Gönderen Konu: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)  (Okunma sayısı 458433 defa)

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • No pain no gain...
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: -
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #980 : Aralık 30, 2010, 13:11:30 »
size katılmıyordeğilim ama yine de bayilikler arası uçuk fiyat farkları mide bulandırmıyor mu?
O farklar da perifer ve büyük şehirler arası farklardır genelde diye düşünüyorum. Ama İstanbul içindeki 2 bayi arasında o kadar fark varsa anormal olur tabi...
1982 Land Rover Series III 88 inch SWB hobi aracı
2009 Peugeot 207 1.4 Trendy 90 hp hanımın aracı
2011 Citröen C4 1.6 e-Hdi 112 hp şirket aracı

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #980 : Aralık 30, 2010, 13:11:30 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • http://www.toyotaclubtr.com/tanisma/merhaba-29064/
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #981 : Aralık 30, 2010, 14:43:04 »
Kod: [Seç]
Arkadaşlar araçlar ayın marka ve model olsa bile yetkili servislere arasındaki bakım fiyatları çok farklılık gösteriyor. Benim aracım 2010 Corolla Comfort 10.000 km bakımını yaptırmak için yetkili servisten fiyat ve randevu almak istedim. Fiyat 240 TL ve dolu oldukları için randevu veremiyecekleri bilgisini aldım.  Bunun üzerine yolumun üzerindeki diğer servisten randevu alıp orada bakımını yaptırıp yola devam ettim. Vediğim para 200TL.(Tekrar aynı servise götürmeyi düşünüyorum. )
Tatil dönüşü başka bir servisten öğrendiğim kadarı ile aynı bakım 180-190TL.

Bu konuda sizlerinde yaşadığı sorunlar var mı? Bilgilendirmeniz için şimdiden teşekkürler.

Ben Corolla yı Eskişehir Toyota servisinde 175.00.-TL'ya yaptırdım.


Sn Özdem, Valla şanslısınız Eskişehirdeki bayii aradım. Cengiz bey var servis danışmanı. Onunla konuştum.  Bir sonraki servise Eskişehire bekleriz dedi   :)  buradaki bayi indirim yapmaz ise 20.0000 Km bakımına Eskişehire gelebilirim  ;)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • just do it
  • Araç: Camry
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 225000
  • Model Yılı: '06
  • 351 kere teşekkür etti
  • 565 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #982 : Aralık 30, 2010, 22:19:42 »
Iyi de aradaki fark yakita zaten gider ama spor olsun derseniz tamam
Akıl ile sabrı birleştir ve zekan ile konuş...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #983 : Aralık 31, 2010, 22:40:25 »
Yanıtın ıcın tesekkur ederım hasan
Pruva Neta

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 13000
  • Model Yılı: '13
  • 17 kere teşekkür etti
  • 9 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #984 : Ocak 02, 2011, 13:06:48 »
180-190 lira yapan yerde acaba orjinal ürünümü kullanıyorelar yoksa yan sanayimi tartışılır.Öyle ki ne parçaların değiştiğini markasını v.s ni göremiyoruz biçoğumuz öyle değilmi? 
Burhan İNCE

