Gönderen Konu: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)  (Okunma sayısı 458395 defa)

0 Üye ve 3 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 99 Avensis 2.0 Manuel L/B idi...
    • 2011 1.6 comfort corolla...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #780 : Haziran 14, 2010, 21:08:23 »
hakkı abı bız tesekkur ederiz
+1 aynen biz teşekkür ederiz...
Eğer bir gün dünyaya ait çok büyük bir derdin olursa...
Rabbine dönüp "Benim büyük bir derdim var." deme.
Derdine dönüp "Benim çok büyük bir rabbim Var.' De....
Mevlâna                                                                                                                                                                                                        2011 1.6 comfort corolla...

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #780 : Haziran 14, 2010, 21:08:23 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Lazy Black Sheep
    • www.toyotaclubtr.com
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 55000
  • Model Yılı: '08
  • 96 kere teşekkür etti
  • 126 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #781 : Haziran 16, 2010, 16:25:56 »
Eren Mustafa Bey'in yazmış olduğu mesajı ve konuyla ilgili müteakip mesajları konu tatlıya bağlandığı için siliyorum. Konuyu başından beri takip etmeme rağmen özellike müdahale etmek istemedim. Eren Mustafa Bey, Sadık Usta ve diğer arkadaşlara, konuyu forum ortamına uygun ve medeni bir şekilde tartıştıkları için TCT yönetimi adına teşekkür ediyorum.

+1

Medeni tavrinizdan dolayi kutlarim.
Ey Türk Gencligi, birinci vazifeni hic bir zaman unutma!

"The hottest places in hell are reserved for those who in times of great moral crises maintain their neutrality" Dante

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #782 : Haziran 16, 2010, 16:29:25 »
Toyota servisinde ücretsiz chech-up ve işçilik,yedek parça da felanda %15 gibi bir kampanya varmış heralde.Varmış diyorum çünkü ben servise 96 corollamı götürdüm. sadece ücretsiz check-up kampayasından faydalanabildim.indirim kampanyasıyla alakalı bişey göremedim.check-up sonucunda "sağ-sol aks körükleri,sağ-sol ak keçeleri,arka viraj lastikleri ve arka askı rotları" değişecek dediler.Tamam değiştirelim masraf ne olur dedim.Parça masrafı 250 TL işcilikte 200TL istediler benden.Ayrıca kampayadan dolayı bu kadar ucuz olduğunu söylüyorlar bana.Eşşekten düşmüşe döndüm.yan sanayi sağ sol aks körüklerine 70TL fiyat çektiler aynısı ben sanayiden 20 TL ye aldım.Arka viraj lastiklerine 35 TL dediler ben 10 TL ye aldım aynı parçayı.yani kısacası aynı parçaları sanayiden toplam 80TL ye aldım işçilikte 50TL total olarak 130 TL.servisle arasında dünya kadar fark var ayrıca aynı parçalar olmasına rağmen.üstelik parçaları değiştirecek olan yerde servisten aşağı kalır bi yer değil.son sistem cihazlarla yapıyorlar bu işi.Şimdi size soruyorum bu nasıl bir servis anlayışı? Peki ben bi daha servise gidermiyim? tabiki gitmem...
Ev Alma... Toyota Al...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 2 kere teşekkür etti
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #783 : Haziran 17, 2010, 01:42:47 »
mesajı tekrarlayayım çok önceki sayfalarda kalmış olaiblir....
servisin orjinal hikayesine kanmamalıyız...navigasyonu teknosadan 200 e alıp 600 e müşteriye satan servis i ve servis elemanını biliyorum...bırakın orjinal parçaları canım.....kasko yoksa servisten bişi yaptırmam..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Resim gençliğimden (42 yaşımdayken)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 15 kere teşekkür etti
  • 84 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #784 : Haziran 17, 2010, 02:06:29 »
polen filitresi sinyal vs gibi parçalarda orijinal ara,  navigasyonun orijinalimi olurmuş

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Resim gençliğimden (42 yaşımdayken)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 15 kere teşekkür etti
  • 84 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #785 : Haziran 17, 2010, 02:07:58 »
Eren Mustafa Bey'in yazmış olduğu mesajı ve konuyla ilgili müteakip mesajları konu tatlıya bağlandığı için siliyorum. Konuyu başından beri takip etmeme rağmen özellike müdahale etmek istemedim. Eren Mustafa Bey, Sadık Usta ve diğer arkadaşlara, konuyu forum ortamına uygun ve medeni bir şekilde tartıştıkları için TCT yönetimi adına teşekkür ediyorum.
konu neydi ben kaçırmışım

