Gönderen Konu: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)  (Okunma sayısı 458345 defa)

0 Üye ve 3 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: '11
  • 74 kere teşekkür etti
  • 772 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #880 : Ekim 04, 2010, 19:31:28 »
bence şikayet edin genel emrkeze beyfendi.Sırf malının hatasını örtmek için sistemne girmemiştir.Eğer tooyanda çalısan biri olmasa normal vatandaş olsa taktıkları vidaya kadar giriyorlar.Müşterinin şikayeti üzerine kayıt açıp yapılanları yazıyorlar
2011 d4d Corolla

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #880 : Ekim 04, 2010, 19:31:28 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Resim gençliğimden (42 yaşımdayken)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 15 kere teşekkür etti
  • 84 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #881 : Ekim 04, 2010, 19:46:38 »
bu devirde babana bile güvenmeyeceksin arkadaş

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • Achtung! Adolf Hakkı ohne Toyota Yaris Twin-Turbo
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: B+
  • 17 kere teşekkür etti
  • 41 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #882 : Ekim 05, 2010, 08:04:54 »
Sn. Hakan Ertürk, sizi öncelikle tanışma bölümünde tanıyabilir miyiz?
Folgsamkeit macht frei...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #883 : Ekim 05, 2010, 21:46:53 »
Selam arkadaşlar. Bende 10.08.2010 yılında 2011 corolla d-4d arabamı aldıktan yaklaşık 20-25 gün sonra arabamı 1000 bakımı için toyota şamlioğlu ÇORUM bayisine götürdüm. Arabamın 1000 bakımı yapılırken debrajın bana göre yüksekte kavradığını söyledim.Araçı ustayla test ettık ve ustada debriyajın yukkarda olduğunu bunu ayarlayalımdedi. Arabaya bakımdansonra tekrar test ettiğimde buseferde debrajın çok aşşağıda kavradığını ve bundan rahsız olduğumu ve tekrara biraz daha yukardan ayarlanmasını istediğimde baş ustanın verdiği cevap sizce ne olabilir? 2011 makyajlı kasa corollalarda debriyaj ayarlama yerinin değiştiği ve bu değişiklikten dolayı ayar yaparken ellerinin oraya tam giremediğinden dolayı BUKADAR AYARLAYA BİLİYORUZ deyip işin içinden çıktı.Toyota gibi bir araba firmasının servisin de malesef BUKADAR OLUYOR LAFI hiç yakışmadı .Tekrar aracımı 1 ay süre sonra İzmir TOKULLAR servisine götürüp yukarıda ki yaşadiğim olayı ve sorunu baş ustaya anlatınca adamcağaz utanıp ve garipseyip hayır efendim ayarlanır tabiki deyip sağolsunlar debriyajın ayarını yaptılar . Sonuç ; Şamlıoğlu ÇORUM servisi BUKADAR OLUYOR dediği olayı İZMİR TOKULLAR sağolsun 30 dakkikada benim istediğimden daha iyi ayarlayıp veriyor aracı. Servis işi aman dikkat güvendiğiniz servise gidin.

2011 Corolla D-4D Comfort Extra Gümüş Gri.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: '11
  • 74 kere teşekkür etti
  • 772 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #884 : Ekim 05, 2010, 22:34:35 »
keşke hiç oynatmasaymısınız.Corolla ların debriyajı biraz yukarda kavrıyor.Maalesef bir servisin dediği digerini tutmuyor.İş ustada bitiyor.
2011 d4d Corolla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 56000
  • Model Yılı: '11
  • 2 kere teşekkür etti
  • 13 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #885 : Ekim 05, 2010, 22:42:35 »
Gerçekten de servislerin bir dediği diğerini tutmuyor. Hem özel hemde yetkili servise debriyajımı ayarlayın dedim
her ikisi de bu modellerin debriyajı ayarlanmıyor dedi. Aracım 1999 corolla. Yeni kasaların debriyaj sistemini değiştirdiler
mi ki ayar yapabiliyorlar.
Deli sormuş deliye aşk nedir diye? deli gülmüş deliye ben niye delirdim diye!  ***TOYOTA  Auris 1,33 Comfort  ( 2011 ) ***

