Gönderen Konu: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)  (Okunma sayısı 458437 defa)

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #920 : Kasım 25, 2010, 17:38:10 »
yıllardır camry kullanıyorum (96 v-6) hiç sorun çıkarmadı ama geçenlerde bi şikayetle servise gittik.bize bazı problemlerin olduğundan bahsettiler.yakındığım konu fiyattt,fiyat değil baya fiyaattt,sırf motorun açılıp sorunun anlaşılması için 2.500tl istediler (ön tespit 180tl)buna işçiliği ve gereken parça maliyetini de eklersek 5-6 bin gibi bi rakam çıkıcak ortaya.ödeme kolaylığı konusunda da baya esnek bi koşul oluşturmalı toyota.tamam taksitlendirme yapıyor ama.az buz bişey değil.satsam daha iyi.gelde çık işin içinden.
sorun neymiş Allah aşkına
tespit için motoru komple dağatmalarımı gerekiyormuş?
Pruva Neta

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #920 : Kasım 25, 2010, 17:38:10 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 2004 1.6 sol sedan otomatik
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #921 : Kasım 27, 2010, 12:47:16 »
kapanan Malatya Ergül plazadan (toyota yetkili servisi ) ayrılan ustalarından birisi (kadir doğan) sanayıde kendisine toyota özel servis açmıs .ben dun bi kaç bi seey için gittim bayağıda iyi bi usta olduğuna sahit oldum.fazla uzatmadan bilgi almak isteyenler bana mesaj atabilir . . .
malatya

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Verso
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #922 : Kasım 27, 2010, 17:26:38 »
Aracımın 10.000Km bakımı için Ankara'da hangi servisi önerirsiniz?
Daha önce gittiğim servislerde paspas, ilk yardım çantası vs gibi hediyeler veriliyordu Toyota'da da var mı böyle şeyler?Araç Verso, bakımı kaça malolur fikri olan var mı?
Ford Escort (Kırmızı) < Ford Escort (gri) < Ford Focus (gri) < Mercedes CLK200 (siyah) < 2010 Verso Comfort (Beyaz)...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #923 : Kasım 27, 2010, 20:18:31 »
 Sayın Toyota Yetkililerine...
Aracım 2011 Yeni Nesil Corolla 1.33 VVT-I ...
Benim sizlere sorum şu olacak...yaklaşık 35000TL vererek aldığım "0 km " bir corollanın aldığım günden beri göstege paneli ve emniyet kemerinin bağlı bulunduğu dirsekler civarlarından asfaltta tıkırtılar gelmesi normal mi değil mi?...benim fikrim özellikle gösterge panelindeki veya direksiyon civarındaki bu ses normal değil... yakın zamanlarda yaşadığım  şehirde bu aracın dizelini alan 2 arkadaşım benzer bir ses olmadığını belirttiler...mesafe uzak olduğu için servise gitmek için ilk 1000 km bakımını beklemek zorunda kaldım....servisteki ustamız sağolsun nezaket göstererek panelin dış kaplamasını söküp izolasyon malzemesi ile tıkırtıyı kesmeyi denedi ancak tıkırtı kesilmedi...100km  mesafedeki ikamet ettiğim ilçeye (Burhaniye )kadar bu sesi dinledim....neden mi geri dönüp tekrar bakmalarını istemedim...çünkü servis yetkilisi bir arkadaşımız...plastik aksamlı bu tür araçlardan tıkırtı gelmesinin normal olduğunu kafama takmamam gerektiğini söyledi...kusura bakmayalım ama ben 14-15bin tl ye lada,dacia  yada benzeri bir marka otomobil almadım...bu tür sorunları yaşamayacağımı düşündüğüm bir dünya markasını Toyotanın C segmentteki bir aracını Corollayı tercih ettim...sorum şu; 2011 model corollalarda bu ses normal mi yine kafama takmamamımı öneriyorsunuz....ben de ona göre hareket edeyim..hatta bana memnuniyetimi soran dostlarıma ve arkadaşlarıma bu tavsiyelerde bulunayım...ilginize teşekkürler yanıtınızı bekliyorum...
Nelerin mutsuz ettiğini bilmiyorsan, nelerle mutlu olacağını bilemezsin...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #924 : Kasım 27, 2010, 20:22:14 »
erdinç bey ne yazikki o seslere alışmanız lazım hepsinde var..
2010 Dizel Comfort Extra Beyaz...

