Gönderen Konu: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)  (Okunma sayısı 458439 defa)

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 2004 1.6 sol sedan otomatik
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1000 : Ocak 09, 2011, 23:50:03 »
Arkadaşlar yedek parça konusunda bilmeniz gerekn önemli bir konu var.yetkili servislerde takılan yedek parçaların üretimini yapan otomotiv firmaları değildir.Örnek olarak bir fren balatasını ele alalım 2005 model bir toyota avensis üzerinden çıkan ve orjinal diye tabir edilen parçanın markası bosch dur.servis de ön fren balatasının fiyatı 177 tl iken bosch kutusu içinde bu parça özel servisde 80 tl fazladan ödenen 97 tl sadece toyota logosuna verilmiş bir bedeldir.Bu örnekleri çoğaltmak mümkün.
Burda önemli olan konusunda uzman marka üzerinde çalışan özel servisleri seçmekdir.
kesinlikle iş sizlerin marka konusuna dikkat eden özel servis bulmanızda bitiyor.ben buldum rahatladım artık.parça da sorun çıkarsa aynı servıs gıbı yardımcı da oluyorlar tekrardan değişim hususunda
malatya

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1000 : Ocak 09, 2011, 23:50:03 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 149000
  • Model Yılı: '09
  • 341 kere teşekkür etti
  • 233 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1001 : Ocak 16, 2011, 14:39:31 »
Hocam yanlış bilmiyorsam onlarında bir stok durumu var.Serviste yapılan işlemlerin hepsi kayıt altına alınıyor aracın şase bilgilerine işleniyor..Sİze fatura veriliyor..Ve bunlar yılsonunda kontrol ediliyor diye biliyorum.Yani Bir plaza istanbuldan 50 tane yağ filtresi istemiş sonra istek yapmamış.Sonra kayıtlarda 60 filtre takılmış  gözükse sorun olur.Dediğinizi yapan servislerde olabilir.Oda artık kendi vicdanları.Sonuçta olmayacak iş yok
Tuncay bey deiklerinizde haklısınız. Otomobil firmaları bu tür yolsuzlukları önlemek için bir sürü tedbir alıyor ama malum "KÖTÜ ÇOCUKLARIN YAPABİLECEKLERİNİ İYİ ÇOCUKLAR BİLEMEZ VE TASAVVUR EDEMEZ." Dolayısı ile bu işle uğraşan personel istedikten sonra bir çok şey yapılıyor. Söylemimi bir adım daha ileriye taşıyayım. İstanbulda büyük bir otomobil firmasının servisinde servis yetkilileri bedeli karşılığında motor şase numarası bile değiştirebiliyor.
kesinlikle iş sizlerin marka konusuna dikkat eden özel servis bulmanızda bitiyor.ben buldum rahatladım artık.parça da sorun çıkarsa aynı servıs gıbı yardımcı da oluyorlar tekrardan değişim hususunda

Olay tamamen Fuat beyin de dediği gibi iyi ve güvenebileceğiniz bir servis bulmakta.
2009, Lacivert, Jeep Cherokee 2.8 CRD Limited, A/T, C/C,

