Gönderen Konu: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)  (Okunma sayısı 458419 defa)

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB-
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1060 : Şubat 09, 2011, 12:33:08 »
Evet arabamı Diyarbakır Kardelene 80 bin bakımı için götürdüm

öngörülen fiyat 520 olarak tahmin edilmesine rağmen 360 gibi bir rakama halletik

80 bin bakımı
yağ değişimi 15-40 castrol
yağ filitresi
cam suyu
kabin hava filitresi
sanzıman yağı 75-90
adan z ye kontrol bir sıkıntı yok 

yapılan işlemler bunlardan ibaret

curies control için kesin bir sonuç elde edemedik servis takalmadığını söyledi ama ben pek tatmin olmadım tekrar araştırıp bana dönecekler celik cant gelince fırsat ürün denilen 800 tl olan çelik cantı beğenmedim diğerleri de güzel ve gösterişli olanlar 1000 tl nin üzerinde

zamanında telsim ve ilgilenme konusunda gayet memnun kaldım tavsiye ederim
Benim Babam Toyota Gibi Adam

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1060 : Şubat 09, 2011, 12:33:08 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
    • efekan inþaat ve nakliya
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1061 : Şubat 09, 2011, 16:23:58 »
Değerli toyota kullanıcıları abilerim kardeşlerim.Bizde arabamızı servise götürüyorduk babam çok titiz olduğu için ancak bundan 1 ay önce aracımıza yaptığımız 2000 tl lik masraftan sonra servisten soğuduk.Sebebi maliyet yüksek olduğu için değil değişmemesi gereken parçaların ömrünü doldurmuş diyerek değiştirilmesi.Sizden tavsiyem kendi sanayi ustanızı bulun mümkünse daha önceden toyota kullanmış bir ustanız olsun.Bu araç hakkında daha üst düzey bilgi sahibi olduğunu gösterir.Biz artık bu mantıkla hareket ediyoruz ve inanın hem maliyet düşüyor hemde yapılan işten memmun kalıyorsunuz.Aradaki fark sanayideki abilerimiz halkın içinden ve bu işe yokluk içinde yapan insanlar.Servis ise daha çok yıl içinde kendine belli hedefler belirler misal; yıllık 2000 TL parça satımı vb. gibi..........Tamamen kendi yaşadığım bir tecrübedir.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: '11
  • 74 kere teşekkür etti
  • 772 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1062 : Şubat 09, 2011, 22:01:37 »
ali bey kardelen servis olarak iyi bir servistir.Benim aracın çogu bakımını onlarda yaptırdım.Mardinde sağluk personeli olarak çalıştgım için diyarbakır seyahatlarınde hem bakım hemde ciğer yemek için d.bakıra arada geliyorum.Bizde çalısan d.bakırlı sayısıda çok olunca ayda bir kez kesin ugruyorum.Arada  120 km var.360 tutan bakımınız dışarda 150 tl tutardı bunuda bilin.  :D :D :D
2011 d4d Corolla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB-
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1063 : Şubat 10, 2011, 16:03:24 »
Servis olacak ya (satar ken servis bakımlı) demek için belkide bu farkı onun için veriyoruz

ayrıca crueis kontrol için genel servislerinden bilgi aldılar merkezden parça istenip takılabileceğini söylediler
Benim Babam Toyota Gibi Adam

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • http://www.toyotaclubtr.com/tanisma/merhaba-29064/
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1064 : Şubat 11, 2011, 11:31:15 »
Servis olacak ya (satar ken servis bakımlı) demek için belkide bu farkı onun için veriyoruz

ayrıca crueis kontrol için genel servislerinden bilgi aldılar merkezden parça istenip takılabileceğini söylediler

Ali bey,
Aracını Corolla dizel mi? Benzinli mi? Crueis kontrol dizel araçların ECO'larından dolayı takılamıyor dediler. Bu konuda Dizel araçlar için geliştirme yapmışlar ise ozaman kesinlikle taktırırım.