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 2 kere teşekkür etti
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #786 : Haziran 17, 2010, 02:25:02 »
kemal abi yiyen yiyor vallahi  orjinal navi deyince sevisler..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Resim gençliğimden (42 yaşımdayken)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 15 kere teşekkür etti
  • 84 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #787 : Haziran 17, 2010, 02:37:01 »
Geçenlerde 30 bin bakımına gittim, serviste beklerken biri musallat oldu, ille arabana boya koruma yapalım diye, çocuğa elimden geldiğince dilm döndüğünce istemediğimi anlatmaya çalıştım, anlamakta ısrar etti, , götürüp arabamı gösterdim, çiziksiz ve parlak olduğunu gördü , bu sefer film kaplayalım diye yamandı, yasak olduğunu, polis ceza kesince ondan isteyeceğimi söyleyince duraksadı; .. vee son kozunu oynadı , DVD-Navigasyon; ilgimide çekmedi değil yani, zaten istiyordum, ama fiyatını öğrenince hemen vaz geçtim, insafsız 3.000 Tl dedi, aynısı  türkiyede 1400 , Best Buy da 900
bir çin firmasında (İnternet)550 Tl idi, bunları söylediğimde inanmadı ama hemen oracıkta kendi PC sinden açıp gösterdim cihazı ve fiyatlarını, adam gerçekten mora yakın bi renge döndü :zombi:

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 2 kere teşekkür etti
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #788 : Haziran 17, 2010, 21:38:04 »
İŞTE BU Kemal abi:=)))

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #789 : Haziran 26, 2010, 15:15:29 »
2005 avensis aracımı 60,000 bakımına maraş toymara götürdüm bakımını yaptılar(300 tl cabası) sonra kaputu açtım gelince.motor üstündeki pilastik korumanın ikitane somunu yoktu;  söylemeyince yine takmamışlar iki somun ya altı üstü.sonra aradılarki merkezden müşteri memnuniyeti hakkında arayacaklar 5 puan verirmisiniz diyorlar.bende vermem ,yazdığım sıkıntıları (ufak tefek ama mide bulandırıyor)anlattım servise gelin hallederiz dediler.gidecem bakalım nasıl halledecekler.yedek parçacı bir tanıdığım parçaları servislerle aynı toptancıdan alıyoruz dedi yani 52 tl aldıkları polen filtresi onlarda 15 tl aynısı.servisler okadar da yeterli değil bence ama el mahkum işte gidiyoruz.selamlar

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #790 : Haziran 26, 2010, 15:23:59 »
bana servis demeyin tüylerim diken diken oluyor.banada kazık atacaklardı son anda uyandım... bi dahada asla gitmemm...
Ev Alma... Toyota Al...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • ...:):)...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #791 : Haziran 26, 2010, 16:35:00 »
ankara lider (reis)     .....servis denince ben de şöle bir geriliyorum...
3 ay önce küçük bir çarpmadan ötürü ön tampon değişmek zorunda kaldı( bu arada 2004 corolla sol aracaım ve ankara lider (reis) e gittim ve gitmeseydim keşke) kaskoma baktım reis le anlaşmalı. gittim teslim aldılar ön tampon değişecek dediler. tamam dedik. bir hafta sonra al dediler ona da ok. dedik. bir hafta sonra arabayı akşam üzeri aldım. iyi gözüküyor. ertesi gün gün ışığında baktım tampon rengi kaportadan daha koyu bir renk. hemen gittim. bana kaporta ustasını çağırdılar ve kendilerinin haklı olduğunu izah etmeye başladılar rengin zamanla açılacağını ifade ettiler. neyse ok. dedim ve iki ay snra müşteri hizmetlerine başvurdum ve "şebnem hanım"  adlı müşteri temsilcisine tampon ve kaportanın fotoğraflarını çekip gönderdik. insan maile bir cevap verir bir ay geçti yine bunlardan tık yok. tekrar aradım beni teknik servise bağladılar oradaki de izah etmeye başladı işte bu boyanın kodu var nun dışına çıkamayız flan. ben de kendim gidip kaportacıya boyatcam sanayide ustalar hocam boyarız sen kafanı yorma fark bile edemezsin dediler.....

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 500
  • Model Yılı: '19
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #792 : Haziran 27, 2010, 08:06:21 »
Bu serviste benzer sıkıntıları bende yaşadım. özellikle garantim bitmeden direksiyondan ses geliyordu, bir kaç defa test ettiler hocam bir sıkıntı yok demişlerdi bende ısrarla belirtmeme rağmen cıvataları sıktık artık yapmaz demişlerdi. oysaki direksiyon kutusu arızası vardı . Birde müşteri hizmetlerinde  şebnem hanım kesinlikle size dönmüyor, ama  müşteri hizmetleri var mı   dediğinizde var deniliyor.
 


