Gönderen Konu: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)  (Okunma sayısı 458441 defa)

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #680 : Şubat 15, 2010, 13:16:23 »
   Emin ol yapıyordur Taylan...Bir yıkama işletmesi,servisteki kadar araba yıkasa varya köşe olur.E bu kadar yoğunluk olunca kim uğraşır süngerle yıkamaya....En güzeli benim gibi detaylı su tutturup sonra uygun bir yerde sünger ile yıkamak.DÜn Crafter'ı yıkarken vatandaş bana sormadan fırçam ile kendi arabasını üstelik su tutmadan kuru kuru sabunlamaya başlayınca,kıllı olan başlığı söküp adama verdim.Kılların içine arabadaki küçük taşlar ve çamurlar girecek ve ben onu arabama süreceğim.Mümkünatı yok...
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #680 : Şubat 15, 2010, 13:16:23 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 100
  • Model Yılı: '14
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #681 : Şubat 16, 2010, 03:04:39 »
  Emin ol yapıyordur Taylan...Bir yıkama işletmesi,servisteki kadar araba yıkasa varya köşe olur.E bu kadar yoğunluk olunca kim uğraşır süngerle yıkamaya....En güzeli benim gibi detaylı su tutturup sonra uygun bir yerde sünger ile yıkamak.DÜn Crafter'ı yıkarken vatandaş bana sormadan fırçam ile kendi arabasını üstelik su tutmadan kuru kuru sabunlamaya başlayınca,kıllı olan başlığı söküp adama verdim.Kılların içine arabadaki küçük taşlar ve çamurlar girecek ve ben onu arabama süreceğim.Mümkünatı yok...

Bazı kafasızlar öyle abi bende  benzınlıkte köpukle yıkatıp sonra kendım özel temızleme bezınle sılıyorum insanda azıcıkta olsa mal kıymeti olacak.Benim özel oto yıkamacılarada pek guvenım yok cunku arkadasım olmasına ragmen 40 defa uyarmama ragmen agzında sıgarayla arabanın ıcını süpürmeye kalkınca atalarımızın dediği gibi gercekten el elin eşşegını türkü söylerek ararmış dedirtti en güzeli zamanını ayırıp kendın temızleyeceksın....

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #682 : Şubat 16, 2010, 12:51:55 »
   Köpük mü dedin sen  :o  :o  :o  :o fırçayla yıkatırım ama yinede köpükle yıkatmam..bulaşık deterjanı ile yıkarım yinede köpükle yıkatmam.Tam başa bela bir şey bu köpük.Silersin silinmez,çabuk kir toplar,yağlı bir katman bırakır,boyanın parlaklığını götürür...yani olmusuz yanları çok fazla.
   En iyisi su tutturup sonra sünger ile yıkamak..
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 100
  • Model Yılı: '14
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #683 : Şubat 16, 2010, 12:58:15 »
Aaaaaaa bundan sonra köpükte saf dısı :) ama abi buranın camurunu ondan baska bısey götürmüyor ama artık yıkattıktan sonra bezle sungerle bıseyler yapıcaz..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #684 : Şubat 16, 2010, 13:04:43 »
  Köpükteki mantık şudur Taylan.Kirli arabayı ıslattıktan sonra köpük her yere sıkılır ve 3-5 dakika baklenir ve hiç bir uygulamada bulunmadan tekrar su ile durulanır araç.Ama hemen hemen herkes köpüğü sıktıktan sonra birde fırça ile dalıyorlar arabaya...Şimdi hiç fırçalamadan,süngerle silmeden bu kimyasal madde nasıl çıkartır onca kiri?Bu soruya kendin cevap verebilirsen ne demek istediğimi anlamış olursun.
   Acelemin olduğu bir gün ve yıkamacımın dolu oldugu bir vakitte başka bir yıkamacıya gidip Crafter'a sadece dış yıkama yaptırdım.Denize düşen yılana sarılır hesabı mecburiyetten köpüklü yıkama yaptırdım.Arbayı siliyorum bezin izi kalıyor,camlarda hep lekeler falan kalmış...Üç gün sonra işim bittiğinde sabahın 7'sinde yıkamacıma gittim.Bir şişede sirke ile tabiiki.Sirkeli su ile Levent arabayı güzelce bir yıkadı.Camda ki ve kaportada ki köpük ve su lekeri öyle çıktı...
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 2010 Toyota Corolla Comfort 1.6 Benzinli
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #685 : Şubat 16, 2010, 21:49:38 »
Sirkeli su mu? Çok ilginç geldi bana.. Yani belki herkes biliyordur ama ben ilk defa duydum. Denemek istiyorum. Kötü bir etki bırakmaz dimi? Bir de koku kalırmı? Turşu gibi kokmasın sonra arabamız? :D
Bir de, ben arabamı aldığım günden beri sadece ve sadece 3 defa yıkamacıya götürdüm. Biri o köpüklü olandı. Sonra Sonax'da yıkattım, berbat yıkadılar. Leke leke bıraktılar. Yarım saat tek tek o lekeleri sildirdim. Aradan zaman geçti, insan unutuyor işte, tekrar sonax'a götürdüm. Formel yıkama yaptırdım, bir çuval dolusu para ödeyip! Bir öncekinden daha da kötü oldu. Bu nasıl yıkama diye çıkışınca, ''Pardon abi, arkadaş bu formel yıkama konusunda tecrübesiz de, bir daha yıkattırmayacağız ona'' gibi şaşırmış bir cevap verdiler. Bir daha da çok zorda kalmazsam hiçbir yerde yıkatmam. Süngerim, şampuanım ve mikrofiber havlu bezlerimle ben mis gibi yıkıyorum zaten.  ;)
http://www.toyotaclubtr.com/fotograflar-videolar/2010-corolla-comfort/
2010 TOYOTA COROLLA COMFORT 1.6 BENZİNLİ DÜZ VİTES

