Gönderen Konu: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)  (Okunma sayısı 458348 defa)

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Captiva 2,0A/T High 7k / Hyundai i20A/T
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 130000
  • Model Yılı: '10
  • 167 kere teşekkür etti
  • 38 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1100 : Nisan 21, 2011, 08:11:21 »
İşe gelirken radyoda duydum İzmir Tokullarda bahar kampanyası var bakım için bilginize
İlk hamlede piyon deyip geçilenler oyunun sonlarında şahı sıkıştıran kahramanlardır...
Güvendiğim iki şey;aynaya baktığımda gördüğüm ve yukarı baktığımda göremediğimdir...

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1100 : Nisan 21, 2011, 08:11:21 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Captiva 2,0A/T High 7k / Hyundai i20A/T
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 130000
  • Model Yılı: '10
  • 167 kere teşekkür etti
  • 38 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1101 : Nisan 28, 2011, 08:31:51 »
Mesajı yazdık gitmesek olmaz di mi:)
30000 bakımı+mmt kalibrasyonu+vize öncesi muayene+ekzos pulu
230+29 tl tuttu iş bankasına 2 ye böldüler çok ilgililerdi memnun kaldım tokullardan şimdi mayıs başında bi de vize yaptırırsam süper olur
vize öncesi muayeneden para almadılar ama iyiki yaptırmışım farlar ayarsızmış onları halletmişler
İlk hamlede piyon deyip geçilenler oyunun sonlarında şahı sıkıştıran kahramanlardır...
Güvendiğim iki şey;aynaya baktığımda gördüğüm ve yukarı baktığımda göremediğimdir...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • Achtung! Adolf Hakkı ohne Toyota Yaris Twin-Turbo
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: B+
  • 17 kere teşekkür etti
  • 41 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1102 : Nisan 28, 2011, 08:34:42 »
Hayırlı olsun Serdar Hocam, farları da ayarlattıysan vizeden kusursuz olarak geçersin artık :)
Folgsamkeit macht frei...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Captiva 2,0A/T High 7k / Hyundai i20A/T
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 130000
  • Model Yılı: '10
  • 167 kere teşekkür etti
  • 38 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1103 : Nisan 28, 2011, 11:00:59 »
Kusurlu geçersem Toyotama yakışmaz dedim:)
Teşekkür ederim.... 20000 bakımıyla aynı şeyler yapılmış nerdeyse hatta bunda fren bakımıda var ama daha az tuttu:)
İlk hamlede piyon deyip geçilenler oyunun sonlarında şahı sıkıştıran kahramanlardır...
Güvendiğim iki şey;aynaya baktığımda gördüğüm ve yukarı baktığımda göremediğimdir...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 175000
  • Model Yılı: '03
  • 2 kere teşekkür etti
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1104 : Mayıs 01, 2011, 01:04:55 »
bugün aracımı rolanti düzensizliği nedeniyle yetkili toyota servisi akdemirin manisa  şubesine götürdüm.aracı içeri aldılar biz göremiyoruz aracı tabi.boğaz kelebeği çok kurum bağlamış söküp temizledik dediler.birde rolantide titreme vardı onuda ayarladık dediler.40 lira tosladık.halbuki boğaz kelebeğini 3 gün önce kendim söküp güzelce gazyağı ile yıkamıştım.servise gitmemdeki amaç hani sensörlerde bir durum varsa arıza tespit cihazında tespit etsinler diye düşünmüştüm.birde servise gitmeden önce boğaz kelebeğine işaret koymuştum söküyorlarmı sökmüyorlarmı diye.sökmemişler bile yani sökmeden söktük deyip tertemiz olan boğaz kelebeğine kurum bağlamış deyip vatandaşın cebini aşındırıyorlar.vvti motorda rolanti ayarı zaten yok.ne yaparsan yap titriyor.ustayı görmeden kapıdaki kıza arızayı söylüyorsun o da gidip içeri söylüyor.40 liranın lafını etmiyorum parayı verirkende sorun etmedim zaten ama kazıklanmak paha biçilemez.bir daha yetkili servise gitmekmi asla asla asla.özel serviste en azından işi yaparken görüyorsun verdiğin para boşa gitmiyor.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Captiva 2,0A/T High 7k / Hyundai i20A/T
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 130000
  • Model Yılı: '10
  • 167 kere teşekkür etti
  • 38 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1105 : Mayıs 01, 2011, 13:33:54 »
Dostum o artık yetkili özel farkı değil
kişinin sütüne kalmış....
üzüldüm ancak genede gönlünü karartma
İlk hamlede piyon deyip geçilenler oyunun sonlarında şahı sıkıştıran kahramanlardır...
Güvendiğim iki şey;aynaya baktığımda gördüğüm ve yukarı baktığımda göremediğimdir...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Vatanım Gardaş Vatanım
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • 1 kere teşekkür etti
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1106 : Mayıs 01, 2011, 15:49:14 »
Geçen gün Samsun Derindere ye götürdüm benim samurayı aracın bujiler ve hava filtresi değişti 70 tl verdim bilginize...
Bir insanın benimdir dediği iki toprağı
vardır;
Biri doğduğu topraktır,diğeri mezarıdır...