Artık coca colaya,aside son..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #925 : Kasım 27, 2010, 23:42:42 »
erdinç bey ne yazikki o seslere alışmanız lazım hepsinde var..

Teoman bey stabilize yolda arkadan ,oradan -buradan gelen sesleri geçtim onlara razıyım ....ancak şu gösterge panelinden ya da o civardan çok bozuk olmayan yollarda bile gelen ses beni çok rahatsız ediyor bulunduğum şehirde iki arkadaşım da aynı zamanlarda aldılar corollanın dizel versiyonunu onlarda aynı ses yok...peki sizin aracınızda var mı aynı durum ?
Nelerin mutsuz ettiğini bilmiyorsan, nelerle mutlu olacağını bilemezsin...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • GÜMÜŞ BALİNA
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 20000
  • Model Yılı: -
  • 3 kere teşekkür etti
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #926 : Kasım 27, 2010, 23:45:42 »
Sayın Toyota Yetkililerine...
Aracım 2011 Yeni Nesil Corolla 1.33 VVT-I ...
Benim sizlere sorum şu olacak...yaklaşık 35000TL vererek aldığım "0 km " bir corollanın aldığım günden beri göstege paneli ve emniyet kemerinin bağlı bulunduğu dirsekler civarlarından asfaltta tıkırtılar gelmesi normal mi değil mi?...benim fikrim özellikle gösterge panelindeki veya direksiyon civarındaki bu ses normal değil... yakın zamanlarda yaşadığım  şehirde bu aracın dizelini alan 2 arkadaşım benzer bir ses olmadığını belirttiler...mesafe uzak olduğu için servise gitmek için ilk 1000 km bakımını beklemek zorunda kaldım....servisteki ustamız sağolsun nezaket göstererek panelin dış kaplamasını söküp izolasyon malzemesi ile tıkırtıyı kesmeyi denedi ancak tıkırtı kesilmedi...100km  mesafedeki ikamet ettiğim ilçeye (Burhaniye )kadar bu sesi dinledim....neden mi geri dönüp tekrar bakmalarını istemedim...çünkü servis yetkilisi bir arkadaşımız...plastik aksamlı bu tür araçlardan tıkırtı gelmesinin normal olduğunu kafama takmamam gerektiğini söyledi...kusura bakmayalım ama ben 14-15bin tl ye lada,dacia  yada benzeri bir marka otomobil almadım...bu tür sorunları yaşamayacağımı düşündüğüm bir dünya markasını Toyotanın C segmentteki bir aracını Corollayı tercih ettim...sorum şu; 2011 model corollalarda bu ses normal mi yine kafama takmamamımı öneriyorsunuz....ben de ona göre hareket edeyim..hatta bana memnuniyetimi soran dostlarıma ve arkadaşlarıma bu tavsiyelerde bulunayım...ilginize teşekkürler yanıtınızı bekliyorum...
Sayın Çavuşoğlu bu istek ve siteminizi toyotaya yazın. Fakat umarım tatmin edici bir cevap alırsınız.
Isparta Şarkikaraağaç METEM Elelktrik Öğretmeni

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #927 : Kasım 27, 2010, 23:49:32 »
Sayın Çavuşoğlu bu istek ve siteminizi toyotaya yazın. Fakat umarım tatmin edici bir cevap alırsınız.

