Gönderen Konu: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)  (Okunma sayısı 458286 defa)

0 Üye ve 3 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 1 kere teşekkür etti
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1140 : Ekim 27, 2011, 20:56:21 »
mecbur kalmassanız ortaköy servise gitmeyin dürüst değil...

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1140 : Ekim 27, 2011, 20:56:21 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1141 : Kasım 24, 2011, 22:47:12 »
Antakya Öztoprak... 10 numara hizmet.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 149000
  • Model Yılı: '09
  • 341 kere teşekkür etti
  • 233 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1142 : Kasım 24, 2011, 23:08:29 »
Ben de aracımı Ankarada Reis'den aldım. Bana da anahtar teslimi anlaştığımız fiyattan bir kuruş fazla ödetmediler. Başvurumu yaptığım günün ertesinde aracımı teslim almıştım. Servis konusunda da bu güne kadar hiç bir talebimi geri çevirmediler ve hep memnun ayrıldım. Reis Toyotanın hiperaktif Genel Müdürü Ömer ÇEBİ'ye ve ekibine teşekkür ederim.
2009, Lacivert, Jeep Cherokee 2.8 CRD Limited, A/T, C/C,

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 99 Avensis 2.0 Manuel L/B idi...
    • 2011 1.6 comfort corolla...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1143 : Kasım 30, 2011, 11:29:41 »
dün Akota'nın yerine açılan AJL Ankara'ya gittim. 2500 ü geçen aracıma 1000 bakımı yaptırmaya. servis müdürü, personeli, hostesi kimi gördüysem bi ilgi bi iltifat. kapıda karşılamalar, uğurlamalar. peşimden telefon açtı müdür, bu benim cebim lütfen kaydedin, sorun sıkıntı olursa istediğiniz saatte arayabilirsiniz dedi. aracımın içine de şeker bırakmışlar. şeker gibi 5 puan yazıyo üstünde. yani olan biten herşey kendilerine 5 vermem için. :)
Eğer bir gün dünyaya ait çok büyük bir derdin olursa...
Rabbine dönüp "Benim büyük bir derdim var." deme.
Derdine dönüp "Benim çok büyük bir rabbim Var.' De....
Mevlâna                                                                                                                                                                                                        2011 1.6 comfort corolla...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 99 Avensis 2.0 Manuel L/B idi...
    • 2011 1.6 comfort corolla...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1144 : Kasım 30, 2011, 11:38:05 »
Selamlar Ankara Toyan' dan yeni bir corolla aldım... kredi işlemleri için proforma fatura gönderdiler faturada 488 tl plaka masrafı 358 tl temmuz bandrol masrafı yazıyordu. benden toyanı arayarak emniyet mensubu olduğumu ve 488 tl plaka masrafının çok olduğunu söyledim onlarda 200 tl sinin plaka ve ruhsat masrafı 288 tl sinin plaka işlemlerini yürüten taşeron firmaya verileceğini söylediler ve aracı 3 gün sonra teslim edeceklerini söylediler. bende haklı olarak ben emniyet mensubu olduğum için plaka ve ruhsatımı yarım günde yaptıracağımı işlemlerin tarafımdan takip edebileceğimi ve taşerona verilecek 288 tl lik paramın bana geri iade edilmesini istedim. (fatura kesebilmeleri için aracın yarı parasını yatırdım toyanın hesabına) kredi kullandığınız bankaya söyleyin bize parayı masraflar tutarınca eksik yatırsınlar dediler ama banka böyle birşey yapamayacaklarını soyledi. bende toyanı aradım ve durumu anlattım toyanda tamam banka parayı yatırsın bir size 200 tl plaka masrafı 348 tl bandrol masrafı ve 288 tl taşeron masrafını iade edeceğiz dediler. neyse ben gittim plakamı ruhsatımı aldım aracı teslim almaya gittim bana sadece 550 tl 200+348 tl ödeye bileceklerini söylediler bende 288 tl yi neden ödemeyeceksiniz dediğimde onun kendilerinin masrafı olduğunu söylediler. çocuk avutuyor gibi aynı seyleri tekrar tekrar söylüyorlar, neymiş onların fatura bedeline yansıtamadıkları bir tutarmış ve plaka masraflarına ayrılmış, dedim bakın aynı şeyleri tekrar edip durmayın bu iş böyle olmaz ben masraf ödemek istemediğim için gittim işlem yaptırdım vereceğiz dediniz vermediniz, verin bana paramı dedim. yok olmazda bu işler farklı olurda bir ton laf kalabalığı yaptılar tamam dedim bir daha toyana ayak basmam ve bu rezilliğinizi de ulaştırabileceğim herkeze ulaştıracağım dedim. sonra aracı teslim almadan toyota müşteri hizmetlerinin aradım bayiden şikayetçi olduğumu  söyledim ve paranın iadesi için başvurdum. durum ne olacak bilmiyorum... çok kızdım... 288 tl çok önemli değil ama bu muameleci parası olayı canımı sıktı ben vermek istemedim... ben gaziantep fiat' tan da aldım bu şekilde parayı hyundai' den de  yeni arac alacak arkadaslara da bir bilgi olsun bu boşa para vermeyin