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • pahalı zevklerim var, benzin gibi
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #686 : Şubat 16, 2010, 22:04:52 »
Sirkeli su mu? Çok ilginç geldi bana.. Yani belki herkes biliyordur ama ben ilk defa duydum. Denemek istiyorum. Kötü bir etki bırakmaz dimi? Bir de koku kalırmı? Turşu gibi kokmasın sonra arabamız? :D
Bir de, ben arabamı aldığım günden beri sadece ve sadece 3 defa yıkamacıya götürdüm. Biri o köpüklü olandı. Sonra Sonax'da yıkattım, berbat yıkadılar. Leke leke bıraktılar. Yarım saat tek tek o lekeleri sildirdim. Aradan zaman geçti, insan unutuyor işte, tekrar sonax'a götürdüm. Formel yıkama yaptırdım, bir çuval dolusu para ödeyip! Bir öncekinden daha da kötü oldu. Bu nasıl yıkama diye çıkışınca, ''Pardon abi, arkadaş bu formel yıkama konusunda tecrübesiz de, bir daha yıkattırmayacağız ona'' gibi şaşırmış bir cevap verdiler. Bir daha da çok zorda kalmazsam hiçbir yerde yıkatmam. Süngerim, şampuanım ve mikrofiber havlu bezlerimle ben mis gibi yıkıyorum zaten.  ;)
ıslak güderi öneririm şiddetle :D :D kurulama aşamasında :)  iz bırakmadan, hızlı falan, iyi bayağı..bir de ben sonax'ın formel 21 miydi neydi onu çok beğenmiştim gayet güzel yıkıyorlar, cilaları da çok hoş..
ae101 4a-fe+ junyan angel eye+ 8000k xenon+ usdm oem stop+ racing stripes+ 16" astra H jant+ 195/45r16 continental sport contact2 ve michelin pilot sport+ sonax cam filmi+ ışıklı kapı eşiği+ ayak aydınlatması+ beyaz gösterge aydınlatması+ oem anatomik spoyler+ bagaj led aydınlatma+ e34 paspas+ alpine CDE-9873RB teyp+ alpine mrv-f450 amfi+ alpine MRP-M500 mono amfi+ jbl komponent+ fli

