Gönderen Konu: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)  (Okunma sayısı 458267 defa)

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: -
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #700 : Mart 03, 2010, 16:42:44 »
Haklısınız Ömer Bey. Maalesef böyle sorumsuz insanlar olabiliyor. Genel Müdürlüğe şikayet edin derim.
Opel Astra GTC

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #700 : Mart 03, 2010, 16:42:44 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • If it is not Boeing, I am not going... ;)
    • ToyotaClubTr Facebook Sayfası
  • Araç: Prius
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '10
  • 2 kere teşekkür etti
  • 18 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #701 : Mart 03, 2010, 17:03:34 »
Ömer bey öncelikle sizi tanışma başlıgı altında biraz tanıyabilirmiyiz
+1
+2
Toyota Prius 1.8 Premium Hybrid

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • merhabalar
    • has41
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #702 : Mart 03, 2010, 20:34:12 »
arkadaşlar merhaba
benim de tereddüt ettiğim bir konu hakkında görüşlerinize ihtiyacım var.
arkadaşımın arabası 2007 corolla 1.4 terra, benimki ise 2005 corolla 1.4 terra
arkadaşım geçenlerde yetkili servis de bujilerini denso k16r u11 tek tırnak buji takmışlar.
ben de kendi aracımın bujilerinin durumunu öğrenmek için (aldığımdan beri ilk sökmem) söktüğümde denso k20tr11 çift tırnak buji olduğunu gördüm.
acaba bu model corollalarda normal bujilerin hangisi orjinal tek tırnak mı? çift tırnakmı? bi de numarası fark edermi? bilgisi olan arkadaşlar cevaplarsa teşekkür ederim.
saygılar
merhaba

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • If it is not Boeing, I am not going... ;)
    • ToyotaClubTr Facebook Sayfası
  • Araç: Prius
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '10
  • 2 kere teşekkür etti
  • 18 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #703 : Mart 04, 2010, 10:45:00 »
 Tek tırnak olanı orijinalidir Hasan Bey. Çift tırnak olan yanlış takılmış değişmesini tavsiye ederim...
Toyota Prius 1.8 Premium Hybrid

(Gizli Üye)

  • Ziyaretçi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #704 : Mart 04, 2010, 10:46:56 »
uzun süredir inatla değiştirilmeyen park sensörümün bir gözü yenisiyle değiştirildi nihayet.......

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #705 : Mart 04, 2010, 13:08:21 »
genel müdürlüğe şikayet ettim arkadaşım onlarda bişey yapamadılar hata olmuş dediler sivasa gitmemi söylediler

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #706 : Mart 12, 2010, 23:12:32 »
diyarbakır kardelen toyota servisinde ilgi alaka güzel ama araçta sadece bildirilen sorunla ilgili işlem yapılıyor.genel bi yağına suyuna teker havası vs vs... ufak işlemlere bakma ihtiyacı müşteriyi    bilgilendire diye bişi yok.aracımı kaporta da ufak bi hasardan dolayı servise bıraktım servisin yoğunluğundan dolayı 6gün sonra teslim alabildim.eve gelip genel bi göz gezdirdiğimde radyatör suyuunun yok denecek kadar az olduğunu gördüm.servisi bu konuda ikazda bulunmama rağmen zeytin yağı üste çıktılar.sonrada müşteri memnuniyetiden 5 tam puan isteniyor.bu ne perhiz bu ne lahana turşusu.bu arada ilave antifrize 120 tl para istediler.şaka gibi.


