Gönderen Konu: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)  (Okunma sayısı 458322 defa)

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 2007 hb corolla d-4d
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: B+
  • Model Yılı: -
  • 1 kere teşekkür etti
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #820 : Temmuz 22, 2010, 16:35:48 »
ist-kartal derindere de araca spoyler taktırdım.dışarda uğraşmıyım orjinal olsn servis taksın diye düşündüm.yapıştırdılar ve oynamaması için bantla sabitlediler ve bantları ertesi gün çıkarmamı söylediler. bantları çıkarttığım da boya üzerinde bant kanalı açılmıştı resmen.tekrar götürdüğüm de boyanın düzgün atılmadığını ve tekrar boyanması gerektğni söylediler. derindere de arabayı bakıma soktuğum zaman da davranışlardan ve ilgisizlikten memnun kalmamıştım.

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #820 : Temmuz 22, 2010, 16:35:48 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • If it is not Boeing, I am not going... ;)
    • ToyotaClubTr Facebook Sayfası
  • Araç: Prius
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '10
  • 2 kere teşekkür etti
  • 18 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #821 : Temmuz 22, 2010, 17:11:59 »
 Zaten Derindere Kartal kapandı Kemal kardeş.
Toyota Prius 1.8 Premium Hybrid

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 2007 hb corolla d-4d
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: B+
  • Model Yılı: -
  • 1 kere teşekkür etti
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #822 : Temmuz 23, 2010, 09:04:56 »
Zaten Derindere Kartal kapandı Kemal kardeş.

artık önünden bile geçmediğim için bilmiyodum açıkçası :)) doğrusunu yapmışlar kapatmakla :))

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #823 : Temmuz 23, 2010, 09:29:22 »
artık önünden bile geçmediğim için bilmiyodum açıkçası :)) doğrusunu yapmışlar kapatmakla :))
   Ama İstanbul'un en iyi Toyota servisiydi Derindere Kartal.....
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • If it is not Boeing, I am not going... ;)
    • ToyotaClubTr Facebook Sayfası
  • Araç: Prius
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '10
  • 2 kere teşekkür etti
  • 18 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #824 : Temmuz 23, 2010, 10:10:32 »
   Ama İstanbul'un en iyi Toyota servisiydi Derindere Kartal.....
Di mi ya...
Toyota Prius 1.8 Premium Hybrid

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #825 : Temmuz 23, 2010, 10:18:13 »
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #826 : Ağustos 01, 2010, 00:14:50 »
   Arkadaslar bende size bir kac tavsiye ettgi gibi LIDERI tavsiye ediyorum aracimin 30000 bakimni orada yaptridim ve cok memnun kaldim Ankara

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 2003 Corolla Sol Hb
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #827 : Ağustos 01, 2010, 21:36:05 »
herkese iyi akşamlar...
Kavacık toyota servisle ilgili başımdan geçen olayı anlatıcam.2 hafta kadar önce aracıma sol taraftan bi tır sürttü.sol arka çamurluk ve kapı ve ön kapı çizildi.Arka kapı biraz da ezildi.bu şekilde aracı sigortadan yaptırmak için servise gittim.Aracı teslim aldılar.Pazartesi teslim ettim,perşembe akşamı arac hazır diye telefon ettiler,ben cuma günü gittim.Araca baktığımda sol ön çamurluk biraz içerideydi.Onun dışında ön kapı arka kapıya göre biraz dışarıda duruyodu ve şoför tarafındaki kontrol düğmeleri yerine oturmamış şekilde içeri gömülmüş şekildeydi.Adamların bana tek söylediği şey "kusura bakmayın gözümüzden kaçmış."Böyle bir cevap şekli olabilirmi???Ve ayrıca boya yaparken arka çamurluktaki davlumbaz olduğu gibi boya olmuştu.Ve çamurluğun boyası üzerinde cilanın altında küçük küçük parçacıklar var.Ben aracımı yetkili servis yapsın özeenerek yaprlar diye oraya götürüyorum,adamlar bana aracı daha kötü şekilde teslim ediyolar.Şimdi yarın yine gidicem,bakalım bana neler diyecekler.Size tavsiyem toyota kavacık servise aracınızı kesinlikle götürmeyin..Gelişmeler oldukça sizleri haberdar edicem..
2003 Corolla Sol Hb

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • If it is not Boeing, I am not going... ;)
    • ToyotaClubTr Facebook Sayfası
  • Araç: Prius
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '10
  • 2 kere teşekkür etti
  • 18 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #828 : Ağustos 01, 2010, 21:42:57 »
Size tavsiyem toyota kavacık servise aracınızı kesinlikle götürmeyin..Gelişmeler oldukça sizleri haberdar edicem..
Bence siz fazla insaflısınız. Ben olsam önünden bile geçmeyin derim...
Toyota Prius 1.8 Premium Hybrid

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 2003 Corolla Sol Hb
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #829 : Ağustos 01, 2010, 21:57:05 »
Galiba biraz insaflı davranmışım:):):)Kapısından kesinlikle geçilmemesi şiddetle ve korkuyla tavsiye edilir...
Ama yarın oranın altını üstüne getiricem...
2003 Corolla Sol Hb

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #830 : Ağustos 01, 2010, 22:41:12 »
Bence istanbulda en iyisi yenibosna sonkar...
2010 Dizel Comfort Extra Beyaz...

