Gönderen Konu: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)  (Okunma sayısı 458422 defa)

0 Üye ve 3 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #800 : Haziran 28, 2010, 17:05:25 »
elazığ toyotayı biliyorum... aynen öyledir.... işten anladıkları yok...
eee zaten ilgide yok...:)
Büyük ihtimalle Bunu söyleyen oradaki sorumlu birisi değildir...  Ki eğer gerçekten öyle ise sadece Yazıklar olsun diyebiliyorum...

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #800 : Haziran 28, 2010, 17:05:25 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10500
  • Model Yılı: '19
  • 132 kere teşekkür etti
  • 354 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #801 : Haziran 28, 2010, 19:35:36 »
Her ilin servis kalitesi aynı değil.Pulu,somunu eksik takan servise bırak 5 yıldızı tek yıldız bile vermem.Genel merkeze(Toyota)şikayet ederim.İşini iyi yapan 5 puanı hakeden servisler de var.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: '11
  • 74 kere teşekkür etti
  • 772 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #802 : Haziran 28, 2010, 21:56:41 »
elazığ toyotayı biliyorum... aynen öyledir.... işten anladıkları yok...
eee zaten ilgide yok...:)
Elazığ elpaya yol üstü uğradım uğramaz olaydım allaha emanet çalışıyorlar..
2011 d4d Corolla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 2004 1.6 sol sedan otomatik
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #803 : Haziran 29, 2010, 23:50:44 »
Büyük ihtimalle Bunu söyleyen oradaki sorumlu birisi değildir...  Ki eğer gerçekten öyle ise sadece Yazıklar olsun diyebiliyorum...
ilgilenen kasko/sigortadan sorumlu elemandı yani sürekli arabaları gören inceleyen birisi
malatya

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Kan Grubu: AB+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #804 : Haziran 30, 2010, 21:45:00 »
derınderede ıyı  .

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 17000
  • Model Yılı: '17
  • 61 kere teşekkür etti
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #805 : Temmuz 01, 2010, 00:53:39 »
Gökkuşağı'da fena değil bana göre...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Allah cümleye kaza bela vermesin.
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 38 kere teşekkür etti
  • 70 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #806 : Temmuz 04, 2010, 01:07:45 »
Şimdi ben birçok kişinin yaptığının aksine bir yetkili servis için güzel şeyler söylemek istiyorum. İki gün önce aracımın uzun yol öncesi bakımını Bursa Çavdarlıda yaptırdım. Çavdarlıya ilk gidişimdi. Daha önce üç kez akkoyunluya gitmiştim. Daha önce hiç yaşamadığım bir olayı çavdarlıda yaşadım. Kendiminde sorunlu olduğunu bildiğim ön aks körüklerinin patlak olduklarını göstermek için beni servis alanına aracımın yanına çağırdılar. Sıkıntılı parçaları usta bizzat gösterdi. Bu hoşuma gitti doğrusu. Ayrıca bir yıldır aracımdan gelen gıcırtı sesinide çavdarlı formenı buldu ve giderdi. Diğer yetkili servise sesi dinletememiştim bile. Doğrusu yetkili servisler arasında fark olduğu bir gerçek. Teşekkürler çavdarlı.  :)
2007 Yaris 1.3 Sol M/M
2012 Auris 1.4 D-4D Comfort Extra Satıldı :(
1996 Corolla 1.6GLİ A/T AC  Satıldı :(

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #807 : Temmuz 04, 2010, 11:30:17 »
Doğrusu yetkili servisler arasında fark olduğu bir gerçek. Teşekkürler çavdarlı.  :)
   Bu durum direkt olarak servis yöneticisinden kaynaklanıyor.Orayı yönetim şekli,personelin performansına etki eder.
   Benim çalıştığım Fiat bayisinin servis müdürü,orayı askeri mantıkla(askerde değildi üstelik) yönetiyordu.Düşünün şirketin aracını yıkmaka için gittiğimde,sanki babamın arabasını götürmüşüm gibi söylenirdi.Şirketin yıkama alanı varken götürüp cebimdenmi temizletseydim...
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #808 : Temmuz 06, 2010, 14:11:26 »
konya otojen servisi güzel bir servis fakat araçlar yıl içersinde modelleri düştükçe onlarda şöyle bir kanı oluşuyor eski araba zaten bu kadar ses gelecek nasıl giderelim gibi o sesleri kesmek mecburen sanayici arkadaşlarımıza kalıyor.
fakat servise gelince benim tamamen hoşuma gidiyor.10.000 km de bir gidiyorum ve bütün bakımım yapılıyor. eğer aracımda herhangi bir parçasında arıza varsa veya değişmesi gerekiyorsa telefonla yetki alıp veya bildirim yapılarak değişiklik yapılıyor. bu güne kadar bir sorun yaşamadım. gerekli zamanlarda indirimleride oluyor.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #809 : Temmuz 06, 2010, 14:26:54 »
araçlar yıl içersinde modelleri düştükçe onlarda şöyle bir kanı oluşuyor eski araba zaten bu kadar ses gelecek nasıl giderelim gibi o sesleri
   Benim Crafter içinde "ticari araç nasıl keselim sesini" gibi bir cümle kullandılar ve pişmanda oldular.Dün araç serviste tümden elden geçti.Yok denilen sesler kesildi,şimdi otomobilden  daha sessiz...
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • ---2012 auris comfort plus---
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #810 : Temmuz 06, 2010, 15:31:39 »
dün derindere zeytinburnunda 50 000 bakımına girdim yağ ve filtre değişti ekstra olarak arka balatalarım değişti bana 360 tl ye geldi.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #811 : Temmuz 06, 2010, 16:51:55 »
Dizel Auris 60000 bakım fiyatları ;