Cafer bey ilginize teşekkür ederim...toyotanın resmi şikayet sayfasına ulaşamadım... hangi adrese e-mail göndereceğimi de bulamadım...bilen varsa paylaşırsa sevinirim tekrar teşekkürler...
Nelerin mutsuz ettiğini bilmiyorsan, nelerle mutlu olacağını bilemezsin...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • GÜMÜŞ BALİNA
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 20000
  • Model Yılı: -
  • 3 kere teşekkür etti
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #928 : Kasım 27, 2010, 23:53:02 »
Toyota ana sayfada iletişim linkinden adresini alabilirsin. Aşağıya da yazdım
musteri.iliskileri@toyota.com.tr

Bu arada Balıkesir merkez mi - ilçelerden biri mi ( Gönen de 12 yıl çalışmaştım. Öğretmen olarak. Gönen Endüstri meslek lisesi)
Isparta Şarkikaraağaç METEM Elelktrik Öğretmeni

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #929 : Kasım 28, 2010, 00:06:03 »
Toyota ana sayfada iletişim linkinden adresini alabilirsin. Aşağıya da yazdım
musteri.iliskileri@toyota.com.tr

Bu arada Balıkesir merkez mi - ilçelerden biri mi ( Gönen de 12 yıl çalışmaştım. Öğretmen olarak. Gönen Endüstri meslek lisesi)

adres için teşekkür ederim Cafer bey...Balıkesir'in Burhaniye İlçesindeyim...ben de Konya'da 6 yıl çalışmıştım :)...Gönenden sizin çalıştığınız yıllarda İlçe Tarım Müdürlüğü yapan Siret bey ile birlikte çalışıyoruz şimdi belki tanışmışlığınız vardır...
Nelerin mutsuz ettiğini bilmiyorsan, nelerle mutlu olacağını bilemezsin...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Camry
  • Kan Grubu: B+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #930 : Kasım 28, 2010, 15:18:48 »
hemen yok et.hadibakalım ;)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #931 : Aralık 03, 2010, 08:37:46 »
Merhabalar ben aracım geç çalışıyor diye mersindeki servisi aradım 4 gün sonrasına randevu verdiler.. gittim sorunu algılayabilmemiz için bize 2 gün daha verin dediler verdim. 3 gün oldu hala sorun algılanmadı. Motorunda hiçbir problem yok beynine bakılması lazım diyorlar. Bakın diyorum yedek parça yok bir müşterimizin aracından söküp denememiz gerekiyor dediler. tabi hiç gönüllü müşteri bulamadılar. ne yapacağız dediğimde bekleyeceğiz sizin aracınızın aynısı servise düşerse deneyeceğiz dediler. 7 günümü yediler anlayacağınız ve aracın arızasınıda anlayamadılarki çözsünler. dün saat 17 de aradım motorunda hiçbir sorun yok beyin bekleyeceğiz dediler. aracı alayım beyin gelinceye kadar sizde bana arızayı çözümleyemedik diye yazı verin dedim. 30 dk sonra arayıp motor inmesi lazım 4-5 milyar tutar  ağır olur tarzı konuşmalar. bu arada 3 gündür tüm testler yapılmış 3 gün motorda sorun yoktu ne zaman anlayamadığınıza dair yazı diyince 30 dk de gönüllü almam için bu tarz bir oyun. artı olarak arızanın beyinden olduğuda meçhul yane deneyecekler. Bu gün gidip aracımı alıyorum ve servise mecbur kalmadıkça gitmeyeceğim.