Bu vatan benim!!!

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1107 : Mayıs 12, 2011, 04:17:23 »
Serdar Bey Tokulların kampanyası devam ediyo mu acaba,sitelerine baktım bi açıklama göremedim

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Captiva 2,0A/T High 7k / Hyundai i20A/T
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 130000
  • Model Yılı: '10
  • 167 kere teşekkür etti
  • 38 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1108 : Mayıs 12, 2011, 08:16:09 »
15 mayısa kadar diye hatırlıyorum ama bi telefon etmekte fayda var
İlk hamlede piyon deyip geçilenler oyunun sonlarında şahı sıkıştıran kahramanlardır...
Güvendiğim iki şey;aynaya baktığımda gördüğüm ve yukarı baktığımda göremediğimdir...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • E12 SPORT 3ZZ-FE (Auris - Yaris D4D MMT) Civic EK9
    • Model araçlar, uçaklar, helikopterler
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A-
  • Model Yılı: -
  • 482 kere teşekkür etti
  • 760 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1109 : Mayıs 12, 2011, 08:20:43 »
bugün aracımı rolanti düzensizliği nedeniyle yetkili toyota servisi akdemirin manisa  şubesine götürdüm.aracı içeri aldılar biz göremiyoruz aracı tabi.boğaz kelebeği çok kurum bağlamış söküp temizledik dediler.birde rolantide titreme vardı onuda ayarladık dediler.40 lira tosladık.halbuki boğaz kelebeğini 3 gün önce kendim söküp güzelce gazyağı ile yıkamıştım.servise gitmemdeki amaç hani sensörlerde bir durum varsa arıza tespit cihazında tespit etsinler diye düşünmüştüm.birde servise gitmeden önce boğaz kelebeğine işaret koymuştum söküyorlarmı sökmüyorlarmı diye.sökmemişler bile yani sökmeden söktük deyip tertemiz olan boğaz kelebeğine kurum bağlamış deyip vatandaşın cebini aşındırıyorlar.vvti motorda rolanti ayarı zaten yok.ne yaparsan yap titriyor.ustayı görmeden kapıdaki kıza arızayı söylüyorsun o da gidip içeri söylüyor.40 liranın lafını etmiyorum parayı verirkende sorun etmedim zaten ama kazıklanmak paha biçilemez.bir daha yetkili servise gitmekmi asla asla asla.özel serviste en azından işi yaparken görüyorsun verdiğin para boşa gitmiyor.

valla ne desen haklısın Hakan kardeşim, benimde başıma geldi bunun gibi olaylar, sıfır aldığım aracı 40,000km bakımında servise götürdüğümde debriyaj bitmiş, değiştirelim dediler 900TL de fiyat çektiler ama aynı debriyajı ben daha 2 ay önce 130,000km de değiştirttim çok enteresan değilmi :D

birde aracımda açık hava filtresi var ve buna rağmen filtre ücreti diye bir rakam görünce servis kağıdında deliye döndüm az daha başlarına yıkacaktım orayı, arabada Açık hava filtresi var performans tipi ama adamlar orjinal filtre parası yazmışlar :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 140000
  • Model Yılı: '10
  • 4 kere teşekkür etti
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1110 : Mayıs 13, 2011, 13:10:22 »
bugün aracımı rolanti düzensizliği nedeniyle yetkili toyota servisi akdemirin manisa  şubesine götürdüm.aracı içeri aldılar biz göremiyoruz aracı tabi.boğaz kelebeği çok kurum bağlamış söküp temizledik dediler.birde rolantide titreme vardı onuda ayarladık dediler.40 lira tosladık.halbuki boğaz kelebeğini 3 gün önce kendim söküp güzelce gazyağı ile yıkamıştım.servise gitmemdeki amaç hani sensörlerde bir durum varsa arıza tespit cihazında tespit etsinler diye düşünmüştüm.birde servise gitmeden önce boğaz kelebeğine işaret koymuştum söküyorlarmı sökmüyorlarmı diye.sökmemişler bile yani sökmeden söktük deyip tertemiz olan boğaz kelebeğine kurum bağlamış deyip vatandaşın cebini aşındırıyorlar.vvti motorda rolanti ayarı zaten yok.ne yaparsan yap titriyor.ustayı görmeden kapıdaki kıza arızayı söylüyorsun o da gidip içeri söylüyor.40 liranın lafını etmiyorum parayı verirkende sorun etmedim zaten ama kazıklanmak paha biçilemez.bir daha yetkili servise gitmekmi asla asla asla.özel serviste en azından işi yaparken görüyorsun verdiğin para boşa gitmiyor.

