Gönderen Konu: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)  (Okunma sayısı 458327 defa)

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • E12 SPORT 3ZZ-FE (Auris - Yaris D4D MMT) Civic EK9
    • Model araçlar, uçaklar, helikopterler
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A-
  • Model Yılı: -
  • 482 kere teşekkür etti
  • 760 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #760 : Mayıs 27, 2010, 00:49:41 »
hakikaten cevap çok sallamasyon olmuş, ya bu bizim milletimiz neden bu zihniyette yahu kime ne itelersek yanımıza kardır diyerek iş yapıyorlar, Amerika gibi almanya gibi bi ülkede böyle birşey olsun ver mahkemeye bak neler oluyor çatır çatır o arabanın yenisi bile istenir firmadan ama bizde mağlesef en basit dava bile 1 yıl sürüyor.

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #760 : Mayıs 27, 2010, 00:49:41 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '11
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #761 : Mayıs 27, 2010, 01:12:39 »
Amerika gibi almanya gibi bi ülkede böyle birşey olsun ver mahkemeye bak neler oluyor çatır çatır o arabanın yenisi bile istenir firmadan ama bizde mağlesef en basit dava bile 1 yıl sürüyor.
Abi orda insan haklarına ve insanların görüşlerine bizim ülkemizden çok fazla değer veriyorlar... Bizim ülkemizdeki görüş sadece paradan ibaret.. para kimdeyse güç onda. O büyük şirket biz ise sadece vatandaşız o bizi hep ezer. Mantık bu.
Tabi o zaman yan yok, Hep düz...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #762 : Mayıs 28, 2010, 09:12:53 »
arkadaşlar merhaba foruma yeni katılan bir üye olarak benimde servis arayışım var. yaklaşık 750 km önce sanayide tavsiye üzerine gittiğim bir ustaya bakıma gittim. bakım sonrası boğaz kelebeğinide temizleyelim dedi sonra komple parçayı çıkardı ve temizledi. aracım lpg li daha sonra benzin pompası arızası olmasın diye bir röle taktı. araba ısınıp lpg geçince röle otomatik olarak benzin pompasını kapatıyor. ilk günlerde bir sıkıntı yoktu yanlız şuan araç rölantide iken devir düzensiz 10-15 saniyede bir 600-800 arası oynuyor. ve sanki vuruntulu yanma oluyor. sizce sorun ne olabilir kelebek temizliği sonrası adaptasyon gerekiyormuş böyle bir şey yapmadı. birde buji değişeli 12000 km oldu bujı den kaynaklanabilirmi

 araç 2006 toyota corolla ov. brc tüp takılı

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • Achtung! Adolf Hakkı ohne Toyota Yaris Twin-Turbo
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: B+
  • 17 kere teşekkür etti
  • 41 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #763 : Mayıs 28, 2010, 12:37:19 »
Fatih Bey, konuyu ayrı bir başlık altında sorsanız daha uygun olurdu bence.
Folgsamkeit macht frei...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #764 : Mayıs 28, 2010, 14:29:29 »
özür dilerim hakkı bey sorumu servis tavsiyesi başlığı altında sormuştum ama kimsenin dikkatini çekmedi galiba.
özellikle ankarada dörtnal sadık ustayı tavsiye ediyorlar sadık ustayı tanıyanlardan cevap bekliyorum teşekkürler
tekrar özür dilerim

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #765 : Mayıs 30, 2010, 14:16:48 »
İstanbul Kozyatağı'nda Toyota Nataş'a bir kere mecburiyetten gittim. Memnun değilim.Daha önler bir kere bile değişmeden gereksiz yere 50.000km'de arka balatalarımı değiştirdiler,konu balata olunca pek de birşey demedim,onay verdim.Sonra değiştirdikleri balatadan haddinden fazla uğultu gelince çözüm de bulamadılar.1500 km civarı sonra uğultu kaybolmaya başladı. Ayrıca gayet iyi haldeki sileceklerimi de değiştirmeye kalktılar,tepki gösterince değiştiremediler.Sileceklerimi benden iyi mi biliyorsunuz,gayet de iyi durumda dedim,konu orada kapandı. Yerse politikası uygulanıyor kısacası. Son olarak da ödeme için üst kattaki vezneye çıktım,suratsız,gudubet kılıklı bir adam veznedardı. Zannedersiniz ki arabama babasının hayrına bakım yaptırmış. Müşteri memnuniyeti,güleryüz denen birşey var ama o adamın bundan pek haberi yok işte.
2008 Corolla D-4D
Zalim zulmünü eder,kader ise adaletini...
Ne mutlu "TÜRK"üm diyene...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 1.6 Elegant
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #766 : Mayıs 30, 2010, 14:22:22 »
Van Gölünü Turlamaya giderken araç arıza yapmıştı  Van Toyota Yörük Plazaya gittik.gerçekten çok iyi ilgilendiler  otele bile bıraktılar bizi araç çıkıncaya kadar..  :alkis:
Bi AwEnSiS GördÜm SanKİ!!!  :o  