Silivri Maxi : 350
Çorlu Köşkdere : 325
Edirne Kale : 290

Geçen hafta sonu Edirne'de yaptırdım tabi.
2007 Auris 1.4 Dizel

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B-
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #812 : Temmuz 08, 2010, 14:45:20 »
arkadaşlar ben yeni açılan gebze dumankaya'ya gittim iyi ilgilendiler,benim dediklerimi ve artı kayış değişti.hava filtresi,polen filtresi,kayış.ampul 176.00 tl.ama klimanın hem üflemesi hem de soğutması çok güzel oldu.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 99 Avensis 2.0 Manuel L/B idi...
    • 2011 1.6 comfort corolla...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #813 : Temmuz 12, 2010, 22:46:46 »
cumartesi günü ankaradan kırıkkaleye geldim, eve fazla eşyaları bırakıp çankırıya geçmek üzere arabadan indim ki, aracın tempolu ıslık çaldığını duydum. indim aşağı açtım kaputu, bir kaç kontrolden sonra yardım almak için sadık ustayı aradım. telefondan dinlediği kadarıyla bir kaç denemeden sonra bulduk sorunu. külbütör kapağı ile emme manifoldu arasındaki 10-15 cm uzunluğundaki hortum sıcaktan yumşamış, motor hava emdikçe hortum yapışmış. yenisini alıp hallettim sorunu. sadık usta kendini aştı bu arada, sorunu 100 km den anlıyor artık...
Eğer bir gün dünyaya ait çok büyük bir derdin olursa...
Rabbine dönüp "Benim büyük bir derdim var." deme.
Derdine dönüp "Benim çok büyük bir rabbim Var.' De....
Mevlâna                                                                                                                                                                                                        2011 1.6 comfort corolla...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: ---
  • 24 kere teşekkür etti
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #814 : Temmuz 13, 2010, 08:35:01 »
30.000 dizel bakımı için çavdarlı ve akkoyunluyla pazarlık yaptım, 170 e düştü, akkoyunlu 230  :kötü:

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: ---
  • 24 kere teşekkür etti
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #815 : Temmuz 15, 2010, 11:19:26 »
Bursalı Toyotacıların servis sorun ve memnuniyetlerini burada toplamak isterim,

hangi servisi ve tercih nedenlerini de belirtirsek gideceklere yol göstermiş oluruz,

Güncel olarak;

Akkoyunlu dizel yaris için 230 fiyat verdi 30.000km bakımı çavdarlı 170e olur dedi.

Bu fiyatları geçen hafta almıştım bugün çavdarlıdan aradılar telefon bırakmamıştım ama nasıl ulaştılarsa artık,

bekliyoruz neden gelmediniz, sizi burda görmek istiyoruz falan :huh:, şaşırdım ilk defa böyle birşeyle karşılaştım, ya işler kötü ya da rekabet fazla?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • E12 SPORT 3ZZ-FE (Auris - Yaris D4D MMT) Civic EK9
    • Model araçlar, uçaklar, helikopterler
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A-
  • Model Yılı: -
  • 482 kere teşekkür etti
  • 760 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #816 : Temmuz 15, 2010, 11:28:27 »
Cüneyt daha güzel işte senin yararına olan bir gelişme :D bence bu fırsatı kaçırma :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • E12 HB Corolla D-Sport 2.0 D4D (Tek Kapı)
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 332000
  • Model Yılı: '02
  • 208 kere teşekkür etti
  • 421 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #817 : Temmuz 15, 2010, 11:39:06 »


Cüneyt daha güzel işte senin yararına olan bir gelişme :D bence bu fırsatı kaçırma :)


Bak hala online forumda :D Sen hala gitmedin mi abi :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: ---
  • 24 kere teşekkür etti
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #818 : Temmuz 15, 2010, 11:42:27 »
Akkoyunlu daha iyi diyen var çavdarlı iyi diyen var bu başlıkta tecrübeleri de paylaşmak isterim,

Şimdiye kadar akkoyunluya gittim gaz pedalı şimi haricinde bir sorun yoktu ne desek yapılıyor ilgileniliyor bir de karşı tarafı deneyelim, bu arada servisle pazarlık yapılabildiğini de tecrü etmiş oldum.En son kaça olur  :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • Achtung! Adolf Hakkı ohne Toyota Yaris Twin-Turbo
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: B+
  • 17 kere teşekkür etti
  • 41 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #819 : Temmuz 15, 2010, 12:04:50 »
Cüneyt Bey, servislerle ilgili mesajların daha derli toplu olabilmesi adına paylaşımların bu başlık altında olmasını tercih ediyoruz. Bu nedenle başlığınızı bu konu altına taşıdım.
Folgsamkeit macht frei...