Konu hakkında bilgi verirseniz memnun olurum.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB-
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1065 : Şubat 11, 2011, 13:34:08 »
Aracım 2007 Toyota Corolla 1,6 benzinli

2011-2010 modelere kolayca takıyorlar

2007 modellere gelince biraz ısrarcı olursanız takıyorlar ben toyota kardelene sordum baştan yok falan dediler (daha önceden talep olmadığından dolayı )biraz ısrarcı olunca genel servise sordular takılabileceği şeklinde telefon geldi getirin takalım dediler
Benim Babam Toyota Gibi Adam

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 80000
  • Model Yılı: '11
  • 4 kere teşekkür etti
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1066 : Şubat 11, 2011, 17:13:26 »
Sizlerinde yorumlarınızı bekliyorum.


2010 Ekim ayında aldığım aracımın 100.000 bakım zamanı geldi ve ilk bakımım olduğu için Denizli Yarımca yetkili servisine gittim. Sonuç olarak çalışma şekilleri hoşuma gitmedi ve ben tavsiye etmiyorum.  Aracımı teslim aldıktan sonra yolda içim rahat değildi. Bundan sonra özel servise gideceğim. Bence yetkili servisler çalışma şekillerini değiştirmeli. Öncelikle detay isteyen müşteri ile araca bakım yapan ustanın görüşmesi sağlanmalı. Bu konuyu toyota merkez ile görüşmeyi düşünüyorum. Bazıları bunu istemeyebilir, araç sahibi bırakırım arabamı bitince ararlar gider alırım düşüncesinde olabilir. Ama ben öyle değilim. Aracın başında bulunmak isterim, buna imkan yoksa aracıma bakım yapan usta ile birebir görüşmek isterim.

2005 terra sedan;


İrsaliyeli Fatura;

100.000 bakımı = 106 TL
Atık malzeme bertaraf ücreti = 1 TL
Ön fren balata sökme takma = 32 TL
Arka fren balata sökme takma = 29 TL
Yağ Filtresi = 14,26 TL
Kabin Hava Filtresi = 54,34 TL
Tapa Pulu = 1,65 TL
Motor Yağı 10w40 208LT  17,43 4,2 LT= 73,21 TL
Cam Yıkama Suyu 250 ML = 2,68 TL
MO Universal = 14,19 TL (bu nedir bilmiyorum)
Klips  Adet=1,79  5 Adet = 8,95 TL
Arka Fren Balatası = 88,28 TL
Ön Fren Balatası = 130,25 TL
Kayış = 106 TL


Toplam = 661,84 TL
İndirim = 34,70 TL
KDV Matrahı = 627,14 TL
KDV Tutarı = 112,89 TL
Genel Toplam = 740,03 TL


Özet

İşçilik Toplam = 133,30 TL
Parça Toplamı = 493,84 TL
Genel Toplam = 740,03 TL

Bu arada rolanti sorununu servis kayıt sırasında belirttim, boğaz kelebeği temizlendi aracınızda hiçbir sorun yok dediler ve ben çıkışta ilk ışıkta rolanti 600-800 arası oynuyordu. İçimden teşekkür ettim servise...


2005 Corolla 1.6 Terra + OMVL - Ortalama Tüketim=8.6
R1 3 5
╚╬╬╬      2011 Auris 1.6 Comf.Extra + Prins -Tüketim= ?
  2 4 6