aracım 1.6 Avensis COMFORT benzinli bu aracı toyota 6 aya kadar sıfır satıyodu. kasa sadece yeni değişti. 6 ay önce sıfırını sattığı aracın sorununu anlayamaması ve yedek parça sıkıntısını çözüm yolu olarak yoldan geçecek gönüllü müşterilere bağlaması çok acı...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
    • karakus11.blogcu.com/
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 16 kere teşekkür etti
  • 12 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #932 : Aralık 03, 2010, 10:34:37 »
Servisler sadece para almayı biliyorlar....
İş icraata gelince fossss
Acaba sırf dünya için mi yaratılmışsın ki, bütün vaktini ona sarfediyorsun!
" Zaman gösterdi ki, Cennet ucuz değil, Cehennem dahi lüzumsuz değil "
" İnsan bir yolcudur. Sabavetten (çocukluktan) gençliğe, gençlikten ihtiyarlığa, ihtiyarlıktan kabre, kabirden haşre, haşirden ebede kadar yolculuğu devam eder." (Mesnevi-i Nuriye)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #933 : Aralık 03, 2010, 10:36:33 »
Servisler sadece para almayı biliyorlar....
İş icraata gelince fossss
kısa ve öz bir yorum olmuş :D
varmı bir acı tecrübe ;)
Pruva Neta

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
    • karakus11.blogcu.com/
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 16 kere teşekkür etti
  • 12 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #934 : Aralık 03, 2010, 10:40:44 »
Servisler fıkra gibi...
Heleki bir verdiği fikirler var ... Kitap yazsan bestseller olurlar...
Acaba sırf dünya için mi yaratılmışsın ki, bütün vaktini ona sarfediyorsun!
" Zaman gösterdi ki, Cennet ucuz değil, Cehennem dahi lüzumsuz değil "
" İnsan bir yolcudur. Sabavetten (çocukluktan) gençliğe, gençlikten ihtiyarlığa, ihtiyarlıktan kabre, kabirden haşre, haşirden ebede kadar yolculuğu devam eder." (Mesnevi-i Nuriye)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #935 : Aralık 03, 2010, 15:07:27 »
JAPON ARABALARININ TOYOTA HONDA NİSSAN MAZDA VS. SERVİSLERİ ÇOK PAHALI.HONDA ACCORDUM İÇİN ÖN FREN BALATASI SORDUM
236 TL FİYAT VERDİLER
Bize Her Yer Trabzon

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #936 : Aralık 03, 2010, 15:40:54 »
JAPON ARABALARININ TOYOTA HONDA NİSSAN MAZDA VS. SERVİSLERİ ÇOK PAHALI.HONDA ACCORDUM İÇİN ÖN FREN BALATASI SORDUM
236 TL FİYAT VERDİLER
accorda binen adama o rakamlar ne derki :D :D :D
Pruva Neta

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • Achtung! Adolf Hakkı ohne Toyota Yaris Twin-Turbo
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: B+
  • 17 kere teşekkür etti
  • 41 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #937 : Aralık 03, 2010, 15:43:30 »
JAPON ARABALARININ TOYOTA HONDA NİSSAN MAZDA VS. SERVİSLERİ ÇOK PAHALI.HONDA ACCORDUM İÇİN ÖN FREN BALATASI SORDUM
236 TL FİYAT VERDİLER

Serkan Bey, küçük harf kullanalım lütfen.
Folgsamkeit macht frei...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #938 : Aralık 03, 2010, 21:55:41 »
   Crafter aracımın V kayışı sorununu "garanti kapsamında" değiştirdikleri için VW Etimesgut çalışanlarına teşekkürü bir borç bilirim.Bütün markaların servislerinde bu personel çalışsa bütün müşteriler mutlu-mesut olur...
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 40000
  • Model Yılı: '16
  • 23 kere teşekkür etti
  • 62 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #939 : Aralık 04, 2010, 11:33:55 »
Aracım kazaya yaptığında toyota aksoya bırakmıtım. 3 hafta sonra aldığımda boyada ton farkı olduğunu gördüm. Eve geldikten sonra arka koltuğun oturma bölümünün söküldüğünü ve cam kırıkları olduğunu gördüm. Servise gittiğimde önce biz sökmedik dediler sonrada söktüklerini kabul ettiler ama cam kırıklarını ve neden söküldüğünü açıklayamadılar. Arka koltuktaki yağ lekeside cabası. Ayrıca ön cam kevgiride kırılmıştı onu da başka bir araçtan söküp takmışlar sanırım.