Ben de reisden aldım aracı. aracın fiyatı üzerinden 4000 Tl indirim yapıldı. ikametimin Kırıkkale olduğunu görünce 500 Tl plaka masrafım iade edildi. ben Kırıkkaleden 140 Tl ye aldım plakamı. olması gereken budur bence.
Eğer bir gün dünyaya ait çok büyük bir derdin olursa...
Rabbine dönüp "Benim büyük bir derdim var." deme.
Derdine dönüp "Benim çok büyük bir rabbim Var.' De....
Mevlâna                                                                                                                                                                                                        2011 1.6 comfort corolla...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 2023 Toyota Corolla 1.5 Dream Xpack MDS
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 3900
  • Model Yılı: '23
  • 1 kere teşekkür etti
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1145 : Kasım 30, 2011, 11:49:04 »
Ben aracımı Kavacık Beykoz bayiden aldım ama servis için ya dumankaya ya yada toyota nataşa götürcem. Evime yakınlığından dolayı böyle bir seçenek sınırlamam var. İkisinden hangisini önerirsiniz arkadaşlar..?
|34 CRK 881| 2023 COROLLA 1.5 Dream X-PACK

 !!! TRAFİK KURALLARINA UYALIM,UYMAYANLARI UYARALIM !!!
 İÇİNİZDEKİ TRAFİK CANAVARINI DURDURUN

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Verso
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 33000
  • Model Yılı: '11
  • 93 kere teşekkür etti
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1146 : Kasım 30, 2011, 13:08:46 »
Antalya bakırcılar biraz fazla yoğunlar onun için ilgi alaka yukarıda anlatıldığı kadar değildi. Aracımda da çok büyük indirimler yapmadılar açıkcası ama 5 numara vermemi unutmadılar çıkarken.
0 'dan 100 km 'ye 10 saniyede çıkabilirsin belki, ama önemli olan kaç saniyede durabildiğindir.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 2 kere teşekkür etti
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1147 : Kasım 30, 2011, 14:27:21 »
açıkcası denizli yarımcadan aldım aracı ve butun servis hizmetinide yine ordan alıyorum gayet memnunum hani dediğiniz gibi peşimde dolaşmalar falan yok ama aracı alırken 2,200 tl indirip yapıp üstüne park sensoru celik jant koruyucu kapı bantlarını falan ücretsiz taktılar her gittiğimdede en azından bi cay verip derdimi dinleyip çözüm bulmaya calısırlar o yuzden gayet memnunum acıkcası yakın zmandada direksiyon soyulması ve arac içi sesden dolayı gidip garanti kapsamıdna direksiyon değişimi ile araca izolasyon yapmalarını isteyeceğim bakalım o zman ne olacak