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #687 : Şubat 16, 2010, 22:19:10 »
   Aslında sirkeli su ile araç ne zaman yıkanır biraz ondan bahsedeyim.Özellikle sahil şehirlerinde araçlar kuyu suyu ile yıkandığından çabuk kurutulmaz ise camda ve kaportada su izi kalır.Bunun nedeni denize sıfır olmasından dolayı kuyu suyunun içeriğinde "kireç" maddesini çok olması.Bu da araçta heleki koyu renkli araçlarda çok kötü bir görüntüye neden olur.İşte "sirke" burada devreye giriyor.Sirke kireçin düşmanıdır.Hatta alt bir bilgi;
(Ütünüzün buhar gözleri kireç nedeni ile tıkanmışsa,depoya su yerine sirke doldurun.Ütünüzün "kendi kendini temizleme" özelliği var ise o düğmeye yoksa sürekli buhar düğmesine basarak sirkeyi buhar olarak dışarı atın(ütünün ısı ayarı en sıcak ayarda,buhar ayarıda en sonda olsun).Bu işlemi kireçin yoğunluğuna göre iki olmadı üç depo sirke kullanaran yapın.En son buhar kanallarını temizlemek için su ekleyip yine aynı işlemi uygulayarak bitirin.Ütünüz pırıl pırıl)
   Verdiğim bu örnek ile neden sirke ile yıkandığını kavramışızdır.Bende sirkenin bu özelliğinden yararlanarak "köpük"" belasının izlerini böyle yok ettim.
   Sirke kokusuna gelecek olursak eğer...ilk yıkama anında elbetteki kokacaktır.Çok kısa bir süre sonra o koku gidecektir.
   Sonax'ı temsil eden bir kuruluşta böyle bir problem yaşarsanız bir daha hemen Sonax'ı arayıp şikayet edin.Hatta merkezleri yakınsa aracı oraya götürün hemen incelemeye alsınlar.Sonax belli dönemlerde "gizli müşteri" gönderir temsilcilerine.Gizli müşteri aracı götürür yıkamaya bırakır.Ama orada beklemez.Daha sonra aracı alır ve hemen araç incelemeye alınır.Sonax'ın belirlediği ürün ve yıkama standartları vardır.Nedir bu standartlar? Araç tamamıyle Sonax markalı ürünler ile temizlenmelidir.Sonax yıkama şampuanı,vinil parlatıcı,lastik parlatıcı gibi ürünler kullanılmışmı,kullanılmamış mı bunu kontrol ederler.Eğer ürünler kullanılmamış ise o bayi uyarılır.Tekrarında bayilik elinden alınır.Sonax çok şartlar dahilinde bayilik verir bir o kadarda kolayca bayiliğini geri alabilir(bayilik almak için araştırma yapmıştım.Hayırlısı o gün gelirde evlnirsem Crafter'ı satip bayilik almayı düşnüyorum)
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

(Gizli Üye)

  • Ziyaretçi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #688 : Şubat 16, 2010, 22:29:22 »
benim 2009 model yaris otomobilimin park sensörlerinden birisi durduk yerde 50 cm uyarısı veriyor ..defalarca aracı aldığım bayideki servise götürmeme rağmen ne çare bulabildiler ne de yeni almama rağmen değişimini yapmadılar... hatta kazara değişim bedelli olsada ben veririm dememi bu koşulda olur şeklinde cevap vererek kendilerinin elinden birşey gelmediği cümlesini papağan gibi tekrar ederek değişimi reddettiler ........kısacası bursa servislerinden birisi gayet kötü diyebilirim yani sorumluluk bilinci yok maalesef...........