Abim o dediğini yapıyorlar malesef bende çok duydum bu skıntıyı abimizin dediği gibi sütüyle alakalı birşey bizdede polen filtresi değişti görünüyordu ama değiştirmemişlerdi sadece üzerindeki pislikleri almışlardı kasıtlı olarak yaprak koymuştumda :D

Yetkili değil etkili servis :D tanıdığınız varsa yaptırın derim..
valla ne desen haklısın Hakan kardeşim, benimde başıma geldi bunun gibi olaylar, sıfır aldığım aracı 40,000km bakımında servise götürdüğümde debriyaj bitmiş, değiştirelim dediler 900TL de fiyat çektiler ama aynı debriyajı ben daha 2 ay önce 130,000km de değiştirttim çok enteresan değilmi :D

birde aracımda açık hava filtresi var ve buna rağmen filtre ücreti diye bir rakam görünce servis kağıdında deliye döndüm az daha başlarına yıkacaktım orayı, arabada Açık hava filtresi var performans tipi ama adamlar orjinal filtre parası yazmışlar :D

Aaa corollada 40.000 de debriyaj baskı balata enteresan :D bizimkini 50.000de ben yaktım değişmesi şart dediler hatta konusunu açmıştım forumda halen kullanıyoruz 60.000de :D biraz yukarda kavrıyor ama kaçırma yok :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1111 : Ağustos 14, 2011, 00:24:43 »
arkadaşlar geçen hafta istanbul dolapdere gedizlerde 2004 corolla terra benzinli aracımın v kayışını 70000 km de olduğu için değiştirmek istedim.kayışa 92 tl işçiliğe ise 50 tl istediler.kayışı oradan aldım kendim değiştirdim.değişimi de çok basittir.şahane de oldu.1500 km de yol yaptım,tık yok.fakat kafama takılan şu:orijinal kayış diye endonezya malı verdiler.itiraz ettiğimde bütün servisler bunu kullanıyor dediler.yan sanayisi olan çin,tayland,kore malı fiyatları ise30 ile 60 tl arasında değişiyor.bunun japonunun fiyatı herhalde 200 tl olur.kısaca işçilik ve parça fiyatları el yakıyor.olsun toyota için değer.araçlarınıza çok iyi bakın.bilgilerinize sunarım.selamlar...
hayat 3 ile 4 arasındadır.ya 3,5 atarsın ya da 4 4 lük yaşarsın......

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Verso
  • Kan Grubu: B+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1112 : Ağustos 14, 2011, 12:18:40 »
Pazartesi adana toyota onatca ya gittim ve aracın kullanım klavuzunu almak ıstedım,önce yarım saat beklettıler daha sonra kullanım kıtabı artık uretılmıyor yedek parca statusunden cıkarılmıs deyıp yolladılar beni.Sanayi bakanlığına şikayet etmeden önce diğer toyota bayine bir sorayım dedım(10 yıl yedek parca zorunlulugu),toyota mıçıyı telefonla aradım ,size 5 dakıka sonra döneceğiz dediler,2 dakika sonra arayıp carsamba sabahı kargoyla gelecek dediler ve gercektende carsamba sabaı geldi.Toyota onatçayı tavsıye etmıyorum arkadaslar,zaten sikayet mailide attım toyotaya.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 140000
  • Model Yılı: '10
  • 4 kere teşekkür etti
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1113 : Ağustos 16, 2011, 16:25:59 »
Pazartesi adana toyota onatca ya gittim ve aracın kullanım klavuzunu almak ıstedım,önce yarım saat beklettıler daha sonra kullanım kıtabı artık uretılmıyor yedek parca statusunden cıkarılmıs deyıp yolladılar beni.Sanayi bakanlığına şikayet etmeden önce diğer toyota bayine bir sorayım dedım(10 yıl yedek parca zorunlulugu),toyota mıçıyı telefonla aradım ,size 5 dakıka sonra döneceğiz dediler,2 dakika sonra arayıp carsamba sabahı kargoyla gelecek dediler ve gercektende carsamba sabaı geldi.Toyota onatçayı tavsıye etmıyorum arkadaslar,zaten sikayet mailide attım toyotaya.

