hatası 3 lt 25 tl ..Castrol 75/90 baskı balatamı değişirken aldım.. :)
2011 d4d Corolla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • serdar_tanitmis@hotmail.com
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 6 kere teşekkür etti
  • 20 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1175 : Ocak 20, 2012, 22:33:19 »
toyota derindere serviste hizmette sınır yok, ama ön cam fitiline yani camın kenarındakı lastiğe 160 tl verdim ...
Her zaman doğruyu söyle hiçbir zaman ne dediğini hatırlamak zorunda kalmazsın...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1176 : Ocak 20, 2012, 22:53:35 »
abi düzelttim.3lt sanzuman yagı nasıl 75 tl olur abi :) yazım hatası 3 lt 25 tl ..Castrol 75/90 baskı balatamı değişirken aldım.. :)
   Şimdi oldu Tuncay :)
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1177 : Ocak 25, 2012, 14:59:17 »
80 bın km bakımını yaptırmama cok az kaldı.izmir'de sizce hangi servisi tercih etmeliyim.lütfen acil yardımlarınıza ihtiyacım var.
corolla comfort D4D 2007

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: '11
  • 74 kere teşekkür etti
  • 772 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1178 : Ocak 27, 2012, 21:45:27 »
Garanti dışı ise özel servis.Eğer fren balatası veya ekstradan bişey girerse 80 bin bakımı 500- 1,00 tl arası gider..
2011 d4d Corolla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • 2005 avensis 1.6 Elegant
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: B+
  • 13 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1179 : Ocak 27, 2012, 23:05:59 »
Eskişehir toyota Sarar yetkili servis 10 üzerinden 10 (on) numara.
istanbul dumankaya ve nataş tecrübelerim oldu.
imkanı olanlara Eskişehir toyota Sarar yetkili servisi öneriyorum.
2005 Avensis 1.6 Elegant
Küçükyalı/İSTANBUL