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 100
  • Model Yılı: '14
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #689 : Şubat 16, 2010, 22:32:35 »
Yalan olmasın ben bugunde köpukle yıkattım aracın kaportasında değılde camlarında belırgın ızler oldubenım yasadıgım yer denıze 0 dolayısıyla sular gercekten cok kıreclı aksam ustu hava soguyunca cok belırgın ızler cıkıyor araba yenı yıkanınca ben nemden kaynaklanıyor sanıyordum ama köpukten galıba neyse yarın bakıcam kopuk ızlerıneeger gercekten varsa sırkelı su ıslemını uyguluycam bende burada yollar kar yagdıgından meteor cukuru gıbı arabayla gıdemıyorum canakkaleye  duzelmeden gıtmemde zaten cenaze ıslerınden pek ılgılenemıyorum su aralar işler 1 ken 2 oldu bahara dogru sonaxta pasta cıla ve guzelce bı temızlıgını yaptırırım sımdılık ıdare edıcem köpukle ıster ıstemez gercekten vaktım olsa kendım 2-3 saat usenmem temızlerım ama gercekten vaktım olmuyor aksamları benzınlıgın lokantasında yemek yerken yıkatıverıyorum ... sonax bayılıgı ısınde ortak ararsan haberım olsun :D :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 2010 Toyota Corolla Comfort 1.6 Benzinli
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #690 : Şubat 16, 2010, 22:33:15 »
ıslak güderi öneririm şiddetle :D :D kurulama aşamasında :)  iz bırakmadan, hızlı falan, iyi bayağı..bir de ben sonax'ın formel 21 miydi neydi onu çok beğenmiştim gayet güzel yıkıyorlar, cilaları da çok hoş..
Zaten sorun malzemede değil ki bu formel 21 olayında. Adamların ciddiyetsizliğinde. O cilanın bir süre bekletilmesi gerekiyormuş. Bir de silerken bir tekniği mi ne varmış. Toy bir çocuğa yaptırtınca işlemi, netice berbat oluyor. Puslu ve lekeli kalıyor. Belki de Sonaxın başka bir şubesinde tekrar denemeliyim bilmiyorum ki? Bu defa da kötü netice olursa, hır çıkar ama :)
   Aslında sirkeli su ile araç ne zaman yıkanır biraz ondan bahsedeyim.Özellikle sahil şehirlerinde araçlar kuyu suyu ile yıkandığından çabuk kurutulmaz ise camda ve kaportada su izi kalır.Bunun nedeni denize sıfır olmasından dolayı kuyu suyunun içeriğinde "kireç" maddesini çok olması.Bu da araçta heleki koyu renkli araçlarda çok kötü bir görüntüye neden olur.İşte "sirke" burada devreye giriyor.Sirke kireçin düşmanıdır.Hatta alt bir bilgi;
(Ütünüzün buhar gözleri kireç nedeni ile tıkanmışsa,depoya su yerine sirke doldurun.Ütünüzün "kendi kendini temizleme" özelliği var ise o düğmeye yoksa sürekli buhar düğmesine basarak sirkeyi buhar olarak dışarı atın(ütünün ısı ayarı en sıcak ayarda,buhar ayarıda en sonda olsun).Bu işlemi kireçin yoğunluğuna göre iki olmadı üç depo sirke kullanaran yapın.En son buhar kanallarını temizlemek için su ekleyip yine aynı işlemi uygulayarak bitirin.Ütünüz pırıl pırıl)
   Verdiğim bu örnek ile neden sirke ile yıkandığını kavramışızdır.Bende sirkenin bu özelliğinden yararlanarak "köpük"" belasının izlerini böyle yok ettim.
   Sirke kokusuna gelecek olursak eğer...ilk yıkama anında elbetteki kokacaktır.Çok kısa bir süre sonra o koku gidecektir.
   Sonax'ı temsil eden bir kuruluşta böyle bir problem yaşarsanız bir daha hemen Sonax'ı arayıp şikayet edin.Hatta merkezleri yakınsa aracı oraya götürün hemen incelemeye alsınlar.Sonax belli dönemlerde "gizli müşteri" gönderir temsilcilerine.Gizli müşteri aracı götürür yıkamaya bırakır.Ama orada beklemez.Daha sonra aracı alır ve hemen araç incelemeye alınır.Sonax'ın belirlediği ürün ve yıkama standartları vardır.Nedir bu standartlar? Araç tamamıyle Sonax markalı ürünler ile temizlenmelidir.Sonax yıkama şampuanı,vinil parlatıcı,lastik parlatıcı gibi ürünler kullanılmışmı,kullanılmamış mı bunu kontrol ederler.Eğer ürünler kullanılmamış ise o bayi uyarılır.Tekrarında bayilik elinden alınır.Sonax çok şartlar dahilinde bayilik verir bir o kadarda kolayca bayiliğini geri alabilir(bayilik almak için araştırma yapmıştım.Hayırlısı o gün gelirde evlnirsem Crafter'ı satip bayilik almayı düşnüyorum)
Özcan hocam, arabada bir işe yarar mı bilmem ama ütüleri kurtardık,o kesin :D Şaka bir yana,kesin deneyeceğim. Açıklama için teşekkürler.Sonax konusunda ise, bir daha ama başka bir şubeye gideceğim, memnun kalmazsam, uyarılarınızı da dikkate alacağım. Bayilik işi de olur inşallah...
http://www.toyotaclubtr.com/fotograflar-videolar/2010-corolla-comfort/
2010 TOYOTA COROLLA COMFORT 1.6 BENZİNLİ DÜZ VİTES

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #691 : Şubat 19, 2010, 17:12:16 »
Aracımı 2004 yılından beri bakım vs. için Gedizler e götürüyordum.40000  Bakımını  yaptırmadan 1 ay önce aracımın muayenesi vardı Motor temiz olsun diye başka bir servisde motor koruma yaptırmıştım.Tertemiz olmuştu.40000 Bakım için servise gittiğimde bana 3 saat sonra gel dediler.Buraya Kadar Tamam.Aracı bıraktığım yerde 5-10 dakika oyalandım,servis yetkilisi benim gittiğimi sanıp cep telefonumdan beni arayıp arabanın motorunun çok pis olduğunu ve istersem motor temizliğinide yapalım dedi.Çok şaşırdım ben şuanda arabanın yanındayım arabanın kaputunu açmadan motorun temiz veya pis olduğunu nasıl anladın dedim ve hemen yanıma gelip kusura bakma ben yanlış araba ile karıştırdım diyerek kıvırmaya çalıştı.Şimdi ben bütün servisler böyledir demiyorum,Servisler arasında bakım veya diğer işlemlerde ufak tefek  fiyatlarda farklılıklar göstermesi normal diyelim sineye çekelim.Fakat ben bu olaydan sonra aracımı sanayideki tamircime götüreceğim.Kimsenin ekmeğinden olmasını istemediğim için bu servis yetkilisi arkadaşı Toyatasa ya şikayet etmedim.   