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Resim gençliğimden (42 yaşımdayken)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 15 kere teşekkür etti
  • 84 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #707 : Mart 14, 2010, 16:33:00 »
bizimkilerde'de belirtilen noktalarla ilgileniyorlar, hatta bazan es geçiyorlar, ama ben ne yaıp ne  edip her bakımda araya bi şeyler sıkıştırıyorum, bizim modellerde kronik bi emniyet kemeri cızırtısı var, bozuk yollara girince emniyet kemerinin ayar kususundan bir cızırtı geliyordu, onu söyledim, usta kutuyu açıp birşeyler yaptı , sadece 1 dakiaka sürdu, cısss... ses mes kalmadı, öyle bi rahatladımki anlatamam valla, en güzel tarafıda bu tür ufak tefek extralara para falan almıyorlar,  ormal 30 bin bakım ücretini (240) tl ödeyip çıktım

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #708 : Mart 14, 2010, 16:36:09 »
   Kemal abi kemer tokasından ses geliyorsa sen o arabayı sat artıkın :D :D
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Resim gençliğimden (42 yaşımdayken)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 15 kere teşekkür etti
  • 84 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #709 : Mart 14, 2010, 16:50:53 »
honda  sitelerinde millet o sesten şikayet ederken ben dalga geçiyordum, bende ses mes yok diye,

Gülme komşuna gelir başına misali, bendede sesler başlayınca sinir oldum, meğer bütün hondaların kronik hastalığıymış bu ses, ama çok çabuk ve kolay hallettiler

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #710 : Mart 14, 2010, 17:08:50 »
   Abi nasıl bitirdiler o sesi? Passat'ın öndeki tokaları ses yapıyor.Bazen koltuğa bir şey bırakmak zorunda kaldığımda yalancı kemer takıyorum çınlamasın diye.O zaman da ses yapıyor.Sesin birini keserken diğeri başlıyor :D
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Resim gençliğimden (42 yaşımdayken)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 15 kere teşekkür etti
  • 84 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #711 : Mart 14, 2010, 17:17:45 »
passatta tokalar koltuğun yanına veya arkadaki sütun kaplamasına vurarak ses yapıyor, bu bir mühendislik hatası ve estetik bir çözüm bulmak zor, aklıma gelen, oralara ses yapmayı önleyecek kumaş veya sünger yapıştırmak gibi bir fikir ama , yama gibi duracağı için görüntü çok bozulur, Hondanın sorunu farklı, yan sütundaki kemer yüksekliğini ayarlayan makenizmanın içinden geliyordu ses, o kapağı söküp, sesi önleyecek bir işlem yaptılar, sonra kaplamayı tekrar yerine taktılar

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #712 : Mart 14, 2010, 17:21:43 »
   Abi ben orayı söylemedim.Tokadan bahsediyorum.Kemeri tokaya taktığında ses geliyor.Toka boşken ses yok.İster kemer takılı olsun ister yalancı kemer takılı olsun ses yapıyor.
   Kemer mekanizmasını olduğu döşemeden ses geliyordu her iki döşemeyi söküp altına parkeyi çizmemesi için sandalye/koltuk altına takılan keçeden taktım ses kesildi...
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • 3 kere teşekkür etti
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #713 : Mart 15, 2010, 10:21:11 »
honda  sitelerinde millet o sesten şikayet ederken ben dalga geçiyordum, bende ses mes yok diye,

Gülme komşuna gelir başına misali, bendede sesler başlayınca sinir oldum, meğer bütün hondaların kronik hastalığıymış bu ses, ama çok çabuk ve kolay hallettiler

o cızırtı hondanın kronik sorunu değil bence.benim corolladanda aynı cızırtı geliyordu.servise söyledim sağolsunlar hallettiler.ama tırtıklı asfaltta ara sıra yine gelmeye başladı.işyerimde kullandığım 2008 model hyundai accent eradanda aynı cızırtı sesi geliyor.
2009 corollanın ve 2008 hyundai accent eranın ayarlı emniyet kemeri bağlantı parçaları tıpa tıp aynı parça.sanırım cıvıctede aynı parça kullanılıyor.tahminin bu parça bir fabrikada üretiliyor ve otomobil üreticileri bu parçayı oradan temin ediyorlar.
bence bu parçada cızırtı sesi kronik.oda çok fonksiyonel olduğu için sanırım.
http://www.kirmizimavi.org/forum/index.php  --- Mavi Ateş --- Kardemir Karabükspor