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1148 : Aralık 02, 2011, 00:58:51 »
dumankaya'yı tavsiye etmem, çok kazıklar. nataş hakkında da hiç olumlu şeyler duymadım. Anadolu yakasında gittiğim 2 servis vardı: derindere kartal ve gökkuşağı ümraniye her ikisi de kapandı. 2yıldır özele gidiyorum. Orjinal servislerin durumu ne oldu bilmiyorum.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 2023 Toyota Corolla 1.5 Dream Xpack MDS
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 3900
  • Model Yılı: '23
  • 1 kere teşekkür etti
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1149 : Aralık 02, 2011, 09:28:00 »
dumankaya'yı tavsiye etmem, çok kazıklar. nataş hakkında da hiç olumlu şeyler duymadım. Anadolu yakasında gittiğim 2 servis vardı: derindere kartal ve gökkuşağı ümraniye her ikisi de kapandı. 2yıldır özele gidiyorum. Orjinal servislerin durumu ne oldu bilmiyorum.
Yekta Bey,
Hangi özel servisi tercih ediyorsunuz? Fiyat nasıl ve yerini yazarsanız bende tercih edebilirim.. (Aman reklam olmasın dikkat edin :) Forumda yazdığım bir mesajı reklam sandı bi arkadaş.. Reklam konusundan dolayı dilim biraz yandı üfleyerek yazıyorum artık .. :) )
|34 CRK 881| 2023 COROLLA 1.5 Dream X-PACK

 !!! TRAFİK KURALLARINA UYALIM,UYMAYANLARI UYARALIM !!!
 İÇİNİZDEKİ TRAFİK CANAVARINI DURDURUN

(Gizli Üye)

  • Ziyaretçi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1150 : Aralık 04, 2011, 22:15:39 »
Aracımın sorununu tamirciler bulamadı.
arabayı park ederken direksiyon çevirip ileri veya geri geldiğimde tekerleklerde kasılma oluyor.
Aks kafaları ve körükler değişti.
şanzıman ve istavroz değişti.
Hala aynı arıza devam ediyor.
Bu arıza ilk başladığında tamirciler sebebini anlamadılar bir süre sonra istvroz dişlisi parçalandı.
şanzıman ve istavroz değişti şimdi aynı problem devam ediyor.
Problemin nereden kaynaklandığına dair bir bilginiz var mı?
Aracım 98 model raw
Yardımınız için şimdiden teşekkürler.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1151 : Aralık 04, 2011, 23:58:21 »
Yekta Bey,
Hangi özel servisi tercih ediyorsunuz? Fiyat nasıl ve yerini yazarsanız bende tercih edebilirim.. (Aman reklam olmasın dikkat edin :) Forumda yazdığım bir mesajı reklam sandı bi arkadaş.. Reklam konusundan dolayı dilim biraz yandı üfleyerek yazıyorum artık .. :) )

Sizin araç 2011 değil mi? garanti bitene kadar orjinal servislerine gidin yine de nolur nolmaz. Garantiniz bitsin size süper bir servis öneririm. Genelde leasing ve filo araçlarına kurumsal servis veriyor kendisi arkadaşım olur.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1152 : Aralık 05, 2011, 00:00:28 »
   Türkay aracının bakımı için ankara Alj'ye götürmüş.Arabayı yıkadık diye kirli arabaya su döküp bezle silmişler.Sonuç;metalik gri Corolla'nın her yeri çizilmiş :( :( :(
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 2023 Toyota Corolla 1.5 Dream Xpack MDS
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 3900
  • Model Yılı: '23
  • 1 kere teşekkür etti
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1153 : Aralık 05, 2011, 10:44:38 »
Sizin araç 2011 değil mi? garanti bitene kadar orjinal servislerine gidin yine de nolur nolmaz. Garantiniz bitsin size süper bir servis öneririm. Genelde leasing ve filo araçlarına kurumsal servis veriyor kendisi arkadaşım olur.
Yekta Bey, Aracın garanti süresini 400 TL civarında bir ücret ile 5 yıla uzatmıştım.. :) Demek oluyorki o tavsiye edeceğiniz servise gitmek hayal olacak.. :)
|34 CRK 881| 2023 COROLLA 1.5 Dream X-PACK

 !!! TRAFİK KURALLARINA UYALIM,UYMAYANLARI UYARALIM !!!
 İÇİNİZDEKİ TRAFİK CANAVARINI DURDURUN

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1154 : Aralık 06, 2011, 15:09:41 »
Yekta Bey, Aracın garanti süresini 400 TL civarında bir ücret ile 5 yıla uzatmıştım.. :) Demek oluyorki o tavsiye edeceğiniz servise gitmek hayal olacak.. :)