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1067 : Şubat 11, 2011, 21:42:26 »
antep toyota tiksindirdi... bugun gittim tek kelime ile rezil oldum... bakım yaptırmaya gittim 30 bin bakımı+ön balatalar 450tl tuttu. ayrıca aracımda bulunan dokunmatik navigasyonun ekranını kırdılar ve buraya geldiğinde böyle olabilir bile dediler. bukadar saygısızlık olmaz. müşteri memnuniyeti sıfır. ne sıfır eksi. navigasyonuma ne mi oldu. hiçbirşey biz size yenisi takarız bunu yaptırırz diyorlar. ne zaman 15-20 gün. kesin mi hayır. peki benim mağduriyetim e yaptırmayabilirizde diyor içlerinden birisi.gerçi çalışanlar çok iyidi ama başlarındaki sorumlu olan kişi delirtti. orası büyük bir şirketmiş ödermiş yaptırırmış ne zaman belli değil ama. onlara güvenecekmişim.bende  diyorum ki ozaman bende servis ücretini siz navigasyonu temin edip taktıktan sonra ödeyeyim ded,m. olmazmıs o zaman arabamı veremezlermiş.
dışarda bakım yaptırsan yarı fiyatına yaptırırsın biz garantili olsun diyoruz paramızla rezil oluyoruz.
benim navigasyon dvd player orda kaldı.onun yerine çıkma bir teyp taktılar onunda radyosu çalışmıyor.bakalım kaç gün bekleyeceğiz umarım beni utandırırlarda onlar hakkında fikirlerim değişir. adıyamandan antepe gittim bakım yaptırıp gezecektik güye tüm günümüz rezil oldu...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1068 : Şubat 12, 2011, 00:27:10 »
Birşey soracağım ?

Bu Türkiye ağındaki Toyota servislerin kaçı bireysel ve özmal Toyota olarak geçiyor.

Tam kurumsallaşmanın olmadığı işletmelerde bir takım sorunların olması ,özellikle esnekliklerin duruma göre büyütülüp ,küçültülmesi taraflarınca normaldir.

İmtiyaz sahibi Toyota'nın 'yetkili servis ağı ' üzerinde ne kadar sıklıkla müfettişler ziyaret ediyor ,gizli bir denetim uygulanıyor  ? acaba uygulanmıyor mu ? !

52 Sayfa olmuş ,bir üst mesajımda dahil servisler hakkında olumsuz eleştiriler.Bunları anlarım belki o an personelin psikolojisi bozuktur dolayısı ile sizlere yansımışta olabilir ama 'düpedüz nasıl oluyor da sapa sağlam veya yarı ömrü henüz dolmayan araç aksamında önemli bir parça 'bu kesinlikle değiştirilmesi gerekir ' diyip aklınızda bir soru işaretiyle el mahkum cebinizi yakıyorlar.

İzlenimlerime göre ciddi bir zafiyet var.Bu vb aksaklıklara denetim ve çözüm yolu bulunmadığı sürece uzun vadede her iki kesimi zarara uğratır.Sonuç A olmuyorsa ,B'ye gider.Oralarda da pek farklı değildir ama yine de Toyota her anlamda örnek olmalıdır.
''Özgürlüğün olmadığı yerde körü körüne itaat vardır ''

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • http://www.toyotaclubtr.com/tanisma/merhaba-29064/
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1069 : Şubat 14, 2011, 12:06:09 »
Aracım 2007 Toyota Corolla 1,6 benzinli

2011-2010 modelere kolayca takıyorlar

2007 modellere gelince biraz ısrarcı olursanız takıyorlar ben toyota kardelene sordum baştan yok falan dediler (daha önceden talep olmadığından dolayı )biraz ısrarcı olunca genel servise sordular takılabileceği şeklinde telefon geldi getirin takalım dediler