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #714 : Mart 29, 2010, 00:34:31 »
TOYOTA  Avensis 1,6 Elegant 2008 otomobilimi 17629 km.de 20000 bakımı için TOYAN’A götürdüm. Bakımın yanında duyduğum sese bakmalarını söyledim. Aracımın 4~5 gün serviste kalması gerektiğini söylediler. ısrarıma rağmen arızayı söylemediler.
       Telefonda motor indirdiklerini ustaları ağzından kaçırdı. Krank Kenar yatağı düşmüş ısrarımla yan sanayide motorun sökülmüş olan parçalarının resimlerini çektim. 17000km de bu arıza mümkün değildir aracım gizli ayıplıdır. Garanti devam etmektedir haklarımı kullanarak aracı Toyota’ya iade hakkımı kullanacaktım. Söylenmeden onarım hakkım kullandırılmış oldu. Üstelik  kalite sistem belgesi olmayan Toyota tarafından denetlenmeyen yan sanayideki küçük bir atölyede. Araç bakımlarını yan sanayide yaptıranların araçları niçin garanti dışı kalıyor. Toyan araç sahibine bilgi vermeden yan sanayide motor yaptırıyor.   
     Toyota’dan aracımı değiştirmelerini istedim 3 aydır bir cevap alamadım. Toyota teknik elemanı ile sökülen segman, biyel ve krank yataklarını görmek istedik. Dava sürecinde delil olacak düşen kenar yatağı diğer parçaların arasında yoktu kaybedilmişti! Toyan delilleri de yok etmektedir. Durumu tutanakla tespit etmek istediğimde ise tutanağa imza atamaktan imtina etmişlerdir. Aracımın motoru Türkiye’de hem de yan sanayide yapılmış orijinal olmayan motordur. İkinci el satışında değer kaybı olacaktır. Söylediğimde ise bizim vasıtamızla satarsanız alan kişi bunu görmez demişlerdir.
       Toyan Genel Müdürü aracımı ikinci el fiyatından alıp aradaki farkı ödememi söylemiştir. Talebim zararımın karşılanması olduğu halde bana yeni bir araç satmaktadır. Üstelik teklifimi ya kabul et veya buraya bir daha gelme diyerek beni kovmuştur. Bu durum TOYOTA teknik elemanının yanında olmuştur. Hakkımı tüketici mahkemesinde arayacağım.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 99 Avensis 2.0 Manuel L/B idi...
    • 2011 1.6 comfort corolla...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #715 : Mart 29, 2010, 00:44:21 »
geçmiş olsun. kendinizi tanışma bölümünde tanıtabilir misiniz?
Eğer bir gün dünyaya ait çok büyük bir derdin olursa...
Rabbine dönüp "Benim büyük bir derdim var." deme.
Derdine dönüp "Benim çok büyük bir rabbim Var.' De....
Mevlâna                                                                                                                                                                                                        2011 1.6 comfort corolla...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Betonn
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #716 : Mart 29, 2010, 01:05:25 »
geçmiş olsun ve hoş geldiniz..
bu arada moral bozmak gibi olmasın birçok servis sadece toyota değil,renault bmw opel servisleride istanbul anadolu yakası için konuşuyorum,bostancı sanayide belli başlı zaten 2 tane rektifiyeci var.
makina işlerinin çoğunu hatta tamamını orada yaptırırlar..
serviste makinayı indirirler.telefon ederler,rektifiyeci gelir alır..
sabır suskunluk değil..işitilmeyen bir feryattır

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 2 kere teşekkür etti
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #717 : Mart 29, 2010, 01:07:26 »
hakkınızı arayın ezdirmeyin kendinizi....

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '02
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #718 : Mart 29, 2010, 01:11:35 »
hakkınızı arayın ezdirmeyin kendinizi....
Tamamiyle katılıyorum
SIU Corolla T-Sport

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2890 kere teşekkür etti
  • 3252 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #719 : Mart 29, 2010, 08:19:20 »
  Geçmiş olsun. Sizi Tanışma Bölümümüzde tanımamız mümkün mü?