Valla ben herkese söylüyorum, bu ekstra garanti süresi para tuzağı diye ama. Tamam garanti olmasına garanti ama hem buna 400TL veriyorsunuz hem de her periyodik bakımda servis ücretlerinden geçiriyorlar. yani 2 kez soyuluyorsunuz. Kusura bakmayın acı söyledim galiba :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 2011 Corolla 1.33 Comfort
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1155 : Aralık 06, 2011, 23:50:24 »
Antakya Öztoprak... 10 numara hizmet.

Turgut kardeşime 10 numara olmasada (Daha 10000 bakımını görmedim kısmetse 15 aralıkta gidicem) 8 numara ile katılıyorum. İskenderun Öztoprak 10 üzerinden 8.(şimdilik)
“Fırtına gibi esmek mi istersin yoksa Hızır gibi tam zamanında yetişmek mi? Çiçek gibi narin görünmek mi istersin yoksa kaya gibi sağlam durmak mı? Kılıç gibi keskin mi olmak istersin yoksa kalem gibi geleceği yazmak mı? Başkaları gibi olmaya çalışmak mı istersin, kendi yolunu kendin çizmek mi? Kim olmak istersin? Sıradan bir adam mı? Toyota gibi adam mı?”

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Camry
  • Kan Grubu: A+
  • 3 kere teşekkür etti
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1156 : Aralık 07, 2011, 05:46:53 »
burda servisler turkiyeden cok daha guvenilir ve makul fiyatli
Turkiyede nasil bilmiyorum su anda ama
burdan sifir araba aldiginizda (nerdeyse her otomobil firmasi %95) minimum 2 yil sure ile servislere para vermiyorsunuz
ayrica arkadaslarimdan bildigim kadariyla corolla icin yag degisimi periyodik 45 usd (original servislerden bahsediyorum)
ben camryim icin ortalama her serviste 55 usd odedim bu gune kadar
arada bi her iki uc serviste bir extradan bazi ekstra seyler degisti klima filtresi gibi
ama hicbirinde 100 usd yi gecmedi faturalarim
turkiyede camry periyodik yag degisimi icin kac lira oderdim?



2009 Toyota Camry 2.4 FW
2011 Toyota Venza 2.7 FW

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 2023 Toyota Corolla 1.5 Dream Xpack MDS
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 3900
  • Model Yılı: '23
  • 1 kere teşekkür etti
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1157 : Aralık 07, 2011, 11:50:20 »
Valla ben herkese söylüyorum, bu ekstra garanti süresi para tuzağı diye ama. Tamam garanti olmasına garanti ama hem buna 400TL veriyorsunuz hem de her periyodik bakımda servis ücretlerinden geçiriyorlar. yani 2 kez soyuluyorsunuz. Kusura bakmayın acı söyledim galiba :)


Haklısınız.. aracı alırken 34200 fiyat almıştım. 400 TL garanti ile birlikte 34600 kredi çıktı. bizimde işimize geldi açıkçası garantiyi ayda 45 TL taksitle almış olduk..
|34 CRK 881| 2023 COROLLA 1.5 Dream X-PACK

 !!! TRAFİK KURALLARINA UYALIM,UYMAYANLARI UYARALIM !!!
 İÇİNİZDEKİ TRAFİK CANAVARINI DURDURUN

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • KralFerdi
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0-
  • 12 kere teşekkür etti
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1158 : Aralık 10, 2011, 18:35:11 »
ben aurisimi alalı 15 gün oldu. Denizli merkez Yarımca Plazadan aldım, ilgi alaka gayet idi. ama satış sonrasını bilemem bakalım zaman gösterecek

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Resim gençliğimden (42 yaşımdayken)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 15 kere teşekkür etti
  • 84 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1159 : Aralık 11, 2011, 17:38:22 »
toyota servis anlayışı (ve servis hızmeti) HONDA DAN KAT KAT ÜSTÜN