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • onun ruhu japon...
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '16
  • 128 kere teşekkür etti
  • 184 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1002 : Ocak 17, 2011, 11:22:14 »
işçilikleri çok güzel ama işçilik ücreti çooook fazla...
geçen bir fatura geçti elime, 700TL malzeme+ 1800TL işçilik= 2500TL
Herşeye rağmen; gülmek güzeldir...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • €ng`n
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1003 : Ocak 17, 2011, 17:10:53 »
 Reisi aradım Yaris alıcam diye bilgi aldım araç ve fiyatlar hakkında . bir kaç gün sonra Cuma günü tekrar aradım hangi renkler var elinizde diye bir beyfendi çıktı . Fiyat veremem pazartesi zam gelicek dedi. ben zaten fiyat konuştum gelicem pazartesiden önce dedim. bu akşam gelicek zam dedi fiyat veremem. Tamam dedim. Bende bir daha aramadım aracıda almadım. soğuttu adam beni :)  Sanırım 2011 sene sonu kampanyasından çok araç satışı oldu tok lar.
Eşim citroen c3 veya c4 alalım bana diyor şu an.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • onun ruhu japon...
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '16
  • 128 kere teşekkür etti
  • 184 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1004 : Ocak 17, 2011, 21:17:51 »
selamlar herkese;
geçenlerde arabayı eşim kullanırken, arkadan çarpmışlar. arka tamponda hasar var. Ankarada arabayı aldığım Reis'e götürdüm arabayı. Hasar servisi basit bir tampon tamiri için arabanın 7 gün serviste kalması gerektiğini söyledi. 1 gün eksper beklenecekmiş 4 gün tampon tamir edilecekmiş 2 gün de hafta sonu tatili giriyormuş. bir tampon tamiri nasıl 4 gün sürüyor onu anlamadım. sanayide anlaşmalı yerde yaptırsam daha mı iyi olur acaba görüşlerinizi bekliyorum.

sevgilerimle
sen gene de orjinal toyota servisinde yaptır, onların servisinde sıra vardır, o tamponun yapılması bir gün alır, ama ondan önceki 3 gün araban serviste sıra bekler genelde...
para sıkıntısı yoksa, kasko falan filan varsa serviste yaptır derim ben, ikame araç isteyebilirsin bu durumlarda...
Herşeye rağmen; gülmek güzeldir...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1005 : Ocak 18, 2011, 11:55:34 »
Reisi aradım Yaris alıcam diye bilgi aldım araç ve fiyatlar hakkında . bir kaç gün sonra Cuma günü tekrar aradım hangi renkler var elinizde diye bir beyfendi çıktı . Fiyat veremem pazartesi zam gelicek dedi. ben zaten fiyat konuştum gelicem pazartesiden önce dedim. bu akşam gelicek zam dedi fiyat veremem. Tamam dedim. Bende bir daha aramadım aracıda almadım. soğuttu adam beni :)  Sanırım 2011 sene sonu kampanyasından çok araç satışı oldu tok lar.
Eşim citroen c3 veya c4 alalım bana diyor şu an.
   2009 yılında ÖTV indiriminin bitmesine 3 gün kala Corolla alacaktım Reis'ten.Bana araca takılan aksesuarları zoraki satmaya çalıştılar.Sökemeyeceklerini söyledikleri Xenon ampulleri "evraklarımı geri alayım,aracı almaktan vazgeçtim"deyince  "tamam sökelim ampulleri" dedilersede Özcan bir vazgeçtiyse iki cihan bir araya gelse kimse ikna edemez :D Resi tuhaf bir yer
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • €ng`n
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1006 : Ocak 18, 2011, 12:20:12 »
Satmak istemiyolar demekki. çokmu seviyolar toyotolarını acaba vermek istemiyorlar:)

başka bir markanın bayisini aradım. bilgimi aldım güzelce fiyat ödeme koşulları 15-20 dk konuştuk. renk sordum bi bakıyım sizi arıyım dedi. 30 sn sonra telefon açtılar. renkleri söyledi. rendavü verdi. gidemedim rendevüya son dakika iş çıktı. telefon açtılar engin bey nerdesiniz buyrun aman aman . ilgilenilmek güzel bir şey.
gene başka bir markanın bayisine mail attım 5 dk sonra cevap geldi. Telefon açtım görüşme kayıtlarımı oluşturmuşlar telefonu açan kişi bile konuyu biliyor yazışmaları biliyor.
Toyanın sitesinde satış temsilcilerine direk mail atılabiliyor güzel bir sistem ama birde cevap verseler hoş olacak.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • corolla d4d mmt elegant
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1007 : Ocak 18, 2011, 12:38:24 »
sevgili arkadaşlar yetkili servislerde araçlarımıza hangi marka yağ hangi marka hava filtresi takıldığını biliyormusunuz bir araştırın bakım yapılırken gözünüzle görüyormusunuz?
venza