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: '11
  • 74 kere teşekkür etti
  • 772 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #985 : Ocak 02, 2011, 17:53:57 »
180-190 lira yapan yerde acaba orjinal ürünümü kullanıyorelar yoksa yan sanayimi tartışılır.Öyle ki ne parçaların değiştiğini markasını v.s ni göremiyoruz biçoğumuz öyle değilmi? 
Burhan bey yetkili servis yan sanayi parça kullanamaz.Kullandıgını müşteri veya başka biri farkederse o bayinin kapanmasına kadar gidebilir.Evet takılanları görmüyoruz ama bir fatura veriyorlar..Nasıl biri 240 derde digeri 190 yapar diyorsanız adam sürümden kazanır.Benzinli corollanın 10 bin bakımında kullandıkları 4,2 ltre yag 90 tl servis fiyatı (yagın dışarda en kalitelisi mobil veya castrol 50-55 tl civarı 4 ltresi) buna 12 lirada yag filtresi ekleyin..kullanılan sarf malzemeye  kartel tıpası atık malzeme falanda eklersen 110 tl ile 120 tl arası bir fiyat tutuyor.Artık gerisini siz hesaplayın hangi servisin işçiliği nekadar aldıklarını yag değişimi ve bakım ücreti olarak.
2011 d4d Corolla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 149000
  • Model Yılı: '09
  • 341 kere teşekkür etti
  • 233 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #986 : Ocak 02, 2011, 21:38:57 »
Servislerin yan sanayii ürün kullanıp kullanmadıkları tamamen kendileri ile Allah arasında olan bir şey. Ancak Ankaradaki arkadaşlar yıldız hurdacılar sitesini bilirler. Ben bizzat servis araçlarının oradaki hurdacılara gelip yeni ancak perte ayrılmış araçları parçaladıklarını ve parçaları toplayıp gittiklerini gördüm. Örneğin aracı almışsınız, 2 ay sonra aracınız önden darbe almış veya takla atmış, dolayısı ile arka aksam sağlam ve 2 aylık, o cihazları söküp götüren hem de üzerinde marka logosu bulunan servis aracı ile gelmiş servis elemanı gördüm. Dolayısı ile 2 aylık parça bizim arabalarımıza yeni ve orjinal parça olarak takılıyor. Bunu engellemenin pek yolu da yok gibi. Tamamen servisin iyi niyetine kalıyoruz.
2009, Lacivert, Jeep Cherokee 2.8 CRD Limited, A/T, C/C,

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • !-GuRbEtÇi-!
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #987 : Ocak 02, 2011, 21:49:16 »
Arkadaşlar yeni toyota kullanıcısıyım anadolu yakasında hangi servisi tercih edersiniz ?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: '11
  • 74 kere teşekkür etti
  • 772 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #988 : Ocak 02, 2011, 22:48:44 »
Servislerin yan sanayii ürün kullanıp kullanmadıkları tamamen kendileri ile Allah arasında olan bir şey. Ancak Ankaradaki arkadaşlar yıldız hurdacılar sitesini bilirler. Ben bizzat servis araçlarının oradaki hurdacılara gelip yeni ancak perte ayrılmış araçları parçaladıklarını ve parçaları toplayıp gittiklerini gördüm. Örneğin aracı almışsınız, 2 ay sonra aracınız önden darbe almış veya takla atmış, dolayısı ile arka aksam sağlam ve 2 aylık, o cihazları söküp götüren hem de üzerinde marka logosu bulunan servis aracı ile gelmiş servis elemanı gördüm. Dolayısı ile 2 aylık parça bizim arabalarımıza yeni ve orjinal parça olarak takılıyor. Bunu engellemenin pek yolu da yok gibi. Tamamen servisin iyi niyetine kalıyoruz.
Hocam yanlış bilmiyorsam onlarında bir stok durumu var.Serviste yapılan işlemlerin hepsi kayıt altına alınıyor aracın şase bilgilerine işleniyor..Sİze fatura veriliyor..Ve bunlar yılsonunda kontrol ediliyor diye biliyorum.Yani Bir plaza istanbuldan 50 tane yağ filtresi istemiş sonra istek yapmamış.Sonra kayıtlarda 60 filtre takılmış  gözükse sorun olur.Dediğinizi yapan servislerde olabilir.Oda artık kendi vicdanları.Sonuçta olmayacak iş yok
2011 d4d Corolla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: B-
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #989 : Ocak 03, 2011, 23:08:00 »
selamlar herkese;
geçenlerde arabayı eşim kullanırken, arkadan çarpmışlar. arka tamponda hasar var. Ankarada arabayı aldığım Reis'e götürdüm arabayı. Hasar servisi basit bir tampon tamiri için arabanın 7 gün serviste kalması gerektiğini söyledi. 1 gün eksper beklenecekmiş 4 gün tampon tamir edilecekmiş 2 gün de hafta sonu tatili giriyormuş. bir tampon tamiri nasıl 4 gün sürüyor onu anlamadım. sanayide anlaşmalı yerde yaptırsam daha mı iyi olur acaba görüşlerinizi bekliyorum.