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10500
  • Model Yılı: '19
  • 132 kere teşekkür etti
  • 354 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #886 : Ekim 09, 2010, 21:38:01 »
Arkadaşlar,ben de Konya ve Erzurum ilindeki yetkili servislere her türlü tutum ve davranışları için teşekkür ediyorum.İyiki Toyota almışım.Sizinle paylaşmak istedim.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #887 : Ekim 09, 2010, 22:35:03 »
Hakan kardesım bu tecrubenı aktarman gerekn acılmıs bır konu var.
Yazarsan faydalı olur dıye dusunuyorum. ;)"musterı memnunıyetı" dıye baslıyor
Pruva Neta

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10500
  • Model Yılı: '19
  • 132 kere teşekkür etti
  • 354 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #888 : Ekim 09, 2010, 22:39:44 »
Hakan kardesım bu tecrubenı aktarman gerekn acılmıs bır konu var.
Yazarsan faydalı olur dıye dusunuyorum. ;)"musterı memnunıyetı" dıye baslıyor
Selçuk Bey,o başlıkta yazarsam polemik başlar,bitmez.Şunu söyleyeyim.Bu iki serviste şunu gözledim.Arada 1000 km var,ama uygulama ve davranışlar standart.Helal olsun dedim.Sanki aynı servise gelmiş gibi hissettim.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #889 : Ekim 09, 2010, 23:09:36 »
Saygı duyarım hakan kardesım :)
Pruva Neta

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAMURAY artık yok.Yeni gözde 2006 e12 sol granit g
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #890 : Ekim 14, 2010, 15:03:08 »
sevgili arkadaşlar
ben efsanemi aldıktan sonra hiç servise götürmedim henüz.
bu yüzden acemilik had safada,şimdi öğrenmek istediğim birkaç husus var
bu toyota yetkili servislerinde bu sıralar bi ücretsiz check up yapıyolarmış götürmeyi düşünüyorum aracı
1ncisi;
bu check up ta neler uygulanıyor aracla ilgili detaylı olarak bana anlatırmısınız.
2ncisi;
istanbul anadolu yakasında ki arkadaslar sizler araclarınızı hangi yetkili servise götürüyorsunuz? (tavsiyeleriniz?)

yardım ve değerli bilgileriniz için şimdiden teşekkürler...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Auris 1.6 132HP M/M
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • 54 kere teşekkür etti
  • 76 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #891 : Ekim 15, 2010, 18:03:50 »
Üşenmezsen karşıya geçmeye Tarabya Gedizleri tavsiye ederim. Anadolu yakasında Kavacık'a gidiyordum artık önünden bile geçmiyorum.
Kalitenin fiyatı VARDIR..!!!

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAMURAY artık yok.Yeni gözde 2006 e12 sol granit g
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #892 : Ekim 16, 2010, 10:59:32 »
zaten benim aracın eski servisi de tarabya gedizler,bütün servis bakımları orda yapılmış...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • always toyota!!!(corolla t-sport)
    • Seyyah Otomotiv
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '11
  • 1 kere teşekkür etti
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #893 : Ekim 17, 2010, 11:30:07 »
sevgili arkadaşlar
ben efsanemi aldıktan sonra hiç servise götürmedim henüz.
bu yüzden acemilik had safada,şimdi öğrenmek istediğim birkaç husus var
bu toyota yetkili servislerinde bu sıralar bi ücretsiz check up yapıyolarmış götürmeyi düşünüyorum aracı
1ncisi;
bu check up ta neler uygulanıyor aracla ilgili detaylı olarak bana anlatırmısınız.
2ncisi;
istanbul anadolu yakasında ki arkadaslar sizler araclarınızı hangi yetkili servise götürüyorsunuz? (tavsiyeleriniz?)