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1008 : Ocak 18, 2011, 13:09:45 »
Satmak istemiyolar demekki. çokmu seviyolar toyotolarını acaba vermek istemiyorlar:)
Toyanın sitesinde satış temsilcilerine direk mail atılabiliyor güzel bir sistem ama birde cevap verseler hoş olacak.
   Toyan epey bir yoğun.Toyan'dan Adil beyi arayıp foruma üyee olduğunuzuda belirtirseniz size yardımcı olur(üye olduğunuz için değil tabiiki.Adil misafir perver bir kişiliktir)
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 149000
  • Model Yılı: '09
  • 341 kere teşekkür etti
  • 233 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1009 : Ocak 24, 2011, 22:07:51 »
Reisi aradım Yaris alıcam diye bilgi aldım araç ve fiyatlar hakkında . bir kaç gün sonra Cuma günü tekrar aradım hangi renkler var elinizde diye bir beyfendi çıktı . Fiyat veremem pazartesi zam gelicek dedi. ben zaten fiyat konuştum gelicem pazartesiden önce dedim. bu akşam gelicek zam dedi fiyat veremem. Tamam dedim. Bende bir daha aramadım aracıda almadım. soğuttu adam beni :)  Sanırım 2011 sene sonu kampanyasından çok araç satışı oldu tok lar.
Eşim citroen c3 veya c4 alalım bana diyor şu an.

Engin bey
Ben de aracımı Reis'den aldım. Araç satmak istememeleri diye bir şey yok. Sanırım siz çalışanlardan bazılarının hatasına kurban gitmişsiniz ve soğumuşsunuz. Bu tür bir muamele ile karşılaştığınızda Reis Toyota'nın yetkilileri ile mesela Genel Müdür ile görüşme talep ettiniz mi? Yoksa size yapılan ile mi kaldınız ve bu karara vardınız ?
Şayet size karşı bir yerde yalnış davranış diye algıladığınız bu hareketi Genel Müdür ile konuşsaydınız problemin derhal çözülebileceğini düşünüyorum.
2009, Lacivert, Jeep Cherokee 2.8 CRD Limited, A/T, C/C,

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1010 : Ocak 24, 2011, 23:59:10 »
 reis'in önünde yada bahçesinde bekleyen bir S500 görürseniz patron ta kendisidir...(anladınız siz beni)

:D
93AE101(sw) 89100km =)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1011 : Ocak 25, 2011, 00:03:46 »
reis'in önünde yada bahçesinde bekleyen bir S500 görürseniz patron ta kendisidir...(anladınız siz beni) :D
   şimdi Toyota satıyor diye illaki Toyota'yamı binmesi gerekiyor Volkan bey? Benim eski patron fiat bayinin sahibi ama 2011 5.30 ve X5'e biniyor :D:D :D şimdi bu Linea'yamı binsin yoksa Croma'yamı binsin :)
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1012 : Ocak 25, 2011, 00:09:34 »
   şimdi Toyota satıyor diye illaki Toyota'yamı binmesi gerekiyor Volkan bey? Benim eski patron fiat bayinin sahibi ama 2011 5.30 ve X5'e biniyor :D:D :D şimdi bu Linea'yamı binsin yoksa Croma'yamı binsin :)