sevgilerimle

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 2004 1.6 sol sedan otomatik
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #990 : Ocak 04, 2011, 00:02:05 »
işiniz çok acele değilse servisde yaptırmanızı öneririm zaten muhtemelen karşı tarafın sigortası odeyecek parayı.
malatya

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 51000
  • Model Yılı: '08
  • 277 kere teşekkür etti
  • 67 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #991 : Ocak 04, 2011, 20:58:31 »
selamlar herkese;
geçenlerde arabayı eşim kullanırken, arkadan çarpmışlar. arka tamponda hasar var. Ankarada arabayı aldığım Reis'e götürdüm arabayı. Hasar servisi basit bir tampon tamiri için arabanın 7 gün serviste kalması gerektiğini söyledi. 1 gün eksper beklenecekmiş 4 gün tampon tamir edilecekmiş 2 gün de hafta sonu tatili giriyormuş. bir tampon tamiri nasıl 4 gün sürüyor onu anlamadım. sanayide anlaşmalı yerde yaptırsam daha mı iyi olur acaba görüşlerinizi bekliyorum.

sevgilerimle

kaskonuzun bu gibi durumlarda araç temin etmesi ile ilgili maddesi olabilir... ilk başta acentanızı arayıp, bu durum hakkında bilgi almanız gerekmektedir...

örneğin benim aracım alianzdan kaskolu,herhangi bir durumda servisde 3-5 gün yatması durumunda senede 2 defa 7+7 gün kiralık araç veriyorlar, araçı kendileri ayağınıza getirip kendileri alıp götürüyorlar, sadece yakıtına para ödüyorsunuz...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Resim gençliğimden (42 yaşımdayken)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 15 kere teşekkür etti
  • 84 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #992 : Ocak 04, 2011, 21:27:59 »
kaskonuzun bu gibi durumlarda araç temin etmesi ile ilgili maddesi olabilir... ilk başta acentanızı arayıp, bu durum hakkında bilgi almanız gerekmektedir...

örneğin benim aracım alianzdan kaskolu,herhangi bir durumda servisde 3-5 gün yatması durumunda senede 2 defa 7+7 gün kiralık araç veriyorlar, araçı kendileri ayağınıza getirip kendileri alıp götürüyorlar, sadece yakıtına para ödüyorsunuz...
Araba tahsis etme olayının bir şartı var, kendi arabanız , yani kaza yaptığınız araba çekiciyle servise giderse başka araba veriyorlar, yoksa hava alıyorsunuz

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: B-
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #993 : Ocak 04, 2011, 23:25:39 »
bu konuda acentamla konuştum. verdikleri cevap şöyle oldu. hasar tamponda olduğu için tamponu servise bırakıp öylece gezebilirsin diyorlar. yani kasko sadece araba yürüyecek durumda değilse araba tahsisi yapıyormuş  :(

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 2004 1.6 sol sedan otomatik
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #994 : Ocak 05, 2011, 18:46:12 »
ak sigorta aracın servise ancak çekici ile çekilmesi durumunda araç tahsis ediyor bilginize. . .
malatya

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #995 : Ocak 05, 2011, 19:08:32 »
Arac tahsısı konusu anlasmaya gore degıskenlık gosterır.
Tamır surecını kısaltmak ıcın servıs mudurunun bır cayını ıcıp rıcada bulunmanızı tavsıye ederım. Zıra bahsı gecen surenın tamır degıl tamır ıcın sıra gelmesını bekleyecegı sure gıbı geldı bana ;)
Pruva Neta