Ali bey,   Benim aracım 2010 dizel corolla.
Servisten Dizel araç için takılmıyor diye söylediler  :) Eğer sizin servis dizel için Crueis kontrol takıyorlar ise KM önemli değil sizin servise gelip Crueis kontrol taktıran çok olacaktır  :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1070 : Şubat 15, 2011, 14:35:51 »
antep toyota tiksindirdi... bugun gittim tek kelime ile rezil oldum... bakım yaptırmaya gittim 30 bin bakımı+ön balatalar 450tl tuttu. ayrıca aracımda bulunan dokunmatik navigasyonun ekranını kırdılar ve buraya geldiğinde böyle olabilir bile dediler. bukadar saygısızlık olmaz. müşteri memnuniyeti sıfır. ne sıfır eksi. navigasyonuma ne mi oldu. hiçbirşey biz size yenisi takarız bunu yaptırırz diyorlar. ne zaman 15-20 gün. kesin mi hayır. peki benim mağduriyetim e yaptırmayabilirizde diyor içlerinden birisi.gerçi çalışanlar çok iyidi ama başlarındaki sorumlu olan kişi delirtti. orası büyük bir şirketmiş ödermiş yaptırırmış ne zaman belli değil ama. onlara güvenecekmişim.bende  diyorum ki ozaman bende servis ücretini siz navigasyonu temin edip taktıktan sonra ödeyeyim ded,m. olmazmıs o zaman arabamı veremezlermiş.
dışarda bakım yaptırsan yarı fiyatına yaptırırsın biz garantili olsun diyoruz paramızla rezil oluyoruz.
benim navigasyon dvd player orda kaldı.onun yerine çıkma bir teyp taktılar onunda radyosu çalışmıyor.bakalım kaç gün bekleyeceğiz umarım beni utandırırlarda onlar hakkında fikirlerim değişir. adıyamandan antepe gittim bakım yaptırıp gezecektik güye tüm günümüz rezil oldu...
   Böyle bir durumda 155'ten bir ekip isteyip zatır tutturmanız gerekiyor.Bu çok çok sağlam bir seçenek."Dvd'mi yatırdığınız gün öderim paranızı " talebinizi ya yerine getirecektiler ya da bir zabıt tutulduğu için seve seve dvd'nizi yaptırcaktılar.

Birşey soracağım ?

Bu Türkiye ağındaki Toyota servislerin kaçı bireysel ve özmal Toyota olarak geçiyor.
   Ozan bey Türkiye'de Toyota'ya ait her hangi bir servis bulunmuyor.Hepsi şahıs şirketlerine ait.Ama bunun planlaması,alt yapısı hazırlanıyor diye duydum.Ben şahsen VW ve Audi araçlarımızı Doğuş Otomotivin kendi servislerine götürüyorum.Yetkili şahıs servislerine götürmüyorum.Pekte tercih etmiyorum.Götürdüm mü hiç götürmedim ama distribütör'e ait bir servise götürmek psikolojik'te olsa daha güvenli geliyor bana.
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB-
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1071 : Şubat 27, 2011, 12:26:18 »
   Böyle bir durumda 155'ten bir ekip isteyip zatır tutturmanız gerekiyor.Bu çok çok sağlam bir seçenek."Dvd'mi yatırdığınız gün öderim paranızı " talebinizi ya yerine getirecektiler ya da bir zabıt tutulduğu için seve seve dvd'nizi yaptırcaktılar.
   Ozan bey Türkiye'de Toyota'ya ait her hangi bir servis bulunmuyor.Hepsi şahıs şirketlerine ait.Ama bunun planlaması,alt yapısı hazırlanıyor diye duydum.Ben şahsen VW ve Audi araçlarımızı Doğuş Otomotivin kendi servislerine götürüyorum.Yetkili şahıs servislerine götürmüyorum.Pekte tercih etmiyorum.Götürdüm mü hiç götürmedim ama distribütör'e ait bir servise götürmek psikolojik'te olsa daha güvenli geliyor bana.

Dizeller takılmıyor diye biliyorum ama gitiğimde sizin için sorarım
Benim Babam Toyota Gibi Adam