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 317000
  • Model Yılı: '94
  • 14 kere teşekkür etti
  • 32 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #767 : Mayıs 30, 2010, 16:48:44 »
Arkadaşlar Cenk Beyinde ifade ettiği gibi toyota genel merkerkezi hiç bir şekilde ne kendi hatasını nede servis hatasını kabul etmiyor.Satışlar iyi olunca paraya doydular galiba.
Benimde başımdan geçen olay söyleydi:Sıfır olan aracımızdan bir müddet sonra tıkırtılar gelmeye başladı.Normalin çok üzerinde.Garanti kapsamında servise söyledim olur böyle seyler denildi plastik aksamlar yapıyor vs. vs. dendi,tekrar gittim söyledim yine aynı cevap bir kaç servis ziyareti sonucu müşteri hizmetlerini aradım onlarda sağ olsunlar sadece servisi haklı çıkarmak için çene çaldılar.Bir allahın kulu sesleri gidermeye tenezzül bile etmedi.Sonuçta kendi işimizi kendimiz gördük.

today toyota tomorrow ?????

Demek ki TR merkezi kesmiyor :P Sonuc alinamiyor, o zaman Akio Toyoda'ya yazilmasi lazim.Adam marka imajinin bu gibi problemlerle zedelenmesini istemiyor.Ozur dilemekten agzi yoruldu, beli bukuldu. Herhalde bir caresine bakar...

Yine bir vesileyle ozur dilerken cekilen bir fotograf
Fe... :-)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #768 : Haziran 04, 2010, 23:40:15 »
2007 corolla hb arabamın tüm bakımlarını arabayı aldığım adana onatçada yaptırdım.her bakımda fiyatta oynaklık olmaz yamuk yapmazlar düşüncesiyle söylenen fiyatı tık diye ödedim.geçen 40000km bakımı için fiyat alayım dedim 430 dediler iyi dedim kendi kendime arkadaş içinde 10bin km fiyatını sordum 220 dediler.bu normal prosüdür devam ederken arkadaş 3 gün sonra tekrar aradı onatçayı yine aynı fiyatı söylediler ama işcilikden indiririz 190 olur demişler,çok canım sıkıldı ben yıllarca onatçanın müşterisi olayım elde avuçta nevarsa vererek oradan aldığım arabam için bize böyle uygulama yapmaları üzdü ve hemen aradım servise bağlandım bide ne desin 480 tl demez mi şok oldum yinede söylemiyorlar indirim yapıyoruz diye ben sordum ve 460 olur dediler.1 hafta sonra tekrar aradım 390 fiyat verdi.pes dedim bu kadar oynak bir servis olamaz olmamalı diyerek sinirle gittim kendi malzemelerimi aldım.
yağ,y.filtresi,h.filtresi,polen filtresi,ön balata bunları kendi ellerimle ve gözümün önünde değiştirdim 240 tl maloldu hemde orjinal toyota parçalarıyla...şimdi şikayetimin sonucu müşteri tem. beni aramasını bekliyorum.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Rampada Görüşelim (İnerken değil Çıkarken) :)
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: B+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #769 : Haziran 11, 2010, 16:00:38 »
Yav arkadaşlar geçengün ufak bi kaza yaptım bi kamyonete arkadan çarptım aracım tampon tamiri aldı kaskodan yaptırdım 2000 tl masraf faturalanmış helali hoş olsun zaten kaskoyu bunun için yaptırdık.
Ama sorucağım asıl soru hep servislerin sadece parça değiştirmeyi bildiği arızayı çözemedikleri söylenirdiya; yok arkadaşlaröyle değil adamlar orjinal parçayı  bile yerine takamıyorlar. Farların altında boşluk bırakmışlar tamponun altında eğilen biana parça var şaseye bağlı onu düzeltmemişler far ayarları bozuktu kaput ta kapanınca boşluk oluşmuş. Gittimsanayide düzeltirdim bide 50 lira ona verdim. Servis diye güveniyoryuz veriyoruz istediği faturayı kesiyolar ama hizmete gelince ??????
Şunuda söyleyeyim haklarını yemden orda beklediğin süre içersinde  çay kafve kola kek falan sınırsız.
Acaba kek ti çaydı olmasada  araca daha iyi baklılsda daha iyi olmazmıydı???????? :-\
ToYoToYoTa ToYoToYoTa Sigara İçirmem İçinde Asla ToYoTA.....