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • http://www.toyotaclubtr.com/tanisma/merhaba-29064/
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #996 : Ocak 06, 2011, 09:12:30 »
bu konuda acentamla konuştum. verdikleri cevap şöyle oldu. hasar tamponda olduğu için tamponu servise bırakıp öylece gezebilirsin diyorlar. yani kasko sadece araba yürüyecek durumda değilse araba tahsisi yapıyormuş  :(

Serhan bey, tamponu olmayan aracın trafiğe normalde çıkşı yoktur. Acenteye bundan doğabilecek trafik cezasını karşılayacak mı? Acentenize bu konuyuda danışın ve araç isteyin. Kaskoyu yaptırana kadar acentelerin tamamı aracınız haraslanırsa, çekici hizmeti, araç tahsisi yaparız vs vs demesini biliyorlar!!!

Arac tahsısı konusu anlasmaya gore degıskenlık gosterır.
Tamır surecını kısaltmak ıcın servıs mudurunun bır cayını ıcıp rıcada bulunmanızı tavsıye ederım. Zıra bahsı gecen surenın tamır degıl tamır ıcın sıra gelmesını bekleyecegı sure gıbı geldı bana ;)

Selçuk kardeşim servislerin dolu olması demek yetmemesi demek olmuyor mu?  ;) Yetmediğine göre yeni sertvisler açacaklar. Böylece rekabet ortamıda doğacaktır. Tatile gitmeden önce 10.000 Km bakımı için, servise giremedim :argh:

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #997 : Ocak 06, 2011, 19:14:42 »
Ismaıl abı
Acıyorlar zaten ALJ cekmekoyde actı bır tane daha...
Boylesıne tekelın kolaylıkla zemın bulacagı ortamda rekabet olacagını ummam ama ınsallah dedıgın ve dusundugun gıbı olur.
Pruva Neta

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
    • toyosan alternatif otomotiv hizmetleri
  • Araç: Camry
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 198000
  • Model Yılı: '07
  • 13 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #998 : Ocak 08, 2011, 12:32:51 »
Arkadaşlar yedek parça konusunda bilmeniz gerekn önemli bir konu var.yetkili servislerde takılan yedek parçaların üretimini yapan otomotiv firmaları değildir.Örnek olarak bir fren balatasını ele alalım 2005 model bir toyota avensis üzerinden çıkan ve orjinal diye tabir edilen parçanın markası bosch dur.servis de ön fren balatasının fiyatı 177 tl iken bosch kutusu içinde bu parça özel servisde 80 tl fazladan ödenen 97 tl sadece toyota logosuna verilmiş bir bedeldir.Bu örnekleri çoğaltmak mümkün.
Burda önemli olan konusunda uzman marka üzerinde çalışan özel servisleri seçmekdir.
ALTERNATİF OTOMOTİV ÖZEL SERVİS....

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 40000
  • Model Yılı: '16
  • 23 kere teşekkür etti
  • 62 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #999 : Ocak 09, 2011, 20:17:19 »
Arkadaşlar yedek parça konusunda bilmeniz gerekn önemli bir konu var.yetkili servislerde takılan yedek parçaların üretimini yapan otomotiv firmaları değildir.Örnek olarak bir fren balatasını ele alalım 2005 model bir toyota avensis üzerinden çıkan ve orjinal diye tabir edilen parçanın markası bosch dur.servis de ön fren balatasının fiyatı 177 tl iken bosch kutusu içinde bu parça özel servisde 80 tl fazladan ödenen 97 tl sadece toyota logosuna verilmiş bir bedeldir.Bu örnekleri çoğaltmak mümkün.
Burda önemli olan konusunda uzman marka üzerinde çalışan özel servisleri seçmekdir.
Aynı parça sanayide de 50 tl dir;)