Vay toyota hainleri edin hocam affetmeyin...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Captiva 2,0A/T High 7k / Hyundai i20A/T
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 130000
  • Model Yılı: '10
  • 167 kere teşekkür etti
  • 38 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1114 : Ağustos 17, 2011, 14:00:37 »
akdemirlerden-izmir mesaj geldi...
uzun yol öncesi muayene ücretsiz boya korumada %30 indirim diye...
arayıp fiyat alıyım dedim nisanda eski müşteri indirimi ile 300 e 2 hafta öncede bir teknisyen arkadaşımın benim tavsiyemle gitmesi üzerine 350 ye yapılan işleme indirimli:( 450 fiyat çektiler
sadece yuh diyorum
İlk hamlede piyon deyip geçilenler oyunun sonlarında şahı sıkıştıran kahramanlardır...
Güvendiğim iki şey;aynaya baktığımda gördüğüm ve yukarı baktığımda göremediğimdir...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • İstanbul tuzladan selamlar
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1115 : Ağustos 18, 2011, 17:25:43 »
 bende toyota kullanıcısı olarak servislerdeki pahalı bakım ve diğer tamirat işlerinden dolayı bayağı yıpranmış birisi olarak en sonunda toyota servisinde ustalık yapmış birisini aradım.ve tavsiye üzerine gittim.şu ana kadar da en ufak sorunumda gidiyorum.Hiç problem yaşamadım.Üstelik hızlı,ucuz ve güleryüzlü.Bostancı sanayisi kosifler otonun karşısından yukarı çıkarkan soldaki ilk arada.Ben polis memuruyum tuzladan geliyorum bu ustaya.Boşuna paranızı servise yatırmayın.   
Toyota clube aracımdaki bir arızayla ilgili çözüm önerileri bulmak ve aracımı dahada yakından tanımak için bakmıştım.Ama hemen hemen her konuda fikir aldım ve aracımı dahada yakından tanıdım.Meydana gelebilecek her arıza hakkında yazılmış soru ve cevaplar buldum.İleride birbirimize dahada yardımcı olmak maksadıyla bütün arkadaşlara saygılar.

(Gizli Üye)

  • Ziyaretçi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1116 : Eylül 03, 2011, 12:25:52 »
ARKADAŞLAR YETKİLİ SERVİS ŞİKAYETİ OLAN ARKADAŞLARI GAYET İYİ ANLIYORUM FAKAT SADECE YETKİLİ SERVİS DEGİL MERKEZLERİDE AYNI YAKLAŞIK ARACIM 2.5 AY EVET 70 80 GÜN KADAR MERSİN OTOMERDE KALDI VE HALEN YA YAPAMADILAR YADA YAPMAK İSTEMİYORLAR ÇÜNKÜ TOYOTA SERVİSLERİNİN BAZILARI DOYMUŞ DURUMDA BEN BUNU MERKEZE 7 8 KERE ARYARAK BİLDİRDİM OLAN TATİLİME VE BAYRAMIMA OLDU YAPTIKLARI YAPACAKLARI BİŞEY YOK TÜKETİCİYE ŞİKAYET ETMEYE HAZIRLANIYORUM KEŞKE SERVİSLERİDE ARABALARI GİBİ OLSA...UNUTMADAN SÖYLEYEYİM ARACIM 2006 MODEL CORALLA MERSİN TOYOTANIN GENEL MÜDÜRÜ DİYOR Kİ 4 5 SENELİK ARAÇLARIN YAPIMI ZOR OLUYORMUŞ SİZ SİZ OLUN ARACINIZ  5 SENEYİ GEÇERSE MERSİN OTOMERE GÖTÜRMEYİN DİREK ÇÖPE ATIN GENEL MERKEZDENDE BİŞEY BEKLEMEYİN SORUN ÇÖZEMİYORLAR SERVİSLERİNE SÖZ GEÇİREMİYORLAR ...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Istırap Çek, Öl ama İnsan Ol...
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0-
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1117 : Eylül 12, 2011, 13:24:25 »
Ankarada en son 20000 bakımı için Reis Lidere gittim. Hava filtresini değiştirmediler. Değişenler: Polen/yağ filtreleri. Eklenenler:Yağ (Yağı da kendim almıştım.); enjeksiyon temizleyicisi. Kontroller yapılmış işçilik KDV derken 239.TL fatura. Özel servise gitsem aynı işler için yağ fiyatı dahil 120 yi geçmez. Birde genelde şehir ışıklarının olmadığı yerlere gidildiğinde kendi aracımızın ya da diğer araçların far ayarlarının bozuk olduğunu farkediyoruz. Ama hiçbir servis nedense 10 bin bakımlarında far ayarlarını kontrol etmezler. Talep olursa şayet bakılıyormuş. Sanki çok zor.