yok Özcan bey ondan demedim hani direk patrona söyleyin demek istedim. kendisi çok babacan adamdır bu olay kulağına giderse yeri göğü inletir kanımca  :D
93AE101(sw) 89100km =)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1013 : Ocak 25, 2011, 00:21:28 »
yok Özcan bey ondan demedim hani direk patrona söyleyin demek istedim. kendisi çok babacan adamdır bu olay kulağına giderse yeri göğü inletir kanımca  :D
   Ben yanlış anlamışım.Fiat'ta çalışırken müşterinin biri öyle demişti bana.Patron neden Fiat satıp Alfa'ya biniyor diye sorduğunda Çankırı ve Kastamonu'da ki bayilerimiz Alfa'dda satıyor demiştim :D :D
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: B-
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1014 : Ocak 25, 2011, 00:25:11 »
sen gene de orjinal toyota servisinde yaptır, onların servisinde sıra vardır, o tamponun yapılması bir gün alır, ama ondan önceki 3 gün araban serviste sıra bekler genelde...
para sıkıntısı yoksa, kasko falan filan varsa serviste yaptır derim ben, ikame araç isteyebilirsin bu durumlarda...

Bugün Ankarada Akotaya götürdüm aracı. çok iyi karşıladılar. çok da misafirperver. Cok samimi davrandilar. Selçuk Beyin önerisini uyguladım. liderde 7 gün dedikleri tamir süresini burada 4 -5 güne indirdiler. Ayrıca sağolsunlar eve kadar bizi araçla bıraktılar. vallahi çok memnun kaldım şimdiye kadar. inşallah bundan sonrası da iyi olur. çünkü evime en yakın yer burası.

yorum gönderen herkese çok teşekkür ederim

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1015 : Ocak 25, 2011, 16:22:19 »
Sivas Toyota ödemesi gereken MTV'yi 7 ay sonra birkaç kez arayıp,bir-iki kez mail atıp uyardıktan ve artık dayanamayıp Genel Merkeze şikayet ettikten sonra yatırdılar.İlgilenmesem,kendi haline bıraksam ömür boyu yatmayacaktı herhalde!
Benim Hocam Toyota gibi adam!

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1016 : Ocak 25, 2011, 16:35:45 »
Benim eski patron fiat bayinin sahibi ama 2011 5.30 ve X5'e biniyor
Bu biraz lokantacının öğle yemekleri için sıvışıp az ilerideki başka bir lokantaya gitmesine benzemedi mi yani? :islik:

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1017 : Ocak 26, 2011, 12:53:44 »
arkadaşlar arabam çok yakmaya başlamıştı. serviste bi makinaya soktular ve 5 dakikalığına 50 tl bayıldık.
dedikleri yakıtını biraz kıstık.
böyle birşey olur mu?
eğer olursa ve arabanın performansından memnun kalmazsam efi sigortasını resetelemekle eski haline döner mi?
arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim.
5 dakika makinada durmayla 50 tl fazla değilmi siz ce kafam çok bozuldu ayrıca servis çalışanları çok ukala idi
bunu şikayet edebileceğimiz bir mekanzima yok mu?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Shiro (beyaz) ve ben
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • 5 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1018 : Ocak 26, 2011, 12:58:01 »
Yapılan işlem hakkında bilgi vermediler mi?
Fatura gibi birşey vermiyorlar mı?
Yoksa birkaç şirin aksesuar için, ya da uymak için sürüye,...  Binmeli mi konserve kutusuna araba diye,
Veremem üç kuruş daha diyerek yedek parçaya,...  Boyun mu eğmeli her nissan ya da honda'ya..
İstemem eksik olsun..!  
    Corona de Bergerac

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1019 : Ocak 26, 2011, 12:59:26 »
Bu hesapça abi 8 saat makinaya bağlayacağız sen bugün yaya git, yarın gel arabanı al deselerdi 250 lirayı zevkle verecek miydiniz?

Arabanızı soktukları makinenin bedelini siz ödeyeceksiniz.
O işi yapmak için emre amade tuttukları elemanın maaşını siz ödeyeceksiniz.
O işi yapmak için tuttukları yerin kirasını ve diğer masraflarını siz ödeyeceksiniz.
Ayrıca bir de patronun kâr hakkını ödeyeceksiniz.

Şimdi söyleyin bakalım, 50 lira fazla mı? :-\