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • pahalı zevklerim var, benzin gibi
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #793 : Haziran 27, 2010, 19:57:35 »
yedek parçacı bir tanıdığım parçaları servislerle aynı toptancıdan alıyoruz dedi yani 52 tl aldıkları polen filtresi onlarda 15 tl aynısı.servisler okadar da yeterli değil bence ama el mahkum işte gidiyoruz.selamlar
o tanıdığınıza güvenmeyin bence artık..servis toptancıdan mal almıyor..servisin sattığı ürünü dışardan birisi servis dışından bir yerden ASLA alamaz..toyotanın orjinal polen filtresi dışındaki polen filtreleri fazla kalitesiz, yan sanayisi istenilen performansta değil (son cümlem özel servisimin ustasının cümlesi..kendisi üyemiz; sadık yıldız)
ae101 4a-fe+ junyan angel eye+ 8000k xenon+ usdm oem stop+ racing stripes+ 16" astra H jant+ 195/45r16 continental sport contact2 ve michelin pilot sport+ sonax cam filmi+ ışıklı kapı eşiği+ ayak aydınlatması+ beyaz gösterge aydınlatması+ oem anatomik spoyler+ bagaj led aydınlatma+ e34 paspas+ alpine CDE-9873RB teyp+ alpine mrv-f450 amfi+ alpine MRP-M500 mono amfi+ jbl komponent+ fli

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: '11
  • 74 kere teşekkür etti
  • 772 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #794 : Haziran 27, 2010, 23:18:53 »
o tanıdığınıza güvenmeyin bence artık..servis toptancıdan mal almıyor..servisin sattığı ürünü dışardan birisi servis dışından bir yerden ASLA alamaz..toyotanın orjinal polen filtresi dışındaki polen filtreleri fazla kalitesiz, yan sanayisi istenilen performansta değil (son cümlem özel servisimin ustasının cümlesi..kendisi üyemiz; sadık yıldız)
Ben yan sanayi 15 liraya polen aldım ancak 1 ay kullanabildim.Kimn diyorsa dışardakiyle servisteki aynı gözlerinde problem vardır...Biri 15 digeri 60 tl ama yan yana getirdiğinizde farkı görüyorsunuz..yan sanayi filtreyi kullandığım zaman farkı klimanın gücünü hissedebiliyorsun
2011 d4d Corolla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #795 : Haziran 27, 2010, 23:28:48 »
   Yan sanayi polen filtresi abartı olacak ama sanki mukavvadan yapılmış gibi.Azıcık kirlendimi tövbe billah hava geçirmiyor....
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 2004 1.6 sol sedan otomatik
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #796 : Haziran 28, 2010, 01:56:38 »
geçenlerde malatya toyota servisi kapandığı için aracımı elazığ EL-PA'ya goturdum
iki hafta sonra almaya gittim malatyaya gelince bir internet sitesinden aldiğim sibop kapaklarım çalınmıştı 3 tekere normal plastik takmişlar biri açıktaydı
yine insafa gelmiş 3 tane plastık takmıslar :D
malatya

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #797 : Haziran 28, 2010, 02:16:45 »
servis hizmetinden anlamadıklarına bende şahidim... esnaf değiller yani... ancak birde h.....lık cabası olmuş bence...
bu arada malatya toyota tamamen mi kapandı...

geçenlerde malatya toyota servisi kapandığı için aracımı elazığ EL-PA'ya goturdum
iki hafta sonra almaya gittim malatyaya gelince bir internet sitesinden aldiğim sibop kapaklarım çalınmıştı 3 tekere normal plastik takmişlar biri açıktaydı
yine insafa gelmiş 3 tane plastık takmıslar :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 2004 1.6 sol sedan otomatik
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #798 : Haziran 28, 2010, 02:39:31 »
camurluğu değiseceklerdi sinyal lambasını üzerindeki vvt-i yazısını takmamıslar almaya gidince fark ettim söyluyorum bunu takmayı unutmussunuz heralde diyorum bana söylediklri : toyota araclarda sağ tarafta vvt-i yazısı olmuyor dediler yaaa :(
bu cevabı en başta alsaydım bastan hiç guvenip aracımı 2 hafta teslim etmezdim .
( bu arada malatyaa toyota tamamen kapandı  ne yazık ki)
malatya

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Hergün biraz daha fazla Toyota sevgisi... <3
    • JDM TÜRK
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #799 : Haziran 28, 2010, 04:49:18 »
camurluğu değiseceklerdi sinyal lambasını üzerindeki vvt-i yazısını takmamıslar almaya gidince fark ettim söyluyorum bunu takmayı unutmussunuz heralde diyorum bana söylediklri : toyota araclarda sağ tarafta vvt-i yazısı olmuyor dediler yaaa :(
bu cevabı en başta alsaydım bastan hiç guvenip aracımı 2 hafta teslim etmezdim .
( bu arada malatyaa toyota tamamen kapandı  ne yazık ki)

Büyük ihtimalle Bunu söyleyen oradaki sorumlu birisi değildir...  Ki eğer gerçekten öyle ise sadece Yazıklar olsun diyebiliyorum...