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #692 : Mart 02, 2010, 14:40:36 »
bende bugun 10:30 itibariyle randuvum vardı servise götürdüm,pulu taktırdım bikaç şikayetde vardı onları soyledim baktılar vsvs arabanın yıkanması hepsi 2saat 15 dk sürdü ... dedim toyota kartal derindereye,teesefulerimi bildirip çıktım. bi deniyim diye goturmuştum orayaı ilk kez o servise goturdum.. bidahada goturmem millet 1 saat 1,5 saatte bitirmiş bizimki 1 saatte fazla rötar yaptı. ağaç oldum oturma salonunda..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 99 Avensis 2.0 Manuel L/B idi...
    • 2011 1.6 comfort corolla...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #693 : Mart 02, 2010, 15:08:54 »
sorun hallolmuş ya, geçmiş olsun. inşallah diğer alman arabalarının geri çeğrılması için de ölümlü kazaların olmasını beklemezler...
Eğer bir gün dünyaya ait çok büyük bir derdin olursa...
Rabbine dönüp "Benim büyük bir derdim var." deme.
Derdine dönüp "Benim çok büyük bir rabbim Var.' De....
Mevlâna                                                                                                                                                                                                        2011 1.6 comfort corolla...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • toyota seninle giderim her yola toyota
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #694 : Mart 02, 2010, 17:30:39 »
toyota servislerindeki eski güleryüz ve samimiyet kjalmamış arkadaşlar bunu havaalnı ve avcılardaki bayilerde gördüm ve üzüldüm yazık toyota markası bu tavırlar yüzünden eski cazibesini hele helede en önemli güçlerinden biri olan servis gücünü giderek kaybediyorki bu da araç satışlarına zamanla yansıyacaktır.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • toyota seninle giderim her yola toyota
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #695 : Mart 02, 2010, 17:33:01 »
arkadaşlar bende yeni toyota avensis var xenon far almak istiyorum ama hangisi iyidir bilmiyorum bu mercedeslerdeki berrak beyaz renk veren xenonlardan almak istiyorum yardımcı olursanız sevinirim

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #696 : Mart 02, 2010, 20:07:48 »
arkadaşlar bende yeni toyota avensis var xenon far almak istiyorum ama hangisi iyidir bilmiyorum bu mercedeslerdeki berrak beyaz renk veren xenonlardan almak istiyorum yardımcı olursanız sevinirim
  Bülen bey istediğiniz o berrak beyaz xenon'lar 4300k değerindedir.Ama piyasada satılanlar genelde 6000k'dan başlarlar.Modifikasyon bölüme bakarsanız sorunuz ile ilgili genel bilgiye ulaşabilirsiniz..
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #697 : Mart 03, 2010, 15:59:17 »
arkadaşlar ikamet ettiğim ilde toyatanın servisi bulunmamaktadır 2 hafta kadar önce   en yakın il olan sivas toyota yetkili servisinden ön camı değiştirdim .camı değiştirdiler yolda giderken aracımın ön tarafından sesler gelmeye başladı kontrollerim sonrasında ön sağ direk hava yastığının kapağını takamadıklarını farkettim kendilerini aradım gelin değiştirelim diyorlar o kadar yol gidecem servisin yapmış olduğu hata yüzünden hem vakit hemde yakıtım gidecek şimdi sorarım sizlere biz bu servislere o kadar parayı neden veriyoruz bir servis yapım sonrasında kontolleri yapamayacak kadar acizmi kaldıki bu ufacık bir iş ya lastik değiştirseydim de bijonlarımı sıkmasalardı bunu kim nasıl çözecekti ?????

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 421000
  • Model Yılı: '05
  • 180 kere teşekkür etti
  • 62 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #698 : Mart 03, 2010, 16:02:20 »
Ömer bey öncelikle sizi tanışma başlıgı altında biraz tanıyabilirmiyiz
2005 corolla 1.6 hb a/t
2002 corolla 2.0 d4d (Dsport)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • 1 kere teşekkür etti
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #699 : Mart 03, 2010, 16:18:21 »
Ömer bey öncelikle sizi tanışma başlıgı altında biraz tanıyabilirmiyiz

+1
Burak Tolga Erdoğan Kardeşimizi Saygıyla Anıyoruz.
Bir zamanlar Yaris i vardı :S

Artık Corolla sı var :)