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1072 : Şubat 27, 2011, 23:36:55 »
Dizeller takılmıyor diye biliyırum ama gitiğimde s,z,n için sorarım 
   Ali bey,ben değil İsmail bey sormuş servisin takıp takmadığını :)
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1073 : Mart 02, 2011, 22:17:18 »
   Şimdiye kadar yaşadıklarım,gördüklerim ve duyduklarım içinde Toyota servislerinin yürüyen aksam parçasını garantiden değiştirdikleri denk gelmedi...
   Bu arada Doğuş Etimesgut,Crafter'ın yağ kaçıran diferansiyel keçesini,geçen ay değişen ön sol tablanın geri kalanınıda garantiden değiştirdiler.Kendilerine buradan teşekkürlerimi bir borç biliyorum.Ve bu servis personeli nedeniyle yenilenecek aracın seçimini Mercedes Sprinter yerine yine Crafter olarak karar verdim.
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: '11
  • 74 kere teşekkür etti
  • 772 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1074 : Mart 04, 2011, 22:00:09 »
abi ister inan ister inanma 40 bindeyken sağ ön amortisörü garantiden değiştirdiler.oda kkendi garantisi değil garanti extradan değiştiler 4 yasındayken.aşlarına taş mı düştü ne oldu bilmem ama bende hala şaşırıyorum :D :D :D :D :D :D :D :D
2011 d4d Corolla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1075 : Mart 04, 2011, 23:01:25 »
abi ister inan ister inanma 40 bindeyken sağ ön amortisörü garantiden değiştirdiler.oda kkendi garantisi değil garanti extradan değiştiler 4 yasındayken.aşlarına taş mı düştü ne oldu bilmem ama bende hala şaşırıyorum :D :D :D :D :D :D
   Sanırım kafalarına gök taşı düşmüştür.Yürüyen aksam deyip es geçmemişler... Vallahi Tuncay baktım benim servis canavar,her sorunu hallediyorlar Mercedes Sprinter almaktan vazgeçtim tekrar Crafter alacağım.Arkamda sağlam servis var.Diyelim Ankara dışında bir problem mi var.Bir telefon ediyorlar diğer servis seferber oluyor benim için.Hatay'dayken Hatay servisin telefonunu istedim Ankara Doğuştan.Neden istediğimide sordular.Lastiklerin havasında problem var dedim.Servise vardığımda "vay efendim kimler gelmiş" modundaydılar.Çayım kahvem geldi,lastik hava basınçları tamamlandı arabam kapıda hazır bekliyordu... Allahtan başka ne isteyeyim Tuncay?
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: '11
  • 74 kere teşekkür etti
  • 772 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1076 : Mart 04, 2011, 23:22:31 »
abi muavin lazımmıı beleşe karnımı doyursan yeter.
2011 d4d Corolla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1077 : Mart 04, 2011, 23:59:10 »
abi muavin lazımmıı beleşe karnımı doyursan yeter.
   Otobüse lazım.Ama Isuzu'da ki durum nedir bilemem Tuncay :D :D :D
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1078 : Mart 07, 2011, 22:20:30 »
Arkadaşlar merhaba,
2004 corollam için;
Denizlideki Yarımcanın servisini tavsiye eder misiniz?
70.000 bakımı yapılacak.Yaptırayım mı, Denizli'de bu işler nasıl?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: B+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1079 : Mart 10, 2011, 10:04:39 »
[
quote author=ali özaslan (15297) link=topic=118.msg428207#msg428207 date=1299529230]
Arkadaşlar merhaba,
2004 corollam için;
Denizlideki Yarımcanın servisini tavsiye eder misiniz?
70.000 bakımı yapılacak.Yaptırayım mı, Denizli'de bu işler


  tecrübeli ve dürüst çalışan bir özel servis bence çok daha mantıklı olur ,ama kesinlikle aracı iyi tanımalı ve markada tecrübeli olmalı, yetkili servisteki fiyatlar hem çok uçuk hemde araca kimin bakım yapacagını bilemiyorsunuz , siz araç yetkili serviste yapıldı diyorsunuz kendi kendinize , ama araç içeri girdikten sonra dün işe başlamış elemanın eline bırakıyorlar , gerisini siz düşünün ne kadar düzgün ve kaliteli bir iş olabilir birde okdar para ödeyeceksiniz ;
AKTİF SERVİS - ÇORUM   TOYOTA   özel servisi