Sonra Toyana gittim. Sadece far ayarlarının yapılmasını ve hava filtresini değiştirmelerini istedim. Efenim far ayarı ücretsiz yapılmış. Fiyat 50-TL. Bu olay sadece Fatura SSK KDV ile açıklanamaz. Arıza yapacak araç bir yılda kendini gösterir. Bu süre yetkili servis için yeterli bence. Garanti süresince ve sonrası servise gitmek insanın dökecek parası olsa alenen kazıklanacağını bile bile servise gitme anlamına gelir bence. Yetkili servis ne yapıyor yani. Parça malzeme aynı. Kaportayı besmeleyle mi açıyor.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Mehmet Kayhan İŞÇİ
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1118 : Eylül 15, 2011, 12:35:04 »
Selamlar Ankara Toyan' dan yeni bir corolla aldım... kredi işlemleri için proforma fatura gönderdiler faturada 488 tl plaka masrafı 358 tl temmuz bandrol masrafı yazıyordu. benden toyanı arayarak emniyet mensubu olduğumu ve 488 tl plaka masrafının çok olduğunu söyledim onlarda 200 tl sinin plaka ve ruhsat masrafı 288 tl sinin plaka işlemlerini yürüten taşeron firmaya verileceğini söylediler ve aracı 3 gün sonra teslim edeceklerini söylediler. bende haklı olarak ben emniyet mensubu olduğum için plaka ve ruhsatımı yarım günde yaptıracağımı işlemlerin tarafımdan takip edebileceğimi ve taşerona verilecek 288 tl lik paramın bana geri iade edilmesini istedim. (fatura kesebilmeleri için aracın yarı parasını yatırdım toyanın hesabına) kredi kullandığınız bankaya söyleyin bize parayı masraflar tutarınca eksik yatırsınlar dediler ama banka böyle birşey yapamayacaklarını soyledi. bende toyanı aradım ve durumu anlattım toyanda tamam banka parayı yatırsın bir size 200 tl plaka masrafı 348 tl bandrol masrafı ve 288 tl taşeron masrafını iade edeceğiz dediler. neyse ben gittim plakamı ruhsatımı aldım aracı teslim almaya gittim bana sadece 550 tl 200+348 tl ödeye bileceklerini söylediler bende 288 tl yi neden ödemeyeceksiniz dediğimde onun kendilerinin masrafı olduğunu söylediler. çocuk avutuyor gibi aynı seyleri tekrar tekrar söylüyorlar, neymiş onların fatura bedeline yansıtamadıkları bir tutarmış ve plaka masraflarına ayrılmış, dedim bakın aynı şeyleri tekrar edip durmayın bu iş böyle olmaz ben masraf ödemek istemediğim için gittim işlem yaptırdım vereceğiz dediniz vermediniz, verin bana paramı dedim. yok olmazda bu işler farklı olurda bir ton laf kalabalığı yaptılar tamam dedim bir daha toyana ayak basmam ve bu rezilliğinizi de ulaştırabileceğim herkeze ulaştıracağım dedim. sonra aracı teslim almadan toyota müşteri hizmetlerinin aradım bayiden şikayetçi olduğumu  söyledim ve paranın iadesi için başvurdum. durum ne olacak bilmiyorum... çok kızdım... 288 tl çok önemli değil ama bu muameleci parası olayı canımı sıktı ben vermek istemedim... ben gaziantep fiat' tan da aldım bu şekilde parayı hyundai' den de  yeni arac alacak arkadaslara da bir bilgi olsun bu boşa para vermeyin
Saygılar...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 140000
  • Model Yılı: '10
  • 4 kere teşekkür etti
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1119 : Eylül 15, 2011, 14:00:05 »
Forumda yetkili servislerle ilgili bir bölüm var şikayet bölümü konuyu oraya taşırlar büyük ihtimal ama sonuna kadar haklısınız bayiler bu konuda pekte vatandaş memnun eder tarzda çalışmıyorlar hakkınızı aramakla iyi bir ders olmuşsunuz servise abim elinize ağzınıza sağlık