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Unutmayın, 5 Neden 1 Keşkeyi doğurur...
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #770 : Haziran 11, 2010, 16:02:15 »
bilgilendirici bir konu olmuş teşekkürler

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: B+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #771 : Haziran 12, 2010, 18:46:54 »
türkiyedeki servislerle pek sıkıntım yok diyebilirim ama bütün servislerin yetkileri bir yere kadar kısıtlı odukları durumlar var mesela avensise ait kullanıcı el kitabı istedim genel merkez ve servisten parasını dahi ödedim ama sonuç yok ve bence bir kitapçığı müşteriye iletemeyen toyotaya ne demeli bilmiyorum.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • If it is not Boeing, I am not going... ;)
    • ToyotaClubTr Facebook Sayfası
  • Araç: Prius
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '10
  • 2 kere teşekkür etti
  • 18 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #772 : Haziran 12, 2010, 19:07:57 »
türkiyedeki servislerle pek sıkıntım yok diyebilirim ama bütün servislerin yetkileri bir yere kadar kısıtlı odukları durumlar var mesela avensise ait kullanıcı el kitabı istedim genel merkez ve servisten parasını dahi ödedim ama sonuç yok ve bence bir kitapçığı müşteriye iletemeyen toyotaya ne demeli bilmiyorum.
Kaybeden müşteriye ne demek lazım peki??? :)
Toyota Prius 1.8 Premium Hybrid

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • If it is not Boeing, I am not going... ;)
    • ToyotaClubTr Facebook Sayfası
  • Araç: Prius
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '10
  • 2 kere teşekkür etti
  • 18 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #773 : Haziran 12, 2010, 19:11:20 »
 Şanser Bey
 Forum kuralları gereği gerçek ad ve soyadınızla üye olmanız gerekir. Gerçek ve ad ve soyadınızı yönetime bildirip gerekli düzeltmenin yapılması için talebinizi rica ederiz...
Toyota Prius 1.8 Premium Hybrid

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • dokuz eylül ün.- endüstri müh.
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 4 kere teşekkür etti
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #774 : Haziran 12, 2010, 20:08:23 »
 Arkadaşlar Toyota nın internet sitesinde aksesuar fiyatları yazmıyor ya da ben bulamıyorum,bu aksesuar fiyatları için ille de yetkili servise gitmek mi gerekiyor?
Bir kere toyota, hep toyota..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #775 : Haziran 12, 2010, 23:51:17 »
eleştrimek çok basit radyötör antifirizine 35 tl   ve bunu koymak için işçiliğe 30 tl ve kdv eklenince aşağı yukarı 72 tl idi sanırım para ödeyince bende servis mervis itimadı kalmadı ALLAH düşürmesin derim başka bir parça daha vardı onu sökmüşlerdi yoksa hayatta serviste yaptırmazdım zaten bu gidişle kendim yapıcam kazıklanma duygusu yaşamaktansa kendim yapıp bozarım daha iyi .saygılar

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #776 : Haziran 12, 2010, 23:55:39 »
serviste özellikle ustaya sordum      ae 101 kasa toyotanın  hararet kadranı belirli bir seviyeye geldiğinde aşağı yukarı oynarmı inermi çıkarmı diye sordum iner çıkar dedi ama çıkmaz arkadaaşlar  hararet kadranı orta seviyeye diğer bir değişle yatay seviyeye gelir ve orda kalır aşağı yada yukarı çıkmaz ( normal şartlarda ) servisteki usta bunu bile bilmiyor neyi bilecek anlamadım gitti.bi daha servismi asla . saygıalr sunarım bire bir yaşadığım olaydır .

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • GÜMÜŞ BALİNA
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 20000
  • Model Yılı: -
  • 3 kere teşekkür etti
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #777 : Haziran 13, 2010, 12:11:05 »
Buradan tüm toyota servislerine (başta Antalya - Bakırcılar) seslenmek istiyorum. karşılıklı laf yarışına girmeden Kendileri hakkında yapılan eleştirilere cevap verme nezaketini gösterebilirlerse, haklı - haksız , yerli yersiz, gerekli - gereksiz eleştiriler yerini servislerde daha  iyi hizmet alınmasını sağlayacak bir sonuç almamızı sağlar.
Ayrıca tek taraflı suçlamalar da ortadan kalkar ve herkes daha olgun davranmaya çalışır.
Özellikle söz hakkı doğanların cevap vermesi, forumun da amacına ulaşmasına katkı sağlayacaktır diye düşünüyorum.
Isparta Şarkikaraağaç METEM Elelktrik Öğretmeni

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • Achtung! Adolf Hakkı ohne Toyota Yaris Twin-Turbo
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: B+
  • 17 kere teşekkür etti
  • 41 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #778 : Haziran 14, 2010, 12:16:52 »
Eren Mustafa Bey'in yazmış olduğu mesajı ve konuyla ilgili müteakip mesajları konu tatlıya bağlandığı için siliyorum. Konuyu başından beri takip etmeme rağmen özellike müdahale etmek istemedim. Eren Mustafa Bey, Sadık Usta ve diğer arkadaşlara, konuyu forum ortamına uygun ve medeni bir şekilde tartıştıkları için TCT yönetimi adına teşekkür ediyorum.
Folgsamkeit macht frei...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
    • Yeni Dörtnal Toyota
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #779 : Haziran 14, 2010, 14:46:14 »
hakkı abı bız tesekkur ederiz