yardım ve değerli bilgileriniz için şimdiden teşekkürler...

hakkı abi check-up aslında müşteriye gelgel yapmaktır :) aracına bakarlar şunlar yapılması gerekiyor diye bilgi verirler aynı zamanda işçilikte şu kadar indirim fln diye de cazip ederler yaptıtırsın bundan ibaret :D
arabamın turbosunu havalandıran rüzgar, gir içeri usul usul beni atmosferikten kurtar....!!

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAMURAY artık yok.Yeni gözde 2006 e12 sol granit g
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #894 : Ekim 17, 2010, 15:33:57 »
:) sağol koray kardeş,ama ben servise yaptırmayı değil sadece baktırmayı düşünüyorum...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • always toyota!!!(corolla t-sport)
    • Seyyah Otomotiv
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '11
  • 1 kere teşekkür etti
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #895 : Ekim 19, 2010, 15:52:03 »
onlar servise gidince bi ketenfeleye getirirler merak etme :D ben 1 senede servis danışmalığı yaptım...
arabamın turbosunu havalandıran rüzgar, gir içeri usul usul beni atmosferikten kurtar....!!

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAMURAY artık yok.Yeni gözde 2006 e12 sol granit g
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #896 : Ekim 19, 2010, 15:55:09 »
yapma yaa,
o zaman uyanık olmak lazım,bakalım...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAFİR Auris...SIU Corolla T-Sport...
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 59088
  • Model Yılı: '12
  • 312 kere teşekkür etti
  • 512 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #897 : Ekim 19, 2010, 16:04:32 »
en iyisi toyota ortaköy şükür çok memnunum
arikushimikato Dr.Auris 1ND forever Pure SİU T Sport ;)
İlk önce bilgi sahibi olun sonra yorum yapın
Taklitlerden sakının
 https://www.facebook.com/groups/aurisclubturkey/  Aurise dair her şey

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
    • http://www.alpullubeldesi.com/
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #898 : Ekim 24, 2010, 03:10:58 »
Aracımı sıfır km aldım ve 1000 km bakımından bu yana hep Edirne Kale Plaza'ya götürüyorum,fakat hiç memnun değilim hatta gerçek dışı beyanda dahi bulundular.Bir kez değil defalarca.Küçük bir kaza (çamura saplandım)Aracımın lastikleri temizlenerek  rot balans yapıldığı söylendi(servis belgesindede mevcut)1 hafta sonra 2 lastikta hava kaçağından dolayı söktüler lastik jant aralarında hala çamurlar vardı nasıl balans yaptılar hayret.antifiriz kaçağı mevcuttu(motor kaputu pembe renk oldu) 10000 km sonra kontrol edilecek denildi,üstelik servis belgesine de yazdılar(ALLAH'tan merkeze bildirdim devir dayim bozuk 10000km sonra kontrol edilecek diyorlar motorda sorun olursa ben sorumlu tutulamam deyince yol masrafımı dahi Kale plazaya ödettirdiler davir dayim değişti.Kapı fitilleriden rüzgar giriyordu her seferinde kapılar ayarlandı dendi bir türlü kesemediler en sonunda fitillerden aşırı yağışta su aldı koltuk iğren bir görüntüye büründü,hiç utanmadan gerçek dışı beyanda dahi bulundular.Şimdi siz gelinde Edirne Kale Plazadan memnun olun..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 2007 hb corolla d-4d
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: B+
  • Model Yılı: -
  • 1 kere teşekkür etti
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #899 : Kasım 01, 2010, 02:53:27 »
aracımın 120 bin bakım zamanı geldi. dizel corolla için yetkili serviste 120 bin bakım fiyatı hakkında bir bilgisi olan var mı ?  hangi parçaları değişmesi gerekiyor?