Artık coca colaya,aside son..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Auris 1.6 132HP M/M
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • 54 kere teşekkür etti
  • 76 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #831 : Ağustos 03, 2010, 23:25:23 »
Geçende eşim ve kardeşimle Toyotanın Kavacık bayisine araba bakmaya gittim. Aurisimi yeni sattım bu arada yeni modelide inceleme fırsatı buldum bence çok bir ekstrası yok. Eski direksiyon daha ele gelen şekildeydi yenisi pek hoşuma gitmedi şahsen. Comfort plusta yine eksikler var. Eski dizel elegantlarda far sensörü,yağmur sensörü, kendiliğinden kararan iç dikiz aynası filan vardı. Comfort plus'a vsc ve trc'yi eklemişler ki bu çoğu rakibi olan arabada standart hale gelmiş durumda. Dizel comfort plus donanımı bence rakip markalara göre zayıf kalmış. 2-3 ay içinde almayı düşündüğüm için şuan dizel otomatik olan arabaları kapsamlı şekilde inceliyorum. Ayrıca M/M şanzıman yokuşta kaydırıyordu bu TRC opsiyonu nasıl merak etmedim değil. Hem tekerleklere yük dağılımı yapıyor hem de yokuş desteği diye biliyorum test edemedim. Benim kafamda dizel otomatik araba var ve bunun toyota olmasını istiyorum fakat beni tatmin etmedi:( Beklediğim dolulukta bir araba olmadı şu an için biraz daha beklemek daha mantıklı gibi.
Ayrıca Toyota Kavacık servisine her gittiğimde sorun yaşadım. Bunu tüm samimiyetimle yazıyorum mesleğim makine mühendisliği ve oradaki arkadaşlar sattıkları modellerle ilgili yeterli bilgiye sahip değiller. Comfort plus modeliyle ilgili ben bilgilendirdim satıcı arkadaşları. Eskiden yaşamış olduğum bakım ve aksesuar taktırmak için gittiğim maceralarımı hiç anlatmayım.
Birde son olarak bana dizel M/M comfort plus için fiyat veremeyeceklerini söylediler elimde nakit hazırken:) Tok satıcılar ya:) Sebebi de benim Aurisimi alırken satın aldığım bayiden henüz fiyat almamıştım önce ondan alıp sonra kavacığa gelecekmişim benim yaptığım etik değilmiş, sonra bayileri birbirleriyle çarpıştırıyormuşuz, benim işim gücüm yok bayileri çarpıştırcam ya neyse. Benim cevabım aynen şöyle oldu; ben müşteriyim hanginiz uygun fiyat verirse ona giderim ve bana dedikleri internet sitesinde ki fiyat :):) Ben salağım ya ayaklarına kadar gittim artistlik yapıyorlar sonra çıkarken servis müdürü siz fiyat alın biz size bişeyler yaparız filan diye beni avutmaya çalıştı.Sonuç olarak defalarca yaptığım hatayı bir daha yaptım kavacığa gittim evet öyle düşünenler varsa kötülemek için yazıyorum çünkü gerçekten çok kötüler.(Bayi için diyorum aurise ufak tefek eksikleri olsa da laf yok, süper:))
Kalitenin fiyatı VARDIR..!!!

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Auris 1.6 132HP M/M
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • 54 kere teşekkür etti
  • 76 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #832 : Ağustos 03, 2010, 23:28:08 »
Hakan Altan arkadaşında kavacıktan ağzı yanmış ben yeminliyim bir daha da uğramam...
Kalitenin fiyatı VARDIR..!!!

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Auris 1.6 132HP M/M
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • 54 kere teşekkür etti
  • 76 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #833 : Ağustos 03, 2010, 23:31:21 »
Galiba biraz insaflı davranmışım:):):)Kapısından kesinlikle geçilmemesi şiddetle ve korkuyla tavsiye edilir...
Ama yarın oranın altını üstüne getiricem...

++99999999999999999999999999999999999
Kalitenin fiyatı VARDIR..!!!

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • sɹǝʇ nq ʞǝʇ ɹiq. ɐp ɐpunloʎ ʎǝsɹǝɥ iʞuɐs
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #834 : Ağustos 04, 2010, 00:27:03 »
Ben bakımlar için Samsun Derindereye gittim 2 sefer ve memnun kaldım.30.000 ve 40.000 bakımları yaptırdım ilki 180 tl ikincisi 448 tl tuttu. ayrıca devirdaim su kaçırmış garantiden değişti. 17 gün kalmıştı garantinin bitmesine.
Corolla Comford d-4d
nazar etme ne olur, kredi çek seninde olur.
http://tinyurl.com/24m2rfs

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 2003 Corolla Sol Hb
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #835 : Ağustos 04, 2010, 08:20:11 »
gördüğüm kadarıyla kavacık servisten kimse memnun değilmiş.çok büyük saflık ettim oraya gittim,:):):)
2003 Corolla Sol Hb

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 2003 Corolla Sol Hb
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #836 : Ağustos 04, 2010, 08:58:02 »
Bugün şikayetlerimi toyota ya ilettim.bakalım ne olacak
2003 Corolla Sol Hb

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #837 : Ağustos 04, 2010, 09:47:36 »
Kayseri toyota servisinden hiç memnun kalmadım 10 gündür bir far değişecek parça gelmedi diye oyalanıyoruz, fiyatlar ise oldukça uçuk,,hala bekliyoruz henüz bir sonuç alamadık ne zaman sonuç alacağım diye bekliyorum şimdilik, servise müracaat edeli yaklaşık 10 gün oldu,
Khrmn51

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Resim gençliğimden (42 yaşımdayken)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 15 kere teşekkür etti
  • 84 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #838 : Ağustos 04, 2010, 19:50:00 »
deveye sormuşlar boynun neden eğri diye
 nerem düzgünki demiş :P :rofl:

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 12 kere teşekkür etti
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #839 : Ağustos 07, 2010, 15:29:09 »
afyon toyota servisi hakkında bilginiz varmı uşaktan en yakın gidebilceğim orası,aydına gittim hiç memnuniyet alamadım. yardımcı olursanız sevinirim.